Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...

Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...

Post autor: OLEY »

No to Takes tylko pogratulować takiego wyniku.

Niestety, jak na razie muszę zgodzić się z przedmówcami.
Seria z taką mocą, jest praktycznie niemożliwa.

Wytłumacz mi jeszcze o co dokładnie chodzi w tym zdaniu:
Takes pisze:tak, bez zwezki :D dodam ze zaslepilem zwezke korkiem
:shock:
Jaką zwężkę zaślepiłeś korkiem?
W którym miejscu włożyłeś ten korek?
Po zakorkowaniu zwężki wskazówka poszła poza skalę? :shock:
Z czego był ten korek?
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Krzysiek P
Posty: 155
Rejestracja: 2009-10-30 16:46

Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...

Post autor: Krzysiek P »

Ten korek był z butelki, ktura wypił przed napisaniem tych postów.
Awatar użytkownika
MatiLP640
Klubowicz
Posty: 2794
Rejestracja: 2011-12-02 23:21
Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
Galeria: viewtopic.php?t=19740
Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL

Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...

Post autor: MatiLP640 »

hehehe zaczyna się :twisted: :mrgreen:
Było: Czerwone Probe 2.5 V6 `96
Było: Fioletowe Probe 2.5 V6 `97 :(
Jest: Czarny Legnum VR4 `99 8)

Życie jest za krótkie żeby jeździć Dieslem!!! Only 98 or E85!
Obrazek :arrow: KLIK Obrazek :arrow: KLIK
Awatar użytkownika
Lukasz
Klubowicz
Posty: 1306
Rejestracja: 2006-05-27 22:43
Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
Galeria: viewtopic.php?t=14709
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
Kontakt:

Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...

Post autor: Lukasz »

nie jest to pierwszy przypadek że w po hamowni wyszło więcej niż w katalogu zobaczcie sobie inne wykresy :P może to jest wina tego ze moc była mierzona ponad 20 lat temu na 91 oktanowym paliwie a nie 95 czy 98 czy tam jakimś jeszcze?? :roll:
FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany :)
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...

Post autor: OLEY »

Nie przesadzajmy Łukaszu.
7 oktanów różnicy nie da Ci takiego kopa, zwłaszcza po dwudziestu latach użytkowania...
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
MatiLP640
Klubowicz
Posty: 2794
Rejestracja: 2011-12-02 23:21
Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
Galeria: viewtopic.php?t=19740
Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL

Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...

Post autor: MatiLP640 »

Tym bardziej że nie wiem czy wiecie ale nasze auta są ustawione i wyregulowane na benzynę 95 oktanową i nawet jak zalejesz 98 to ZUPEŁNIE nic to nie daje ;) jedynie tylko 98 jak że ma lepsze właściwości czyszczące i smarujące lepiej czyści i smaruje :) Po za tym całkowicie się zgadzam z OLEY`em nawet jeżeli to nie ma na to szans ;) a dodam że nie jedna hamownia zawyża wyniki żeby właściciel się cieszył...
Było: Czerwone Probe 2.5 V6 `96
Było: Fioletowe Probe 2.5 V6 `97 :(
Jest: Czarny Legnum VR4 `99 8)

Życie jest za krótkie żeby jeździć Dieslem!!! Only 98 or E85!
Obrazek :arrow: KLIK Obrazek :arrow: KLIK
Awatar użytkownika
quarth
Posty: 958
Rejestracja: 2011-09-02 19:52
Samochód: '93 USDM KL-DE
Lokalizacja: Łódź

Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...

Post autor: quarth »

tym bardziej ze roznicy w oktanach nie ma, bo w stanach podaje sie liczbe oktanowa wedlug innego wspolczynnika, co powoduje ze 91 to nasza 95, a 94 aki to nasze 98 ron.
life's 2 short 4 seals                                                         ~~~~~~ ‹=====|=======|-----]
     only ziligon
Awatar użytkownika
Patryk-
Klubowicz
Posty: 2142
Rejestracja: 2008-07-13 18:30
Samochód: 2.2 GT 92r... niebawem w remoncie ;]
Galeria: viewtopic.php?t=14552
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki (stojadła)

Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...

Post autor: Patryk- »

Takes to i tak lipny ten wykres, z tego co się orientuje mamy tu kogoś co bez zwężki Ci dużo nie odbiega :mrgreen:
jesteś pierwszym właścicielem? czy wykręcałeś przewód w którym ona jest i mierzyłeś dziurkę :wink:
życzę dobrej trakcji z 90kg kumplem :wink: 8) :mrgreen:
nie ma zdjęć bo się nie da wstawić :(
Awatar użytkownika
Lukasz
Klubowicz
Posty: 1306
Rejestracja: 2006-05-27 22:43
Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
Galeria: viewtopic.php?t=14709
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
Kontakt:

Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...

Post autor: Lukasz »

To ja muszę u siebie też obczaić zwężkę cudowną,bo wykres też jest przecudowny :roll:
FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany :)
Awatar użytkownika
steam
Posty: 123
Rejestracja: 2012-11-04 13:06
Samochód: Probe 2.2 GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=20911
Lokalizacja: Góra - Śląskie

Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...

Post autor: steam »

przy 1barze
Obrazek
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...

Post autor: Romas »

I to właśnie jest przyczyna braku strojenia, myk do góry i od razu na pysk. :roll:
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4250
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...

Post autor: Bogdan9999 »

Normalny wykres dla 2.2. Od 2 tyś obrotów momentalnie buduje moment obrotowy niestety przy 4200 turbina się kończy i jej osiągi sie powoli kończą. Pik będzie miała wyższy ale tylko przez chwilę. A przy 6200 jest odcinka. Więc wykres jest jak najbardziej ok. Pozostaje tylko kwestia wyżej kręcić + większe doładowanie ale te dwie rzeczy tylko przy większej turbinie.
Ale moc i moment bardzo ładny moje gratulacje przewalenia 200 km na seryjnej turbinie i prawie 350 Nm ;)
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
steam
Posty: 123
Rejestracja: 2012-11-04 13:06
Samochód: Probe 2.2 GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=20911
Lokalizacja: Góra - Śląskie

Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...

Post autor: steam »

Romas pisze:I to właśnie jest przyczyna braku strojenia, myk do góry i od razu na pysk. :roll:
zapewniam cie ze nie bym był takim głupcem gdybym tylko usuną boost cuta i wartość doładowania zwiększył do 1 bara.
planuje zrobić przełączanie map seri z boost cutem i oryginalnie elektrozaworem/zwężka przy turbie który generuje +/- 150km i mbc 1bar przy innej mapce.
do tego potrzebuje kosc 27c512 rezystor 2 elektrozawory które na przemian jeden sie wył. a 2 wł.
Jak myślicie o takim palnie ?
Bogdan sam sie dziwie z tego wyniku moja turbina bierze olej strasznie gwiazda ale nie ma żadnych luzów jak na razie dbam o ilość oleju od momentu kupna wlałem chyba z 5l.
kiedyś tą regeneracje trzeba zrobić hehe ;d dzięki Bogdan xD
Awatar użytkownika
Kocureq
Klubowicz
Posty: 10622
Rejestracja: 2006-03-21 21:35
Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
Galeria: viewtopic.php?t=10333
Lokalizacja: Warszawa

Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...

Post autor: Kocureq »

... wynik powyżej 200 kunia, ale faktycznie bardzo wąski zakres. Namachasz się lewarkiem :)
Awatar użytkownika
Patryk-
Klubowicz
Posty: 2142
Rejestracja: 2008-07-13 18:30
Samochód: 2.2 GT 92r... niebawem w remoncie ;]
Galeria: viewtopic.php?t=14552
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki (stojadła)

Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...

Post autor: Patryk- »

steam pisze:planuje zrobić przełączanie map seri z boost cutem i oryginalnie elektrozaworem/zwężka przy turbie który generuje +/- 150km i mbc 1bar przy innej mapce.do tego potrzebuje kosc 27c512 rezystor 2 elektrozawory które na przemian jeden sie wył. a 2 wł.
/

Myślałem o takim rozwiązaniu, tylko bez zmian mapy i z 1.5 po przełączeniu wracająca do standardowej zwężki....ale nie wiem czy/jak by to działało bo nie jestem specem :)
nie ma zdjęć bo się nie da wstawić :(
Awatar użytkownika
KrecioPL
Klubowicz
Posty: 3438
Rejestracja: 2012-02-27 16:00
Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
Galeria: viewtopic.php?t=21787
Lokalizacja: Warszawa

Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...

Post autor: KrecioPL »

Patryk, Ty się lepiej pochwal jak Ci prace przy Probe idą :) Bo chyba obaj z Sallmo utknęliście
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
Awatar użytkownika
Patryk-
Klubowicz
Posty: 2142
Rejestracja: 2008-07-13 18:30
Samochód: 2.2 GT 92r... niebawem w remoncie ;]
Galeria: viewtopic.php?t=14552
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki (stojadła)

Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...

Post autor: Patryk- »

Spokojnie, ja już wychodzę powoli z dna :) jak będzie czym t się będę chwalił ... IC mi dzisiaj przyszedł :) każdy nowy gadżet cieszy oko :mrgreen:
nie ma zdjęć bo się nie da wstawić :(
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...

Post autor: Romas »

Patryk- pisze: każdy nowy gadżet cieszy oko
I ląduje w szafie :mrgreen:
Sorry za OT
waldii
Posty: 204
Rejestracja: 2012-05-04 21:48
Samochód: mazda 323f BA KL-ZEX
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...

Post autor: waldii »

Ja pitole,naprawde tak szybko puchna te ori turbawki?Tam macie jak,wewnetrzny WG?W peaku rozumiem,ze 1bar a przed odcinka jak?
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4250
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...

Post autor: Bogdan9999 »

Niestety to są małe turbiny. Sam kiedyś chciałem zmieniać mapy z małego doładowania na większe itd. Ale stwierdziłem że ma to sens jedynie jak daje się kobiecie auto lub dzieciom. W moim przypadku dzieci jeszcze nie mam a aktualnej swojej kobiecie Probe do reki nie dam więc nie ma to najmniejszego sensu :D
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
steam
Posty: 123
Rejestracja: 2012-11-04 13:06
Samochód: Probe 2.2 GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=20911
Lokalizacja: Góra - Śląskie

Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...

Post autor: steam »

z ta turbiną nie ma szału ale mimo wszystko probe dobrze wpierdala w fotel i o niebo szybszy od serii.
jak na razie mi to bardzo dobrze wystarcza i nie żałuje czasu a czy ma to miało dla mnie sens- jak na moją kieszeń miało.
Awatar użytkownika
Patryk-
Klubowicz
Posty: 2142
Rejestracja: 2008-07-13 18:30
Samochód: 2.2 GT 92r... niebawem w remoncie ;]
Galeria: viewtopic.php?t=14552
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki (stojadła)

Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...

Post autor: Patryk- »

No dobra , to od czego wsadzić turbine, żeby nie była za duża po pierwsze wielkością dało się ją normalnie umieścić, a nie jak to miało miało miejsce w jednym z forumowych projektów, i po drugie, żeby była w pełni wykorzystana a nie chodziła na poł gwizdka bo obrotów nie wystarcza?
nie ma zdjęć bo się nie da wstawić :(
Awatar użytkownika
steam
Posty: 123
Rejestracja: 2012-11-04 13:06
Samochód: Probe 2.2 GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=20911
Lokalizacja: Góra - Śląskie

Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...

Post autor: steam »

Turbo Garrett T3/T04e 50-
Jedynek z tym turbem na całym świecie jest dość dużo.
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4250
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...

Post autor: Bogdan9999 »

Najprościej jest wsadzić IHI VJ16 (w jedynkach VJ11) która była montowana w mazdach 323 GTR Niestety znaleźć ja jest ciężko a co mowa w dobrym stanie.
Tu jest na sprzedanie chyba najmocniejsza turbina z serii VJ23 która też była montowana w 323 GTR z tego co wiem.
http://www.racingforum.pl/Turbo-IHI-VJ2 ... 14747.html
Pocieszające jest to że pasuje prawie bez większych przeróbek :)
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Patryk-
Klubowicz
Posty: 2142
Rejestracja: 2008-07-13 18:30
Samochód: 2.2 GT 92r... niebawem w remoncie ;]
Galeria: viewtopic.php?t=14552
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki (stojadła)

Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...

Post autor: Patryk- »

Bogdan dzięki wielkie :) bez większych przeróbek oznacza? Kolektor trzeba spawać nowy?
poczekam może trochę cena spadnie;)
nie ma zdjęć bo się nie da wstawić :(
ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechaniczny”