Bogdan9999

Kolekcje fotek.
Awatar użytkownika
Dawidjar
Posty: 55
Rejestracja: 2015-06-19 22:50
Car: Probe F2T '92
Gallery: viewtopic.php?t=23895
Lokalizacja: Ruda Śląska

Re: Bogdan9999

Post autor: Dawidjar » 2019-02-18 23:07

W sumie jakby był dostępny to pewnie bym pakował zamiast bawić się w szukanie i kompletowanie wszystkiego...

Awatar użytkownika
cuba27
Klubowicz
Posty: 481
Rejestracja: 2012-02-12 17:47
Car: Ford Probe II 2.0 1996
Gallery: viewtopic.php?t=19969
Lokalizacja: Ścinawa/Wrocław

Re: Bogdan9999

Post autor: cuba27 » 2019-03-14 16:37

Bogdan9999 pisze:
2019-02-14 00:32
Nie jeszcze, na chwilę obecną rysuje obudowy amorów w solid z dołożonym gwintem zewnętrznym pod ten zestaw sprężyn eibacha z seryjnym wkładem regulacji twardości i tłumienia. Jak go skończę poszukam wykonawcy elementów i zrobię kosztorys co i jak i podejmę decyzje. Wielki plus będzie taki ze ten wykonany przeze mnie amor będzie ze stali nierdzewnej- kwasoodpornej czyli nie będzie gnił i będzie dużo regulacji. Cenowo będzie słabo bo sam zestaw eibacha ten ze zdjęcia to prawie 2 tyś a gdzie reszta.
Nie myślałeś żeby zrobić przeszczep zawieszenia z gwintu dedykowanego do II gen . Widzielem kilka takich 1genow w internecie. Nawet jeżeli potrzebujesz całkiem inne mocowanie dolne to w gwincie masz regulowane dolne więc na upartego można nakręcić w jego miejsce własną konstrukcję.
Obrazek

Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4130
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Car: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Gallery: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Re: Bogdan9999

Post autor: Bogdan9999 » 2019-03-14 23:01

Sęk w tym że ja chcę stuki co zachować seryjną elektryczna regulację zawieszenia. Jeśli się uda to fajnie jeśli nie trudno będzie gwint D2. Niestety tylko z czasem z roku na rok coraz gorzej i wszystko ciągnie się masakrycznie.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Galeria”