Moze przekladka silnika 2.0L-2.5L? Calibra mnie bije!

KALI
Posty: 789
Rejestracja: 2005-11-01 00:10
Gallery: viewtopic.php?t=6696

Post autor: KALI » 2006-03-25 13:53

Qbatron pisze:Z tym ze człowiek jeździ na gazie, co chyba szybko zabiłoby turbo.

Pozdr.

To jesteś w błędzie mam już drugie auto w którym jest i gaz i turbina i wszystko współpracuje świetnie i nie ma żadnych awarii.

Awatar użytkownika
KITT
Posty: 885
Rejestracja: 2005-06-26 19:14
Car: brak
Lokalizacja: Sin City

Post autor: KITT » 2006-03-25 14:03

adams_ pisze:kupno jakiegoś tdi :lol:
:shock: Obrazek

Ale zaraz? 1.9 tdi ma 190 km? :shock: A ile jest tam oryginalnie? :?: :roll:

A odnośnie mocy. Pojedź na hamownię, może silnik nie domaga? :roll: :?

Awatar użytkownika
Qbatron
Posty: 107
Rejestracja: 2006-03-24 14:08
Car: brak
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Qbatron » 2006-03-25 15:47

1.9 TDI: 90KM, 110KM, 130KM i 150KM zalezy od wersji.
1.9 TDI PD: 100KM
1.9 TDI EDC-16: 105KM



KALII: Nie przecze, poprostu ja sie spotkalem z opiniami ze gaz + turbo to nie jest dobry pomysl, ludzie narzekali ze po 20kkm im siadala turbina. Ale wiadomo, nie mozna generalizowac. Osobiscie bezpieczniej bym sie czul gazujac wiekszy silnik bez turba.

KALI
Posty: 789
Rejestracja: 2005-11-01 00:10
Gallery: viewtopic.php?t=6696

Post autor: KALI » 2006-03-25 16:27

Faktem jest że takie opinie krążą bo sam się z nimi spotkałem .

Awatar użytkownika
Lukask
Posty: 1980
Rejestracja: 2005-10-14 14:09
Car: Bardzo szybki :P
Gallery: viewtopic.php?t=6860
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Lukask » 2006-03-25 16:59

Dmuchnij 0,5 bara w 2.0 i będzie bez problemu z kalibrami :)
W stanach pompują 2.0 bez problemu :)

bartek521
Posty: 54
Rejestracja: 2007-02-17 08:56
Car: brak

Post autor: bartek521 » 2007-04-02 10:28

Ja mam pytanie do Kalii'ego -powiedz jak masz turbine wsadzona to ile możesz miec teraz do setki??i mocy??no i tak na marginesie podciagneło troche Vmax jeśli tak to napisz bede wdzięczny.z góry dzieki

Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Car: '99 Corvette
Gallery: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX » 2007-04-02 11:17

Witam,

Vmaxu nie podniesiesz - ograniczy Ci go skrzynia piątka, którą w serii można zapiąć jak się człowiek uprze.

Pzdr.
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl

Awatar użytkownika
stingu
Posty: 257
Rejestracja: 2006-12-10 17:38
Car: '94 TBird V8
Gallery: viewtopic.php?t=14533
Lokalizacja: Olsztyn/Toronto

Post autor: stingu » 2007-04-02 12:18

Oczywiscie mozna kupic skrzynie 6 za jedyne 55k PLN :D:D

Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Car: '99 Corvette
Gallery: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX » 2007-04-02 12:27

1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl

Awatar użytkownika
stiv
Posty: 274
Rejestracja: 2006-10-01 15:52
Car: brak
Lokalizacja: Kraków

Post autor: stiv » 2007-04-02 13:17

lukask mowisz o podnoszeniu cisnienia na tlokach czy o czym?powiedz mi o tym cos wiecej i o ile mi mniej wiecej wzrosnie spalanie no i jaki koszt takiej operacji i jak dlugo mi silnik pochodzi jesli wiesz :D
Ford Probe II generacja rok 94 silnik 2.0
Red Rocket :P
http://pl.youtube.com/watch?v=t73Y1o2pP ... ed&search=

Awatar użytkownika
Lukasz
Klubowicz
Posty: 1160
Rejestracja: 2006-05-27 22:43
Car: Ford Probe 2.2 GT 89r. jaki to poziom motoryzacyjny ?
Gallery: viewtopic.php?t=14709
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
Kontakt:

Post autor: Lukasz » 2007-04-02 13:24

A moze by tak zamontowac do probka silnik 2.5i V6 J-Spec 200KM były montoweane w mazdzie 626 (1992-1998)
FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany :)

Awatar użytkownika
stiv
Posty: 274
Rejestracja: 2006-10-01 15:52
Car: brak
Lokalizacja: Kraków

Post autor: stiv » 2007-04-02 13:37

to juz chyba wiekszy koszt niz zwiekszenie cisnienia
Ford Probe II generacja rok 94 silnik 2.0
Red Rocket :P
http://pl.youtube.com/watch?v=t73Y1o2pP ... ed&search=

Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Car: '99 Corvette
Gallery: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX » 2007-04-02 14:34

Witam,

Lukasowi chodzi o dmuchnięcie turbiną. Montaż KLZE J*spec to straszne koszta, do 2.0 taka przekładka to już w ogóle graniczy z cudem ;)

Stiv jak chcesz więcej mocy to zawsze spalanie będzie wzrastać i auto po tuningu najczęściej będzie paliło dużo więcej niż seryjne auto z taką samą mocą.

Pzdr.
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl

Awatar użytkownika
stiv
Posty: 274
Rejestracja: 2006-10-01 15:52
Car: brak
Lokalizacja: Kraków

Post autor: stiv » 2007-04-02 14:39

jak mi wzrosnie spalanie o 3-4l na 100km to jest to dla mnie jeszcze do przyjecia :wink:
zmiana auta nie no jesli juz to chyba na jakies chevrollet camaro albo corvette ogolnie mam bzika na punkcie american muscle :D fakt probe 2.5 tez american i tez dobre :roll: :wink:
Ford Probe II generacja rok 94 silnik 2.0
Red Rocket :P
http://pl.youtube.com/watch?v=t73Y1o2pP ... ed&search=

mirek
Posty: 1
Rejestracja: 2009-04-17 20:17

Czy jest trudno wymienic silnik 2.0 na 2.5 V6

Post autor: mirek » 2009-04-18 18:37

Mam pytanie czy ktos wie jak mozna i co ptrzeba miec do zamiany silnika 2.0 na 2.5 V6.

marcpol
Posty: 89
Rejestracja: 2008-08-04 17:57
Gallery: viewtopic.php?t=14284

Re: Czy jest trudno wymienic silnik 2.0 na 2.5 V6

Post autor: marcpol » 2009-04-18 19:06

Silnik, skrzynia, cały osprzęt i być może wiązki el. Do tego zawieszenia też się trochę różnią. Ogólnie raczej się nie opłaca. Będziesz miał też problemy przy odsprzedaży.


Myślę też, że taki temat już był.

Awatar użytkownika
TYGRYSEX
Posty: 1712
Rejestracja: 2008-03-19 15:25
Car: JEEP GRAND CHEROKEE Limited 4.7 V8 USA
Gallery: viewtopic.php?t=14841
Lokalizacja: Kalisz/Opatówek, Wieruszów

Re: Czy jest trudno wymienic silnik 2.0 na 2.5 V6

Post autor: TYGRYSEX » 2009-04-18 19:09

http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 2.0+na+2.5

Tu masz podobny , choć odwrotny temat ... Ale stwierdzenia są podobne -> nie opłaca się !
Mój pierwszy Probek był po takim zabiegu o który pytasz ... Katastrofa ... Rzeźba totalna ...

Chcesz poczytać więcej - użyj szukajki na forum .
Ostatnio zmieniony 2009-04-19 17:11 przez TYGRYSEX, łącznie zmieniany 1 raz.
BYŁ : "Srebrna Strzała" 2.5 V6 USA 93' wersja SE LPG
BYŁ : "Czarny Kocur " 2.5 V6 USA 93' wersja GT Pb98
JEST : "Bulgotek " 4.7 V8 USA 00' wersja LIMITED Pb95

Obrazek

Awatar użytkownika
Kocureq
Klubowicz
Posty: 10500
Rejestracja: 2006-03-21 21:35
Car: Probe 1995 2,5 turbo; Audi S6 2003 4,2
Gallery: viewtopic.php?t=10333
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Moze przekladka silnika 2.0L-2.5L? Calibra mnie bije!

Post autor: Kocureq » 2009-04-18 19:39

Przeniosłem do właściwego wątku. Poczytaj wcześniejsze wypowiedzi.

Pompejus2
Posty: 2
Rejestracja: 2017-12-17 03:11

Swap silnika z 2.0 na 2.5

Post autor: Pompejus2 » 2017-12-17 03:44

Witam Wszystkich!

jestem nowy na forum jest mi bardzo milo ze moge tu byc razem z wami starymi wyjadaczami :P mam pytanie odnosnie swapa z wersji silnikowej 2.0 rocznik 1996 jak w tytule, nie wiem czy bardziej sie oplaca sprowadzic silnik z Japonii za jakies 750-850 dolarow co daje ponad 3 tysiace zlotych i jest to wersja dobrze wam wszystkim znana na forum KL-ZE. dorzucaja oni ( PARTS INCLUDED):
• Complete Engine
- Cylinder Head
- Intake Manifold
- Cylinder Block
- Sensors
- Exhaust Manifold
- Fuel Rail
- Injectors
- Distributor
- Throttle Body
- Alternator
- Ignition Wires
- Pulleys
- Valve cover
- Oil Pan

w internecie natknalem sie na informacje ze roczniki 1995 wzwyz maja wiecej rzeczy ktore nie pasuja przy roznego rodzaju swapach, krotko mowiac ciezko sie te roczniki tuninguje czy to prawda? :?: :roll: a teraz zapytam wprost: odkladac na klze czy na dawce z polski 2,5 klde? nie chce jezdzic wyczynowo i sie zabic glownie chodzi mi tu o ladny dzwiek silnika no ale biorac pod uwage ze auto mam zamiar uzywac w okresie letnim to czemu nie miec z probe dodatkowej frajdy? :twisted: :slon: w przypadku przekladki kl-de wiem mniej wiecej jakie koszta mnie czekaja natomiast nie wiem jak bedzie z klze :newcry: :1111_bicz: boje sie ze bede musial dokupic komputer i zaplacic za jego programowanie krocie nie mowiac o skrzyni biegow i innych... prosze doradzcie cos :scramble

Awatar użytkownika
infernoblade
Klubowicz
Posty: 1270
Rejestracja: 2013-10-03 20:04
Car: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
Gallery: viewtopic.php?t=21646
Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk

Re: Swap silnika z 2.0 na 2.5

Post autor: infernoblade » 2017-12-17 07:30

Hej, po pierwsze temat na forum już opisany i to chyba nie raz. Jak nie masz kompletnego dawcy z 2.5 v6 to sam swap jest nieopłacalny. Podsumowując potrzebujesz jeżdżące 2.5 i wtedy możesz myśleć o kl-ze. Różne szczegóły znajdziesz na forum. I nie zakładaj paru takich samych tematów.
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''

Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA

Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest

Awatar użytkownika
vitek
Klubowicz
Posty: 1749
Rejestracja: 2007-11-22 17:26
Gallery: viewtopic.php?t=13010
Lokalizacja: Skarżysko

Re: Moze przekladka silnika 2.0L-2.5L? Calibra mnie bije!

Post autor: vitek » 2017-12-17 10:54

Pozwoliłem sobie zacytować Admina:
Kocureq pisze:Przeniosłem do właściwego wątku. Poczytaj wcześniejsze wypowiedzi.
był Ford Probe 2.0 16V - '96 Grey Green Metallic
jest Mondeo MK3 2.0 16V 145 KM ATX

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechaniczny”