Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszta)

Awatar użytkownika
kicker
Posty: 235
Rejestracja: 2007-05-28 20:37
Car: White GT 91
Gallery: viewtopic.php?t=19596
Lokalizacja: Gorlice, Nowy Sącz

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

Post autor: kicker » 2014-09-20 17:38

MatiLP640 pisze:tyyyyy no ale prawda jest taka ze malo ktora hamownia pokazuje prawde, a jeszcze wiecej mierzy moc na silniku a nie na kolach co jest jak mierzenie wacka z kregoslupem :D
wszyscy producenci w katalogach podają moc na silniku, nie na żadnych kołach więc nie rozumiem w czym problem.

Awatar użytkownika
MatiLP640
Klubowicz
Posty: 2789
Rejestracja: 2011-12-02 23:21
Car: Mitsubishi Legnum VR4
Gallery: viewtopic.php?t=19740
Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

Post autor: MatiLP640 » 2014-09-21 02:48

To nie problem tylko ty nie uwzywasz tej mocy, jak dla mnie to takie po prostu oszukiwanie bo zanim ta moc dojdzie do kol to sa straty dlatego uwazam ze nie powinno sie mierzyc mocy na silniku i tyle ale to tylko jest moje zdanie...
Było: Czerwone Probe 2.5 V6 `96
Było: Fioletowe Probe 2.5 V6 `97 :(
Jest: Czarny Legnum VR4 `99 8)

Życie jest za krótkie żeby jeździć Dieslem!!! Only 98 or E85!
Obrazek :arrow: KLIK Obrazek :arrow: KLIK

Awatar użytkownika
Patryk-
Klubowicz
Posty: 2130
Rejestracja: 2008-07-13 18:30
Car: 2.2 GT 92r... niebawem w remoncie ;]
Gallery: viewtopic.php?t=14552
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki (stojadła)

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

Post autor: Patryk- » 2014-09-21 10:06

Mati w gniazdku też masz 230 a zanim dojdzie do Ciebie to jest większe :wink: 8)
nie ma zdjęć bo się nie da wstawić :(

Awatar użytkownika
MatiLP640
Klubowicz
Posty: 2789
Rejestracja: 2011-12-02 23:21
Car: Mitsubishi Legnum VR4
Gallery: viewtopic.php?t=19740
Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

Post autor: MatiLP640 » 2014-09-21 12:22

I wlasnie o tym mowie! Wszedzie nas w bu ca robia :D
Było: Czerwone Probe 2.5 V6 `96
Było: Fioletowe Probe 2.5 V6 `97 :(
Jest: Czarny Legnum VR4 `99 8)

Życie jest za krótkie żeby jeździć Dieslem!!! Only 98 or E85!
Obrazek :arrow: KLIK Obrazek :arrow: KLIK

mlody1921
Posty: 88
Rejestracja: 2008-08-10 11:27
Gallery: viewtopic.php?t=14779

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

Post autor: mlody1921 » 2014-09-22 14:44

Tłoków jak i silników jest 4 :)

KLDE (niska półka) 160-165 kunia
KLZE J-spec najwyższa półka) 194-199 kunia
KLZE Millenia (średnia półka) tu millenia miała koło 185 kunia
KLG4 ponoć najlepsiejszy najmłodszy i najmniej ich było 16x zmiany w silniku wałki, inna czujnik vr z kołem, kol ss, krokówka i inne pierdoły

Ciężko pisać o kosztach bo było tego w szlak na MS jest temat możecie poczytać , dużo było nowych części długo to trwało, ale na tym nie przestaje :D

po zimie atak 3xx

Strojenie to standalone EMU , pół sekwencja, AFR jest, EGT jest turbo Holset hybryda hx35/40 wtryski 440x6 zapas na 450kunia

Strojone spawane skrecane kombinowane Wszystko SAM

Awatar użytkownika
KrecioPL
Klubowicz
Posty: 3347
Rejestracja: 2012-02-27 16:00
Car: Probe II 2.5 V6 '97
Gallery: viewtopic.php?t=21787
Lokalizacja: Warszawa

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

Post autor: KrecioPL » 2014-09-22 20:46

3mam kciuki!

Dopisz skąd jesteś, może kiedyś w trasie podjadę poślinić się nad Twoim projektem...
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy

mlody1921
Posty: 88
Rejestracja: 2008-08-10 11:27
Gallery: viewtopic.php?t=14779

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

Post autor: mlody1921 » 2014-09-23 11:08

Są dwie druga kolegi na MSI v2.2 sterowana teraz silnik bedziemy wzmacniać :) sandomierz

Awatar użytkownika
wuka
Klubowicz
Posty: 1013
Rejestracja: 2012-01-25 20:30
Car: FORD PROBE II 2,0 16V
Gallery: viewtopic.php?t=19968
Lokalizacja: Kraków, Gorlice

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

Post autor: wuka » 2014-09-28 17:24

Jak byście proponowali odprężyć 2,0?? I jakie graty wcisnąć. Chcę wiedzieć co mam już powoli kompletować :D żeby nie było później zbyt dużo do wyłożenia na raz. Zakładać grubszą uszczelkę (mniej mnie to przekonuje) czy tłoki o odpowiednim kształcie, i jakie te tłoki dobrać i gdzie??
Obrazek

Awatar użytkownika
mysz
Klubowicz
Posty: 1835
Rejestracja: 2010-04-03 15:02
Gallery: viewtopic.php?t=18115
Lokalizacja: wwa

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

Post autor: mysz » 2014-09-28 17:31

A po co odprężać? Prędzej skrzynia wyzionie Ci ducha, niż silnik (oczywiście jeśli będzie dobrze wystrojony). W Fs turbo stopień sprężania był identyczny jak w normalnym fsie.
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r

Awatar użytkownika
wuka
Klubowicz
Posty: 1013
Rejestracja: 2012-01-25 20:30
Car: FORD PROBE II 2,0 16V
Gallery: viewtopic.php?t=19968
Lokalizacja: Kraków, Gorlice

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

Post autor: wuka » 2014-09-28 18:49

Jesteś pewien?? Bo jak się już będę bawił to na początku będzie cała kapitalka, więc i tłoki będzie można odpowiednie wsadzić. A co do skrzyni to zostawić tą co jest czy może od V6?? Chociaż raczej nie spasi :/ Z czego da się podpasować??
Obrazek

Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 4928
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Car: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Gallery: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

Post autor: Romas » 2014-09-28 19:01

skrzynie zostaw a silnik odpręż i nie słuchaj że nie trzeba. tylko kwestia tego ile chcesz w niego ładować bostu. mozesz szukać i dobrać tłoki od czegoś ale nie mam pojecia od czego, zfrezować tłoki, albo większa UPG.
Jak bedziesz robił juz kapitalke to zrób porting i nowy kolektor wydechowy

Awatar użytkownika
wuka
Klubowicz
Posty: 1013
Rejestracja: 2012-01-25 20:30
Car: FORD PROBE II 2,0 16V
Gallery: viewtopic.php?t=19968
Lokalizacja: Kraków, Gorlice

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

Post autor: wuka » 2014-09-28 19:23

Kolektor wydechowy i cały układ zamierzam zrobić cały nowy, natomiast porting jeżeli już to tylko najprostszy, bez zbytniej ingerencji w głowicę, jedyne co to dopasuje kanały i tyle.
Obrazek

Awatar użytkownika
mysz
Klubowicz
Posty: 1835
Rejestracja: 2010-04-03 15:02
Gallery: viewtopic.php?t=18115
Lokalizacja: wwa

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

Post autor: mysz » 2014-09-28 19:28

Zależy ile chce dmuchać. Zakładając, że nie zmienia pompy paliwa, wtrysków (wydajność do 180KM) to nie ma najmniejszego sensu odprężać. Śmiga fs po wawie na doładowaniu 1.2 bara- totalna seria, po remoncie na ory gratach.
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r

Awatar użytkownika
wuka
Klubowicz
Posty: 1013
Rejestracja: 2012-01-25 20:30
Car: FORD PROBE II 2,0 16V
Gallery: viewtopic.php?t=19968
Lokalizacja: Kraków, Gorlice

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

Post autor: wuka » 2014-09-28 19:40

Jak dla mnie 180KM jest wystarczająco. (Ale to zawsze się może zmienić, czas realizacji jest jakieś 2 3 lata :D) Na razie chcę pozbierać niezbędne graty żeby koszty w czasie rozłożyć.
Obrazek

waldii
Posty: 204
Rejestracja: 2012-05-04 21:48
Car: mazda 323f BA KL-ZEX
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

Post autor: waldii » 2014-09-28 20:26

dwie uszczelki pakuj,od biedy tez rozwiazanie.A 1.2bara na ori korbach to ciekawe,czyli sie da.I to jest silnik a nie te delikatne valki z zapalowatymi korbami ehh.

Awatar użytkownika
wuka
Klubowicz
Posty: 1013
Rejestracja: 2012-01-25 20:30
Car: FORD PROBE II 2,0 16V
Gallery: viewtopic.php?t=19968
Lokalizacja: Kraków, Gorlice

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

Post autor: wuka » 2014-09-28 20:31

Kanapka mnie średnio interesuje :/ boję się że za chwilkę będę musiał wszystko poprawiać.
Obrazek

Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 4928
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Car: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Gallery: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

Post autor: Romas » 2014-09-29 11:57

kanapka nie, ale są grubsze UPG które są do tego stworzone ;)

mlody1921
Posty: 88
Rejestracja: 2008-08-10 11:27
Gallery: viewtopic.php?t=14779

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

Post autor: mlody1921 » 2014-09-29 23:16

Uszczelka metalowa rozkładają ją na pół i przekładke z nierdzewki odpowiedniej grubości no niewiem czy FS zniesie bara bez kucia od razu Fe3

Awatar użytkownika
pawlacz
Posty: 350
Rejestracja: 2012-07-24 23:41
Car: Probe II 2.5 v6 '93
Gallery: viewtopic.php?t=22222

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

Post autor: pawlacz » 2014-12-21 10:21

Ile trzeba liczyć kasy na założenie turbo/zakucie silnika przez firmę tuningową? Napisałem do paru z takim pytaniem, to baardzo różnie się cenią: niektórzy chcą 3-5k za robociznę plus części, inni od razu krzyczą 30-40k, a jedna firma chce 20k za uturbienie i 12k za zakucie. Duże kwoty dość. Do 300-400HP potrzeba z zakucia coś więcej niż zmienione korbowody i tłoki (kompresja)? Myślałem, że 15k to realna cena za uturbienie, ale widzę rozbieżność cen jest wielka.

Awatar użytkownika
Kocureq
Klubowicz
Posty: 10501
Rejestracja: 2006-03-21 21:35
Car: Probe 1995 2,5 turbo; Audi S6 2003 4,2
Gallery: viewtopic.php?t=10333
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

Post autor: Kocureq » 2014-12-21 10:54

3-5k to absurd, w tej cenie kupisz chińskie turbo, trochę osprzętu i tyle, nie licząc robocizny.

Awatar użytkownika
pawlacz
Posty: 350
Rejestracja: 2012-07-24 23:41
Car: Probe II 2.5 v6 '93
Gallery: viewtopic.php?t=22222

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

Post autor: pawlacz » 2014-12-21 11:04

3-5k chcieli za samą robociznę, bez kosztu części.

Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 4928
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Car: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Gallery: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

Post autor: Romas » 2015-01-22 16:35

30-40k to jest cena realna i moim zdaniem nie wygórowana.

Awatar użytkownika
sawmaster
Posty: 726
Rejestracja: 2007-06-27 15:54
Car: Ford Probe 97r 2.0 16v
Gallery: viewtopic.php?t=11616
Lokalizacja: Białystok

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

Post autor: sawmaster » 2015-04-14 21:50

ktoś mi powie co trzeba zmienić w silniku FS, wiem że korby pautera kosztują 800 dolarów, tłoki też trzeba zmieniać na kute?

Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 4928
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Car: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Gallery: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

Post autor: Romas » 2015-04-15 07:08

a ile chcesz dmuchać?

generalnie zeby to mialo ręce i nogi ja się chce dmuchnąć poczciwie to trzeba:
odprężyć silnik, kute gorby i tłoki, wzmacniane panewki, większe wtryski i najlepiej pompa paliwa wydajniejsza, chyba że wystarczy seria. no i osprzęt turbo+ jakiś prosiak do strojenie, albo drożej EMU

Awatar użytkownika
Pajda16v
Posty: 506
Rejestracja: 2011-12-01 14:30
Car: osobowy 1995 4-suw
Gallery: viewtopic.php?t=19719
Lokalizacja: Malediwy

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

Post autor: Pajda16v » 2016-01-16 13:42

śmiało wal w FS 0,5 bara bez cudowania odprężania :)
Probe to nie samochód, to styl życia...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechaniczny”