Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...

Sh(.)(.)ters
Posty: 1703
Rejestracja: 2004-01-28 21:17
Galeria: viewtopic.php?t=5520
Lokalizacja: Warszawa

Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...

Post autor: Sh(.)(.)ters »

Diagtronic 2005.12.13

Obrazek

Vmax: 244
Średnia moc: 111,4KM
Średni moment: 209Nm
Ostatnio zmieniony 2006-04-17 10:15 przez Sh(.)(.)ters, łącznie zmieniany 3 razy.
..........Obrazek.........
.....The Power of Dreams.....
Voodoo
Posty: 1604
Rejestracja: 2005-02-06 18:23
Galeria: viewtopic.php?t=5493
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Voodoo »

Obrazek

Vmax: 225km/h
Średnia moc: 78.3KM
Średni moment: 155Nm
Ostatnio zmieniony 2005-12-13 23:03 przez Voodoo, łącznie zmieniany 1 raz.
ObrazekFord Probe 2.0 '94r.
Awatar użytkownika
Nana
Posty: 77
Rejestracja: 2004-03-13 20:33
Samochód: brak
Lokalizacja: Sama Już Nie Wiem
Kontakt:

Post autor: Nana »

Obrazek

Vmax: 223
Średnia moc: 108,4KM
Średni moment: 108Nm
Nana... zawsze uśmiechnięta :)
PROBE '94 2,5 V6
Awatar użytkownika
ZENiTH
Posty: 1356
Rejestracja: 2005-10-17 17:59
Galeria: viewtopic.php?t=6493
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ZENiTH »

No Panowie !!!! No pięknie szczególnie u Sh(.)(.)ters'a coś pięknego. Jak dobrze mieć 2.2 GT.
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
Awatar użytkownika
Qki G
Klubowicz
Posty: 2916
Rejestracja: 2004-08-20 09:04
Galeria: viewtopic.php?t=5511
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Qki G »

Obrazek

NA BENZYNCE:

Max moc: 169 KM
Max moment: 211 Nm

NA GAZIE:


Max moc: 161 KM
Max moment: 190 Nm

Generalnie jestem zadowolony z pomiarów :twisted: :twisted: :twisted:
Nowa moja ksywa: Qki Leoncio :)
Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy..... :)
Na wypady poza miasto jest już inne autko :)
Awatar użytkownika
KITT
Posty: 885
Rejestracja: 2005-06-26 19:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Sin City

Post autor: KITT »

Sprawdzaliście VRIS? Qki, działał Ci pierwszy? Bo wykres jest w tym miejscu inny niż u Nany. :-k W obszarze "pracy" pierwszego VRIS dołek widzę. :roll:
Obrazek
Awatar użytkownika
Anyszes
Posty: 630
Rejestracja: 2005-04-11 19:18
Samochód: brak
Lokalizacja: Police

Post autor: Anyszes »

a co wy wszyscy się tak wybraliście grupowo na hamownie ? czy jak ? ?? czy może jakiś sprzęcik macie do mierzenia ?
UNITE AND WIN
Obrazek
Awatar użytkownika
raven
Posty: 643
Rejestracja: 2004-11-12 10:22
Galeria: viewtopic.php?t=5775
Lokalizacja: Okonek

Post autor: raven »

senator cza bylo czytac. od dawna planowali. nawet kilka zmian bylo organizacyjnych. czytaj forum a nie tylko na chacie siedzisz.

btw. czemu PMax czasami taka wysoka jest na tych wykresach? np u Qkiego? 169 KM?
| 2.2 GT 92 | czerwony | AC- dyskretny chłód | VDO|
RAVEN
KALI
Posty: 789
Rejestracja: 2005-11-01 00:10
Galeria: viewtopic.php?t=6696

Post autor: KALI »

Obrazek

Vmax-224
KM-158,1 przy 6319 obr/min
NM-219 przy 4748 obr/min
średnia moc-107,8
średni moment-195
Ostatnio zmieniony 2007-04-28 16:29 przez KALI, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4250
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Mam pytanko ile płacicie za sprawdzenie na hamowni samochodziku ?? :?
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
KALI
Posty: 789
Rejestracja: 2005-11-01 00:10
Galeria: viewtopic.php?t=6696

Post autor: KALI »

Bogdan9999 pisze:Mam pytanko ile płacicie za sprawdzenie na hamowni samochodziku ?? :?
50 zeta za 2 pomiary :!:
Awatar użytkownika
Qki G
Klubowicz
Posty: 2916
Rejestracja: 2004-08-20 09:04
Galeria: viewtopic.php?t=5511
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Qki G »

KITT pisze:Sprawdzaliście VRIS? Qki, działał Ci pierwszy? Bo wykres jest w tym miejscu inny niż u Nany. :-k W obszarze "pracy" pierwszego VRIS dołek widzę. :roll:
No właśnie z tego co kiedyś ze Sqadem i z Kalii sprawdzaliśmy, to nie działa to najlepiej:):)
zdresztą jak słusznie zauważyłeś widać na wykresie:):)

raven pisze:senator cza bylo czytac. od dawna planowali. nawet kilka zmian bylo organizacyjnych. czytaj forum a nie tylko na chacie siedzisz.

btw. czemu PMax czasami taka wysoka jest na tych wykresach? np u Qkiego? 169 KM?
Hehe wiesz jak sie o samochodzik dba, to potem on okazuje niespodzianki w postaci troszke większej mocy niż seryjnie :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
a tak na poważnie mam jak na razie założony tylko stożek i to jeszcze bez dolotu
Nowa moja ksywa: Qki Leoncio :)
Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy..... :)
Na wypady poza miasto jest już inne autko :)
Sh(.)(.)ters
Posty: 1703
Rejestracja: 2004-01-28 21:17
Galeria: viewtopic.php?t=5520
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Sh(.)(.)ters »

Dzięki Zenith. Imponujący jest wykres Bartka - 158KM i 304Nm. Do tego bardzo zbliżone parametry na gazie. Mam nadzieję, że znajdzie chwilę i zamieści.

U mnie pomiary potwierdziły obserwacje. Wielki spadek mocy na gazie powyżej 3500-4000 obrotów. Szukam przyczyny - zła mapa a może zbyt małe dysze wtryskiwaczy? A może brak jednego filtra gazu, przez co układ się zatyka? Ale o tym w osobnym topiku...
..........Obrazek.........
.....The Power of Dreams.....
Awatar użytkownika
Bierkuś
Posty: 115
Rejestracja: 2005-05-29 23:44
Galeria: viewtopic.php?t=7986
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bierkuś »

A oto wykres mojej bestii :D :D :D

Obrazek

Na benzynie:

Max moc [KM/kW]: 159,1 / 117,0
Max moment [Nm]: 304 Nm przy 2990 obr./min.
Max prędkość: 245 km/h
Średnia moc [KM/kW]: 113,7 / 83,6

Na gazie:

Max moc [KM/kW]: 155,1 / 114,0
Max moment [Nm]: 288 Nm przy 3118 obr./min.
Max prędkość: 232 km/h
Średnia moc [KM/kW]: 109,9 / 80,8
Ostatnio zmieniony 2005-12-14 21:45 przez Bierkuś, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
ZENiTH
Posty: 1356
Rejestracja: 2005-10-17 17:59
Galeria: viewtopic.php?t=6493
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ZENiTH »

Bierkuś gaz masz w sekwencji???
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
Sh(.)(.)ters
Posty: 1703
Rejestracja: 2004-01-28 21:17
Galeria: viewtopic.php?t=5520
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Sh(.)(.)ters »

Dokładnie, obaj mamy sekwencje. Przy okazji ogarnąłem troszkę ten topik...
..........Obrazek.........
.....The Power of Dreams.....
Awatar użytkownika
Bierkuś
Posty: 115
Rejestracja: 2005-05-29 23:44
Galeria: viewtopic.php?t=7986
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bierkuś »

