Strona 2 z 2
: 2006-03-25 13:53
autor: KALI
Qbatron pisze:Z tym ze człowiek jeździ na gazie, co chyba szybko zabiłoby turbo.
Pozdr.
To jesteś w błędzie mam już drugie auto w którym jest i gaz i turbina i wszystko współpracuje świetnie i nie ma żadnych awarii.
: 2006-03-25 14:03
autor: KITT
: 2006-03-25 15:47
autor: Qbatron
1.9 TDI: 90KM, 110KM, 130KM i 150KM zalezy od wersji.
1.9 TDI PD: 100KM
1.9 TDI EDC-16: 105KM
KALII: Nie przecze, poprostu ja sie spotkalem z opiniami ze gaz + turbo to nie jest dobry pomysl, ludzie narzekali ze po 20kkm im siadala turbina. Ale wiadomo, nie mozna generalizowac. Osobiscie bezpieczniej bym sie czul gazujac wiekszy silnik bez turba.
: 2006-03-25 16:27
autor: KALI
Faktem jest że takie opinie krążą bo sam się z nimi spotkałem .
: 2006-03-25 16:59
autor: Lukask
Dmuchnij 0,5 bara w 2.0 i będzie bez problemu z kalibrami
W stanach pompują 2.0 bez problemu
: 2007-04-02 10:28
autor: bartek521
Ja mam pytanie do Kalii'ego -powiedz jak masz turbine wsadzona to ile możesz miec teraz do setki??i mocy??no i tak na marginesie podciagneło troche Vmax jeśli tak to napisz bede wdzięczny.z góry dzieki
: 2007-04-02 11:17
autor: RX
Witam,
Vmaxu nie podniesiesz - ograniczy Ci go skrzynia piątka, którą w serii można zapiąć jak się człowiek uprze.
Pzdr.
: 2007-04-02 12:18
autor: stingu
Oczywiscie mozna kupic skrzynie 6 za jedyne 55k PLN
:D
: 2007-04-02 12:27
autor: RX
: 2007-04-02 13:17
autor: stiv
lukask mowisz o podnoszeniu cisnienia na tlokach czy o czym?powiedz mi o tym cos wiecej i o ile mi mniej wiecej wzrosnie spalanie no i jaki koszt takiej operacji i jak dlugo mi silnik pochodzi jesli wiesz
: 2007-04-02 13:24
autor: Lukasz
A moze by tak zamontowac do probka silnik 2.5i V6 J-Spec 200KM były montoweane w mazdzie 626 (1992-1998)
: 2007-04-02 13:37
autor: stiv
to juz chyba wiekszy koszt niz zwiekszenie cisnienia
: 2007-04-02 14:34
autor: RX
Witam,
Lukasowi chodzi o dmuchnięcie turbiną. Montaż KLZE J*spec to straszne koszta, do 2.0 taka przekładka to już w ogóle graniczy z cudem
Stiv jak chcesz więcej mocy to zawsze spalanie będzie wzrastać i auto po tuningu najczęściej będzie paliło dużo więcej niż seryjne auto z taką samą mocą.
Pzdr.
: 2007-04-02 14:39
autor: stiv
jak mi wzrosnie spalanie o 3-4l na 100km to jest to dla mnie jeszcze do przyjecia
zmiana auta nie no jesli juz to chyba na jakies chevrollet camaro albo corvette ogolnie mam bzika na punkcie american muscle
fakt probe 2.5 tez american i tez dobre
Czy jest trudno wymienic silnik 2.0 na 2.5 V6
: 2009-04-18 18:37
autor: mirek
Mam pytanie czy ktos wie jak mozna i co ptrzeba miec do zamiany silnika 2.0 na 2.5 V6.
Re: Czy jest trudno wymienic silnik 2.0 na 2.5 V6
: 2009-04-18 19:06
autor: marcpol
Silnik, skrzynia, cały osprzęt i być może wiązki el. Do tego zawieszenia też się trochę różnią. Ogólnie raczej się nie opłaca. Będziesz miał też problemy przy odsprzedaży.
Myślę też, że taki temat już był.
Re: Czy jest trudno wymienic silnik 2.0 na 2.5 V6
: 2009-04-18 19:09
autor: TYGRYSEX
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 2.0+na+2.5
Tu masz podobny , choć odwrotny temat ... Ale stwierdzenia są podobne -> nie opłaca się !
Mój pierwszy Probek był po takim zabiegu o który pytasz ... Katastrofa ... Rzeźba totalna ...
Chcesz poczytać więcej - użyj szukajki na forum .
Re: Moze przekladka silnika 2.0L-2.5L? Calibra mnie bije!
: 2009-04-18 19:39
autor: Kocureq
Przeniosłem do właściwego wątku. Poczytaj wcześniejsze wypowiedzi.
Swap silnika z 2.0 na 2.5
: 2017-12-17 03:44
autor: Pompejus2
Witam Wszystkich!
jestem nowy na forum jest mi bardzo milo ze moge tu byc razem z wami starymi wyjadaczami
mam pytanie odnosnie swapa z wersji silnikowej 2.0 rocznik 1996 jak w tytule, nie wiem czy bardziej sie oplaca sprowadzic silnik z Japonii za jakies 750-850 dolarow co daje ponad 3 tysiace zlotych i jest to wersja dobrze wam wszystkim znana na forum KL-ZE. dorzucaja oni ( PARTS INCLUDED):
• Complete Engine
- Cylinder Head
- Intake Manifold
- Cylinder Block
- Sensors
- Exhaust Manifold
- Fuel Rail
- Injectors
- Distributor
- Throttle Body
- Alternator
- Ignition Wires
- Pulleys
- Valve cover
- Oil Pan
w internecie natknalem sie na informacje ze roczniki 1995 wzwyz maja wiecej rzeczy ktore nie pasuja przy roznego rodzaju swapach, krotko mowiac ciezko sie te roczniki tuninguje czy to prawda?
a teraz zapytam wprost: odkladac na klze czy na dawce z polski 2,5 klde? nie chce jezdzic wyczynowo i sie zabic glownie chodzi mi tu o ladny dzwiek silnika no ale biorac pod uwage ze auto mam zamiar uzywac w okresie letnim to czemu nie miec z probe dodatkowej frajdy?
w przypadku przekladki kl-de wiem mniej wiecej jakie koszta mnie czekaja natomiast nie wiem jak bedzie z klze
boje sie ze bede musial dokupic komputer i zaplacic za jego programowanie krocie nie mowiac o skrzyni biegow i innych... prosze doradzcie cos
Re: Swap silnika z 2.0 na 2.5
: 2017-12-17 07:30
autor: infernoblade
Hej, po pierwsze temat na forum już opisany i to chyba nie raz. Jak nie masz kompletnego dawcy z 2.5 v6 to sam swap jest nieopłacalny. Podsumowując potrzebujesz jeżdżące 2.5 i wtedy możesz myśleć o kl-ze. Różne szczegóły znajdziesz na forum. I nie zakładaj paru takich samych tematów.
Re: Moze przekladka silnika 2.0L-2.5L? Calibra mnie bije!
: 2017-12-17 10:54
autor: vitek
Pozwoliłem sobie zacytować Admina:
Kocureq pisze:Przeniosłem do właściwego wątku. Poczytaj wcześniejsze wypowiedzi.