Electric Turbo

tomek7
Posty: 126
Rejestracja: 2004-12-12 17:06
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=8917
Lokalizacja: mińsk mazowiecki
Kontakt:

Electric Turbo

Post autor: tomek7 »

panowie a co wy na to:
http://www.at2000.pl/index.php?option=c ... &Itemid=66
te rozwiazanie tez zastosowano w mazdzie rx8, pozniej wkleje linka
a e-turbo nie ma dziury i dziala od biegu jalowego to mi sie podoba(stale cisnienie doladowania niezaleznie od obrotow silnika), nie trzeba tez odprężać silnika, pzrynajmniej w tych slabszych wersjach e-turbo, tak mi odpisali z at 2000
Quaki
Posty: 774
Rejestracja: 2003-07-30 15:47
Galeria: viewtopic.php?t=7505
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Quaki »

mazda RX8 ma silnik wolnossacy a tego typu wynalazki sobie podaruj to juz bylo wiele razy opisywane i sa dwie mozliwosci
1-odsrodkowe dzialaja bardzo krutko bo moc potrzebna do ich napedzania jest tak duza ze nie wydoli ci alternator
2-prominiowe maja cis doladowania rzedu 0.05 bara czyli piniadze w bloto
Ogolnie sobie odpusc takie wynalazki to rada z mojej strony
Pozdrawiam
2-gen 93 2.5 V6
1-gen 90 2.2 GT
Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2886
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Samochód: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Post autor: wingerman »

Jak chcesz prawdziwa jazde to zdecydowanie kompresor ze sprzeglem elektromagnetycznym - same zalety.
Obrazek

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechaniczny”