Lukas007

Kolekcje fotek.
Prezes5G19
Posty: 486
Rejestracja: 2014-10-16 14:32
Samochód: Probe II 2.0 16V 1995 r.
Galeria: viewtopic.php?t=22741
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Re: Lukas007

Post autor: Prezes5G19 »

Wydaje mi się że przeguby też cza by mocniejsze zaaplikować no i oczywiście sprzęgło wytrzymujące taki momęt z jakimś zapasikiem.
Awatar użytkownika
Lukas007
Klubowicz
Posty: 579
Rejestracja: 2009-05-22 20:24
Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
Galeria: viewtopic.php?t=15945
Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
Kontakt:

Re: Lukas007

Post autor: Lukas007 »

Sprzeglo mam takie, ze da sobie rade ;) Polosie nie robia problemow przy mocach w granicach 400km. Wszystko zalezy od tego jak auto bedzie uzywane.
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Re: Lukas007

Post autor: Bogdan9999 »

Półosie i przeguby są akurat pancerne jeśli chodzi o te auta.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Lukas007
Klubowicz
Posty: 579
Rejestracja: 2009-05-22 20:24
Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
Galeria: viewtopic.php?t=15945
Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
Kontakt:

Re: Lukas007

Post autor: Lukas007 »

Troche kosmetyki z zewnatrz i pod maska ;) Wylecialo jeszcze troche zbednego balastu, jakies mocowania na grodzi, zmeczona juz mata "wygłuszajaca", seryjny boost controller itp. Zostalo zaslepienie calkowite EGR wlacznie z wyrzuceniem calego zaworu no i koncowe mycie silnika z syfu jaki sie nazbieral przed uszczelnieniem pokrywy i wymiana o-ringu aparatu.
Załączniki
2015-06-19 21.39.54.jpg
2015-06-19 21.42.14.jpg
Awatar użytkownika
S.H.A.R.K
Posty: 954
Rejestracja: 2006-05-06 16:43
Samochód: PROBE GT-ZE AURORA
Galeria: viewtopic.php?t=12737
Lokalizacja: Lubelskie (Krasnystaw)

Re: Lukas007

Post autor: S.H.A.R.K »

Bo diabeł tkwi w szczegółach :lol: Pięknie !
Obrazek
FORD PROBE GT-ZE / AURORA FLARE BLUE PEARL
Awatar użytkownika
KrecioPL
Klubowicz
Posty: 3438
Rejestracja: 2012-02-27 16:00
Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
Galeria: viewtopic.php?t=21787
Lokalizacja: Warszawa

Re: Lukas007

Post autor: KrecioPL »

Miodzio!
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
Awatar użytkownika
Lukas007
Klubowicz
Posty: 579
Rejestracja: 2009-05-22 20:24
Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
Galeria: viewtopic.php?t=15945
Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
Kontakt:

Re: Lukas007

Post autor: Lukas007 »

-- oryginalny post 2015-06-23 21:56 --

Porównanie tego co było rok temu z tym co jest teraz na EMU. Nie kręcony wyżej bo turbo na dużym dolocie jeszcze bardziej się zapycha i nie daje rady. Jakiś pogląd jednak jest, różnicę w jeździe czuć i to mocno, głównie z racji na dodatkowe 40-50NM między 3500 a 4500rpm.

-- dodano 2015-07-07 15:57 --

Jeszcze nieco poprawiona komora. Odmalowany kolektor, oslony, pas przedni i kilka innych drobnych elementow.
Załączniki
11641557_872090752880551_905262175_n.gif
2015-07-07 15.54.37.jpg
Awatar użytkownika
kicker
Posty: 238
Rejestracja: 2007-05-28 20:37
Samochód: White GT 91
Galeria: viewtopic.php?t=19596
Lokalizacja: Gorlice, Nowy Sącz

Re: Lukas007

Post autor: kicker »

Fajnie to wygląda. Widze że umyłeś zbiorniczek wyrównawczy od wewnątrz :lol: Szkoda że kreski tak lecą powyżej 5000 obr, no ale na jednym wałku lepiej nie będzie, ciekawe co inne turbo na to poradzi. A jak z trakcją? Kombinujesz coś z kontrolą startu? Bo zdaje się że emu ma tą opcję.
Awatar użytkownika
Lukas007
Klubowicz
Posty: 579
Rejestracja: 2009-05-22 20:24
Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
Galeria: viewtopic.php?t=15945
Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
Kontakt:

Re: Lukas007

Post autor: Lukas007 »

-- oryginalny post 2015-07-08 18:57 --

Tak swiatło padło, ze wyglada na umyty ;) Co do innej turbiny to teoretycznie powinno byc lepiej, bo bedzie przynajmniej trzymac doladowanie do konca, a nie do 4500rpm. Nie widzialem kresek Probe na innej turbinie wiec ciezko cos przewidziec. Co do trakcji to beda inne opony na przodzie i ograniczenie mocy/momentu po biegach. Jak to nie wystarczy to zamowie szpere ...

