Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszta)

Quaki
Posty: 774
Rejestracja: 2003-07-30 15:47
Galeria: viewtopic.php?t=7505
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszta)

Post autor: Quaki »

usuniete
Ostatnio zmieniony 2008-03-05 09:38 przez Quaki, łącznie zmieniany 2 razy.
2-gen 93 2.5 V6
1-gen 90 2.2 GT
KALI
Posty: 789
Rejestracja: 2005-11-01 00:10
Galeria: viewtopic.php?t=6696

Post autor: KALI »

Cześć zanim zacznę się wypowiadać bo nie ukrywam- interesuje mnie ten temat ponieważ jestem w trakcie swojego projektu to co ty na to quaki żeby nieco spuścić z tonu przy naszych wypowiedziach i przejść na płaszczyznę koleżeńską . :?:
Quaki
Posty: 774
Rejestracja: 2003-07-30 15:47
Galeria: viewtopic.php?t=7505
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Quaki »

Kalii ja tutaj z kazdym jestem na plaszczyznie koleznskiej poprostu sadze ze to co podajesz jest zdecydowanie zanizone ale zycze zeby twoj proejkt chodzil z calego serca (pomimo ze w to nie wierze) dla mnie nie ma problemu
Pozdrawiam
2-gen 93 2.5 V6
1-gen 90 2.2 GT
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

Zarzuciłeś projekt turbo, to jak cenowo wychodzi kompresor. Bo zawsze wydawało mi się że sam kompresor jest droższy od całej instalacji turbo.
Quaki
Posty: 774
Rejestracja: 2003-07-30 15:47
Galeria: viewtopic.php?t=7505
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Quaki »

Squad nic bardziej mylnego :) oba urzadzenia nowe kosztuja podobnie (od 7-14tys zl tak mniej wiecej) wiekszosc ludzi kalkulujacych turbiny zaklada kupno uzywanej turbosprezarki (najczesciej regenerowanej) kompresor mozna kupic za jakies 1000-1500zl (ja taki znalazlem w Anglii )ale u nas tez mozna kupic za podobne pieniadze nie regenerowany bo praktycznie nowy podkreslam ze kompresor jest duzo trudniejszy do zepsucia lub uszkodzenia z uwagi na to ze jest chlodzony powietrzem i nie straszne mu nagle wylaczenie silnika po dluzszej jezdzie co dla turbosprezarki moze byc koncem jej kariery
Sadze ze taka instalacja kompresora to tez okolo 3-4 tys zl z wlasna praca ale pracy tej jest zdecydowanie mniej i kompresor mozna zlozyc zdecydowanie szybciej majac zdecydowanie mniejsze mozliwosci techniczne
Pozdrawiam
2-gen 93 2.5 V6
1-gen 90 2.2 GT
KALI
Posty: 789
Rejestracja: 2005-11-01 00:10
Galeria: viewtopic.php?t=6696

Post autor: KALI »

Zaniżone ja wiem -to co mam w chwili obecnej.
turbo gt4. 900 zł+kryza mocuj.100zł
cooler valeo 350zł + ospawanie aluminium 300zł
bov 2m Pro racing technology 610zł
przewód olej 50cm 100zł+100zł adapter do czujnika oleju
stożek grzybek do turbo 100zł
orurowanie 100%kwasówka spaw tig doloty spalin i powietrza 2000zł
regulator ciś.paliwa megan 300-400zł
elementy elastyczne gumowe do dolotów 200zł cybanty wysokociśnieniowe 150zł
w następnym etapie
spiek "6" 800zł
smt7-900-1000zł + koszty wystrojenia
dokończenie wydechu 2,5" 700zł bez końcowego
afr http://www.e-x-c.com/advanced_search_re ... fr&x=0&y=0
:lol: jeszcze nie wiem jaki
wtryski pompa linie paliwowe i nie wykluczam wymiany tłoków ale to dopiero 2007
Quaki
Posty: 774
Rejestracja: 2003-07-30 15:47
Galeria: viewtopic.php?t=7505
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Quaki »

Co do AFR to polecam urzadzonko LM-1 koszt to okolo 1800zl ale masz tam szerokopasmowa sonde i uradzonko do wyswietlania aktualnego afr
Angielski text o tym co tam jest w nim
Includes: LM1, Bosch 5-wire Wideband 02 Sensor, Analog Output Cable, 10ft. Sensor Cable, 10ft. Power Cable (Cig), 6ft. Serial Cable for PC Connection, Bung/Plug Kit, Software CD, and Quick Start Guide.
Pozdrawiam
ps. w najblizszym czasie przedstawie podobny tekst o podtlenku i kompresorze :)
ps. co to za turbina jaki producent gdyz oznaczenie GT4 nie wiele mi mowi (cyzby garett t4 ? ) ja bym przeniosl pompe na pierwsze miejsce gdyz moze cie bardzo szybko spotkac to co sie stalo w twojej 1-gen wypalisz diure w tloku bo bedzie za ubogo
2-gen 93 2.5 V6
1-gen 90 2.2 GT
KALI
Posty: 789
Rejestracja: 2005-11-01 00:10
Galeria: viewtopic.php?t=6696

Post autor: KALI »

GT4=Garett t4 nie znasz tego skrótu? :lol:
Awatar użytkownika
ZENiTH
Posty: 1356
Rejestracja: 2005-10-17 17:59
Galeria: viewtopic.php?t=6493
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ZENiTH »

Garreta t4 masz za 900 stówek nie rozśmieszaj mnie chyba ze złomu.
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

A co was tak wszystkich to dziwi, Kamil powyrabiał sobie mase układów, w sklepach i firmach motoryzacyjnych. Czy to taki dziwne w tym kraju kupić coś tanio?? A jak już kupione to musi być ze złomu?? Turbina jest super, zero luzów, wirniki w super stanie.
Cooler też jest bomba, sprawia wrażenie skonstruowanego z żyletek, można się na prawde skaleczyć, będzie jeszcze delikatnie przerabiany na potrzeby projektu.
BOV, jest po prostu gigantyczny, nie wiem nawet czy nie za duży :)
Quaki
Posty: 774
Rejestracja: 2003-07-30 15:47
Galeria: viewtopic.php?t=7505
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Quaki »

usuniete
Ostatnio zmieniony 2008-03-05 09:39 przez Quaki, łącznie zmieniany 4 razy.
2-gen 93 2.5 V6
1-gen 90 2.2 GT
Awatar użytkownika
Lukask
Posty: 1980
Rejestracja: 2005-10-14 14:09
Samochód: Bardzo szybki :P
Galeria: viewtopic.php?t=6860
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Lukask »

Quaki napisz coś o cenach :)
Ile kompresor i cała reszta , kupujesz nowe czy używane ??
Quaki
Posty: 774
Rejestracja: 2003-07-30 15:47
Galeria: viewtopic.php?t=7505
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Quaki »

O cenach postaram sie napisac na sam koniec moich wywodow z uwagi na to ze ceny moga byc roznorakie zalezy kto gdzie kupuje
Pozdrawiam
2-gen 93 2.5 V6
1-gen 90 2.2 GT
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

A może nam zdradzisz chociaż po krótce jak sie liczy tego typu rzeczy, nie mówie żeby wszystkie tajemnice zdradzać ale troche naświetlić co i jak. Ja gdzieś kiedyś miałem prosty wzór do liczenia dolotu lecz nie potrafiłem go wykorzystać
Quaki
Posty: 774
Rejestracja: 2003-07-30 15:47
Galeria: viewtopic.php?t=7505
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Quaki »

usuniete
Ostatnio zmieniony 2008-03-05 09:40 przez Quaki, łącznie zmieniany 1 raz.
2-gen 93 2.5 V6
1-gen 90 2.2 GT
KALI
Posty: 789
Rejestracja: 2005-11-01 00:10
Galeria: viewtopic.php?t=6696

Post autor: KALI »

zenith839 pisze:Garreta t4 masz za 900 stówek nie rozśmieszaj mnie chyba ze złomu.
Ja myślę że nie kasa się liczy tylko kasę sie liczy.

:arrow: Quaki do ciebie pytanie o 50KM z podtlenku może masz jakiś wykres z hamowni bo jestem ciekawy jak przebiegają krzywe KM/NM i w którym momencie skali obrotowej są najwyższe wartości. :?: :?:
Quaki
Posty: 774
Rejestracja: 2003-07-30 15:47
Galeria: viewtopic.php?t=7505
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Quaki »

Kalii niestety autko nie bylo na hamowni z uwagi na moj brak czasu :( postaram sie nadrobic w przyszlym sezonei gdyz teraz autko nie jezdzi i podlega rozbiorce :)
Pozdrawiam
2-gen 93 2.5 V6
1-gen 90 2.2 GT
KALI
Posty: 789
Rejestracja: 2005-11-01 00:10
Galeria: viewtopic.php?t=6696

Post autor: KALI »

Quaki pisze:Kalii niestety autko nie bylo na hamowni z uwagi na moj brak czasu :( postaram sie nadrobic w przyszlym sezonei gdyz teraz autko nie jezdzi i podlega rozbiorce :)
Pozdrawiam
Stary nie chce być złośliwy ale kurde skąd + 50KM przecież chyba nie z jakiegoś wzoru.Jak możesz twierdzić że twoje auto ma takie osiągi skoro nawet tego nie sprawdzałeś.Albo chociaż wklej jakieś fotki jak cała instalacja wygląda? jak idą przewody?jaka butla?jakie zawory?czy masz koc na butle?
Na ile strzalów starcza gazu?ile kosztujke nabicie ?jakiej średnicy dysza?
Zarzucacie mi że to czy tamto ,że szrot albo co ale chociaż pisze prawdę.!
PS Ja mogę wkleić na dowód wykres z jedynki coprawda będzie czarno biały bo orginał ma teraz obecny właściciel ale jest -a z dwujeczki też jest tylko seria po usunięciu kata. :!:Na podstawie czego stwierdziłeś że przyrost =50km :?: :?:
Quaki
Posty: 774
Rejestracja: 2003-07-30 15:47
Galeria: viewtopic.php?t=7505
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Quaki »

Kalii po pierwsze nie mam zdjec instalki gotowej bo nie robilem takowych (nigdy nie myslelm ze bede musial komukolwiek cokolwiek udowadniac a widze ze zarzuca mi sie nieprawde nie wiem na jakiej podstawie moge cie zapewnic ze gdy tylko bede montowal instalacje na powrot do auta specjalnie dla ciebie zrobie zdjecia)
Po drugie ja nigdzie nie napisalem ze twoja turbina to szrot zaloz ja i nich ci chodzi na wieki co mnie to
Co do twojej zlosliwosci czy tez nie spiesze poinformowac ze opis + 50kM mechanicznych wywodzi sie z obliczen srednic dysz N2O oraz paliwa ktore w polaczeniu ze stala wielkoscia cisnienia paliwa i cisnienia podtlenku azotu daja wzrost mocy o 50kM (otoz wlasnie ze wzoru ktory udostepniaja praktycznie wszyscy propducenci instalacji N2O oczywiscie wzrost ten jest teoretyczny i jego wartosc moze sie wachac do 10%)
Chcesz fotek a prosze cie bardzo na mojej stronie sa praktycznie wszystkie elementy (oprucz butli system jest przystosowany do butli polskich technicznych) czy mam kocyk tak mam, strzalow wystarcza w zaleznosci od wielkosci butli i wielkosci dysz mozna zalozyc ze przy strzale zuzywa sie przecietnie 100g podtlenku (ale jak pisalem to juz zalezy od dysz), pozatym pozwol ze cala isntalacje opisze wkrotce gdyz nie mam za bardzo czasu zeby to robic od razu na zyczenie.
Pozdrawiam
Ps. mi nie jest potrzebny zaden dowod dla mnie mozesz go miec mozesz go nie miec ja prowadze luzna dyskusje (wyrazam swoje opinie a ty mozesz je podzielac mozesz ich nie podzielac w koncu po to jest forum zeby sie dzielic opiniami spostrzezeniami lub doswiadczeniem co ja staram sie robic) ktora ty sie chyba zbytnio ekscytujesz a teraz skoro ja odpwoiedzialem na twoje pytanie badz tak mily i odpwoiedz mi na moje dotyczace wspomnianych wielkosci dla twojej sprezarki GT40 (lub tez GT4 jak ja nazwales ) jesli to jest mozliwe
Ostatnio zmieniony 2005-12-29 20:45 przez Quaki, łącznie zmieniany 1 raz.
2-gen 93 2.5 V6
1-gen 90 2.2 GT
Awatar użytkownika
Lukask
Posty: 1980
Rejestracja: 2005-10-14 14:09
Samochód: Bardzo szybki :P
Galeria: viewtopic.php?t=6860
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Lukask »

A ja standardowo zapytam teraz ciebie quaki ile wyniosły cięczęści tego nitro ?I jeszcze jedno jesteś po WSM Gdynia ?
Quaki
Posty: 774
Rejestracja: 2003-07-30 15:47
Galeria: viewtopic.php?t=7505
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Quaki »

sucha instlka 710zl mokra 998zl + butla + gaz + montaz(ale to kazdymoze zrobic sam bez wiekszego problemu )
Tak jestem po WSM-ce w Gdyni (skonczylem inzynierke na mechanice)
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 2005-12-29 20:47 przez Quaki, łącznie zmieniany 1 raz.
2-gen 93 2.5 V6
1-gen 90 2.2 GT
Awatar użytkownika
Lukask
Posty: 1980
Rejestracja: 2005-10-14 14:09
Samochód: Bardzo szybki :P
Galeria: viewtopic.php?t=6860
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Lukask »

Quaki wiem czym się różni instalacja sucha od mokrej ale nie do końca możesz to wytłumaczyć myślkę że to odpowiedni temat i na której ty masz to +50KM ? Czy mokra różni się tylko tym że jest dodatkowy wtryskiwacz paliwa?
KALI
Posty: 789
Rejestracja: 2005-11-01 00:10
Galeria: viewtopic.php?t=6696

Post autor: KALI »

Zacznijmy od tego że do ekscytacji z powodu n2o z mojej strony to naprawdę jeszcze daleka droga ja tylko chcę się dowiedzieć czy twoje paramechaniczne dewagacje na temat przyrostów mocy są poparte czystą teorią,oczytaniem czy sprytnym posługiwaniem się google.Bo chyba jeżeli doradzasz komuś jaki kompresor jakie turbo jakie doloty to albo jest to czysta teoria albo jest to np: doświadczenie w postaci choćby udziału w wyścigach na 1/4mili gdzie poprzez kolejne startay zdobywasz doświadczenie i uczysz się od najlepszych chociaż by zerkając pod maskę czy pytając się jakie rozwiązanie będzie lepsze ,też poprzez rozmowę z ludzmi którzy w firmach tuningowych te auta budują.
Dobra na poważnie podaj tą stronkę bo zapomniałeś wpisać. :)
Rozumiem że butla jest wielkości małej butli do migomatu takiej jak do gaśnicy pytanko czysto tech?
A jeszcze jaka średnica dyszy bo to ważne jeżeli chodzi o przyrost muszę się kumpla spytać ?
Awatar użytkownika
moto
Posty: 20
Rejestracja: 2005-12-29 20:15

Post autor: moto »

wiecie co ja mam nadziej ze to bedzie pasowac do 2,0 v6
co wy na to wiem ze rozni sie to nie duzo od 2,5 v6

Od jakiego samochodu masz na mysli silnik 2,0L V6?
Napisz nam czym jezdzisz (najlepiej tez w swojej stopce) i generalnie skad jestes.
Witamy sie tu:
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... &start=325
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

Zależy co?? Turbina czy podtlenek, bo i jedno i drugie da się wpasować.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechaniczny”