Strona 2 z 2

: 2006-03-25 13:53
autor: KALI
Qbatron pisze:Z tym ze człowiek jeździ na gazie, co chyba szybko zabiłoby turbo.

Pozdr.

To jesteś w błędzie mam już drugie auto w którym jest i gaz i turbina i wszystko współpracuje świetnie i nie ma żadnych awarii.

: 2006-03-25 14:03
autor: KITT
adams_ pisze:kupno jakiegoś tdi :lol:
:shock: Obrazek

Ale zaraz? 1.9 tdi ma 190 km? :shock: A ile jest tam oryginalnie? :?: :roll:

A odnośnie mocy. Pojedź na hamownię, może silnik nie domaga? :roll: :?

: 2006-03-25 15:47
autor: Qbatron
1.9 TDI: 90KM, 110KM, 130KM i 150KM zalezy od wersji.
1.9 TDI PD: 100KM
1.9 TDI EDC-16: 105KM



KALII: Nie przecze, poprostu ja sie spotkalem z opiniami ze gaz + turbo to nie jest dobry pomysl, ludzie narzekali ze po 20kkm im siadala turbina. Ale wiadomo, nie mozna generalizowac. Osobiscie bezpieczniej bym sie czul gazujac wiekszy silnik bez turba.

: 2006-03-25 16:27
autor: KALI
Faktem jest że takie opinie krążą bo sam się z nimi spotkałem .

: 2006-03-25 16:59
autor: Lukask
Dmuchnij 0,5 bara w 2.0 i będzie bez problemu z kalibrami :)
W stanach pompują 2.0 bez problemu :)

: 2007-04-02 10:28
autor: bartek521
Ja mam pytanie do Kalii'ego -powiedz jak masz turbine wsadzona to ile możesz miec teraz do setki??i mocy??no i tak na marginesie podciagneło troche Vmax jeśli tak to napisz bede wdzięczny.z góry dzieki

: 2007-04-02 11:17
autor: RX
Witam,

Vmaxu nie podniesiesz - ograniczy Ci go skrzynia piątka, którą w serii można zapiąć jak się człowiek uprze.

Pzdr.

: 2007-04-02 12:18
autor: stingu
Oczywiscie mozna kupic skrzynie 6 za jedyne 55k PLN :D:D

: 2007-04-02 12:27
autor: RX

: 2007-04-02 13:17
autor: stiv
lukask mowisz o podnoszeniu cisnienia na tlokach czy o czym?powiedz mi o tym cos wiecej i o ile mi mniej wiecej wzrosnie spalanie no i jaki koszt takiej operacji i jak dlugo mi silnik pochodzi jesli wiesz :D

: 2007-04-02 13:24
autor: Lukasz
A moze by tak zamontowac do probka silnik 2.5i V6 J-Spec 200KM były montoweane w mazdzie 626 (1992-1998)

: 2007-04-02 13:37
autor: stiv
to juz chyba wiekszy koszt niz zwiekszenie cisnienia

: 2007-04-02 14:34
autor: RX
Witam,

Lukasowi chodzi o dmuchnięcie turbiną. Montaż KLZE J*spec to straszne koszta, do 2.0 taka przekładka to już w ogóle graniczy z cudem ;)

Stiv jak chcesz więcej mocy to zawsze spalanie będzie wzrastać i auto po tuningu najczęściej będzie paliło dużo więcej niż seryjne auto z taką samą mocą.

Pzdr.

: 2007-04-02 14:39
autor: stiv
jak mi wzrosnie spalanie o 3-4l na 100km to jest to dla mnie jeszcze do przyjecia :wink:
zmiana auta nie no jesli juz to chyba na jakies chevrollet camaro albo corvette ogolnie mam bzika na punkcie american muscle :D fakt probe 2.5 tez american i tez dobre :roll: :wink:

Czy jest trudno wymienic silnik 2.0 na 2.5 V6

: 2009-04-18 18:37
autor: mirek
Mam pytanie czy ktos wie jak mozna i co ptrzeba miec do zamiany silnika 2.0 na 2.5 V6.

Re: Czy jest trudno wymienic silnik 2.0 na 2.5 V6

: 2009-04-18 19:06
autor: marcpol
Silnik, skrzynia, cały osprzęt i być może wiązki el. Do tego zawieszenia też się trochę różnią. Ogólnie raczej się nie opłaca. Będziesz miał też problemy przy odsprzedaży.


Myślę też, że taki temat już był.

Re: Czy jest trudno wymienic silnik 2.0 na 2.5 V6

: 2009-04-18 19:09
autor: TYGRYSEX
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 2.0+na+2.5

Tu masz podobny , choć odwrotny temat ... Ale stwierdzenia są podobne -> nie opłaca się !
Mój pierwszy Probek był po takim zabiegu o który pytasz ... Katastrofa ... Rzeźba totalna ...

Chcesz poczytać więcej - użyj szukajki na forum .

Re: Moze przekladka silnika 2.0L-2.5L? Calibra mnie bije!

: 2009-04-18 19:39
autor: Kocureq
Przeniosłem do właściwego wątku. Poczytaj wcześniejsze wypowiedzi.

Swap silnika z 2.0 na 2.5

: 2017-12-17 03:44
autor: Pompejus2
Witam Wszystkich!

jestem nowy na forum jest mi bardzo milo ze moge tu byc razem z wami starymi wyjadaczami :P mam pytanie odnosnie swapa z wersji silnikowej 2.0 rocznik 1996 jak w tytule, nie wiem czy bardziej sie oplaca sprowadzic silnik z Japonii za jakies 750-850 dolarow co daje ponad 3 tysiace zlotych i jest to wersja dobrze wam wszystkim znana na forum KL-ZE. dorzucaja oni ( PARTS INCLUDED):
• Complete Engine
- Cylinder Head
- Intake Manifold
- Cylinder Block
- Sensors
- Exhaust Manifold
- Fuel Rail
- Injectors
- Distributor
- Throttle Body
- Alternator
- Ignition Wires
- Pulleys
- Valve cover
- Oil Pan

w internecie natknalem sie na informacje ze roczniki 1995 wzwyz maja wiecej rzeczy ktore nie pasuja przy roznego rodzaju swapach, krotko mowiac ciezko sie te roczniki tuninguje czy to prawda? :?: :roll: a teraz zapytam wprost: odkladac na klze czy na dawce z polski 2,5 klde? nie chce jezdzic wyczynowo i sie zabic glownie chodzi mi tu o ladny dzwiek silnika no ale biorac pod uwage ze auto mam zamiar uzywac w okresie letnim to czemu nie miec z probe dodatkowej frajdy? :twisted: :slon: w przypadku przekladki kl-de wiem mniej wiecej jakie koszta mnie czekaja natomiast nie wiem jak bedzie z klze :newcry: :1111_bicz: boje sie ze bede musial dokupic komputer i zaplacic za jego programowanie krocie nie mowiac o skrzyni biegow i innych... prosze doradzcie cos :scramble

Re: Swap silnika z 2.0 na 2.5

: 2017-12-17 07:30
autor: infernoblade
Hej, po pierwsze temat na forum już opisany i to chyba nie raz. Jak nie masz kompletnego dawcy z 2.5 v6 to sam swap jest nieopłacalny. Podsumowując potrzebujesz jeżdżące 2.5 i wtedy możesz myśleć o kl-ze. Różne szczegóły znajdziesz na forum. I nie zakładaj paru takich samych tematów.

Re: Moze przekladka silnika 2.0L-2.5L? Calibra mnie bije!

: 2017-12-17 10:54
autor: vitek
Pozwoliłem sobie zacytować Admina:
Kocureq pisze:Przeniosłem do właściwego wątku. Poczytaj wcześniejsze wypowiedzi.