Jaka końcówka do Proba II??

Jaka końcówka najlepiej wygląda w Probie??

Podwójna kwadratowa prosta
2
7%
Pojedyncza okrągła prosta
3
10%
Podwójna okrągła prosta
16
55%
Pojedyncza okrągła zagięta
0
Brak głosów
Podwójna okrągła zagięta
3
10%
Pojedyncza płaska prosta
2
7%
Pojedyczna płaska zagięta
3
10%
 
Liczba głosów: 29

Awatar użytkownika
propaganda
Posty: 282
Rejestracja: 2003-08-01 13:20
Samochód: brak
Lokalizacja: Stara Miłosna
Kontakt:

Jaka końcówka do Proba II??

Post autor: propaganda »

Jako, że mam w planie zmienić tłumik końcowy, pytanie jest dla was takie:

Jaka końcówka najlepiej wygląda w Probie??
Nie interesuje mnie, kto jaką ma, tylko jaka jest najładniejsza i najlepiej pasuje??

1. Obrazek
2. Obrazek
3. Obrazek
4. Obrazek
5. Obrazek
6. Obrazek
7. Obrazek

Ja mam opcję nr.5, ale może zmienić na inną.
Andrzej

Black Metalic Probe2 24V
K

Post autor: K »

Koncowka to tylko zbedne ..., zmien tlumik na pojedynczy z wyjsciowa srednica co najmniej 4 cale.
Bedziesz mial wiecej mocy na srednich obrotach 3 000 - 6 000
okolo 2 HP
Spadnie tez spalanie.
Awatar użytkownika
propaganda
Posty: 282
Rejestracja: 2003-08-01 13:20
Samochód: brak
Lokalizacja: Stara Miłosna
Kontakt:

Post autor: propaganda »

K pisze:Koncowka to tylko zbedne ..., zmien tlumik na pojedynczy z wyjsciowa srednica co najmniej 4 cale.
Bedziesz mial wiecej mocy na srednich obrotach 3 000 - 6 000
okolo 2 HP
Spadnie tez spalanie.
Zgadzam się z tobą, bo chyba źle mnie zrozumiałeś.
Zmieniam cały tłumik końcowy! Ale mogę sobie wybrać końcówkę tego tłumika, jak to zamieściłem na przykładowych fotkach. I stąd pytanie jaki tłumik wybrać z jaką końcówką.
Andrzej

Black Metalic Probe2 24V
Awatar użytkownika
flanker
Posty: 350
Rejestracja: 2002-10-21 08:21
Samochód: brak
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: flanker »

Mi się najbardziej podoba numer 3. :) Miałem podobne końcówki i też długo wybierałem i przymierzałem i takie mi najbardziej się podobały...
Ford Scorpio 2.0 DOHC 90' automat+skóra
Awatar użytkownika
nikosnikos
Posty: 1022
Rejestracja: 2003-07-15 21:40
Galeria: viewtopic.php?t=5618
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: nikosnikos »

A ja mam 1 i wygladaja super :twisted:
Kiedyś był mój... :-(
Obrazek
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
Awatar użytkownika
nikosnikos
Posty: 1022
Rejestracja: 2003-07-15 21:40
Galeria: viewtopic.php?t=5618
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: nikosnikos »

A nawet bardziej Ci pomoge :twisted: i pokaze, jak dokladnie to wyglada. Ocen sam :D
Obrazek
Kiedyś był mój... :-(
Obrazek
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
Awatar użytkownika
Wojtecki
Posty: 925
Rejestracja: 2003-11-24 02:35
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Wojtecki »

dwojke lub trojke wybierz... wybierz trojke :-)
byl czarny 2,2 GT i... ktos go powyginal :-)
jest Jeep XJ 96', MT/R 31", snorkel, lift 3'i ciagle rosnie :-)
w powijakach T/A 5,7V8 ;-)
www.non-stop.waw.pl
Gość

Post autor: Gość »

najlepije załóż sobie 3 tylko żeby była ścięta pod kątem
i a w ogóle to załóż sobie dwa po dwóch stronach samochodu. Wizualnie rzecz biorąc (według mnie oczywiście pasuje podłużna) ponieważ Probe sprawia wrażenie szerokiego i płaskiego więc taka końcówka by pasowała.
Gość

Post autor: Gość »

ja mam 7 i jest git :!: :twisted: :wink:
Gość

Post autor: Gość »

Jesli wymienisz na taki tlumik - chodzi mi o puche, nie koncowke, to pomiedzy 2000-3000 orb. po pewnym czasie szalu dostaniesz. Jesli chcesz taki, to koniecznie na srodek zaloz tlumik tego typu.
Obrazek
Wytlumi Ci on dosc znacznie srodek, dzieki czemu unikniesz bolu glowy, a nie zablokuje on przeplywu spali.
Awatar użytkownika
propaganda
Posty: 282
Rejestracja: 2003-08-01 13:20
Samochód: brak
Lokalizacja: Stara Miłosna
Kontakt:

Post autor: propaganda »

GREYG pisze: Jesli wymienisz na taki tlumik - chodzi mi o puche, nie koncowke, to pomiedzy 2000-3000 orb. po pewnym czasie szalu dostaniesz.
No właśnie powoli dostaję, stąd wymieniam na inny, bo mam taki co przy 2000-3000 wkur... na max.
GREYG pisze:Jesli chcesz taki, to koniecznie na srodek zaloz tlumik tego typu.
Co to za tłumik środkowy? Ma ona jakieś specjalne oznaczenia
Andrzej

Black Metalic Probe2 24V
Gość

Post autor: Gość »

Chodzi mi o tlumik srodkowy przelotowy z zewnetrznym tlumieniem. Stosuje sie je przy turbo, co powzwala na odpowiednie przejscie spalin i jednoczesnie odpowiednie tlumienie. Jesli wywalisz katalizator, to mozesz spokojnie zamontowac 1 bardzo dlugi tlumik lub 2 krotsze. Taki system mam przygotowany do turbiny w 2.5.
Awatar użytkownika
DUKE
Posty: 637
Rejestracja: 2003-03-24 10:42
Galeria: viewtopic.php?t=3451
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

Post autor: DUKE »

GREYG pisze:Jesli wymienisz na taki tlumik - chodzi mi o puche, nie koncowke, to pomiedzy 2000-3000 orb. po pewnym czasie szalu dostaniesz. Jesli chcesz taki, to koniecznie na srodek zaloz tlumik tego typu.
Obrazek
Wytlumi Ci on dosc znacznie srodek, dzieki czemu unikniesz bolu glowy, a nie zablokuje on przeplywu spali.

ile takie cos kosztuje??bo zainteresowales mnie bo tez przy 2500 - 3500 glowa mi odpada... :wink:
DUKE(CiNeK) PROBE 2,2GT :(:(:( BYL KIEDYS PIEKNY :(:(:( TERAZ 2gen 2,5 V6 :) :D
ObrazekObrazekObrazek <br>
<b><center>Stara miłość nie rdzewieje :):)</b>
A_r_t_i
Posty: 32
Rejestracja: 2004-04-21 20:54
Samochód: brak
Lokalizacja: Łódź

Post autor: A_r_t_i »

Ja mam w planach wkomponować w zderzak (byćmoże z pomocą jakijś dokładnki) symetrycznie 2 razy numerek 6.
Moze troszke bujam w obłokach ale mam nadzieje ze uda mi sie to.
Poszukuje blendy na tył do II gen.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Optyczny”