No i "nadejszla" zima
jako ze nie ma jeszcze wielkich mrozow nie rozkladam jeszcze probka ale jest pewna innowacja w moich planach
Otoz zakucie silnika chyba odbedzie sie na innym bloku niz ten ktory mam obecnie oto plan
najtanszy
- korby typu I 302 ford (wymagaja obrobki zeby zmiescic na anszym wale)
-tloki z nissana 300zx (srednica 88mm seria dosc mocno trezba rozwiercic blok)
-odpwoiednio dobrana uszczelka
Wytrzymalosc okolo 450kM koszt okolo 3tys zl (na nowych gratach) mozna kupic tloki od 300zx uzywki w dobrym stanie
najdrozszy
-korby typu H 302 ford (wymagaja obrobki zeby zmiescic na anszym wale)
-tloki wiseco Honda RSX (srednica 88mm seria dosc mocno trezba rozwiercic blok)
-odpowiednia uszczelka
wytrzymalosc bliska 1000kM wiec duzo wiecej niz to co kazdy z nas uzyska w swoim autku koszt okolo 4,5 tys zl
Moim planem jest wykonanie tej drugiej modyfikacji z modyfikacja ukladu chlodzenia + chlodzenie oleju + inna pompa oleju (podobno taki roziwert pociaga za soba lekkie grzanie sie silnika wiec lepsze cghlodzenie + bardzo dobra uszczelka pod glwoice sa potrezbne
Dodatkowo obecnie jestem w stadium wykonania zegarow do mojego autka
-shift light (cena jakies 75-80zl)
-egt w zaleznosci od ceny komponetow 350-400zl
-afr jakies 100zl
-boost 80zl mechaniczny (elektryczny jeszcze nie wiem bo musze poszukac map sensora jak najtansazego ze znana charakterystyka)
-moze cisnie oleju tez chyba mecahniczny
Mechaniczne musze podswietlic a do egt musze dorobic alarm
Pozdrawiam
ps. na razie braki w czasie nie pozwalaja na wykonanie testow instalki nitro
ps.2 zrezygnowalem z tlokow sieco dal nazsego autka z powodu przeczytanego gdzie zsartykolu ze sa z nimi problemy