spray-show
- Marcos
- Posty: 819
- Rejestracja: 2004-03-01 17:31
- Galeria: viewtopic.php?t=5568
- Lokalizacja: Tychy
no on jest boski!!
Zobaczcie ma białe lampki z przodu zamiast żołtych- ciekawie to wygląda, ten spojlerek jest ciekawy, no i już nie mówię o tych skrzelach z przodu, ale jak całośc to ktoś miał naprawdę dobry gust, żeby tak zrobić tego probka.
I znów na mojej tapecie zamiast czerwonej dwójki pojawiła sie śnieżna jedynka.
No cudowna.
Zobaczcie ma białe lampki z przodu zamiast żołtych- ciekawie to wygląda, ten spojlerek jest ciekawy, no i już nie mówię o tych skrzelach z przodu, ale jak całośc to ktoś miał naprawdę dobry gust, żeby tak zrobić tego probka.
I znów na mojej tapecie zamiast czerwonej dwójki pojawiła sie śnieżna jedynka.
No cudowna.
GG:9377317 white GT1 90'
- spown
- Posty: 633
- Rejestracja: 2004-09-23 20:49
- Galeria: viewtopic.php?t=5507
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
- Qki G
- Klubowicz
- Posty: 2916
- Rejestracja: 2004-08-20 09:04
- Galeria: viewtopic.php?t=5511
- Lokalizacja: Warszawa
- Tomasz S
- Posty: 1692
- Rejestracja: 2004-11-25 18:21
- Galeria: viewtopic.php?t=5611
- Lokalizacja: Łódź
-
- Posty: 789
- Rejestracja: 2005-11-01 00:10
- Galeria: viewtopic.php?t=6696
Jeżeli chodzi o turbo w gt2 wszystko jest na dobrej drodzeBogdan9999 pisze:Kalii czy ty w probku II masz turbo ?? A i druga sprawa masz może możliwość zrobienia czegoś takiemu zdjęcia jak to wygląda i gdzie to wspawać ?? jeśli nie to powiedz coś więcej na ten temat bo z tego akurat jestem zielony. A co do chromu na tłumikach to nie jest chrom a polerowana stal kwasowa(nierdzewna jak kto woli) I tego nie spalisz może tylko co najwyżej zmienić ciut barwę. Pozdrawiam
tylko tżeba to pospawać i poskręcać.A muszę kupić jeszcze bov,myślę że styczeń luty będzie śmigać.A co do weast geata to mam tylko taką fotke
musisz się liczyć z tym że wzrośnie ciśnienie doładowania ponieważ trzeba podłonczyć podciśnienie z seryjnego zaworka.Można też zrobić tak że spaliny z zaworka nie idą do wydechu tylko spawa się rurkę pod samochód lub w bok zderzaka i wtedy strzela i wali ogniem np. ze zderzaka.-niezła jazda-
Jeżeli chodzi o montaż tego np. u ciebie to nie ma problemu tylko musisz mieć gościa który spawa żeliwo bo zakładam że masz seryjny kolektor ,ja miałem z kwasówki to nawet migotkiem można było spawnąć.
Ps mam taki zaworek do sprzedania.
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
-
- Posty: 774
- Rejestracja: 2003-07-30 15:47
- Galeria: viewtopic.php?t=7505
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
- Tomasz S
- Posty: 1692
- Rejestracja: 2004-11-25 18:21
- Galeria: viewtopic.php?t=5611
- Lokalizacja: Łódź
Nawet te uciskowe (gorszej jakości - nie wszystkie) od gaśnic śniegowych , teoretycznie przystosowane do pracy w w/w ciśnieniu i temperaturze czasem zamarzają blokując się ...Quaki pisze:Obawiam sie ze zaworek od gazu wam nic nie da bo on dziala tylko do 10 bar a w butli zaleznie od temp macie nawet 60 bar (bezpiecznik jest na 180 bar) ale coz kazdy robi jak uwaza (ja stosuje te same zaworki co do podtlenku)
Pozdrawiam
Podtlenek to już wyższa filozofia . Nawet nie wiem nic o ciśnieniu panującym w butli .
Quaki !
Wiesz jaka jest temperatura uwalnianego podtlenku ???
Jest analogiczna z temp. ciekłego azotu czy wyższa ???
Nara
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
-
- Posty: 774
- Rejestracja: 2003-07-30 15:47
- Galeria: viewtopic.php?t=7505
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Jest troche wyzsza powinno byc kolo -90-120C dwutlenek ma okolo -80
Natomiast nie bedzie zamarzania gdyz wystepuje ono przy rozprezaniu gazu reduktor ma za zadanie rozprezac gaz (dlatego zamarza) przy moim patencie rozprezenie dokonuje sie praktycznie w komorze silnika wiec nic nie zamarznie natomiast przy CO2 rozprezanie gazu ma miejsce dopiero na dyszy koncowej a ta nie zamarznie bo ma za duza srednice
Na odpowiedz z reduktorem powiem tak zastosuj reduktor i zobaczymy jaki ci wyjdzie ten strumien bo ja jestem pewien ze ten strumien wyglada tak jak wyglada dlatego ze nastepuje gwaltowne rozprezenie CO2 lub podtlenku a zastosowanie redukktora uniemozliwi zaistnienie tego faktu
Pozdrawiam
Natomiast nie bedzie zamarzania gdyz wystepuje ono przy rozprezaniu gazu reduktor ma za zadanie rozprezac gaz (dlatego zamarza) przy moim patencie rozprezenie dokonuje sie praktycznie w komorze silnika wiec nic nie zamarznie natomiast przy CO2 rozprezanie gazu ma miejsce dopiero na dyszy koncowej a ta nie zamarznie bo ma za duza srednice
Na odpowiedz z reduktorem powiem tak zastosuj reduktor i zobaczymy jaki ci wyjdzie ten strumien bo ja jestem pewien ze ten strumien wyglada tak jak wyglada dlatego ze nastepuje gwaltowne rozprezenie CO2 lub podtlenku a zastosowanie redukktora uniemozliwi zaistnienie tego faktu
Pozdrawiam
2-gen 93 2.5 V6
1-gen 90 2.2 GT
1-gen 90 2.2 GT
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
-
- Posty: 774
- Rejestracja: 2003-07-30 15:47
- Galeria: viewtopic.php?t=7505
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Tak slyszalem ale powtarzam jeszcze raz jak zredukujesz cisnienie to nie bedzie efektu bo bedziesz juz mial gaz zamiast cieczy i efekt tej smugi poprostu nie powstanie
Zreszta zrob pokaz zdjecia i wtedy ja pochyle czolo ja swoje przedstawie w najblizszym czasie
Pozdrawiam
Zreszta zrob pokaz zdjecia i wtedy ja pochyle czolo ja swoje przedstawie w najblizszym czasie
Pozdrawiam
2-gen 93 2.5 V6
1-gen 90 2.2 GT
1-gen 90 2.2 GT
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Zrobił bym jak bym mał czas i pieniądze narazie to w panach nie jest. A mam do ciebje pytanie czy w podtlenku można zamątowac wtriskiwacze nitro zaraz za wtriskiwaczamy paliwa ?? Myślę że nie trzeba było by wtedy robić takich dodatkowych wtriskiwaczy na paliwo ale mogę się mylić tego nigdy nie robiłem.Ale wydaje mi się że jeśli by można tak było to nie trzeba było by montować tego w dolocie co o tym myślisz ?? A i czy można było by dawkowac tak nitro jak paliwo w tym samym momecie ?? JEśli tak to bi się wczepił w instalacje wtriskiwaczy paliwa i podłączył te do nitro. Co o tym myślisz ??
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
-
- Posty: 774
- Rejestracja: 2003-07-30 15:47
- Galeria: viewtopic.php?t=7505
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Otoz tak mozna cos takiego zrobic z tym ze
1. musialbys wysterowac komputer (piggy back lub stand alone )aby podawal odpowiednia dawke paliwa na seryjne wtryski
2. seryjne wtryski musialy by miec odpiwednia wydajnosc
3.takie intsalki nazywaja sie direct port (z ta roznica ze maja dodatkowy wtrysk paliwa mozna sie pokusic o suchy wtrysk z dodatkowa dawka paliwa z wtryskiwaczy z tym ze to jest dosc duzy problem i ma razcej zastosowanie w bardzo powaznych dragsterach aby zapobiegac zjawisku znanemu jako backfire czyli wystrzalom)
4 czy mozna sterowac tak jak wtryskami teoretycznie mozna tylko ze
a. musialbys miec tyle zaworow wyokocisnieniowych ile masz garow (co nie jest trodne ale dosc kosztowne)
b. musialbys znalezc elektrozawor ktory ma czas reakcji zblizony do czasu reakcji wtryskiwacza (co wg. mnie jest nie mozliwe z uwagi na bezwladnosc zaworu elektromagnetycznego)
Pozdrawiam
1. musialbys wysterowac komputer (piggy back lub stand alone )aby podawal odpowiednia dawke paliwa na seryjne wtryski
2. seryjne wtryski musialy by miec odpiwednia wydajnosc
3.takie intsalki nazywaja sie direct port (z ta roznica ze maja dodatkowy wtrysk paliwa mozna sie pokusic o suchy wtrysk z dodatkowa dawka paliwa z wtryskiwaczy z tym ze to jest dosc duzy problem i ma razcej zastosowanie w bardzo powaznych dragsterach aby zapobiegac zjawisku znanemu jako backfire czyli wystrzalom)
4 czy mozna sterowac tak jak wtryskami teoretycznie mozna tylko ze
a. musialbys miec tyle zaworow wyokocisnieniowych ile masz garow (co nie jest trodne ale dosc kosztowne)
b. musialbys znalezc elektrozawor ktory ma czas reakcji zblizony do czasu reakcji wtryskiwacza (co wg. mnie jest nie mozliwe z uwagi na bezwladnosc zaworu elektromagnetycznego)
Pozdrawiam
2-gen 93 2.5 V6
1-gen 90 2.2 GT
1-gen 90 2.2 GT
Dla zainteresowanych...... http://cgi.ebay.de/NOS-Nitrous-Oxide-La ... dZViewItem
PROBE GT TURBO prawie MUSTANG COBRA
Moc jest Bogiem,prędkość nałogiem,maszyna moją miłością,turbo koniecznością !!!
Moc jest Bogiem,prędkość nałogiem,maszyna moją miłością,turbo koniecznością !!!
-
- Posty: 774
- Rejestracja: 2003-07-30 15:47
- Galeria: viewtopic.php?t=7505
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
-
- Posty: 774
- Rejestracja: 2003-07-30 15:47
- Galeria: viewtopic.php?t=7505
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
W samej konstrukcji podtlenku praktycznie nie ma roznicy wiec ceny sa takie same jak dla normalnego samochodu z tym ze trzeba bardzo dokladnie sprawdzic jak sie samochod zachowuje przy uzyciu podtlenku gdyz z uwagi na turbine latwo przekroczyc prog w ktorym mieszanka jest zbyt uboga co powoduje wypalanie tlokow z uwagi na bardzo wysoka temp spalin wylotowych oraz spalanie stukowe (efekt podobny do tego jaki uzyskuja niektorzy przy zbyt wysokim doladowaniu bez odpwoiedniej modyfikacji ukladu wtryskowego)
Pozdrawiam
ps. do samochodow typu turbo polecam system schladzania intercoolera przez co2 dzieki temu mozna uzyskac kilkadziesiat koni dzieki zwiekszeniu efektywnosci intercoolera o 100 a nawet wiecej procent
Pozdrawiam
ps. do samochodow typu turbo polecam system schladzania intercoolera przez co2 dzieki temu mozna uzyskac kilkadziesiat koni dzieki zwiekszeniu efektywnosci intercoolera o 100 a nawet wiecej procent
2-gen 93 2.5 V6
1-gen 90 2.2 GT
1-gen 90 2.2 GT