Strona 8 z 12

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

: 2012-03-31 08:51
autor: marcin22
zgadzam się a można poszperać na forach czasem ktoś sprzedaje taniej
trzeba troszkę poszperać a w przypadku wallbro trzeba zwrócić uwagę na ciśnienie jakim pracuje :lol:

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

: 2014-07-26 09:32
autor: pawlacz
Uturbiał ktoś KL-DE? Ile wynosi +/- całość z robocizną? http://www.ebay.com/itm/93-97-PROBE-MX6 ... 0710566950 Same części 1000 dolców, ale chyba da się tak zestaw znależć w EU, bo przesyłka drugie tyle; do tego koszt założenia tego zestawu i strojenie silnika, coś jeszcze?

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

: 2014-07-26 09:53
autor: Romas
Jak sobie doliczysz kucizne, a bez tego to nie dmuchniesz więcej jak 0.3 to koszta cię odstraszą.
Zależy czy będziesz sam wszystko od A-Z robił ale musisz przygotować ze 20k żeby to miało ręce i nogi, plus do tego koszt dobrego LSD bo trakcji nie znajdziesz

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

: 2014-08-17 11:58
autor: pawlacz
Racja, porządne turbo z zakuciem to pewnie +/- 20k. A soft turbo? Albo kompresor? Tak max 0.3/0.4 bara? Nie mogę zbytnio znaleźć zakładów które się podejmują założenia soft turbo (wszystkie serwisy tuningujące kończą swoją działalność na chipach albo power boxach, żenada, o mechanicznym tuningu nic nie słychać). Cena pewnie koło 8-10k za 200 koni z KL-DE z ich użyciem.
Jednak zaciekawiło mnie, że na performance probe, konkretnie na tej podstronie http://www.performanceprobe.com/index2.php Stage 3 200 HP z KL-DE można uzyskać bez turbiny/kompresora. Wydech cat-back, dolot zimnego powietrza i parę innych rzeczy mogą wpłynąć na taki przyrost mocy? Ktoś próbował zrobić stage 3 tak jak na tej stronie? Domyślam się, że potrzebny będzie nowy komputer do wystrojenia?

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

: 2014-08-17 13:09
autor: waldii
czyli przyrost 40KM w klde wolnossaku??To koszt wiekszy niz uturbianie.Wolnossace silniki to dramat,bo kazdy kon jest bardzo drogi.Ew jak chcesz tylko tak dla zabawy to lepiej pakuj instalacje nitro,strzal 75HP bez problemu znosi KLek.A jak nie to uturbiac,korby z millera2.3V6 pakujesz i dmuchasz sobie 0.7Bara.

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

: 2014-08-17 15:45
autor: Kocureq
Pawlacz zauważ tylko, że w tych "paru innych rzeczach" jest też wymieniona obróbka głowicy :)

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

: 2014-09-04 17:48
autor: sawmaster
ktoś może montował wtrysk podtlenku azotu do swojego probe? Mam pytanie gdzie umieścił butlę oraz czy przy strzale 55-75KM trzeba ingerować w ECU?

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

: 2014-09-07 19:16
autor: waldii
W klu?Jesli tak to mokra instalka 75km bez zmian wszystko.Ew mozesz dla swietego spokoju 1st pozniejszy zaplon dac

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

: 2014-09-08 19:00
autor: Kuba Ostroleka
ok a ja mam pytanko. jak swapowac 2.5 v6 to na co ? jaki silnik ?

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

: 2014-09-08 19:49
autor: Wosek
A co jest nie tak z 2.5 V6? ;)

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

: 2014-09-08 19:59
autor: Kuba Ostroleka
ilość kucyków :) a tez bez zakówanie nie zrobie wiecej ... mam stożek teraz bede robic pełny wydech na sportowo ale nie wiem za bardzo co wiecej

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

: 2014-09-08 21:37
autor: mysz
KLZE ;)

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

: 2014-09-09 05:25
autor: Romas
szkoda kasy na KL-ZE. jest grubo przereklamowane. szukaj motoru wytrzymałego, i mocnego, jeśli już chcesz sie bawić w swapy. kl-ze nie ma co sobie d#py zawracać :wink:

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

: 2014-09-09 05:38
autor: Kuba Ostroleka
ja myślałem o jakieś mazdzie z seri mx lub rx

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

: 2014-09-09 08:43
autor: Patryk-
wpakuj 2.2 GT i za pare groszy będziesz zapier.... :)

bo w przypadku MX ,RX to chyba tylko na myśleniu się skończy. Na forum jest ktoś kto już wrzucał silnik z I gen do II wiec szlak przetarty, a części kupisz za czapke drobnych :)

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

: 2014-09-09 09:25
autor: Kuba Ostroleka
bo z 2.5 nie zorbie potwora.. nawet jak zakuje to bardzo ogranicze żywotność silnika

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

: 2014-09-09 10:14
autor: waldii
1.8bp pakuj,300km na seryjnych gratach

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

: 2014-09-09 10:46
autor: Kuba Ostroleka
no psoko fajna opcja ale gdize tego silnika szukac jakis konkretny moel ? marka samochodu z ktorej jest ?

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

: 2014-09-09 12:14
autor: Romas
jak zakujesz i dobrze zrobiony bedzie 2.5 to przeżyje jeszcze Ciebie, 2.2 pakować to hmmm jak kto tam woli ale też zeby to jeździło to bez przekładki w samo 2.2 musiał byś wpakować z 7-10k

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

: 2014-09-09 16:10
autor: pawlacz
Z KL-DE z turbo nie jest źle, 300-400 koni, ale zakucie to konieczność. Budżet na taką moc z KL-DE to pewnie 15tys+.
https://www.youtube.com/watch?v=9YBmOKYZ1pg
https://www.youtube.com/watch?v=lCQ9cLy8ibw

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

: 2014-09-09 19:06
autor: KrecioPL
swapuj na FE3n + Turbo :)

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

: 2014-09-09 20:14
autor: waldii
Co Wy tak z ta kucizna przezywacie???Przeciez zakucie kla to kropla w morzu wydatkow,max 600zl

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

: 2014-09-09 20:20
autor: Sallmo
No proszę Cie , chyba u kowala ;) Same korby nowe to koszt 1200/1500 a reszta ?

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

: 2014-09-09 20:54
autor: pawlacz
Odnośnie zakucia: pierwsze w kolejności są korbowody, tak? Kute tłoki stosować się powinno powyżej iluś koni przy KL-DE czy ogólnie dla bezpieczeństwa i by był odpowiedni stopień kompresji pod turbo? Co należy zakuć po korbowodach i tłokach? W ogóle, odnośnie samej kucizny: części się bierze pasujące z innych modeli czy zleca wykonanie indywidualne? Sprowadzać z ebaya to chyba ostateczność.

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

: 2014-09-09 21:06
autor: waldii
korby kute bierzesz z silnika milera 2.3 z mazdy millenii,kazdy tak robi i dziala.Tloki z kla wytrzymuja 400km bez problemu,korby z milera tez jedynie w korbach trzeba rozwiert zrobic na sworzen z kla a w tlokach kla przetoczyc rowki na zabezpieczenia sworznia,z malucha pasuja idealnie