Dokładnie tak. Ja mam gaz sekwencyjny firmy "DT SYSTEM" i jestem z tej instalacji bardzo zadowolony, zero problemów no i świetne osiągi co potwierdza wykres z hamowni.
Awatar użytkownika
ZENiTH
Posty: 1356
Rejestracja: 2005-10-17 17:59
Galeria: viewtopic.php?t=6493
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ZENiTH »

Ach aż przyjemnie popatrzeć, szczególnie na wykres Bierkusia który potwierdza tezę że gaz w sekwensie praktycznie nie dużo odbiega od zasilania benzyną. Sh(.)(.)ters poszperaj przy swojej instalacji żeby osiągi tez byłby podobne. Ja zakładam sekwens do swojego GT dopiero na wiosnę.
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
Gość

Post autor: Gość »

Sh(.)(.)ters a co u ciebie jest nie tak z sekwencją ? 33KM ! różnicy to dużo.

Mam też sekwencje i ciekawy jestem jak by to było u mnie.
Sh(.)(.)ters
Posty: 1703
Rejestracja: 2004-01-28 21:17
Galeria: viewtopic.php?t=5520
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Sh(.)(.)ters »

Jak już pisałem będę testował co jest nie tak. Wyraźnie czuję, spadek mocy powyżej 3500-4000 obrotów. Objaw jest bardzo charakterystyczny - auto po prostu bez przełączenia biegu na wyższy nie jedzie do przodu 8) . Jedna rzecz na gazie mnie cieszy - spalanie w granicach 12,5 litra w mieście przy współczesnych temperaturach oscylujących koło zera. Niestety za osiągi 3ba płacić. A poważnie jak znajdę chwilę to się koło tego zakręcę. Stawiam na zbyt małą średnicę wtryskiwaczy, które nie dają odpowiedniej dawki paliwa.
..........Obrazek.........
.....The Power of Dreams.....
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

Panowie jestem z Was i Waszych Probków bardzo dumny!
Wasze kilkunastoletnie maleństwa pokazały szpony i nie sprawdza się teza że z upływem lat spadają osiągi naszych zadbanych (oczywiście 8) ) bestii. Probki Wam się odwdzięczyły za to jak je traktujecie... GRATULACJE!
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

szkoda tylko że nie amy tutaj przykładu hamowania serii i ze zwężką... :) warto byłoby kiedyś powtórzyć tę akcję i przygotować się również do takiego porównania.
Sądzę, że mogłoby to rozwiać nasze wątpliwości i spekulacje w materii ile daje zwężka :)
poza tym jakby jeszcze każdy podał przebieg swojego silnika to byłoby fajne wskazanie jak wpływa zużycie silnika na utratę deklarowanej fabrycznie mocy.

no i inne informacje typu stożki, tłumiki przelotowe i inne modyfikacje niefabryczne.
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

Patrząc po wykresach nie sądze aby silniki miały spadek mocy :D .
Nurtuje mnie ile moja jedyneczka miała by na hamowni, bo momentem Bierkusia jestem pod gigantycznym wrażeniem.
Awatar użytkownika
Qki G
Klubowicz
Posty: 2916
Rejestracja: 2004-08-20 09:04
Galeria: viewtopic.php?t=5511
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Qki G »

Tak więc ja mam założony końcowy tłunik, który tak na prawe nic nie daje i stożek (ale jeszcze bez dolotu)
Przebieg mojego Probka, to 148600 km
Nowa moja ksywa: Qki Leoncio :)
Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy..... :)
Na wypady poza miasto jest już inne autko :)
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Cynki pisze:szkoda tylko że nie amy tutaj przykładu hamowania serii i ze zwężką... :) warto byłoby kiedyś powtórzyć tę akcję i przygotować się również do takiego porównania.
Sądzę, że mogłoby to rozwiać nasze wątpliwości i spekulacje w materii ile daje zwężka :)
To może dogadam się ze Sqadem na zwężkę i podjedziemy kiedyś razem (bo jego ta przyjemność ominęła szerokim Qkiem) i sprawdzimy :roll:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechaniczny”