Lukas007

Kolekcje fotek.
Awatar użytkownika
Lukasz
Klubowicz
Posty: 1306
Rejestracja: 2006-05-27 22:43
Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
Galeria: viewtopic.php?t=14709
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
Kontakt:

Re: Lukas007

Post autor: Lukasz »

Lukas007 pisze:Pod Warszawą ;) Auto będzie strojone w ZibiSoft.
o hamownia 100pln to może od razu probowe dyno day w końcu :P
FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany :)
Awatar użytkownika
infernoblade
Klubowicz
Posty: 1278
Rejestracja: 2013-10-03 20:04
Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
Galeria: viewtopic.php?t=21646
Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk

Re: Lukas007

Post autor: infernoblade »

Piękny widok :)
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''

Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA

Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
Awatar użytkownika
Patryk-
Klubowicz
Posty: 2142
Rejestracja: 2008-07-13 18:30
Samochód: 2.2 GT 92r... niebawem w remoncie ;]
Galeria: viewtopic.php?t=14552
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki (stojadła)

Re: Lukas007

Post autor: Patryk- »

ZACNIE MILORDZIE :)
nie ma zdjęć bo się nie da wstawić :(
Awatar użytkownika
marek08
Posty: 341
Rejestracja: 2015-03-12 16:34
Samochód: Probe RWD
Galeria: viewtopic.php?t=22798
Lokalizacja: Kętrzyn

Re: Lukas007

Post autor: marek08 »

Wydaje mi sie, ze lepszy bedzie 10w60. Do swojego na poczatku lalem Valvoline VR1 5w50, a teraz mam Liqui Moly GT1 10w60 i moge smialo powiedziec, ze Liqui Moly wygrywa. Moze to kwestia firmy, ale jesli nie, to 10w60 zdecydowanie bardziej sie nadaje do takiego silnika. Z tego co widze, twoj sluzy do tego samego co moj, czyli nie jazda na codzien, tylko dosyc wymagajaca przejazdzka co jakis czas :) Przy 10w60, po takiej przejazdzce nadal bylo cichutko pod maska, przy duzych obciazeniach cisnienie bylo bardzo dobre. A na 5w50 rzeczywiscie chodzil lepiej na zimnym silniku, ale jak juz sie go troche pomeczylo, to bylo slychac zawory i cisnienie bylo inne niz na 10w60 :)
Ostatnio zmieniony 2017-04-04 22:13 przez marek08, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Lukas007
Klubowicz
Posty: 579
Rejestracja: 2009-05-22 20:24
Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
Galeria: viewtopic.php?t=15945
Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
Kontakt:

Re: Lukas007

Post autor: Lukas007 »

Poczytałem troche o tych olejach i faktycznie wleje 10w60. Do wyboru mam ...

- Liqui Molly Race Tech
- Millers CFS NT+
- Red Line

Niby najlepszą lepkość w 100°C ma Red Line ... cena zabija, ale na oleju oszczędzać nie mogę. Za to Millers jest chyba najbardziej uznanym olejem w wyczynowych, mocno obciążanych silnikach.
Ostatnio zmieniony 2017-04-04 22:39 przez Lukas007, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
mysz
Klubowicz
Posty: 1941
Rejestracja: 2010-04-03 15:02
Galeria: viewtopic.php?t=18115
Lokalizacja: wwa

Re: Lukas007

Post autor: mysz »

Ja bym lał millersa ;)
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Awatar użytkownika
KrecioPL
Klubowicz
Posty: 3438
Rejestracja: 2012-02-27 16:00
Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
Galeria: viewtopic.php?t=21787
Lokalizacja: Warszawa

Re: Lukas007

Post autor: KrecioPL »

mysz pisze:Ja bym lał millersa ;)
W gardło?! -o-|
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: Lukas007

Post autor: Romas »

Lukas007 pisze:Pod Warszawą
dlatego napisałem że nie w warszawie :wink:

A co do oleju to może liqui moly 5w50 molygen :wink:
Awatar użytkownika
Lukas007
Klubowicz
Posty: 579
Rejestracja: 2009-05-22 20:24
Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
Galeria: viewtopic.php?t=15945
Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
Kontakt:

Re: Lukas007

Post autor: Lukas007 »

5w50 raczej odpada ze względu na znacząco niższą lepkość w wysokich temperaturach. Wybór padnie albo na Millersa CFS NT, albo na Penrite 10 Tenths.
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: Lukas007

Post autor: Romas »

No ja mam inne zdanie, zwłaszcza że stosujemy te oleje do doladowanych fur które są upalne i bardzo dobrze się spisują, a jak nie to lej ten penrite 5w60 ;)
Ostatnio zmieniony 2017-04-05 10:03 przez Romas, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Lukas007
Klubowicz
Posty: 579
Rejestracja: 2009-05-22 20:24
Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
Galeria: viewtopic.php?t=15945
Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
Kontakt:

Re: Lukas007

Post autor: Lukas007 »

Właśnie nie ma nigdzie tej serii 5w60 i 10w70. Zastąpili je chyba normalnymi klasami 5w50 i 10w60.
Awatar użytkownika
MatiLP640
Klubowicz
Posty: 2794
Rejestracja: 2011-12-02 23:21
Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
Galeria: viewtopic.php?t=19740
Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL

Re: Lukas007

Post autor: MatiLP640 »

Moge wtracic swoje 2 grosze na temat oleju, napisales o Penrite 10 Tenths na ktorym jezdze juz ponad 2 lata. Moge polecic go w 100%, do tego z tego co porownywalem z AmsOil, Millersem, RedLine i Royal Purple to ma najlepsza ochrone, w szegolnosci na zimnym silniku a i cena tez nie najgorsza, przynajmniej u mnie, moze miec cos na rzeczy bo w koncu australijski olej ;)
Było: Czerwone Probe 2.5 V6 `96
Było: Fioletowe Probe 2.5 V6 `97 :(
Jest: Czarny Legnum VR4 `99 8)

Życie jest za krótkie żeby jeździć Dieslem!!! Only 98 or E85!
Obrazek :arrow: KLIK Obrazek :arrow: KLIK
Awatar użytkownika
Lukas007
Klubowicz
Posty: 579
Rejestracja: 2009-05-22 20:24
Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
Galeria: viewtopic.php?t=15945
Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
Kontakt:

Re: Lukas007

Post autor: Lukas007 »

W kwestii oleju, wybór padł na Penrite Premium 10W60.

Obrazek
Awatar użytkownika
MatiLP640
Klubowicz
Posty: 2794
Rejestracja: 2011-12-02 23:21
Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
Galeria: viewtopic.php?t=19740
Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL

Re: Lukas007

Post autor: MatiLP640 »

Osobiscie bardziej bym polecal serie Racing, jest duuuzo lepsza niz premium wiec pomysl przy nastepnej wymianie ;) ja jezdze na 15W-50

z czystej ciekawosci, ile dales za 5L?
Było: Czerwone Probe 2.5 V6 `96
Było: Fioletowe Probe 2.5 V6 `97 :(
Jest: Czarny Legnum VR4 `99 8)

Życie jest za krótkie żeby jeździć Dieslem!!! Only 98 or E85!
Obrazek :arrow: KLIK Obrazek :arrow: KLIK
Awatar użytkownika
Lukas007
Klubowicz
Posty: 579
Rejestracja: 2009-05-22 20:24
Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
Galeria: viewtopic.php?t=15945
Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
Kontakt:

Re: Lukas007

Post autor: Lukas007 »

Nie spotkałem się w Polsce z serią Racing. Za 5l zapłaciłem 289zł.
Awatar użytkownika
MatiLP640
Klubowicz
Posty: 2794
Rejestracja: 2011-12-02 23:21
Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
Galeria: viewtopic.php?t=19740
Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL

Re: Lukas007

Post autor: MatiLP640 »

Hmmmm to mozliwe ze nie jest dostepna. mowie dokladnie o tym oleju https://www.autobarn.com.au/penrite-rac ... ng15w50005. co do ceny to dosc spora
Było: Czerwone Probe 2.5 V6 `96
Było: Fioletowe Probe 2.5 V6 `97 :(
Jest: Czarny Legnum VR4 `99 8)

Życie jest za krótkie żeby jeździć Dieslem!!! Only 98 or E85!
Obrazek :arrow: KLIK Obrazek :arrow: KLIK
Awatar użytkownika
MatiLP640
Klubowicz
Posty: 2794
Rejestracja: 2011-12-02 23:21
Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
Galeria: viewtopic.php?t=19740
Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL

Re: Lukas007

Post autor: MatiLP640 »

na alledrogo jest wiec pewnie jakies sklepy musza importowac ;) http://allegro.pl/penrite-10-tenths-rac ... 69586.html
Było: Czerwone Probe 2.5 V6 `96
Było: Fioletowe Probe 2.5 V6 `97 :(
Jest: Czarny Legnum VR4 `99 8)

Życie jest za krótkie żeby jeździć Dieslem!!! Only 98 or E85!
Obrazek :arrow: KLIK Obrazek :arrow: KLIK
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: Lukas007

Post autor: Romas »

Marki że na klimat australijski 15w spełnia funkcję, ale w Polsce... Poza tym 10w60 będzie miał lżej przy rozruchu, i przy palowaniu
Awatar użytkownika
MatiLP640
Klubowicz
Posty: 2794
Rejestracja: 2011-12-02 23:21
Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
Galeria: viewtopic.php?t=19740
Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL

Re: Lukas007

Post autor: MatiLP640 »

no tak to sie zgodze, jak najbardziej ale domyslam sie ze raczej w zimie jezdzic nim nie bedzie a czytalem testy i miedzy premium a racing jest spora roznica, glownie w zawartosci cynku. Jest jeszcze 0W-20, 5W-30, 10W-40 i 20W-60 z tej serii

ogolnie na dzien dzisiejszy Penrite 10 Tenths Racing jest uwazany za jeden z najlepszych jak nie najlepszy olej na rynku ;)


Aaaaa i wez pod uwage Romas ze Au jest spore... Tu nie tylko jest +40 caly rok ale tak samo jest snieg i sporo na minusie w zimie ;)
Ostatnio zmieniony 2017-04-08 08:32 przez MatiLP640, łącznie zmieniany 1 raz.
Było: Czerwone Probe 2.5 V6 `96
Było: Fioletowe Probe 2.5 V6 `97 :(
Jest: Czarny Legnum VR4 `99 8)

Życie jest za krótkie żeby jeździć Dieslem!!! Only 98 or E85!
Obrazek :arrow: KLIK Obrazek :arrow: KLIK
Awatar użytkownika
Lukas007
Klubowicz
Posty: 579
Rejestracja: 2009-05-22 20:24
Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
Galeria: viewtopic.php?t=15945
Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
Kontakt:

Re: Lukas007

Post autor: Lukas007 »

Na podstawie danych producenta nie wygląda wcale lepiej, ale możliwe, że w testach pokazał klase ;)

Takie małe porównanie tego co się podziało pod maską przez 5 lat. Wiem, mizerny postęp, ale zawsze :p
.
Załączniki
clipboard0-vert.jpg
Awatar użytkownika
Patryk-
Klubowicz
Posty: 2142
Rejestracja: 2008-07-13 18:30
Samochód: 2.2 GT 92r... niebawem w remoncie ;]
Galeria: viewtopic.php?t=14552
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki (stojadła)

Re: Lukas007

Post autor: Patryk- »

nie trzymaj w niepewności :) ogólnie jak dla mnie większość olei to fikcja i brandzlowanie sie marką i CENĄ ...ale kto bogatym zabroni


ile tych kuniów ? 8)
Ostatnio zmieniony 2017-04-23 00:25 przez Patryk-, łącznie zmieniany 2 razy.
nie ma zdjęć bo się nie da wstawić :(
Awatar użytkownika
Lukas007
Klubowicz
Posty: 579
Rejestracja: 2009-05-22 20:24
Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
Galeria: viewtopic.php?t=15945
Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
Kontakt:

Re: Lukas007

Post autor: Lukas007 »

Co do mocy to wiem tyle samo co i Ty ;) Strojenie na początku maja, bo niestety znalezienie kogoś kto sie zna na EMU i ma w dodatku czas (wrecz nierealne polaczenie), nie jest łatwe.
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4250
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Re: Lukas007

Post autor: Bogdan9999 »

Stroić każdy może trochę lepiej lub trochę gorzej :P
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
KrecioPL
Klubowicz
Posty: 3438
Rejestracja: 2012-02-27 16:00
Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
Galeria: viewtopic.php?t=21787
Lokalizacja: Warszawa

Re: Lukas007

Post autor: KrecioPL »

Bogdan9999 pisze:Stroić każdy może trochę lepiej lub trochę gorzej :P
Nawiązując do powyższego, Lukas, mam laptopa - przyjeżdżaj będziem stroić :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
Awatar użytkownika
Lukas007
Klubowicz
Posty: 579
Rejestracja: 2009-05-22 20:24
Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
Galeria: viewtopic.php?t=15945
Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
Kontakt:

Re: Lukas007

Post autor: Lukas007 »

Dobra, ale na trzeźwo się nie uda, wezmę coś konkretnego i następny weekend jestem. Już nie mogę sobie wyobrazić jak by to pięknie jeździło po naszym strojeniu ...
Ostatnio zmieniony 2017-04-23 17:21 przez Lukas007, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Galeria”