-- dodano 2016-04-01 23:27 --

Czas cos napisac w 2016 roku ;) Probas żyje, jeździ i nawet dostał w prezencie rozpórke :)
Obrazek
Awatar użytkownika
marek08
Posty: 341
Rejestracja: 2015-03-12 16:34
Samochód: Probe RWD
Galeria: viewtopic.php?t=22798
Lokalizacja: Kętrzyn

Re: Lukas007

Post autor: marek08 »

Za ile ta rozporka i skad? Przydalaby mi sie wlasnie jeszcze na przod, bo z tylu mam :)
Awatar użytkownika
Lukas007
Klubowicz
Posty: 579
Rejestracja: 2009-05-22 20:24
Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
Galeria: viewtopic.php?t=15945
Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
Kontakt:

Re: Lukas007

Post autor: Lukas007 »

Kupic sie nie bardzo da do jedynki. Ta jest robiona. Pierscienie 6mm grube + rura 25x1.5mm + dwa kolanka. Wszystko z kwasówki.
Awatar użytkownika
marek08
Posty: 341
Rejestracja: 2015-03-12 16:34
Samochód: Probe RWD
Galeria: viewtopic.php?t=22798
Lokalizacja: Kętrzyn

Re: Lukas007

Post autor: marek08 »

Tak myslalem, ze robiona :P Dzieki
Awatar użytkownika
Stig
Klubowicz
Posty: 1136
Rejestracja: 2012-01-27 13:41
Samochód: Probe 2,5 v6 KLZE , Białe 2.2T
Galeria: viewtopic.php?t=19937
Lokalizacja: Będków .. Łódź

Re: Lukas007

Post autor: Stig »

Ale on wyglada pod maska, klasa Lukasz :)
ObrazekObrazek
Awatar użytkownika
Lukas007
Klubowicz
Posty: 579
Rejestracja: 2009-05-22 20:24
Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
Galeria: viewtopic.php?t=15945
Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
Kontakt:

Re: Lukas007

Post autor: Lukas007 »

W związku z tym, że stara skrzynia się poddała, w aucie siedzi już nowa (czyt. sprawna). Przy okazji powierzchnie koła zamachowego i docisku zostały zabielone i wyrównane. W efekcie sprzęgło chodzi w sposób całkiem cywilizowany jak na spiek. Założony został nowy simmering na wale i łożysko. Skrzynia zalana Mobilem ATF 220. Dodatkowo w końcu znalazł się czas na porządki z hamulcami - na tylnej osi nowe tarcze, łożyska i klocki. Do tego nowe przewody hamulcowe z Cu pod autem.
Awatar użytkownika
Lukas007
Klubowicz
Posty: 579
Rejestracja: 2009-05-22 20:24
Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
Galeria: viewtopic.php?t=15945
Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
Kontakt:

Re: Lukas007

Post autor: Lukas007 »

Kilka nowych, oryginalnych czesci zamiennych
  1. - uszczelki (zestaw na gore silnika)
    - filtr paliwa z mocowaniem
    - regulator cisnienia paliwa
    - zawor PCV
    - gumy do mocowania chlodnicy
    - nakretki na piasty, przod
    - podkladka pod akumulator
    - kompletny rozrzad
Dodatkowo kilka "tuningowych"
  1. - podwojne sprezynki zaworowe
    - kolektor wydechowy pod turbo z flansza T3
    - czarny filtr stozkowy (zmiana kolorystyki pod maska)
    - kocyk termiczny na czesc goraca turbosprezarki
    - bandaz termiczny na kolektor
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
Lukasz
Klubowicz
Posty: 1308
Rejestracja: 2006-05-27 22:43
Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
Galeria: viewtopic.php?t=14709
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
Kontakt:

Re: Lukas007

Post autor: Lukasz »

dał byś cynk na te podwójne sprężyny zaworowe
FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany :)
Awatar użytkownika
Lukas007
Klubowicz
Posty: 579
Rejestracja: 2009-05-22 20:24
Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
Galeria: viewtopic.php?t=15945
Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
Kontakt:

Re: Lukas007

Post autor: Lukas007 »

Wziąłem ostatni komplet do F2T. W razie czego możesz na eBay'u poszukać sprzedawcy allenw4899 i dowiedzieć się kiedy ewentualnie planuje wznowienie sprzedaży.
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Re: Lukas007

Post autor: Bogdan9999 »

Sprężynki dobra a nawet bardzo dobra sprawa będziesz mógł zakręcić wysoko bez obaw :) Kolektor jakiej grubości ma ścianki ?
Zbroisz sie widzę :) Jakie turbo ?
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Lukas007
Klubowicz
Posty: 579
Rejestracja: 2009-05-22 20:24
Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
Galeria: viewtopic.php?t=15945
Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
Kontakt:

Re: Lukas007

Post autor: Lukas007 »

Sprężynki bardziej ze względu na brak mocy na wysokich obrotach i w moim odczuciu, pływanie zaworów.

Kolektor z eBay'a, jedyny gotowy pod F2T. Jakość taka sobie, poprawi sie spawy ewentualnie, a przede wszystkim zrobie solidne mocowanie turbiny do bloku, żeby go odciążyć. Do jazdy raz na rok na zlot wystarczy ;)

Turbosprężarke kupie w Polsce, T3/T04 od FTWL Motorsport. Chińczyk, ale daje rade bezawaryjnie w dużo mocniejszych autach niż moje (będzie).
Awatar użytkownika
marek08
Posty: 341
Rejestracja: 2015-03-12 16:34
Samochód: Probe RWD
Galeria: viewtopic.php?t=22798
Lokalizacja: Kętrzyn

Re: Lukas007

Post autor: marek08 »

Fajnie, ze cos ruszylo :) Ciekaw jestem tego kolektora, bo ma raczej negatywne opinie, ale ja jestem zdania, ze najlepiej samemu sprawdzic i sie przekonac :wink: A turbo od FTWL to bardzo dobry wybor, kilku znajomych lata na tych turbinach (z czego jeden na t04) juz dosc dlugo i spisuja sie bardzo dobrze. Powodzenia w modach i czekam na jakies szczegolowe relacje z prac :)
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Re: Lukas007

Post autor: Bogdan9999 »

Czyli słupka nie zamierzasz ruszać ?
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Lukas007
Klubowicz
Posty: 579
Rejestracja: 2009-05-22 20:24
Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
Galeria: viewtopic.php?t=15945
Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
Kontakt:

Re: Lukas007

Post autor: Lukas007 »

Nie. Poskładam tylko głowice na nowych uszczelkach. Jakoś w drugiej połowie marca 17' temat powinien się ruszyć. Póki co czekam jeszcze na nowy czujnik stuku. Ze starego leje sie olej (z pod przewodu), wiec dla pewności wole zmienić. Zwłaszcza, ze udało mi sie znaleźć oryginał.
Awatar użytkownika
marek08
Posty: 341
Rejestracja: 2015-03-12 16:34
Samochód: Probe RWD
Galeria: viewtopic.php?t=22798
Lokalizacja: Kętrzyn

Re: Lukas007

Post autor: marek08 »

Mysle, ze nawet bez ruszania slupka tutaj mozna zrobic zadowalajace moce :) W Stanach jest kilka projektow Probe na seryjnch F2 z mocami 400-500whp, jeszcze inny koles kreci ten motor do 7200tys obr na seryjnych sprezynkach, tlokach itp. Mysle, ze na poczatek jest to wystarczajaco :P
Awatar użytkownika
karakan
Posty: 469
Rejestracja: 2016-08-29 23:14
Samochód: Ford Probe 2.2 GT '89 USA
Galeria: viewtopic.php?t=24755
Lokalizacja: Warszawa/Lubin

Re: Lukas007

Post autor: karakan »

@Lukas007 - prowadzisz ewidencję ile już w niego kasy włożyłeś? ;)
Biały Ford Probe 2.2 GT '89 USA :D
Był - Szary Ford Probe 2.2 GT '91 (zezłomowany :()

A poza Probe:
Saab 9-5 Aero '03 manual LPG - daily
Volvo 340 '83 1.4 manual LPG - niezły gruz, ale jeździ ;)
Awatar użytkownika
infernoblade
Klubowicz
Posty: 1278
Rejestracja: 2013-10-03 20:04
Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
Galeria: viewtopic.php?t=21646
Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk

Re: Lukas007

Post autor: infernoblade »

Wydaje mi się, że przy takich projektach ilość włożonej kasy przestaje być ważna. Ja na przykład przestałem liczyć gdy kwota przerosła 10 tyś, a było to już dawno temu ;) Teraz nie mam pojęcia ile włożyłem już w samochód i czasami wolę tego nie wiedzieć :mrgreen:
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''

Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA

Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
ODPOWIEDZ

Wróć do „Galeria”