KUSZĄCE 23KM ZA 9.99ZŁ:)))

Awatar użytkownika
laptop
Posty: 1842
Rejestracja: 2005-01-01 17:23
Gallery: viewtopic.php?t=5531
Lokalizacja: Nowy Sącz

KUSZĄCE 23KM ZA 9.99ZŁ:)))

Post autor: laptop » 2005-10-11 16:13

http://allegro.pl/show_item.php?item=66196034

- jakie są tego wady prócz większego spalania???
Było: Probe 2
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA

Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Car: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Gallery: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert » 2005-10-11 16:15

Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade

Sh(.)(.)ters
Posty: 1703
Rejestracja: 2004-01-28 21:17
Gallery: viewtopic.php?t=5520
Lokalizacja: Warszawa

Re: KUSZĄCE 23KM ZA 9.99ZŁ:)))

Post autor: Sh(.)(.)ters » 2005-10-11 18:05

laptop pisze:...jakie są tego wady prócz większego spalania???...
Zasadnicza - brak pożądanego efektu 8) .
..........Obrazek.........
.....The Power of Dreams.....

Awatar użytkownika
laptop
Posty: 1842
Rejestracja: 2005-01-01 17:23
Gallery: viewtopic.php?t=5531
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: laptop » 2005-10-11 18:55

probowales?
Było: Probe 2
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA

Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Car: '99 Corvette
Gallery: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX » 2005-10-11 20:43

Witam,

To będzie działać, to jest ten słynny rezystor tuning, to było testowane na Probach i to działa, ale tylko na tych nie uturbionych (był kiedyś o tym temat na forum). Jeśli chcesz probować to jedź na hamownię. Zobacz ile masz teraz koni, i zobacz ile masz po włożeniu "chipa" (bo to nie chip, tylko tak się nazywa ;-) ). Bo cholera wie ile to da, a auto będzie palić więcej i nie wiem jak będzie z temperaturą silnika. Hamownia by powiedziała najwięcej, bo oprócz tego, że auto po oszukaniu kompa staje się żwawsze to nic więcej nie wiadomo.

Poza tym Robert słusznie dał linka, bo to jednak chodzi o to samo, tylko ten z allegro się nazywa "chip" i to taka różnica ;-)

http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... t=rezystor

Pzdr.
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl

Awatar użytkownika
laptop
Posty: 1842
Rejestracja: 2005-01-01 17:23
Gallery: viewtopic.php?t=5531
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: laptop » 2005-10-11 21:05

ja to kupie w sumie to 10zl wiec zaryzykuje...
Było: Probe 2
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA

Awatar użytkownika
MISIEK
Posty: 813
Rejestracja: 2004-02-09 01:40
Car: brak
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: MISIEK » 2005-10-11 21:58

wez zwykly potencjometr kup - 10 groszy ;-)

cala zabawa polega na zmniejszaniu opornosci przeplywki przez co ECU mysli ze dostalo wiecej powietrza (chyba)

licz sie z wiekszym zuzyciem silnika

aha no i nie licz na jakikolwiek przyrost mocy na LPG :D

Awatar użytkownika
Ronin
Posty: 957
Rejestracja: 2005-09-26 15:56
Gallery: viewtopic.php?t=7575
Lokalizacja: Oława

Post autor: Ronin » 2005-10-11 22:18

MISIEK pisze: ECU mysli ze dostalo wiecej powietrza (chyba)
ECU "myśli",że dostało więcej CHŁODNEGO powietrza - tak na mój rozum :)
Probe 2.5 V6 MTX USA 97r
Young men - enjoy with Your youth... :-)

Sh(.)(.)ters
Posty: 1703
Rejestracja: 2004-01-28 21:17
Gallery: viewtopic.php?t=5520
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Sh(.)(.)ters » 2005-10-11 22:59

laptop pisze:probowales?
Szczerze mówiąc nawet nie próbowałem otwierać linku, który podałeś...
Wyrosłem jakiś czas temu z bajek o Świętym Mikołaju, który rozdaje prezenty. Ekonomii nie da się oszukać. Modyfikacje muszą odpowiednio kosztować.
..........Obrazek.........
.....The Power of Dreams.....

Awatar użytkownika
tofil
Posty: 458
Rejestracja: 2005-03-08 21:19
Car: brak
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: tofil » 2005-10-11 23:40

A przypadkiem silnik nie pracuje cały czas na ssaniu?
Czarne Probe II 2.0 1995 manual + LPG

Awatar użytkownika
M-Pro
Posty: 202
Rejestracja: 2004-12-24 19:49
Car: brak
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Post autor: M-Pro » 2005-10-12 00:47

Przez takie zabawy można narobić sobie hałasu w osprzęcie silnika.
IIgen. 2,5 GT, USA-black

Awatar użytkownika
MiH
Posty: 1894
Rejestracja: 2003-04-30 23:14
Car: brak
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: MiH » 2005-10-13 11:38

Ronin pisze:
MISIEK pisze: ECU mysli ze dostalo wiecej powietrza (chyba)
ECU "myśli",że dostało więcej CHŁODNEGO powietrza - tak na mój rozum :)
ECU myśli, że dostało TYLE SAMO POWIERZA tylko chłodniejszego...

tofil pisze:A przypadkiem silnik nie pracuje cały czas na ssaniu?
Nie, mylisz pojęcia.
SSanie to jest dodatkowy obieg powietrza omijający przepustnice, uruchamiany i sterowany temperaturą płynu chłodniczego, po to, by dostarczyć silnikowi większych obrotów, aby nie zgasł.
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....

GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)

Awatar użytkownika
laptop
Posty: 1842
Rejestracja: 2005-01-01 17:23
Gallery: viewtopic.php?t=5531
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: laptop » 2005-10-13 12:51

Mihu jako że uważam że jesteś najlepszym prawdziwem źródlem inf. dot. probe proszę Cie napisz mi cos o tym bajerze... jutro to będę miał - czy jest to bezpieczne??
Było: Probe 2
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA

Awatar użytkownika
MISIEK
Posty: 813
Rejestracja: 2004-02-09 01:40
Car: brak
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: MISIEK » 2005-10-13 13:21

Laptop jesli silnik pomysli ze dostalo zimne powietrze a tak naprawde dostanie cieple (rzadkie) to zaleje wiecej paliwa do kazdego cylindra - czyli bedziesz mial mieszanke bogatsza

wieksze zuzycie paliwa, maly przyrost mocy, szybko zabity kat, znacznie przyspieszone zuzycie silnika.... nie baw sie w takie rzeczy lepiej :(

Awatar użytkownika
MiH
Posty: 1894
Rejestracja: 2003-04-30 23:14
Car: brak
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: MiH » 2005-10-13 14:21

przyrost mocy na poziomi paru koników, przy zużyciu paliwa nawet do 20l/100.

Silnik się nie zużyje od tego. To czego nie przepali w cylindrze - wydmucha przez rurę. Będzie więcej sadzy w wydechu i na świecach. Smarowanie cylindrów będzie lepsze bo mikrokropelki benzyny będą osiadać na ściankach cylindra i go smarować... Temperatura spalania nie zrośnie specjalnie - może nawet spaść jeśli się przesadzi z tym potencjometrem - wtedy będzie ubytek mocy a nie wzrost...

Wg mnie gra nie warta świeczki.
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....

GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)

Awatar użytkownika
M-Pro
Posty: 202
Rejestracja: 2004-12-24 19:49
Car: brak
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Post autor: M-Pro » 2005-10-14 01:46

Dokładnie ! Stechiometria mieszanki zostanie mocno zakłócona .
IIgen. 2,5 GT, USA-black

Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Car: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Gallery: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert » 2005-10-14 08:23

Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade

Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Car: Mazda RX8 Renesis '06
Gallery: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad » 2005-10-14 10:53


Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Car: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Gallery: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert » 2005-10-14 11:30

OFF:
RedShadow pisze:8-[ :arrow: stechometria :-k

:twisted: :arrow: kawitacja :wink:
Coś kiepsko... Pod "F" nic nie ma, a pod "P" są tylko jakieś wywody na temat przewodów :wink:
I linki jakby nie wszystkie działały...
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade

Awatar użytkownika
M-Pro
Posty: 202
Rejestracja: 2004-12-24 19:49
Car: brak
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Post autor: M-Pro » 2005-10-14 11:51

:roll:
Ostatnio zmieniony 2005-10-14 11:52 przez M-Pro, łącznie zmieniany 1 raz.
IIgen. 2,5 GT, USA-black

Awatar użytkownika
M-Pro
Posty: 202
Rejestracja: 2004-12-24 19:49
Car: brak
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Post autor: M-Pro » 2005-10-14 11:52

Mieszanka stechiometryczna o ile pamiętam ze szkoły to 14,3 jednostek powietrza na 1 jednostkę benzyny.
IIgen. 2,5 GT, USA-black

Awatar użytkownika
laptop
Posty: 1842
Rejestracja: 2005-01-01 17:23
Gallery: viewtopic.php?t=5531
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: laptop » 2005-10-14 15:57

STOP OFFTOPIC!!
Było: Probe 2
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA

Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Car: Probe GT 92
Gallery: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek » 2005-10-16 11:03

Laptop - zamontuj, wypróbuj zmiany, a jak coś będzie nie tak o zdejmij i odstaw na półkę.
POZDRO!
BEAUTY...POWER...SOUL...

Awatar użytkownika
laptop
Posty: 1842
Rejestracja: 2005-01-01 17:23
Gallery: viewtopic.php?t=5531
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: laptop » 2005-10-16 12:38

Dokładnie Drzymek, tak zrobie, jutro powinna dojsc paczka i od razu zabieram się do pracy, o efektach napisze...
Było: Probe 2
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA

Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Car: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Gallery: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert » 2005-10-18 12:23

No i mamy już pojutrze... :wink:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechaniczny”