No Exhaust 2.5 V6

Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

No Exhaust 2.5 V6

Post autor: RX »

Witam,

Cholernie popularny mod w stanach - no exhaust. Wywalić cały wydech - zostawić (lub i nie) tylko kolektory wydechowe (jednak te bym zostawił ;) ) Co sądzicie?

Nawet dwa Probki są:

http://video.google.com/videoplay?docid ... GT&pl=true

Kilka prób w tym i no exhaust:

http://video.google.com/videoplay?docid ... be&pl=true


Pzdr.
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
P.I.M.P.O.
Posty: 928
Rejestracja: 2004-09-20 20:55
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: P.I.M.P.O. »

to znaczy że od silnika odchodzi rura bez żadnych tłumików i katalizatorów czy nic nie odchodzi i spaliny wydostają się pod maskę? hmmm nie no to by było chyba głupie ;)

nie wiem jak to ma się do osiągów i pracy silnika ale chyba nie jest za dobrze gdy układ wydechowy jest za bardzo odciążony? odpowiednie zawirowania i ciśnienia muszą być bo to przecież mocy dodaje

pozdro
dwa i pół fał sześć, dziewięćdziesiąty trzeci rok ;)
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

Ty, ale jaki dźwięk ma to Probe co stoi na kanale :shock: :shock: :shock:

Jak jakiś muscle-hyper-car!
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
Sebastian
Posty: 967
Rejestracja: 2005-09-12 16:14
Galeria: viewtopic.php?t=8692
Lokalizacja: Berlin

Post autor: Sebastian »

ja doswiadczylem takiego czegos na wlasnej skorze.
jadac fura od kumpla odpadla mi na autostradzie czesc wydechu(miedzy kolektorami wydechowymi a katalizatorem) i samochod stracil na mocy i to duzo, niewspominajac o predkosci maksymalnej. |-X =;

ale znajomy w eclipsie zrobil to inaczej, od kolektora wydechowego dospawal kawalek rury,potem przelotowa koncowke ktora wychodzila z pod auta jak sie drzwi zaczynaja :shock: (niekiedy smierdzialo spalinami w kabinie). i w tym przypadku dzialo sie odwrotnie, eclipsa sie lepiej zwijala. :!:
"Byłoby lepiej, gdyby ludzie bardziej przypominali zwierzęta (...) i w większym stopniu kierowali się instynktem; czyniąc coś, nie powinni być aż tak dalece świadomi tego, co robią."

"Strach i głupota zawsze leży u podstaw większości ludzkich działań."
Awatar użytkownika
Marcos
Posty: 819
Rejestracja: 2004-03-01 17:31
Galeria: viewtopic.php?t=5568
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Marcos »

noooo ten dzwiek jest niezły, ale jak ma stracić na mocy to nie za dobrze.
ale dzwięk świetny:)
GG:9377317 white GT1 90'
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

Sebek, a eclipse był turbo?
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
Snatch
Posty: 25
Rejestracja: 2004-03-12 11:50
Samochód: brak
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Snatch »

Dzwięk rzeczywiście jest oki w obu autach,ale na osiągach na pewno się to odbije,nie po to ludzie łamią sobie głowy jak zgrać układ wydechowy z silnikiem przerabiając autka :wink:
Awatar użytkownika
skorik
Posty: 588
Rejestracja: 2005-10-15 08:27
Galeria: viewtopic.php?t=9986
Lokalizacja: Toruń

Post autor: skorik »

Ale w I generacji z turbiną polepszy to osiągi. :idea:
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

skorik pisze:Ale w I generacji z turbiną polepszy to osiągi. :idea:
w turbo wydech wolny nie daje oporów, a V są silnikami wolossącym
Obrazek
Awatar użytkownika
Sebastian
Posty: 967
Rejestracja: 2005-09-12 16:14
Galeria: viewtopic.php?t=8692
Lokalizacja: Berlin

Post autor: Sebastian »

Drzymek pisze:Sebek, a eclipse był turbo?
nie drzymku, bez turbo. te standartowe 2.0 mial pod maska.

pozdr
"Byłoby lepiej, gdyby ludzie bardziej przypominali zwierzęta (...) i w większym stopniu kierowali się instynktem; czyniąc coś, nie powinni być aż tak dalece świadomi tego, co robią."

"Strach i głupota zawsze leży u podstaw większości ludzkich działań."
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Witam,

No właśnie, nie takie proste - w Stanach no exhaust, albo baaardzo krótki exhaust stosuję się właśnie w wolnnossakach (tzn. również w wolnossakach) i to konkretnie w celu polepszenia osiągów.

Pzdr.
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechaniczny”