Sawmaster
: 2007-07-06 07:28
Kupiłem probe 2 2.0 w 2010roku sprowadzanego z Francji. Był uszkodzony. Do naprawy był tylny lewy błotnik oraz drzwi od kierowcy. Uszkodzenia podobne jakby ktoś walił łomem. Stan techniczny bardzo dobry, zaś lakierniczy dobry-. Posiada skórzaną tapicerkę. Na dzień dzisiejszy muszę zlokalizować wyciek oleju ze skrzyni biegów oraz zmienić manszetę prawą zewnętrzną.
Modyfikacje:
-podłokietnik
-alufelgi od rx-8 odnowione, opony 225/40 r18
-sportowy kolektor wydechowy 4-2-1
-kierunki cleary
w planach:
-short shifter
-rozpórka przód
-pomalowanie zacisków
-modyfikacja wentylacji tak aby ciągnęło powietrze z zewnątrz przez węgiel aktywny
-malowanie prawie wszystkich elementów nadwozia
-owinięcie bandażem termicznym kolektora wydechowego
-kwitek z hamowni sprawdzić czy trzyma serię
w jeszcze dalszych planach:
-zawieszenie gwintowane
-być może gude performance head package
-hamulce od mazdy 6
Fotki:
Modyfikacje:
-podłokietnik
-alufelgi od rx-8 odnowione, opony 225/40 r18
-sportowy kolektor wydechowy 4-2-1
-kierunki cleary
w planach:
-short shifter
-rozpórka przód
-pomalowanie zacisków
-modyfikacja wentylacji tak aby ciągnęło powietrze z zewnątrz przez węgiel aktywny
-malowanie prawie wszystkich elementów nadwozia
-owinięcie bandażem termicznym kolektora wydechowego
-kwitek z hamowni sprawdzić czy trzyma serię
w jeszcze dalszych planach:
-zawieszenie gwintowane
-być może gude performance head package
-hamulce od mazdy 6
Fotki: