Lukas007

Kolekcje fotek.
Awatar użytkownika
wuka
Klubowicz
Posty: 1031
Rejestracja: 2012-01-25 20:30
Samochód: FORD PROBE II 2,0 16V
Galeria: viewtopic.php?t=19968
Lokalizacja: Kraków, Gorlice

Re: Lukas007

Post autor: wuka »

Po gangstersku na bogato :1111_ok:
Obrazek
Awatar użytkownika
Stig
Klubowicz
Posty: 1136
Rejestracja: 2012-01-27 13:41
Samochód: Probe 2,5 v6 KLZE , Białe 2.2T
Galeria: viewtopic.php?t=19937
Lokalizacja: Będków .. Łódź

Re: Lukas007

Post autor: Stig »

Ale na zlocie to zobacze ma sie rozumiec ? ;)
ObrazekObrazek
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4250
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Re: Lukas007

Post autor: Bogdan9999 »

Hehe nawet wyjście pod ERG jest :D Chcesz przewalić 400 ?
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Lukas007
Klubowicz
Posty: 579
Rejestracja: 2009-05-22 20:24
Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
Galeria: viewtopic.php?t=15945
Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
Kontakt:

Re: Lukas007

Post autor: Lukas007 »

Nie chce, ale może tak wyjsc calkiem przypadkiem ;)
Awatar użytkownika
MiczuTG
Posty: 349
Rejestracja: 2015-12-14 10:12
Samochód: Lada Niva
Galeria: viewtopic.php?t=23654
Lokalizacja: UZB

Re: Lukas007

Post autor: MiczuTG »

To nowa turbina czy regenerowana


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kochaj, dokręcaj, wymieniaj albo rzuć!
==Probe's Style o'Life==
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: Lukas007

Post autor: Romas »

to raczej nie jest turbo z f2t ;)
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4250
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Re: Lukas007

Post autor: Bogdan9999 »

T3/T4 z tego co widzę
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Lukasz
Klubowicz
Posty: 1306
Rejestracja: 2006-05-27 22:43
Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
Galeria: viewtopic.php?t=14709
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
Kontakt:

Re: Lukas007

Post autor: Lukasz »

Bogdan9999 pisze:Hehe nawet wyjście pod ERG jest :D Chcesz przewalić 400 ?
jak wtryski dadzą radę to i czwórka z przodu będzie ale i z dobrą trójką obali wszystkie stare mity forumowe że z tego silnika się nic nie da :twisted:
FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany :)
Awatar użytkownika
Lukas007
Klubowicz
Posty: 579
Rejestracja: 2009-05-22 20:24
Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
Galeria: viewtopic.php?t=15945
Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
Kontakt:

Re: Lukas007

Post autor: Lukas007 »

Turbina to T3/T04, oczywiście nowa ;) Wtryski od EVO 560cc to aż ponad moje plany. Dzisiaj auto powinno zagadac.
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4250
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Re: Lukas007

Post autor: Bogdan9999 »

Gratulacje szybko :)
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Lukasz
Klubowicz
Posty: 1306
Rejestracja: 2006-05-27 22:43
Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
Galeria: viewtopic.php?t=14709
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
Kontakt:

Re: Lukas007

Post autor: Lukasz »

Lukas007 pisze: Dzisiaj auto powinno zagadac.
to fimik na YT prosimy 8)
FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany :)
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4250
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Re: Lukas007

Post autor: Bogdan9999 »

Oby ci uszczelki pod głowicą nie dmuchnęło bo to najwrażliwszy element tego silnika.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
marek08
Posty: 341
Rejestracja: 2015-03-12 16:34
Samochód: Probe RWD
Galeria: viewtopic.php?t=22798
Lokalizacja: Kętrzyn

Re: Lukas007

Post autor: marek08 »

Dzisiaj zagada, a strojenie kiedy? Dawaj wiecej zdjec z prac, bo zawsze dajesz tylko na gotowo :D
Awatar użytkownika
Lukas007
Klubowicz
Posty: 579
Rejestracja: 2009-05-22 20:24
Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
Galeria: viewtopic.php?t=15945
Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
Kontakt:

Re: Lukas007

Post autor: Lukas007 »

Bo mam zwyczaj robić auto a nie zdjęcia ;) Strojenie jakos początek maja, zobaczymy. Pod uszczelke jest dany Loctite 3020, a śruby przyjeły ponad 100NM też jest szansa, że będzie dobrze :)
Awatar użytkownika
marek08
Posty: 341
Rejestracja: 2015-03-12 16:34
Samochód: Probe RWD
Galeria: viewtopic.php?t=22798
Lokalizacja: Kętrzyn

Re: Lukas007

Post autor: marek08 »

Lukas007 pisze:Bo mam zwyczaj robić auto a nie zdjęcia
Aj tam gadasz, zawsze znajdzie sie czas na jakas fotke w przerwie :P Oczywiscie to tylko zazdrosnickie zarciki, ale fajnie czasem poogladac jakies ciekawe zdjecia :) Trzymam kciuki zeby wszystko gralo, no i oczywiscie czekam na jakis filmik :wink:
Awatar użytkownika
Lukas007
Klubowicz
Posty: 579
Rejestracja: 2009-05-22 20:24
Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
Galeria: viewtopic.php?t=15945
Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
Kontakt:

Re: Lukas007

Post autor: Lukas007 »

Filmu nie zrobilem, ale wierzcie na słowo, ze odpalil od strzała i w dodatku ładnie chodzi ;) Pierwsza jazda odbyta na spokojnie, ale dzwiek turbiny robi kosmiczne wrażenie. Fotki w dzień pokazujace jak wygląda komora zrobie po weekendzie jak ogarne kosmetyke.

Co właściwie zostało zrobione ...

- cała góra silnika poskładana na nowych, oryginalnych uszczelkach OEM Ford
- zrobiona głowica - nowe uszczelniacze, płaszczyzna
- szpilki do kolektora wydechowego M8x1.25 wkręcone w głowice na stalowych wkrętkach
- podwójne sprężynki zaworowe
- kolektor eBay poprawiony przez GTPerformance (spawy na pelen przetop, wspawana tulejka pod EGT), następnie na obu flanszach zrobiona płaszczyzna
- turbosprezarka replika Garrett T3/T04 FTWL Motorsport
- downpipe 2.5" łączony z turbiną na v-band, dodatkowo owinięty bandażem termicznym
- kocyk na gorącą część turbiny
- osłony termiczne na fajki przewodów WN
- dopływ oleju na dorobionym restryktorze 2mm
- spływ oleju w miske (wąż 16mm)
- nowy rozrząd kompletny Gates
- nowy regulator ciśnienia paliwa Mazda OEM
- nowy filtr paliwa Motorcraft
- nowy czujnik stuku OEM Mazda
- nowe węże - odmy PCV, oraz serwo OEM Mazda
- duża odma do dolotu fi 14mm (wywalony łącznik metalowy z pokrywy fi 8mm)
- całkowicie zlikwidowany EGR
- łączniki silikonowe D1 SPEC czarne
- filtr powietrza Spectre czarny


Kilka fotek z prac ...

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 2017-03-30 22:48 przez Lukas007, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
marek08
Posty: 341
Rejestracja: 2015-03-12 16:34
Samochód: Probe RWD
Galeria: viewtopic.php?t=22798
Lokalizacja: Kętrzyn

Re: Lukas007

Post autor: marek08 »

I o to chodzilo, fajnie ze wszystko poszlo tak jak mialo pojsc :) Wymieniales same silikony na czarne, czy cale orurowanie od nowa bylo robione? Powodzenia :)
Awatar użytkownika
Lukas007
Klubowicz
Posty: 579
Rejestracja: 2009-05-22 20:24
Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
Galeria: viewtopic.php?t=15945
Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
Kontakt:

Re: Lukas007

Post autor: Lukas007 »

Orurowanie było przerabiane, silikony nowe tylko z racji na to, że znudziły mi sie smerfy pod maską ;)

Tak wogole to znalazłem swoja wypowiedz z przed 8 lat ...
Dzięki za miłe słowa. Zmieniła się nieco koncepcja zmian, trochę ze względu na stan auta, trochę ze względu na jego wiek. Tak czy inaczej Ford ma być utrzymany w zupełnie seryjnej formie - bez udziwnień i nieoryginalnych akcesoriów. Zarówno pod maską (jedyną zmianą jest i będzie dokonana już kosmetyka) jak i z zewnątrz (tu jest nieco więcej do "odnowienia", ale damy rade).
Tak tylko chciałem sie pochwalic, ze koncepcja mi sie nie sprawdziła troche heh
Ostatnio zmieniony 2017-03-31 00:58 przez Lukas007, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
KrecioPL
Klubowicz
Posty: 3438
Rejestracja: 2012-02-27 16:00
Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
Galeria: viewtopic.php?t=21787
Lokalizacja: Warszawa

Re: Lukas007

Post autor: KrecioPL »

Lukas007 pisze:Orurowanie było przerabiane, silikony nowe tylko z racji na to, że znudziły mi sie smerfy pod maską ;)

Tak wogole to znalazłem swoja wypowiedz z przed 8 lat ...
Dzięki za miłe słowa. Zmieniła się nieco koncepcja zmian, trochę ze względu na stan auta, trochę ze względu na jego wiek. Tak czy inaczej Ford ma być utrzymany w zupełnie seryjnej formie - bez udziwnień i nieoryginalnych akcesoriów. Zarówno pod maską (jedyną zmianą jest i będzie dokonana już kosmetyka) jak i z zewnątrz (tu jest nieco więcej do "odnowienia", ale damy rade).
Tak tylko chciałem sie pochwalic, ze koncepcja mi sie nie sprawdziła troche heh
Mogę stwierdzić, że cieszymy się z tego, że Twój plan co do auta się nie udał :D
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
Awatar użytkownika
Lukas007
Klubowicz
Posty: 579
Rejestracja: 2009-05-22 20:24
Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
Galeria: viewtopic.php?t=15945
Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
Kontakt:

Re: Lukas007

Post autor: Lukas007 »

Po wymianie przełącznika wycieraczek w koncu działa tryb summer ;) Czy wycieraczki będą się dalej włączać same pod wpływem wstrząsów okaże się jak auto zacznie już jeździć po strojeniu.

A tak to wszystko wygląda na gotowo pod maską ...

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 2017-04-04 19:21 przez Lukas007, łącznie zmieniany 1 raz.
Prezes5G19
Posty: 486
Rejestracja: 2014-10-16 14:32
Samochód: Probe II 2.0 16V 1995 r.
Galeria: viewtopic.php?t=22741
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Re: Lukas007

Post autor: Prezes5G19 »

Szacunek ! Piękny widok
Awatar użytkownika
KrecioPL
Klubowicz
Posty: 3438
Rejestracja: 2012-02-27 16:00
Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
Galeria: viewtopic.php?t=21787
Lokalizacja: Warszawa

Re: Lukas007

Post autor: KrecioPL »

Lukas, kiedy stroisz?

Muszę przyszykować wątrobę.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: Lukas007

Post autor: Romas »

Raczej w warszawie nie będzie stroił
Awatar użytkownika
marek08
Posty: 341
Rejestracja: 2015-03-12 16:34
Samochód: Probe RWD
Galeria: viewtopic.php?t=22798
Lokalizacja: Kętrzyn

Re: Lukas007

Post autor: marek08 »

Wow, cos pieknego, szacun :) A gdzie mocowania chlodnicy? :P
Awatar użytkownika
Lukas007
Klubowicz
Posty: 579
Rejestracja: 2009-05-22 20:24
Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
Galeria: viewtopic.php?t=15945
Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
Kontakt:

Re: Lukas007

Post autor: Lukas007 »

Pod Warszawą ;) Auto będzie strojone w ZibiSoft. Co do terminu to wyjaśni się to jakoś po nadchodzących świętach.

Co do mocowań to już inna historia ... kupiłem sobie gumowe mocowania oryginalne i zanim sprawdziłem czy to na pewno górne do chłodnicy zabrałem się za przygotowanie samych metalowych mocowań - z trudem pozbyłem się z nich fabrycznej gumy, oczyściłem, pomalowałem, namęczyłem się żeby wcisnąć w miejsce starych nowe gumki i co się okazało (przy wyciąganiu chłodnicy) kupiłem dolne mocowania, a nie górne ;) Póki co założyłem, chłodnica sie trzyma, ale chyba poszukam oryginalnych heh

Zastanawiam się teraz nad olejem. Obecnie wlany jest olej na przepłukanie silnika (Champion 5w40). Silnik chodzi ładnie, popychacze cichutkie, ale dziwnie to wygląda na bagnecie - rzadki tak, że aż kapie z miarki, a poza tym praktycznie bezbarwny. Pewnie to normalne bo i głowica była idealnie czysta, stary olej wypłulany i wydmuchany, a miska dokładnie wymyta.

Niemniej jednak przy najbliższych kilometrach (przegląd, geometria) idzie do zmiany zgodnie z planem. I tu myśle albo nad 5w50, albo nad 10w60. Niby na 5w50 lepszy rozruch i praca na zimnym silniku, ale 10w60 w wysokich temperaturach (a takie zapewne będą) lepiej się zachowuje (zazwyczaj wyższy wsp lepkosci w 100°C) ...
Ostatnio zmieniony 2017-04-04 21:27 przez Lukas007, łącznie zmieniany 2 razy.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Galeria”