Lukas007

Kolekcje fotek.
Awatar użytkownika
Lukas007
Klubowicz
Posty: 579
Rejestracja: 2009-05-22 20:24
Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
Galeria: viewtopic.php?t=15945
Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
Kontakt:

Re: Lukas007

Post autor: Lukas007 »

Dziekuje, milo mi, ze zainteresowal Cie moj temat ;)

Nowy zestaw hamulcow od KVR Performance ...
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

1. Tarcze KVR - nacinane, ocynkowane
2. Klocki KVR - karbonowe
3. Przewody KVR (licencja Goodridge) - oplot ze stali nierdzewnej

... dojdzie jeszcze plyn hamulcowy MOTUL RBF 600 lub RBF 660.

Pozdrawiam
Lukasz
Awatar użytkownika
TYGRYSEX
Posty: 1713
Rejestracja: 2008-03-19 15:25
Samochód: JEEP GRAND CHEROKEE Limited 4.7 V8 USA
Galeria: viewtopic.php?t=14841
Lokalizacja: Kalisz/Opatówek, Wieruszów

Re: Lukas007

Post autor: TYGRYSEX »

Już im ołtarzyk ze świecami zrobiłeś ? :lol: :D :wink:
BYŁ : "Srebrna Strzała" 2.5 V6 USA 93' wersja SE LPG
BYŁ : "Czarny Kocur " 2.5 V6 USA 93' wersja GT Pb98
JEST : "Bulgotek " 4.7 V8 USA 00' wersja LIMITED Pb95

Obrazek
Awatar użytkownika
mar3inez
Posty: 411
Rejestracja: 2009-01-04 17:54
Samochód: 2.5 v6 White Pearl '93 USA
Galeria: viewtopic.php?t=16758
Lokalizacja: Trzcianka

Re: Lukas007

Post autor: mar3inez »

Cena nie mała za tarcze. Nie lepiej było kupić jakiś big brake kit?
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Re: Lukas007

Post autor: Bogdan9999 »

Fajny zestaw ;)
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Lukas007
Klubowicz
Posty: 579
Rejestracja: 2009-05-22 20:24
Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
Galeria: viewtopic.php?t=15945
Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
Kontakt:

Re: Lukas007

Post autor: Lukas007 »

Cena nie mała za tarcze
Jak za komplet tarcz, klockow i przewodow - 800$ to dobra cena, zwlaszcza, za towar tej jakosci.
Nie lepiej było kupić jakiś big brake kit?
1. Big brake kit kosztuje srednio ok. 1800$ - 2200$ - a to juz jest lekka przesada ...
2. Szukalem dlugo i big brake kit'a do Probe I gen nie znalazlem nigdzie ...
Fajny zestaw
A dziekuje ;)
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Re: Lukas007

Post autor: Bogdan9999 »

Lukas007 Bez urazy stary ale za 2500 zł to nie takich hebli się spodziewam. Nie mówię że źle robisz ale moim zdaniem pieniądze źle wydane. Za parę miesięcy najprawdopodobniej przedstawię swój sposób na hamulce i kosztorys wtedy porównasz co mogłeś za kasę mieć a co masz. Pozdrawiam
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Lukas007
Klubowicz
Posty: 579
Rejestracja: 2009-05-22 20:24
Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
Galeria: viewtopic.php?t=15945
Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
Kontakt:

Re: Lukas007

Post autor: Lukas007 »

Zapewne chodzi Ci o dopasowanie hamulcow od innego auta. Czytalem na forum troche o probach podpasowania zacisku od EVO XIII, do tego z tarcza o wymiarach ponad 300mm, ale temat juz dlugo pozostaje nie rozrzygniety. Poza tym czy tarcza taka, czy inna, nowa zawsze bedzie kosztowala duzo. Ja nie uwazam tych pieniedzy za wydane zle ... na drugim aucie też mam tarcze tej firmy i jestem z nich bardzo zadowolony. Mimo to, dziekuje za szczera opinie i czekam na efekty Twoich prac z hamulcami.
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Re: Lukas007

Post autor: Bogdan9999 »

To jeszcze trochę poczekasz :D Na razie mam same zaciski 4 tłoczkowe muszę jeszcze kupić tarcze, klocki, przewody + przejściówki dorobić. Na razie cała moją uwagę skupiłem na podłączeniu DET3 i strojeniu silnika nawet na montaż poliuretanów nie mogę znaleźć czasu :(
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Dee Jay
Posty: 4179
Rejestracja: 2004-11-10 10:58
Samochód: II gen V6 1993
Galeria: viewtopic.php?t=8900
Lokalizacja: Kraków

Re: Lukas007

Post autor: Dee Jay »

Bogdan możesz zdradzić z czego pochodzą te hamulce jeśli to nie tajemnica?
:arrow: Ford Probe 2,5 V6 93 ubezpieczony przez mafię. Stuknij mnie to my stukniemy ciebie 8)
Awatar użytkownika
Lukas007
Klubowicz
Posty: 579
Rejestracja: 2009-05-22 20:24
Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
Galeria: viewtopic.php?t=15945
Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
Kontakt:

Re: Lukas007

Post autor: Lukas007 »

-- oryginalny post 2010-07-15 03:20 --

Nowe przewody WN i filtr ...

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

-- dodano 2010-10-22 22:31 --

Dawno nic nie pisałem, więc napisze nieco co się w aucie zmieniło, a zmieniło się w sumie niewiele. Zamontowane zostały nowe hamulce (wyglądają i hamują bardzo dobrze), przewody WN i filtr stożkowy Fujita (to raczej dla dekoracji i dla zasady, niż dla mocy, ale zawsze ...), oraz sprzęgło Clutchmasters STAGE III, które miało byc tylko niewiele "ostrzejsze" od seryjnego, a okazało się totalną brzytwą i wymagało długiego zapoznawania z moją lewą nogą. Efekt jest taki, że nawet przy doładowaniu 0.7b auto rwie przyczepność przy zmianie z II na III i nadal w ruchu miejskim jest ciężko, ale daje sobie radę - zostawiam 15m przerwy ... i ŁOGIEŃ!! ... i ... HEBEL!! ... i tak w dużym skrócie. Miny ludzi w korkach bezcenne, zważywszy dodatkowo na efekty dźwiękowe mega głośnego BOV'a i równie "cichego" 2.5" przelotu ;)

Tak ten przecudownie, niepraktycznie zaje'fajny kevlarowy klocek prezentuje się na zdjęciu od producenta (to chyba pierwszy raz, kiedy nie "obstrykalem" nowych części ... obiecuje poprawę)

Obrazek

Obecnie jestem na etapie oczekiwania na chip'a od Probinator'a (podobno jedyny działający wg. user'ów I gen. w US) ... jak zadziała i turbo zacznie tłoczyć wreszcie jakieś męskie wartości, pokuszę się o wizytę na dobrej hamowni, może jakiś filmik etc ... myśle, że do końca listopada coś uda się w tej sprawie poruszyć, o ile oczywiście nie spadnie śnieg ... a może to tylko plotki, że na pół-spieku "niepewnie" się jeździ w zimie ;)
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Re: Lukas007

Post autor: OLEY »

Lukas007 pisze:ŁOGIEŃ!! ... i ... HEBEL!! ... i tak w dużym skrócie.
Uważaj, żeby ten duży skrót nie skończył się tak:

:arrow: ŁOGIEŃ!! ... i ... HEBEL!! ...
:wink:

----------------------------------------------------------------------------------------

Powodzenia w pracach. Zazdroszczę samozaparcia. :1111_ok:

Ech... gdybym ja był młodszy... :wink:
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
Kocureq
Klubowicz
Posty: 10622
Rejestracja: 2006-03-21 21:35
Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
Galeria: viewtopic.php?t=10333
Lokalizacja: Warszawa

Re: Lukas007

Post autor: Kocureq »

to zamiast srebrnej jedynki dostalbys na urodziny zgrzewka piwa. nie marudz! glowa (i inna czesci ciala) do gory!
Awatar użytkownika
Lukas007
Klubowicz
Posty: 579
Rejestracja: 2009-05-22 20:24
Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
Galeria: viewtopic.php?t=15945
Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
Kontakt:

Re: Lukas007

Post autor: Lukas007 »

Hehe ... mistrz ciętej riposty widzę ... dobrze, dobrze - trochę dobrego humoru na forum bardzo wskazane (dlatego tak a nie inaczej napisałem mój ostatni, a zarazem pierwszy od ponad trzech miesięcy post). Co do tej stodoły z filmiku i efektownego weń wjazdu to na razie jestem chyba bezpieczny - moje auto zawiesiło by się na obecnych sprężynach mniej więcej w połowie drogi :D Tak już zupełnie serio, oschle i fachowo, powiem, że da się z tym jeździć, ale wymaga to nabrania odpowiedniej wprawy i przyzwyczajenia. W sumie lepsze to niż ślizgające się ori sprzęgło, na którym (bo w takim stanie było moje) przy dodaniu gazu nawet na V następował uślizg ... teraz jest w sam raz do sportowego auta, tylko, że silnik, a raczej jego oprogramowanie, nie zupełnie do tej charakterystyki pasują ... no, ale będę próbował.
Powodzenia w pracach. Zazdroszczę samozaparcia.

Ech... gdybym ja był młodszy...
Dziękuje ;)
Awatar użytkownika
Marcos
Posty: 819
Rejestracja: 2004-03-01 17:31
Galeria: viewtopic.php?t=5568
Lokalizacja: Tychy

Re: Lukas007

Post autor: Marcos »

Witam
Świetnie wykonana robota.
Bardzo mi się podoba to co robisz z autem.
A ile takie sprzęgieło Cie kosztowało?
Pozdrawiam
GG:9377317 white GT1 90'
Awatar użytkownika
Lukas007
Klubowicz
Posty: 579
Rejestracja: 2009-05-22 20:24
Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
Galeria: viewtopic.php?t=15945
Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
Kontakt:

Re: Lukas007

Post autor: Lukas007 »

Dziękuje ;) ... koszt sprzęgła to 480$.
Awatar użytkownika
Kayl
Posty: 228
Rejestracja: 2010-04-11 12:21
Samochód: PGT 91 & Civic Ferio & FTO
Galeria: viewtopic.php?t=17494
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Re: Lukas007

Post autor: Kayl »

fajny Probe podoba mi się swojego bym chciał podobnie zrobić
Obrazek
Awatar użytkownika
Lukas007
Klubowicz
Posty: 579
Rejestracja: 2009-05-22 20:24
Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
Galeria: viewtopic.php?t=15945
Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
Kontakt:

Re: Lukas007

Post autor: Lukas007 »

Miło mi to słyszeć ... w sumie, to receptę już masz - teraz trochę chęci i środków i będziesz miał to czego chcesz ;)

Żeby nie było, że nic się w temacie nie dzieje ...

1. Głośniki przednie: Morel Tempo 6
2. Jednostka sterująca: Alpine CDA 7832R

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Tak gra - http://www.youtube.com/watch?v=h2uSVWPM47s
resko
Posty: 1440
Rejestracja: 2009-11-09 21:26
Samochód: chrysler 300M 3.5V6.alfa romeo 156

Re: Lukas007

Post autor: resko »

Fajnie gra i auto wygląda naprawdę dobrze :wink:
Awatar użytkownika
Lukas007
Klubowicz
Posty: 579
Rejestracja: 2009-05-22 20:24
Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
Galeria: viewtopic.php?t=15945
Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
Kontakt:

Re: Lukas007

Post autor: Lukas007 »

Dzieki resko - audio faktycznie daje rade :)

Nowosci - auto dostalo glowice po kompleksowej obrobce razem z walkiem Colt'a. Chodzi pieknie, jezdzi podobno jeszcze lepiej (jestem obecnie za granica wiec nie mam mozliwosci sprawdzic). Dodatkowo zamowione zostaly nowe amortyzatory na przod. Powoli zaczynam sie rozgladac nad wiekszymi zaciskami i rozporka.

Pozdrawiam
Lukasz
Awatar użytkownika
pedro
Posty: 28
Rejestracja: 2009-08-11 09:19
Samochód: 2.2 GT 1992
Lokalizacja: Gdynia

Re: Lukas007

Post autor: pedro »

Moglbys cos wiecej o tym napisac?
skad taki pomysl? ktos juz wrzucal takie walki?


pozdrawiam pedro
Awatar użytkownika
Lukas007
Klubowicz
Posty: 579
Rejestracja: 2009-05-22 20:24
Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
Galeria: viewtopic.php?t=15945
Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
Kontakt:

Re: Lukas007

Post autor: Lukas007 »

-- oryginalny post 2011-05-03 20:26 --

Na takim walku jedzi sporo ludzi w US i kazdy go sobie chwali. Jak wroce do PL to zabiore auto na hamownie i zobacze co i jak, poki co chce w Probe zmienic przednie zaciski i zajac sie silnikiem w drugim aucie.

Tu masz linki gdzie mozna zasiegnac troche informacji na temat tego walka ...

http://www.coltcams.com/html/tri_flow_t ... /index.cfm

Obrazek

-- dodano 2011-08-04 10:19 --

Wykres z hamowni

Obrazek
... doladowanie ustawione na 0.8b, przy wyzszym dolot niestety zaczal sie rozszczelniac i nie moglismy dokonczyc pomiaru ...


W najblizszych planach jest wykonanie kompletnego orurowania od turbiny przez IC do przepustnicy z kwasowki na lacznikach sylikonowych. Do tego dojdzie też wiekszy IC (~ 600x300mm). Nastepnie ustawimy doladowanie na 1.1-1.3b i ponowimy pomiar. Zaleznie od tego jak wyjdzie AFR albo ECU zostanie z chip'em albo bedziemy stroic na DET II.

Zamowilem też nowe zawieszenie i hamulce, mysle, ze niedlugo powinny pojawic sie fotki nowych gratow ...
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Re: Lukas007

Post autor: Bogdan9999 »

Na jakie hamulce się zdecydowałeś ? Wykres ładny jeśli chodzi o 0.8 bara.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Lukas007
Klubowicz
Posty: 579
Rejestracja: 2009-05-22 20:24
Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
Galeria: viewtopic.php?t=15945
Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
Kontakt:

Re: Lukas007

Post autor: Lukas007 »

W przyszlym tygodniu przyjda to wrzuce fotki ;) ... ogolnie customowy zestaw, oparty na zaciskach Willwood'a z tarcza 325mm ...

Kolejny wykres, jeszcze w tym sezonie mam nadzieje, bedzie juz na wyzszym doladowaniu i po strojeniu ... zaraz po powrocie z US zabieram sie za IC i orurowanie ...
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Re: Lukas007

Post autor: Bogdan9999 »

No to nieźle kasą musiałeś machnąć aby taki zestaw kupić :D Ja u siebie zbieram graty ale dużo tańsza półka szczególnie jeśli chodzi o tarcze zakupiłem tanie aby sprawdzić czy to w ogóle wejdzie itd.
Jakiej średnicy oruraowanie dajesz ?
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Lukas007
Klubowicz
Posty: 579
Rejestracja: 2009-05-22 20:24
Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
Galeria: viewtopic.php?t=15945
Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
Kontakt:

Re: Lukas007

Post autor: Lukas007 »

Jak na big brake kit to kasa calkiem znosna ... orurowanie 2.5" - zebym za rok nie musial od razu przebudowywac dolotu przy okazji wymiany turbiny na wieksza ...
ODPOWIEDZ

Wróć do „Galeria”