Strona 11 z 12

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

: 2016-01-16 18:20
autor: Romas
w sumie Pajda to masz racje bo te silniki teraz już są odprężone przez powycierane pierścienie :mrgreen:

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

: 2016-01-16 20:46
autor: Pajda16v
Jak prawie każda V :)

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

: 2016-01-16 20:57
autor: wuka
Może się mylę ale odprężenie to chyba nie to samo co brak kompresji ?? #-o

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

: 2016-01-16 22:31
autor: Romas
Wuka pewnie ze nie, ale odprężenie właśnie obniża kompresję, a nominalna kompresja w silniku 2.0 FS to ok14 bar, im mniej tym bardziej pierścienie wyjechane ;)

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

: 2016-01-16 23:16
autor: Pajda16v
Zakres prawidłowych ciśnień to:
- dla 2.0: 119 – 171 psi,

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

: 2016-01-17 00:21
autor: Romas
pajda , te info są błędne, wiem bo robiłem te silniki i po kapitalce każdy ma od 14 do 14.5 bara :wink:

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

: 2016-01-17 11:09
autor: Pajda16v
To tyle oleju żarły po twoich kapitalkach ze je tak uszczelniało ?? heh

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

: 2016-01-17 11:50
autor: Romas
Oj Pajda,ty to masz bujną wyobraźnie :mrgreen:

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

: 2016-01-17 11:59
autor: Pajda16v
ciekawe ile kris miał po generalce :)

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

: 2016-03-20 13:55
autor: pawlacz
Zna ktoś kogoś godnego polecenia odnośnie montażu kompresorów/turbo w południowe Polsce?

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

: 2016-04-13 11:39
autor: wuka
Coś dla mających nadzieję, że montaż kompresora to koszt tylko kompresora i kilku kształtek.
Kosztorys.xlsx
(10.27 KiB) Pobrany 176 razy
Dodam, że moja zabawa jest mocno po kosztach, wszystko praktycznie we własnym zakresie, wielu elementów zapewne jeszcze nie ująłem, zawsze coś po drodze wyskoczy. Jak skończę wszystko robić to wrzucę finalny kosztorys. Na tym momencie jestem w jednej czwartej wydatków.

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

: 2016-04-16 15:21
autor: sawmaster
wg mnie nie warto bawić się w podnoszenie mocy w przednionapędówce, ja już z tego się wyleczyłem

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

: 2016-04-16 18:19
autor: LukaszProbe
sawmaster pisze:wg mnie nie warto bawić się w podnoszenie mocy w przednionapędówce, ja już z tego się wyleczyłem
Dlaczego tak uwazasz?

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

: 2016-04-16 18:41
autor: sawmaster
bo podniesienie mocy do 200km nie wystarczy, ciagle będzie nie dosyt a już więcej nie warto bo nie oszukasz praw fizyki jeśli chodzi o sprawne przenoszenie mocy na asfalt

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

: 2016-04-16 22:00
autor: wuka
W przednionapędówce 250km to maks co można przenieść na asfalt. Ale moje przeróbki to tylko przystanek na drodze do 4x4 więc myślę, że wszystko przede mną. Jak by były jakieś konstruktywne uwagi to czekam na odpowiedź. (nie rozpisuję się o planie 4x4 na forum bo by mnie wszyscy zaraz zjechali, ale taki mam plan)

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

: 2016-04-16 22:00
autor: pawlacz
Nowy civic ma 300km i sobie radzi :)

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

: 2016-04-16 22:13
autor: wuka
Bardziej myslałem że ludzie odpisz że mniej kasy wystarczy a tu miłe zaskoczenie. Jak by były jakieś uwagi czego nie trzeba robić albo co jest nie potrzebne to piszcie.

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

: 2016-07-03 00:57
autor: Lukasz
sawmaster pisze:wg mnie nie warto bawić się w podnoszenie mocy w przednionapędówce, ja już z tego się wyleczyłem
musisz to powiedzieć na jakimś forum hondy :lol: męczy już mnie to na naszym forum że czegoś się nie opłaca,nie da się albo coś tam jak się ma fantacje i monete to wysztko się opłaca

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszta)

: 2017-08-18 17:39
autor: pawlacz
Jakie korbowody pasują do KL-DE a są wytrzymalsze? Okazało się, że ja mam pokrzywione korbowody. Tłoki będą nowe, ale takie same, nie chce się pchać w kuciznę z względu na fundusze.

Wiem że od jakiejś mazdy pasowały, ale trzeba było przerabiać chyba sworznie, mimo wszystko chyba wyniosłoby to mniej niż kucizna.

Oprócz tego ktoś kto robił remont silnika u mnie założył dwa tłoki lewe, a cztery prawe, ciekawostka.

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszta)

: 2017-08-21 11:47
autor: KrecioPL
Pawlacz - korby pasują od Millenii ale koszt tych korb + tulejowanie wychodzi niewiele taniej niż komplet dedykowanych korb od PRISM-a

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszta)

: 2017-08-21 13:22
autor: pawlacz
Właśnie patrzyłem, oczywiście chodzi o millenie 2.3? Są tylko dwa silniki takie w obecnej chwili na allegro, korbowody same nie do dostania. Zastanawiam się nad tymi PRISMami, ale opinie też mają różne. W każdym razie czy korby kute, czy od milleni, trzeba doliczyć wyważanie wału.

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszta)

: 2017-08-22 15:08
autor: pawlacz
Firma która wykonuje remont, Dziak, raczej odradza prismy, bo to chińczyki i prawdopodobnie trzeba będzie je jeszcze obrabiac; przynajmniej takie mają doświadczenia...

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszta)

: 2017-08-22 17:53
autor: Romas
Odkowki robi praktyczne e jedna firma a pism i inne firmy dostępne u nas na rynku dają swoje logo i tyle. Jeśli chodzi o pism to ja polecam, znam naprawdę grube projekty które na tym latają.
Patrząc na wojaże i następstwa, ja na twoim miejscu zmienił być na wstępie tunera...

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszta)

: 2017-08-23 14:33
autor: KrecioPL
Romas pisze:Patrząc na wojaże i następstwa, ja na twoim miejscu zmienił być na wstępie tunera...
Jestem "ZA".

Poza tym Pawlacz - ostrzegałem Cię przy tym projekcie, że wkładanie kompresora i liczenie, że "jakoś będzie" nie jest dobrym pomysłem.

Ładuj PRISMy i po problemie - chłopaki na Mazdaspeedzie latają na takich i nic się nie dzieje.

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszta)

: 2017-09-02 12:04
autor: pawlacz
Tak na przyszłość:

Firma która składa silnik dostała korbowody PRISM-a, okazało się, że nie są idealne:
Sprawdzenie korbowodów:
1. 56,03 luz 0.08mm oś ok
2. 56,02 luz 0,07 oś ok
3. 56,02 luz 0,07 oś 0.02mm
4. 56,01 luz 0.06 oś 0.05mm
5. 56,01 luz 0.06 oś ok
6. 56,02 luz 0.07 oś 0.05mm

Żeby korbowody były idealne trzeba zacisnąć stopki do wymiaru 56,00mm
wtedy uzyskamy 0.05mm luzu na panewkach. Oś należy wyprowadzić poprzez
wymianę tulejek.
Czekam na odpowiedź od sklepu, firma składająca może je przerobić tak by było ok (obniżenie stopek+nowe tulejki), ale czemu do cholery ja mam za to płacić...