Mój wydech :) jak wam sie podoba?? :)

Awatar użytkownika
Witek.w-wa
Posty: 272
Rejestracja: 2003-12-09 13:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Witek.w-wa »

Duke :)
w koncu jakas super przerobka 8)
2.2L, 89 LX (253A)USA automat,digital,
trip computer, welur -regatta blue- 8)
Awatar użytkownika
nikosnikos
Posty: 1022
Rejestracja: 2003-07-15 21:40
Galeria: viewtopic.php?t=5618
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: nikosnikos »

Duke - brawo - naprawde super takie rozwiazanie. Mi tez od dluzszego czasu chodzi po glowie podwojenie wydechow - zarabiscie to wyglada!
Kiedyś był mój... :-(
Obrazek
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

A gdyby tak przeciwmgielne wstawić zamiast odblasków w lampach.
Też by mogło fajnie wyglądać.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Gość

Post autor: Gość »

OLEY pisze:A gdyby tak przeciwmgielne wstawić zamiast odblasków w lampach.
Też by mogło fajnie wyglądać.
tak mi na stacji diagnostycznej tak polecił żeby zrobić jak robiłem przegląd

A co do struminicy to w turbawie to nic nie daje bo spaliny i tak szybciej wylatują niż struminica jest przewidziana., do wolnossących jak najbardziej
Arnie (caruso)
Posty: 86
Rejestracja: 2004-05-25 16:08
Samochód: brak
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Arnie (caruso) »

Bajerka.
A co zrobiłeś ze starym tłumikiem ,tym końcowym podwójnym :?:
Arnie
Miałem Probe 2.2 GT
Awatar użytkownika
inzynier
Posty: 78
Rejestracja: 2004-12-08 12:03
Samochód: brak
Lokalizacja: Piekary Slaskie

Post autor: inzynier »

z ta strumiennica to ostroznie, bo z tego co gdziesik wyczytalem i chyba tez na TVN Turbo mowili to trzeba wlasciwie caly wydech wymienic i chyba jeszcze cos przy dolocie pomajstrowac co by zawirowania w strumiennicy nie cofaly spalin do silnika i w ogole zeby wydane pienidze na to przyniosly jakikolwiek efekt.
Byle do piatku
a potem...

wino spiew i kobiety :)

89 GL automat mit klima
Gość

Post autor: Gość »

inzynier pisze:z ta strumiennica to ostroznie, bo z tego co gdziesik wyczytalem i chyba tez na TVN Turbo mowili to trzeba wlasciwie caly wydech wymienic i chyba jeszcze cos przy dolocie pomajstrowac co by zawirowania w strumiennicy nie cofaly spalin do silnika i w ogole zeby wydane pienidze na to przyniosly jakikolwiek efekt.
to i bez struminicy takie jaja są wystarczy standardowy przelot bez tłumików i gotowe, ANI JEDNEGO TŁUMIKA.
swoosh
Posty: 259
Rejestracja: 2004-09-17 23:08
Samochód: brak
Lokalizacja: Zakopane

Post autor: swoosh »

:1111_ok: Mnie się wydech bardzo podoba i cena jest baaaardzo atrakcyjna :!:
fast and furious
PROBE I GEN. 2,2 GT (był) ale będzie kolejny;)
Gość

Post autor: Gość »

swoosh pisze::1111_ok: Mnie się wydech bardzo podoba i cena jest baaaardzo atrakcyjna :!:
No więc nie odpuszcze nie ma to jak zazdrość :oops:
miałem sobie zrobić taki wydech ale mi się nie chciało, a nie wydam tyle kasy na rozdzielenie, tak to jest dla jednego to jest dużo dla innego mało. Kupiłem dwa tłumiki jakiś czas temu, i założyłem je przy sobie, a ponieważ teraz dysponuje dużą ilością czasu to stwierdziłem że zrobie po dwóch stronach, dlatego tak męczylem DUKA żeby mi podesłał fotki od spodu, żebym zobaczył jak ma to zrobione. Ale już wymyśliłem jak to zrobie (teraz nie powiem dopiero jak zrobie to powiem :D ), poza tym i tak miałem coś przebudować bo w środku to mam ze 10dB hałasu teraz. Policzyłem wszystko i jeśli dobrze licze to koszt zrobienia samemu wychodzi jakieś 50 zł he he. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
swoosh
Posty: 259
Rejestracja: 2004-09-17 23:08
Samochód: brak
Lokalizacja: Zakopane

Post autor: swoosh »

Kamil działaj a rezultaty na pewno będą ciekawe....
Ja mam niestety "tylko" podwójny wydeszek sportowy z tyłu i to wszystko ale i tak mi się podoba ale jak zawsze jest to sprawa indywidualna i jednemu się podoba a innemu mniej ale każdy probik jest piekny..... :wink:
fast and furious
PROBE I GEN. 2,2 GT (był) ale będzie kolejny;)
swoosh
Posty: 259
Rejestracja: 2004-09-17 23:08
Samochód: brak
Lokalizacja: Zakopane

Post autor: swoosh »

:lol: :lol: :lol: Aha a jeśli chodzi o koszt tej przeróbki Duka to po prostu wydawało mi się że jest to droższa impreza co nie znaczy że jest to mało... :)
fast and furious
PROBE I GEN. 2,2 GT (był) ale będzie kolejny;)
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

:D
Hehe Ty zazdrośniku :D
A tak abstrahując troszeczkę od tematu.Sqad Ty masz zwężkę prawda?
Nie wiem czy robiłeś sam czy ktoś Ci robił .Chodzi mi o to czy mógłbym u Ciebie zamówić jedną sztuczkę bo sam nie mam warunków na wykonanie a nikt inny nie chce się podjąć.
Pozdro.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
DUKE
Posty: 637
Rejestracja: 2003-03-24 10:42
Galeria: viewtopic.php?t=3451
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

Post autor: DUKE »

Kurcze napewno zrobię wam ta fotke..ale narazie nie moge....pol metra sniegu moj gips :( itd..
wybaczcie..ale we wtorek jade do domu...wjade na kanal i zrobie wam fotke :wink:
Pozdrowionka
Ostatnio zmieniony 2005-01-29 22:34 przez DUKE, łącznie zmieniany 1 raz.
DUKE(CiNeK) PROBE 2,2GT :(:(:( BYL KIEDYS PIEKNY :(:(:( TERAZ 2gen 2,5 V6 :) :D
ObrazekObrazekObrazek <br>
<b><center>Stara miłość nie rdzewieje :):)</b>
Gość

Post autor: Gość »

No to fajnie bo ja tak poniedziałek, wtorek zaczynam prace zalezy jak się zbiore ale prędzej wtorek :D
Awatar użytkownika
DUKE
Posty: 637
Rejestracja: 2003-03-24 10:42
Galeria: viewtopic.php?t=3451
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

Post autor: DUKE »

Sqad pisze:No to fajnie bo ja tak poniedziałek, wtorek zaczynam prace zalezy jak się zbiore ale prędzej wtorek :D
Heheh ja jeszcze nie zdaze pomyslec co napisac...a Ty juz masz 100 odpowiedzi :lol: :lol: :lol: :lol:
DUKE(CiNeK) PROBE 2,2GT :(:(:( BYL KIEDYS PIEKNY :(:(:( TERAZ 2gen 2,5 V6 :) :D
ObrazekObrazekObrazek <br>
<b><center>Stara miłość nie rdzewieje :):)</b>
Gość

Post autor: Gość »

Staram się jak moge. Ale zaraz ide spać więc na forum dopiero bede o 6.50 rano. Zaraz ja wstane :D
Awatar użytkownika
Lisiu
Klubowicz
Posty: 3614
Rejestracja: 2005-04-05 17:40
Samochód: Corvette C4 LT1
Galeria: viewtopic.php?t=6117
Lokalizacja: Sieraków

Post autor: Lisiu »

witam.
pisze w tym temacie co by nie zakładać nowego :D

przymierzam sie mocno do budowy podwójnego wydechu, jako ze Duke nie zamieścił fotki jak to wszystko wygląda od spodu więc prosze was o poradę.

do rzeczy: wydech chce zbudować kompletnie przelotowy( bez kata i środkowego) z rur kwasoodpornych o średnicy 2". myślałem żeby pociągnąć prostą rurę aż do tylnej belki i rozwidlenie zrobić zaraz za nią ale problemem jest zbiornik paliwa :? druga wersja to rura idąca tak jak w seryjnym wydechu i rozwidlenie w miejscu gdzie był przykręcany końcowy tłumik- rozwiązanie łatwiejsze ale wtedy odległość między jednym a drugim tłumikiem nie będzie równa a budując ten wydech chciał bym oprócz efektu wizualnego uzyskać też jakieś lepsze parametry...
niewem jak lepiej to rozwiązać :? macie jakieś ciekawe pomysły :?:

żadne firmy zajmujące sie wydecham9i nie wchodzą w gre gdyż chce go zbydować sam :D
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

Jeżeli chodzi o osiągi, to wydaje mi się że najlepsze rozwiązanie to pojedyncza, prosta rura 2`, lub 2,5`cala (oczywiście bez kata i tłumika śr.) zakończona mugenem (nie jakieś podwójne końcówki) - to jeśli chodzi o przyrost mocy.
Tak mi się wydaje, bo im mniej oporów i niepotrzebnych zawirowań - tym lepiej.
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
Lisiu
Klubowicz
Posty: 3614
Rejestracja: 2005-04-05 17:40
Samochód: Corvette C4 LT1
Galeria: viewtopic.php?t=6117
Lokalizacja: Sieraków

Post autor: Lisiu »

właśnie na końcu mają być mugeny :D
kwestia tylko w ktorym miejsu dac rozwidlenie
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
Awatar użytkownika
Marcos
Posty: 819
Rejestracja: 2004-03-01 17:31
Galeria: viewtopic.php?t=5568
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Marcos »

Kiedyś gadałem z Duke na ten temat na PW. Oto jego odpowiedz:
"Rura byla puszczona od poczatku do konca.
Po srodku zamontowalem tlumik przelotowy.
Rozdzielala sie przed bakiem paliwa na dwie strony (tak jakby rura podzielona na pol. i z niej na obie strony.
Musisz to zrobic dokladnie aby z obydwu rur tak samo spaliny sie wydostawaly.
Pozdrawiam
p.s. zdjec od spodu nie mam.
nie zdazylem zrobic:("
Pozdrawiam
P.S miałem tak zrrobić ale chyba z :D pstawię jeden tłumik
GG:9377317 white GT1 90'
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

Lisiu pisze:właśnie na końcu mają być mugeny :D
kwestia tylko w ktorym miejsu dac rozwidlenie
Bez różnicy bo z tego co piszesz to tak czy siak nie będzie identyczna długość.
Awatar użytkownika
Lisiu
Klubowicz
Posty: 3614
Rejestracja: 2005-04-05 17:40
Samochód: Corvette C4 LT1
Galeria: viewtopic.php?t=6117
Lokalizacja: Sieraków

Post autor: Lisiu »

czemu nie będzie równa długość? jeżeli zrobie rozwidlenie w tym samym miejscu co Duke i puszcze równo po obu stronach to czemu długość niema być równa :?:

PS: czy 20 zł za metr kwasówki dwu calowej to dobra cena??
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

No chyba że to zrobisz tak czyli, puszczasz rure tak aby rozwidlenie wypadło po środku podwozia i puszczasz na dwie strony to ok, ale jak dla mnie to niestety ale tam nie ma miejsca na taki gadżet.
Awatar użytkownika
Lisiu
Klubowicz
Posty: 3614
Rejestracja: 2005-04-05 17:40
Samochód: Corvette C4 LT1
Galeria: viewtopic.php?t=6117
Lokalizacja: Sieraków

Post autor: Lisiu »

nie no miałem na myśli zrobić rozwidlenie przed zbiornikiem paliwa i w obie strony puścić identyczne rury, wtedy do obu tłumików spaliny będą miały równą droge czy nie :?:
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Dokładnie :wink: Tak samo będę w lato robił w swoim :wink: Tylko dwu calówka może być za cienka ale to juz nie moja sprawa.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Optyczny”