Bogdan9999

Kolekcje fotek.
Awatar użytkownika
Dawidjar
Posty: 55
Rejestracja: 2015-06-19 22:50
Car: Probe F2T '92
Gallery: viewtopic.php?t=23895
Lokalizacja: Ruda Śląska

Re: Bogdan9999

Post autor: Dawidjar » 2019-02-18 23:07

W sumie jakby był dostępny to pewnie bym pakował zamiast bawić się w szukanie i kompletowanie wszystkiego...

Awatar użytkownika
cuba27
Klubowicz
Posty: 482
Rejestracja: 2012-02-12 17:47
Car: Ford Probe II 2.0 1996
Gallery: viewtopic.php?t=19969
Lokalizacja: Ścinawa/Wrocław

Re: Bogdan9999

Post autor: cuba27 » 2019-03-14 16:37

Bogdan9999 pisze:
2019-02-14 00:32
Nie jeszcze, na chwilę obecną rysuje obudowy amorów w solid z dołożonym gwintem zewnętrznym pod ten zestaw sprężyn eibacha z seryjnym wkładem regulacji twardości i tłumienia. Jak go skończę poszukam wykonawcy elementów i zrobię kosztorys co i jak i podejmę decyzje. Wielki plus będzie taki ze ten wykonany przeze mnie amor będzie ze stali nierdzewnej- kwasoodpornej czyli nie będzie gnił i będzie dużo regulacji. Cenowo będzie słabo bo sam zestaw eibacha ten ze zdjęcia to prawie 2 tyś a gdzie reszta.
Nie myślałeś żeby zrobić przeszczep zawieszenia z gwintu dedykowanego do II gen . Widzielem kilka takich 1genow w internecie. Nawet jeżeli potrzebujesz całkiem inne mocowanie dolne to w gwincie masz regulowane dolne więc na upartego można nakręcić w jego miejsce własną konstrukcję.
Obrazek

Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4140
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Car: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Gallery: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Re: Bogdan9999

Post autor: Bogdan9999 » 2019-03-14 23:01

Sęk w tym że ja chcę stuki co zachować seryjną elektryczna regulację zawieszenia. Jeśli się uda to fajnie jeśli nie trudno będzie gwint D2. Niestety tylko z czasem z roku na rok coraz gorzej i wszystko ciągnie się masakrycznie.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)

Awatar użytkownika
karakan
Posty: 270
Rejestracja: 2016-08-29 23:14
Car: Ford Probe 2.2 GT '89 USA
Gallery: viewtopic.php?t=24755
Lokalizacja: Warszawa/Lubin

Re: Bogdan9999

Post autor: karakan » 2019-04-16 12:34

Z perspektywy czasu polecasz odchudzić koło zamachowe?
Biały Ford Probe 2.2 GT '89 USA :D
Był - Szary Ford Probe 2.2 GT '91 (zezłomowany :()

A poza Probe:
Saab 9-5 Aero '03 255KM manual LPG - daily (chwilowo uziemiony :()
Volvo 340 '83 1.4 68KM manual LPG - niezły gruz, ale jeździ ;)

Awatar użytkownika
S.H.A.R.K
Posty: 953
Rejestracja: 2006-05-06 16:43
Car: PROBE GT-ZE AURORA
Gallery: viewtopic.php?t=12737
Lokalizacja: Lubelskie (Krasnystaw)

Re: Bogdan9999

Post autor: S.H.A.R.K » 2019-04-16 17:29

karakan pisze:
2019-04-16 12:34
Z perspektywy czasu polecasz odchudzić koło zamachowe?
Jak najbardziej :)
Ostatnio zmieniony 2019-04-16 17:42 przez S.H.A.R.K, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
FORD PROBE GT-ZE / AURORA FLARE BLUE PEARL

Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4140
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Car: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Gallery: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Re: Bogdan9999

Post autor: Bogdan9999 » 2019-04-16 17:39

Hmm a ja powiem że kwestia gustu i do czego auto ma służyć. U siebie mam zamach z 11.5 jak dobrze pamiętam na 6,5 kg i jest ok. Są plusy i są minusy. Auto do zabaw to tak zdejmuj masę jak do paradowania to szkoda nafty.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)

Awatar użytkownika
S.H.A.R.K
Posty: 953
Rejestracja: 2006-05-06 16:43
Car: PROBE GT-ZE AURORA
Gallery: viewtopic.php?t=12737
Lokalizacja: Lubelskie (Krasnystaw)

Re: Bogdan9999

Post autor: S.H.A.R.K » 2019-04-16 21:13

Bogdan ja np u siebie w KL-ZE nie zauważyłem większego spalania, a zamach waży 5,5kg. Na trasie przy predkosciach 100-120 pali mi (aż trudno uwierzyć) 8 litrów.
Obrazek
FORD PROBE GT-ZE / AURORA FLARE BLUE PEARL

Awatar użytkownika
karakan
Posty: 270
Rejestracja: 2016-08-29 23:14
Car: Ford Probe 2.2 GT '89 USA
Gallery: viewtopic.php?t=24755
Lokalizacja: Warszawa/Lubin

Re: Bogdan9999

Post autor: karakan » 2019-04-16 21:34

To jakie są plusy, a jakie minusy? :) Czeka mnie wymiana sprzęgła, to myślę czy by nie odelżyć koła przy okazji..
Biały Ford Probe 2.2 GT '89 USA :D
Był - Szary Ford Probe 2.2 GT '91 (zezłomowany :()

A poza Probe:
Saab 9-5 Aero '03 255KM manual LPG - daily (chwilowo uziemiony :()
Volvo 340 '83 1.4 68KM manual LPG - niezły gruz, ale jeździ ;)

Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4140
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Car: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Gallery: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Re: Bogdan9999

Post autor: Bogdan9999 » 2019-04-16 23:30

A kto mówił że będzie większe spalanie ? Bo takiej opinii jeszcze nie słyszałem.
jakie plusy to to że na obroty lepiej wchodzi szybsza reakcja na gaz. No i wiadomo mniejsza masa do napędzenia = większa moc na koła.
Co do minusów w 4 cylindrowych motorach spada znaczni kultura pracy są wyczuwalne bardziej drgania. I to co mnie najbardziej denerwuje to przy ruszaniu trzeba więcej gazu dodać bo łatwiej zgasić taki silnik. To chyba na tyle. jak mi sie coś więcej przypomni to napiszę.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)

Awatar użytkownika
KrecioPL
Klubowicz
Posty: 3394
Rejestracja: 2012-02-27 16:00
Car: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
Gallery: viewtopic.php?t=21787
Lokalizacja: Warszawa

Re: Bogdan9999

Post autor: KrecioPL » 2019-04-17 08:40

Bogdan, a wymieniałeś na lżejsze również koło pasowe wału korbowego?
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy

Awatar użytkownika
Benet
Posty: 470
Rejestracja: 2016-07-25 17:14
Car: Ford Probe 96' 2.0
Gallery: viewtopic.php?t=23694
Lokalizacja: Szczecin

Re: Bogdan9999

Post autor: Benet » 2019-04-17 09:21

KrecioPL pisze:
2019-04-17 08:40
Bogdan, a wymieniałeś na lżejsze również koło pasowe wału korbowego?
To może być gorszy pomysł niż odchudzenie zamachu bo kółka w Probe mają gumowy tłumik drgań a te lekkie sportowe już nie. Ja z tego pomysłu zrezygnowałem właśnie dlatego.
Probe 96' 2.0 EURO

Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4140
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Car: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Gallery: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Re: Bogdan9999

Post autor: Bogdan9999 » 2019-04-17 19:06

Jeszcze nie. Ale mam już wykonane z alu na wcześniejszych stronach są wstawione zdjęcia tego koła pod jeden pasek 6PK chcę zrezygnować z pompy wspomagania i klimy.
Ostatnio zmieniony 2019-04-17 19:07 przez Bogdan9999, łącznie zmieniany 2 razy.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)

Awatar użytkownika
mysz
Klubowicz
Posty: 1883
Rejestracja: 2010-04-03 15:02
Gallery: viewtopic.php?t=18115
Lokalizacja: wwa

Re: Bogdan9999

Post autor: mysz » 2019-04-18 09:18

Benet pisze:
2019-04-17 09:21
KrecioPL pisze:
2019-04-17 08:40
Bogdan, a wymieniałeś na lżejsze również koło pasowe wału korbowego?
To może być gorszy pomysł niż odchudzenie zamachu bo kółka w Probe mają gumowy tłumik drgań a te lekkie sportowe już nie. Ja z tego pomysłu zrezygnowałem właśnie dlatego.
Ten tłumik drgań, to po ponad 20 latach na pewno spełnia swoją rolę :mrgreen:
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r

Awatar użytkownika
KrecioPL
Klubowicz
Posty: 3394
Rejestracja: 2012-02-27 16:00
Car: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
Gallery: viewtopic.php?t=21787
Lokalizacja: Warszawa

Re: Bogdan9999

Post autor: KrecioPL » 2019-04-25 14:22

Benet pisze:
2019-04-17 09:21
KrecioPL pisze:
2019-04-17 08:40
Bogdan, a wymieniałeś na lżejsze również koło pasowe wału korbowego?
To może być gorszy pomysł niż odchudzenie zamachu bo kółka w Probe mają gumowy tłumik drgań a te lekkie sportowe już nie. Ja z tego pomysłu zrezygnowałem właśnie dlatego.
Różne są teorie nt. zasadności wymiany koła pasowego na lżejsze przy odelżeniu zamachu, jednak fizyki i prawa bezwładności nie oszukasz :)
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy

ODPOWIEDZ

Wróć do „Galeria”