Strona 10 z 12

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

: 2014-09-20 17:38
autor: kicker
MatiLP640 pisze:tyyyyy no ale prawda jest taka ze malo ktora hamownia pokazuje prawde, a jeszcze wiecej mierzy moc na silniku a nie na kolach co jest jak mierzenie wacka z kregoslupem :D
wszyscy producenci w katalogach podają moc na silniku, nie na żadnych kołach więc nie rozumiem w czym problem.

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

: 2014-09-21 02:48
autor: MatiLP640
To nie problem tylko ty nie uwzywasz tej mocy, jak dla mnie to takie po prostu oszukiwanie bo zanim ta moc dojdzie do kol to sa straty dlatego uwazam ze nie powinno sie mierzyc mocy na silniku i tyle ale to tylko jest moje zdanie...

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

: 2014-09-21 10:06
autor: Patryk-
Mati w gniazdku też masz 230 a zanim dojdzie do Ciebie to jest większe :wink: 8)

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

: 2014-09-21 12:22
autor: MatiLP640
I wlasnie o tym mowie! Wszedzie nas w bu ca robia :D

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

: 2014-09-22 14:44
autor: mlody1921
Tłoków jak i silników jest 4 :)

KLDE (niska półka) 160-165 kunia
KLZE J-spec najwyższa półka) 194-199 kunia
KLZE Millenia (średnia półka) tu millenia miała koło 185 kunia
KLG4 ponoć najlepsiejszy najmłodszy i najmniej ich było 16x zmiany w silniku wałki, inna czujnik vr z kołem, kol ss, krokówka i inne pierdoły

Ciężko pisać o kosztach bo było tego w szlak na MS jest temat możecie poczytać , dużo było nowych części długo to trwało, ale na tym nie przestaje :D

po zimie atak 3xx

Strojenie to standalone EMU , pół sekwencja, AFR jest, EGT jest turbo Holset hybryda hx35/40 wtryski 440x6 zapas na 450kunia

Strojone spawane skrecane kombinowane Wszystko SAM

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

: 2014-09-22 20:46
autor: KrecioPL
3mam kciuki!

Dopisz skąd jesteś, może kiedyś w trasie podjadę poślinić się nad Twoim projektem...

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

: 2014-09-23 11:08
autor: mlody1921
Są dwie druga kolegi na MSI v2.2 sterowana teraz silnik bedziemy wzmacniać :) sandomierz

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

: 2014-09-28 17:24
autor: wuka
Jak byście proponowali odprężyć 2,0?? I jakie graty wcisnąć. Chcę wiedzieć co mam już powoli kompletować :D żeby nie było później zbyt dużo do wyłożenia na raz. Zakładać grubszą uszczelkę (mniej mnie to przekonuje) czy tłoki o odpowiednim kształcie, i jakie te tłoki dobrać i gdzie??

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

: 2014-09-28 17:31
autor: mysz
A po co odprężać? Prędzej skrzynia wyzionie Ci ducha, niż silnik (oczywiście jeśli będzie dobrze wystrojony). W Fs turbo stopień sprężania był identyczny jak w normalnym fsie.

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

: 2014-09-28 18:49
autor: wuka
Jesteś pewien?? Bo jak się już będę bawił to na początku będzie cała kapitalka, więc i tłoki będzie można odpowiednie wsadzić. A co do skrzyni to zostawić tą co jest czy może od V6?? Chociaż raczej nie spasi :/ Z czego da się podpasować??

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

: 2014-09-28 19:01
autor: Romas
skrzynie zostaw a silnik odpręż i nie słuchaj że nie trzeba. tylko kwestia tego ile chcesz w niego ładować bostu. mozesz szukać i dobrać tłoki od czegoś ale nie mam pojecia od czego, zfrezować tłoki, albo większa UPG.
Jak bedziesz robił juz kapitalke to zrób porting i nowy kolektor wydechowy

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

: 2014-09-28 19:23
autor: wuka
Kolektor wydechowy i cały układ zamierzam zrobić cały nowy, natomiast porting jeżeli już to tylko najprostszy, bez zbytniej ingerencji w głowicę, jedyne co to dopasuje kanały i tyle.

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

: 2014-09-28 19:28
autor: mysz
Zależy ile chce dmuchać. Zakładając, że nie zmienia pompy paliwa, wtrysków (wydajność do 180KM) to nie ma najmniejszego sensu odprężać. Śmiga fs po wawie na doładowaniu 1.2 bara- totalna seria, po remoncie na ory gratach.

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

: 2014-09-28 19:40
autor: wuka
Jak dla mnie 180KM jest wystarczająco. (Ale to zawsze się może zmienić, czas realizacji jest jakieś 2 3 lata :D) Na razie chcę pozbierać niezbędne graty żeby koszty w czasie rozłożyć.

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

: 2014-09-28 20:26
autor: waldii
dwie uszczelki pakuj,od biedy tez rozwiazanie.A 1.2bara na ori korbach to ciekawe,czyli sie da.I to jest silnik a nie te delikatne valki z zapalowatymi korbami ehh.

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

: 2014-09-28 20:31
autor: wuka
Kanapka mnie średnio interesuje :/ boję się że za chwilkę będę musiał wszystko poprawiać.

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

: 2014-09-29 11:57
autor: Romas
kanapka nie, ale są grubsze UPG które są do tego stworzone ;)

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

: 2014-09-29 23:16
autor: mlody1921
Uszczelka metalowa rozkładają ją na pół i przekładke z nierdzewki odpowiedniej grubości no niewiem czy FS zniesie bara bez kucia od razu Fe3

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

: 2014-12-21 10:21
autor: pawlacz
Ile trzeba liczyć kasy na założenie turbo/zakucie silnika przez firmę tuningową? Napisałem do paru z takim pytaniem, to baardzo różnie się cenią: niektórzy chcą 3-5k za robociznę plus części, inni od razu krzyczą 30-40k, a jedna firma chce 20k za uturbienie i 12k za zakucie. Duże kwoty dość. Do 300-400HP potrzeba z zakucia coś więcej niż zmienione korbowody i tłoki (kompresja)? Myślałem, że 15k to realna cena za uturbienie, ale widzę rozbieżność cen jest wielka.

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

: 2014-12-21 10:54
autor: Kocureq
3-5k to absurd, w tej cenie kupisz chińskie turbo, trochę osprzętu i tyle, nie licząc robocizny.

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

: 2014-12-21 11:04
autor: pawlacz
3-5k chcieli za samą robociznę, bez kosztu części.

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

: 2015-01-22 16:35
autor: Romas
30-40k to jest cena realna i moim zdaniem nie wygórowana.

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

: 2015-04-14 21:50
autor: sawmaster
ktoś mi powie co trzeba zmienić w silniku FS, wiem że korby pautera kosztują 800 dolarów, tłoki też trzeba zmieniać na kute?

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

: 2015-04-15 07:08
autor: Romas
a ile chcesz dmuchać?

generalnie zeby to mialo ręce i nogi ja się chce dmuchnąć poczciwie to trzeba:
odprężyć silnik, kute gorby i tłoki, wzmacniane panewki, większe wtryski i najlepiej pompa paliwa wydajniejsza, chyba że wystarczy seria. no i osprzęt turbo+ jakiś prosiak do strojenie, albo drożej EMU

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

: 2016-01-16 13:42
autor: Pajda16v
śmiało wal w FS 0,5 bara bez cudowania odprężania :)