Adrian_Seki

Kolekcje fotek.
adrian_seki
Posty: 911
Rejestracja: 2009-05-21 22:31
Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
Galeria: viewtopic.php?t=16334
Lokalizacja: Konin (WLKP)

Adrian_Seki

Post autor: adrian_seki »

Zacznę od tego że nie wiem czy o tym dziale Robert mówił "byś się w końcu przywitał" ale zakładam że tak.

Więc,

mam na imię Adrian jak by ktoś nie zauważył jeszcze, Nazwisko mało ważne w tej chwili i w tym miejscu :)
Tak jest to mój pierwszy samochód jako taki mój. Wcześniej simson schwalbe, MZ 251, no i rower też :D
Mieszkam w Konin (WLKP) a studiuję w Poznań. Od ok pół roku jestem na forum chyba a auto posiadam miesiąc czy dwa dłużej.
Jestem posiadaczem Forda Probe 1 generacja 1992r z motorem 2,2 Turbo wersja GT Przebieg 197 tyś km, kolor srebrny metali z lekkim odcieniem brązu (pewnie rdza :P).
Nie wiem czy to wersja Amerykańska czy Europejska. Mam licznik w km/h i małymi są mile/h. elektryczne pasy, I Wskazania temperatury płynu chłodniczego w st Fahrenheita. Jestem w stanie sobie tłumaczyć ze to wersja USA gdyż w tyle wyjąłem przepaloną żarówkę "MADE IN USA" a europejskie tylne lampy można wytłumaczyć że pewnie był rozbity bo od 1995r w Polsce jest. Ale znowu jakim cudem eropejska lampa a żarówki USA to nie wiem. Może ktoś całą wiązkę przekładał i wymieniał same lampy :D

Interesuje mnie ogólnie wszystko w tym aucie. Jestem już po wymianie wszystkich filtrów, oleju w silniku oraz często muszę dolewać złotego płynu do zbiornika (jakoś nie wiem dlaczego :twisted: ). Pozwolę sobie tutaj wklejać zdjęcia które zamieszczam też w innych tematach do których były robione a jednoznacznie wiążą się z moim autem :). Politechnika Poznańska, ale zawsze studia - elektrotechnika. A ogólnie technik elektronik po technikum elektronicznym - ciężko żeby było inaczej :)

Wyposażenie standardowe, elektryczne szyby lusterka, szyberdach.