Probe V12 czy to jest możliwe?

Awatar użytkownika
laptop
Posty: 1842
Rejestracja: 2005-01-01 17:23
Galeria: viewtopic.php?t=5531
Lokalizacja: Nowy Sącz

Probe V12 czy to jest możliwe?

Post autor: laptop »

Ostatnio się rozmarzyłem i pewnie na marzeniach się skończy ale czy jest możliwe wsadzenie silnika V12 np. od bmw 850? Taki silnik mogę mieć za 1000zł do Probe 2?

Do tego skrzynia 6-cio biegowa, zmieści się to w Probie? Jak z ECU?
Obrazek
Było: Probe 2
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
Awatar użytkownika
Tomasz S
Posty: 1692
Rejestracja: 2004-11-25 18:21
Galeria: viewtopic.php?t=5611
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Tomasz S »

:shock: 1000zł :?: :!: :?: :!: :shock: :arrow: Ten motorek chyba jest "ŚP"... :arrow: Ale dołączam do zapytania ...
Awatar użytkownika
raven
Posty: 643
Rejestracja: 2004-11-12 10:22
Galeria: viewtopic.php?t=5775
Lokalizacja: Okonek

Re: Probe V12 czy to jest możliwe?

Post autor: raven »

laptop pisze: np. od bmw 850
np?? :D
laptop kup se tą beemke w koncu i bedzie spokój :twisted: :twisted:
| 2.2 GT 92 | czerwony | AC- dyskretny chłód | VDO|
RAVEN
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

Tylko nie przychodź później do mnie po kasę na wachę :wink: :twisted:
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
Yaneeck
Posty: 408
Rejestracja: 2003-03-20 12:30
Samochód: brak
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Yaneeck »

no coz - wydaje mi się, ze jesli jakims cudem wsadzisz ten silnik do probe to i tak nie jest to chyba dobre rozwiazanie:

- silnik bedzie ciezszy niz v6 - (wymiana zawieszenia ???? ) - pamietam, ze jak przełozylismy kiedys sprezyny z mojego probe pierwszego probe 2.0 do v6 GT Blade'a to auto po prostu siadło :)
- masz ciagle przedni naped w aucie ponad 300 konnym
- bedziesz miał spory fart jak jakis magik połaczy to z jakas instalacja elektryczna i komputerem...
- no i sprawa bezpieczenstwa - probe ma fabrycznie dupiate hamulce - małe tarczki - korodujace przewody itd. (wymiana hamulców)

ja tam bym sie bawił w taka wymiane...

jak chcesz miec tanio ponad 300 konne auto to polecam Super BiTurbo - roczniki 90-92 kupisz za jakies 12.000zł, albo BMW M5 - 92-93r. - z silnika 3.6 ma ponad 330 KM... jest jeden problem - wyglada jak tani dresowóz...

BMW 850 wydaje mi sie za drogie... w tej cenie masz juz super utrzymanego ZX300... a to chyba najlepsze auto w stosunku CENA/WYGLAD/OSIAGI...
<(k)night rider>

miałem probe :)
Awatar użytkownika
laptop
Posty: 1842
Rejestracja: 2005-01-01 17:23
Galeria: viewtopic.php?t=5531
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: laptop »

wolałbym stealtha lub 3000gt z TT, jak już mówiłem zostaje przy probie, pewnie dałoby się wymienić ten silnik, ale koszta będą paranoidalne :?
Było: Probe 2
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
Awatar użytkownika
AGA I GER
Posty: 830
Rejestracja: 2004-12-21 19:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Milanówek
Kontakt:

Post autor: AGA I GER »

Jak ci w probe brakuje mocy to troszkę tiuningu pod maseczką... ;) :twisted:
Będziesz Miał Wygody
Awatar użytkownika
Yaneeck
Posty: 408
Rejestracja: 2003-03-20 12:30
Samochód: brak
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Yaneeck »

jesli nie zalezy ci na chwaleniu sie ile to masz KONI to zawsze mozesz zapodać jakiegos f-body z USA... camaro z lat 90 kosztuje niewiele, a radosci z jazdy duzo... co prawda z silnika 5.0 "wyciska" marne 170KM, ale jezdzi sie momentem obrotowym, a nie mocą...
<(k)night rider>

miałem probe :)
Awatar użytkownika
AGA I GER
Posty: 830
Rejestracja: 2004-12-21 19:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Milanówek
Kontakt:

Post autor: AGA I GER »

Tia silnik 5.0 :twisted:
całe szczęście że już niebawem litr benzynki będzie kosztował 5zł
troche ochłodzi zapały :twisted:
Będziesz Miał Wygody
Awatar użytkownika
laptop
Posty: 1842
Rejestracja: 2005-01-01 17:23
Galeria: viewtopic.php?t=5531
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: laptop »

Ger mi wystarcza te 4.40 do ostudzenia zapału:) Nie chodzi mi o chwalenie się mocą, chciałbym po prostu wiecej mocy!

ile orientacyjnie kosztuje taki kit który wyczaruje dajmy na to z transama 5,7 z 300 koni?

Jaki moment ma taki trasam?
Było: Probe 2
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
Awatar użytkownika
AGA I GER
Posty: 830
Rejestracja: 2004-12-21 19:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Milanówek
Kontakt:

Post autor: AGA I GER »

Laptop ty naprawdę nie zdajesz sobie sprawy ile takie cudo pali wachy ;)
a co do mocy silnika to też wzrasta zużycie paliwka
w końcu z czegoś musi się wziąć te 300km ;)
Ja na twoim miejscu bym porzeźbił pod maską :twisted:
Obrazek
Będziesz Miał Wygody
Awatar użytkownika
laptop
Posty: 1842
Rejestracja: 2005-01-01 17:23
Galeria: viewtopic.php?t=5531
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: laptop »

co ja moge zrobic w moim probie, stożek?
kata nie mam, strumiennica zalozona, dolot zrobiony z performanceprobe i tyle, co można jeszcze zrobić mieszcząc się w granicach rozsądku, chodzi mi o finanse...
Było: Probe 2
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
Awatar użytkownika
AGA I GER
Posty: 830
Rejestracja: 2004-12-21 19:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Milanówek
Kontakt:

Post autor: AGA I GER »

A turbinka elektryczna ??
sam wyszukałeś w miarę tanią na necie ;)
Będziesz Miał Wygody
Awatar użytkownika
laptop
Posty: 1842
Rejestracja: 2005-01-01 17:23
Galeria: viewtopic.php?t=5531
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: laptop »

ale czy ta turbina jest bezpieczna?
Było: Probe 2
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
Awatar użytkownika
Marcos
Posty: 819
Rejestracja: 2004-03-01 17:31
Galeria: viewtopic.php?t=5568
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Marcos »

A propos Trans Am- a lub Camaro to one (jak pisze na www.fbody.org.pl) to palą w granicach 15-17 litrów.
Więc nie jest tak strasznie dużo jak na tę pojemność.

Takie autka mają duże momenty, ale największą frajdą jest dźwięk silnika V8 wchodzącego na obroty:):):)

Pozdrawiam
GG:9377317 white GT1 90'
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

Marzy mi się kraina wachą płynąca...
Gdzie hektolitry benzyny kosztują grosze...
Gdzie królują ogromne pojemności...
Gdzie autka palą 25/100 i wszystko jest cudowne...
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Marzy mi się kraina, gdzie komputery przenośne będą w cenie stacjonarnych przy tych samych możliwościach... :roll:
Laptop rulez... 8)
Tfu! Zgiń, przepadnij... :twisted: :lol:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
tofil
Posty: 458
Rejestracja: 2005-03-08 21:19
Samochód: brak
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: tofil »

A może podtlenek azotu :roll: Ktoś próbował???
Czarne Probe II 2.0 1995 manual + LPG
Awatar użytkownika
pavoolon
Posty: 63
Rejestracja: 2005-05-11 20:49
Samochód: brak
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: pavoolon »

ciezka sprawa, a propos beemek znalazlem ostatnio cus takiego, alpina silnik 3.5 moc 254 konie... to juz cos za taka kase no i niezle utrzymana z wygladu:

http://www.mobile.de/SIDgFX0diaML5tHXbM ... 1175803773&
sprzedam Nissana Almerę 606 889 350 Obrazek

http://www.trader.pl/details,131,351938 ... 622471.asp
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

Szybsze są seryjne 540 8)
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
laptop
Posty: 1842
Rejestracja: 2005-01-01 17:23
Galeria: viewtopic.php?t=5531
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: laptop »

Robert pisze:Marzy mi się kraina, gdzie komputery przenośne będą w cenie stacjonarnych przy tych samych możliwościach... :roll:
Laptop rulez... 8)
Tfu! Zgiń, przepadnij... :twisted: :lol:
:twisted: :twisted: :twisted:
Było: Probe 2
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
Awatar użytkownika
pavoolon
Posty: 63
Rejestracja: 2005-05-11 20:49
Samochód: brak
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: pavoolon »

Drzymek pisze:Szybsze są seryjne 540 8)
sa duzo ciezsze bo pod macha pracuje V8 a tu R6 wiec niewiele, mnie chodzilo o wersje Alpina ktora jest zadkoscia - jaka tam jest piekna tapicerka no i te felgi 8)
sprzedam Nissana Almerę 606 889 350 Obrazek

http://www.trader.pl/details,131,351938 ... 622471.asp
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

laptop pisze:co ja moge zrobic w moim probie, stożek?
kata nie mam, strumiennica zalozona, dolot zrobiony z performanceprobe i tyle, co można jeszcze zrobić mieszcząc się w granicach rozsądku, chodzi mi o finanse...
1000 $ - KLZE. Pasuje idealnie, mocy i momentu dużo więcej.

Pzdr.
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

Silnik + swap ok. 2000$
Sprzęgło nie wytrzyma więc też trzeba wymienić, coś porządnego to koszt ok450$
ECU koszt 300$

Po tych manewrach może będzie z 6,5 do setki

Dodatkowo można wymienić regulator ciśnienia paliwa, wtryski, pompa, dobry wydech.

Nie wiem czy gra warta świeczki.

KLZE/KLDE
http://www.geocities.com/viv95pgt/klze.html
Na samym dole strony są firmy które sprzedają silniki. W Canadzie silnik JDM kosztuje 800 dolarów z paroma gratami wymienionymi na lepsze.

Pamiętać jeszcze należy że są różne kolektory ssące. Tak więc trochę możliwości jest.
Na mniejszym kolek zwanym też short uzyskuje się 170 koni.
Ale pozostaje cały czas pytanie czy warto.


Rozwiązanie problemu ECU
http://www.shmotorsport.com/item234131.ctlg

KLZE vs. KLDE
http://www.mx6.com/forums/printthread.php?t=106380
Awatar użytkownika
AGA I GER
Posty: 830
Rejestracja: 2004-12-21 19:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Milanówek
Kontakt:

Post autor: AGA I GER »

laptop pisze:ale czy ta turbina jest bezpieczna?
jest bezpieczna, ze względu na niższe doładowanie a i montaż jej nie wymaga odprężania silnika.
Sam rozważam zakupienie takowej i zamontowanie jej w golfie
Będziesz Miał Wygody
ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechaniczny”