Tajemnice zaworka i pompki... czyli cisnienie paliwa ?

Awatar użytkownika
kicur
Posty: 290
Rejestracja: 2004-11-08 18:58
Samochód: I GT 90' 2,2 Turbo - Pełne wyposażenie
Galeria: viewtopic.php?t=6637
Lokalizacja: Bukowno

Tajemnice zaworka i pompki... czyli cisnienie paliwa ?

Post autor: kicur »

witam! kiedys o uszy obilo mi sie ze w jedynce GT mozna ustawic cisnienie paliwa jakie jest podawane na wtryski - ze niby ten zaworek co reguluje cisnienie jest ustawiany- i wlasnie chcialbym sie dowiedziec czy to jest prawda i wogole poznac tajemnice tego zaworka :D - gdzie on sie znajduje i czy jest on za wtryskami czy przed w obiegu paliwowym- bo moje rozwazania prowadza do tego ze zwiekszajac cisnienie paliwa mozemy zwiekszyc ilosc wtryskiwanej benzyny co napwno przyda sie przy zwezce i spowoduje jeszcze wiekszego 'kopa":idea: :?: - ponadto jesli posiadacie informacje odnosnie pompki paliwowej w 1 GT ( jej wydajnosc, max cisnienie jake moze wytworzyc itp) to rowniez prosze pisac bo to sie ze soba wiaze :D - z gory dzieki za wszelkie info - pozdrawiam! 8)
..kazda lala leci na kierowce czerwonego probala.. ;) PROBE JEDYNECZKA->FULL WYPAS GT tel.794560393
Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2886
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Samochód: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Post autor: wingerman »

kicur
czy jest on za wtryskami
:shock: :shock: :shock: :D

Jesli chodzi o jego umiejscowienie to gdy spojrzysz na listwe od wtryskow zobaczysz tam taki nieduzy grzybek po stronie pasazera i to wlasnie ten maly borowik. :)

Obrazek
Obrazek

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechaniczny”