Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszta)

mlody1921
Posty: 90
Rejestracja: 2008-08-10 11:27
Galeria: viewtopic.php?t=14779

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

Post autor: mlody1921 »

może i masz racje choć z tego co wiem to chłopaki w mazdach nie maja problemów z chłodzeniem, choć 12,7 na 400m to niezły wynik mi się wydaje i mało seryjnych aut może się pochwalić takimi osiągami :) sam mam w planie i mam nadzieje ze w niedługim czasie będę się poruszał KLDE turbo :)
Awatar użytkownika
radek1
Posty: 119
Rejestracja: 2006-07-31 16:16
Galeria: viewtopic.php?t=10146
Lokalizacja: Starachowice

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

Post autor: radek1 »

Witam od dłuższego czasu chodzi mi po głowie pomysł założenia kompresora od mercedesa a dokładnie nazywa się on EATON M65 oczywiście do probe 2,5 v6.Może ktoś spodkał się z czymś takim i coś na ten temat wie pozdrawiam.
Radek
garret
Posty: 2
Rejestracja: 2010-10-04 21:15
Samochód: CBR 900RR
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

Post autor: garret »

m65 to pomylka, jak juz to wkladaj m62. ogolnie eaton jest dobrym towarem ale nie moze byc zbyt mocno zjezdzony. jacksonracing tez zabudowuje m62 w swoich produktach. minusem kompresora jest to ze sa dosc glosne, mniej efektywne i wbrew pozorom bardziej awaryjne od turbo dlatego tez mercedes wychodzi z kompresorow. jest sporo roboty w ich zamontowaniu, wiecej jak z turbo. masz tu dwa przyklady, pierwszy eaton m62 zywcem wyjety z mercedesa http://www.tecnogarage.com/index.php?si ... 8Dewota%29 i drugi m62 zabudowany pprzez jacksona http://www.tecnogarage.com/index.php?si ... Pszemek%29
Serwis mechaniczny www.tecnogarage.com tel. 502127426
Awatar użytkownika
tom87dg
Klubowicz
Posty: 574
Rejestracja: 2009-12-25 12:37
Samochód: probe 1993 2.5 v6
Galeria: viewtopic.php?t=16963
Lokalizacja: DG

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

Post autor: tom87dg »

witam montowal ktos z was nitro do probe 2.5 V6 ? znalazlem instalacje do samodzielnego montazu za 1600zl z 5kg butla bo czytajac forum i ten post to turbinka wiaze sie z wielkimi kosztami i ogromnymi problemami w trakcie jej uzywania. Znalazlem tez firme ktora zajmuje sie montazem nitro koszt laczny z instalacja 2300zł a przyrost mocy od 25 do 100km z 1L pojemnosci tak pisze w tych instrukcjach oczywiscie nie spodziewam sie duzego przyrostu ale rzedu 50 km w momecie zalaczenia nitro mile widziane.
Ostatnio zmieniony 2010-11-03 06:28 przez tom87dg, łącznie zmieniany 1 raz.
http://hydrografikadg.pl.tl --------> zapraszam osoby chcace zmienic wyglad w swoim woziku
Awatar użytkownika
pusher1
Posty: 651
Rejestracja: 2007-01-05 14:21
Samochód: Ford Probe 1992 2.2 GT
Galeria: viewtopic.php?t=14481
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

Post autor: pusher1 »

Tom wszystko pięknie ale trzeba pomyśleć o żywotności silnika bo napewno się trochę skróci :? No chyba że myślisz o zakuciu. :wink: .
2.2gt 92 rok
Awatar użytkownika
Flyke
Posty: 712
Rejestracja: 2006-10-18 22:00
Galeria: viewtopic.php?t=10424
Lokalizacja: Jelenia Góra

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

Post autor: Flyke »

tom87dg pisze:witam montowal ktos z was nitro do probe 2.5 V6 ? znalazlem instalacje do samodzielnego montarzu za 1600zl z 5kg butla bo czytajac forum i ten post to turbinka wiaze sie z wielkimi kosztami i ogromnymi problemami w trakcie jej uzywania. Znalazlem tez firme ktora zajmuje sie montarzem nitro koszt laczny z instalacja 2300zł a przyrost mocy od 25 do 100km z 1L pojemnosci tak pisze w tych instrukcjach oczywiscie nie spodziewam sie duzego przyrostu ale rzedu 50 km w momecie zalaczenia nitro mile widziane.
Miałem , zimniejsze świece , cofnięty zapłon i silnik w bardzo dobrym stanie to podstawa ! Mi korba wyszła bokiem :( ale na drugim śmigało dłuższą chwile dość fajnie teraz jezdzi w celice 2.0
24v wykorzystane az do granic - BYłOOOOOOOOOOOOO
e46 z ....:) - JEsttttttttttt
Awatar użytkownika
tom87dg
Klubowicz
Posty: 574
Rejestracja: 2009-12-25 12:37
Samochód: probe 1993 2.5 v6
Galeria: viewtopic.php?t=16963
Lokalizacja: DG

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

Post autor: tom87dg »

Flyke napisz cos wiecej o tym nitro ile dawalo ci kucykow lub jakie sa bezpieczne przyrosty mocy na seryjnym silniku nie oczekuje duzo tzn skromne nawet 40km mnie zadowoli, co ile trzeba napelniac butle, mysle ze jak probe bedzie mial troche ponad 200 km to nie powinno sie nic z nim dziac jest duzo osob co na forum maja poprzerabiane silniki 2.5 v6 na klze co mialy 200 km i tyle maja wiec raczej ten silnik powinien dac rade, instalacja nitro nie jest az tak droga dlatego zdecydowalem sie na taki wybor, do wiosny jeszcze troche czasu wiec w tedy bede montowal.
http://hydrografikadg.pl.tl --------> zapraszam osoby chcace zmienic wyglad w swoim woziku
Awatar użytkownika
Kocureq
Klubowicz
Posty: 10622
Rejestracja: 2006-03-21 21:35
Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
Galeria: viewtopic.php?t=10333
Lokalizacja: Warszawa

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

Post autor: Kocureq »

Nitro ma jeszcze jedną zaletę: łatwo potem sprzedać do innego auta :)
Awatar użytkownika
basco1984
Klubowicz
Posty: 321
Rejestracja: 2008-09-08 19:06
Samochód: 2,5 V6 USA 92r.
Galeria: viewtopic.php?t=14459
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

Post autor: basco1984 »

tom87dg pisze: jest duzo osob co na forum maja poprzerabiane silniki 2.5 v6 na klze co mialy 200 km
To są przełożone całe silniki a nie przerobione standardowe.

Większość silników 2,5 V6 ma ok. 162 KM i oznaczenie KL-DE :|
A motorki o oznaczeniu KL-ZE posiadają ok. 198 KM i to jest ich moc nominalna :)
Żeby mieć KL-ZE to potrzeba co najmniej:
Taki silnik
Komputer
Przepływomierz
Wiązki elektryczne
I pewnie jeszcze parę drobiazgów

Pozdrawiam
Czerwony Ford Probe II 2,5 V6 GT USA

POLSKA JAZDA
Awatar użytkownika
tom87dg
Klubowicz
Posty: 574
Rejestracja: 2009-12-25 12:37
Samochód: probe 1993 2.5 v6
Galeria: viewtopic.php?t=16963
Lokalizacja: DG

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

Post autor: tom87dg »

pewnie masz racje ale to juz odbiega troche od tematu bo mnie interesuje czy nitro i skromne 40 km wiecej dla tego silnika to przesada, chodzi mi o jego wytrzymalosc bo napewno nie chce montowac czegos co go przekreci po kilku km.
http://hydrografikadg.pl.tl --------> zapraszam osoby chcace zmienic wyglad w swoim woziku
Awatar użytkownika
Kocureq
Klubowicz
Posty: 10622
Rejestracja: 2006-03-21 21:35
Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
Galeria: viewtopic.php?t=10333
Lokalizacja: Warszawa

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

Post autor: Kocureq »

tutaj raczej odpowiedzi nie uzyskasz. poczytaj probetalk
Awatar użytkownika
basco1984
Klubowicz
Posty: 321
Rejestracja: 2008-09-08 19:06
Samochód: 2,5 V6 USA 92r.
Galeria: viewtopic.php?t=14459
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

Post autor: basco1984 »

tom87dg pisze:chodzi mi o jego wytrzymalosc bo napewno nie chce montowac czegos co go przekreci po kilku km.
Flyke pisze: Mi korba wyszła bokiem :(
To tu masz chyba dość jasno napisane.
Czyli chybił trafił a ryzyko należy do Ciebie
Jakby to było takie bezinwazyjne to każdy by sobie to montował i śmigał :)
Czerwony Ford Probe II 2,5 V6 GT USA

POLSKA JAZDA
Awatar użytkownika
Flyke
Posty: 712
Rejestracja: 2006-10-18 22:00
Galeria: viewtopic.php?t=10424
Lokalizacja: Jelenia Góra

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

Post autor: Flyke »

-- oryginalny post 2010-11-03 23:13 --
tom87dg pisze:Flyke napisz cos wiecej o tym nitro ile dawalo ci kucykow lub jakie sa bezpieczne przyrosty mocy na seryjnym silniku nie oczekuje duzo tzn skromne nawet 40km mnie zadowoli, co ile trzeba napelniac butle, mysle ze jak probe bedzie mial troche ponad 200 km to nie powinno sie nic z nim dziac jest duzo osob co na forum maja poprzerabiane silniki 2.5 v6 na klze co mialy 200 km i tyle maja wiec raczej ten silnik powinien dac rade, instalacja nitro nie jest az tak droga dlatego zdecydowalem sie na taki wybor, do wiosny jeszcze troche czasu wiec w tedy bede montowal.

jeszcze zależy jaka instalacja . w podstawowym pakiecie masz dysze 35,50,75km na żadnej z nich nie powinno się stać nic, pisze nie powinno bo u mnie się stało :P ale na drugim silniczku było jak najbardziej ok na wszystkich dyszach. Kolega strzela do mx-3 1.8 V6 75km "na codzien" i tez jest ok i nie jest to zasłyszana informacja :P Generalnie montując turbo,kompresor czy nitro albo jakiekolwiek inne gadżety znacznie zwiększające moc musisz liczyć się z tym ze coś się wysra. Co do samego nitro , jeśli założy Ci to ktoś kto to ogarnia - to polecam , butla starcza na ok 40-50 strzałów, koszt napełnienia ok 200zł . Jak się zdecydujesz napisz na pw dam Ci namiary na gościa co to ogarnia i z tego co pamiętam jeśli u nich kupisz będziesz miał montaż gratis. Jeśli brak Ci mocy do codziennej jazdy pakuj klze, nitro to raczej tylko sporadycznie będziesz używał a i uprzedze ze przy nitro nie ma takiego efektu jak jest przedstawiany na filmach :slon: owszem czuć to ale nie wciska Cie w fotel nie wiadomo jak :D :D

-- dodano 2010-11-03 23:16 --
tom87dg pisze:pewnie masz racje ale to juz odbiega troche od tematu bo mnie interesuje czy nitro i skromne 40 km wiecej dla tego silnika to przesada, chodzi mi o jego wytrzymalosc bo napewno nie chce montowac czegos co go przekreci po kilku km.

Jeszcze raz ; Jeśli założy CI to ktoś kto to ogarnia, da zimniejsze świece i ustawi odpowiednio zapłon a Twój silniczek jest ok to nie powinno być problemów
24v wykorzystane az do granic - BYłOOOOOOOOOOOOO
e46 z ....:) - JEsttttttttttt
Awatar użytkownika
tom87dg
Klubowicz
Posty: 574
Rejestracja: 2009-12-25 12:37
Samochód: probe 1993 2.5 v6
Galeria: viewtopic.php?t=16963
Lokalizacja: DG

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

Post autor: tom87dg »

dzieki FLYKE za odpowiedz wlasnie o to mi chodzilo, w probe nie brakuje mi mocy ale zalezy mi np na wyzszych biegach 4 czy tez 5 bo probe od 1 biegu do 3 idzie bardzo dobrze w tych gornych mozna byloby go wspomoc, ja mam silnik po kapitalce jakies 30 tys km zrobilem na nim , pierscienie, panewki, planowane glowice itd itp :) ogolnie cala kapitalka wszystko w nominale. Znalazlem firme z katowic co zajmuja sie montazem i za calosc biora 2300 zl w cenie sa tez pomiary u nich na hamowni, mysle na poczatek o 30 km wiecej a jak to bedzie sie spisywac dobrze to cos napewno sie jeszcze podniesie. Dzieki jeszcze raz za odpowiedz na wiosne na bank zawita u mnie instalacja i dam znac jak wyszlo, bo na zime to raczej nie ma po co tego uzywac, pozdro dla wszystkich.
http://hydrografikadg.pl.tl --------> zapraszam osoby chcace zmienic wyglad w swoim woziku
mlody1921
Posty: 90
Rejestracja: 2008-08-10 11:27
Galeria: viewtopic.php?t=14779

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

Post autor: mlody1921 »

W PL jeździ jedna 1,8v6 soft turbo(fmu), jedna 2,5v6 soft turbo (fmu) i jedna 2,5v6 (klze-de turbo 369 kunia) wszystko smiga
Awatar użytkownika
Ozyryz
Posty: 171
Rejestracja: 2009-06-29 10:09
Samochód: ford Probe II 94r. Loading 3.2 v6 T rwd
Galeria: viewtopic.php?t=18142
Lokalizacja: Katowice

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

Post autor: Ozyryz »

A ma ktoś z was jakieś informacje dotyczące tego klze turbo?? :shock:




Chyba znalazłem info o tym klze proszę tu link dla zainteresowanych http://www.racingforum.pl/lofiversion/i ... 73398.html


już wiem co czeka moje probe :lol:
Ostatnio zmieniony 2010-11-07 13:48 przez Ozyryz, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4250
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

Post autor: Bogdan9999 »

PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Ozyryz
Posty: 171
Rejestracja: 2009-06-29 10:09
Samochód: ford Probe II 94r. Loading 3.2 v6 T rwd
Galeria: viewtopic.php?t=18142
Lokalizacja: Katowice

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

Post autor: Ozyryz »

dzięki:)
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4250
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

Post autor: Bogdan9999 »

PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Ozyryz
Posty: 171
Rejestracja: 2009-06-29 10:09
Samochód: ford Probe II 94r. Loading 3.2 v6 T rwd
Galeria: viewtopic.php?t=18142
Lokalizacja: Katowice

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

Post autor: Ozyryz »

Witam ponownie studiując kilka linków i po szperaniu po stronie mazdy doszedłem do wniosku, że najlepszym pomysłem
jest przebudować silnik kl bądź klze.

Chodzi mi tylko o jego duł nie różni się wałem od klze i korby ma te same przynajmniej tak zrozumiałem... wracając do tematu na wał zakładamy korby od mazdy kj z obiegiem milera bo są grubsze wytrzymalsze i wo gule cacy ale tu pojawia się problem, tłoki z kl i klze nie wejdą na te korby jak dla mnie rozwiązaniem jest zamówić takowe ( sprowadzić za kałuży z krainy wielkich .. aut albo dać do zrobienia w Polsce płacąc jeszcze większe pieniążki) Jednak są ludzie co uporali się z tym problemem i wiedzą jakie tłoki dopasować do takiego rozwiązania i tu pojawia się moje pytanie do wielkich i mądrych ludzi błagam was zdradzie mi ten rąbek tajemnicy jakie tam tłoki wsadzić (jak rozwiązać ten problem) :newcry:


Nie ukrywam ze przymierzam się do drobnego przerobienia mojego probka, powoli odkładam pieniążki a probek tak czy siak musi być wyremontowany wiec czemu by nie z mocnic go trochę przy okazji :scramble

Wybaczcie mi moją obsesyjną miłość do tego auta i moje jeszcze bardziej obsesyjne pytania :infinity:
Pozdrawiam :mrgreen:
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

Post autor: Pelot »

Chcesz kupić gotowy,odprężony, zakuty silnik KL?
Obrazek
Awatar użytkownika
Ozyryz
Posty: 171
Rejestracja: 2009-06-29 10:09
Samochód: ford Probe II 94r. Loading 3.2 v6 T rwd
Galeria: viewtopic.php?t=18142
Lokalizacja: Katowice

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

Post autor: Ozyryz »

Pelot pisze:Chcesz kupić gotowy,odprężony, zakuty silnik KL?
Pelot na dzień dzisiejszy nie mam takich pieniędzy zacząłem dopiero odkładać i chciałbym też to zrobić sam, jaki kolwiek start modów o ile nic się nie zwali po drodze licze lipiec albo sierpień ale dziękuje za propozycje :)
Awatar użytkownika
sawmaster
Posty: 726
Rejestracja: 2007-06-27 15:54
Samochód: Ford Probe 97r 2.0 16v
Galeria: viewtopic.php?t=11616
Lokalizacja: Białystok

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

Post autor: sawmaster »

czy ktoś wie ile wzrośnie moc jak podniosę stopień sprężania z 9 do 11.8?
Awatar użytkownika
kicker
Posty: 238
Rejestracja: 2007-05-28 20:37
Samochód: White GT 91
Galeria: viewtopic.php?t=19596
Lokalizacja: Gorlice, Nowy Sącz

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

Post autor: kicker »

Stary, chyba osiwiałeś :D w jaki sposób chcesz to zrobić, pomijając, że rozwalisz silnik. z tego co pamiętam silniki w nascarze mają ok 13 i to jest bardzo dużo na benzyniaka, to nie diesel, w którym stopień na poziomie 20 nikogo nie dziwi.
Awatar użytkownika
sawmaster
Posty: 726
Rejestracja: 2007-06-27 15:54
Samochód: Ford Probe 97r 2.0 16v
Galeria: viewtopic.php?t=11616
Lokalizacja: Białystok

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

Post autor: sawmaster »

można kupić specjalne tłoki o takim stopniu sprężania specjalnie do silników FS
ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechaniczny”