Adrian_Seki

Kolekcje fotek.
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4250
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Re: Adrian_Seki

Post autor: Bogdan9999 »

Kolego nie chce cię smucić ale ten podkład to błąd. Robiłem takim mojego pierwszego probka efekt po pół roku przerażający. Jak dla mnie tylko podkład akrylowy z utwardzaczem na dobrze zmatowiony metal np. po piaskowaniu :)
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
adrian_seki
Posty: 911
Rejestracja: 2009-05-21 22:31
Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
Galeria: viewtopic.php?t=16334
Lokalizacja: Konin (WLKP)

Re: Adrian_Seki

Post autor: adrian_seki »

Dzięki wielkie Bogdan - to tak tylko wiesz na razie aby zobaczyć co z nim wogole jest, co da się rozkręcić a co nie.

Zawsze myślałem że pas przedni się wykręca i demontuje no ale chyba nie w tym albo jest zaspawany na stałe (wiem że był lekko puknięty z przodu - domyślam się) i robił go jakiś partacz.

W wakacje tak jak pisałem wyciągam silnik i robię wszystko podkładem epoksydowym z allegro 50zł za 0,5L chyba. Piaskował raczej nie będę (choć kto wie) gdyż koszt jest przerażający. Stawiam na epoksydowy plus chlorokauczuk i na to może lakier ale nie wiem (na bank będzie lepiej niż teraz). A stuki co robię i szukam rdzy. Błotników nie ściągałem bo za mało miejsca mam w garażu ale w wakacje idą też na bok razem z silnikiem i drzwiami.

Nowa partia fotek z dziś....

-- dodano 2010-02-14 19:22 --
wojtas89 pisze:Nie jakiś debil, tylko fabryka. Intercooler jest pomalowany na czarno oryginalnie. . .
Jak dla mnie to nadal debil, dlaczego był pomalowany tylko w połowie?
Awatar użytkownika
wojtas89
Posty: 2193
Rejestracja: 2006-09-21 21:43
Samochód: MB W201 2.6L mit ASD und chamska gleba :)
Galeria: viewtopic.php?t=14148
Lokalizacja: Illinois - Chicago

Re: Adrian_Seki

Post autor: wojtas89 »

Może już farba ze starości odłazi?
Fałszywa skromność jest najprzyzwoitszym ze wszystkich kłamstw.
adrian_seki
Posty: 911
Rejestracja: 2009-05-21 22:31
Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
Galeria: viewtopic.php?t=16334
Lokalizacja: Konin (WLKP)

Re: Adrian_Seki

Post autor: adrian_seki »

Wakacyjna zabawa rozpoczęta i są fotki.

cdn...
resko
Posty: 1440
Rejestracja: 2009-11-09 21:26
Samochód: chrysler 300M 3.5V6.alfa romeo 156

Re: Adrian_Seki

Post autor: resko »

Hej widzę,że ostro idziesz do przodu z robotą i dobrze :wink: Co to jest ta czerwona farba położona na wstawione reperaturki np.podłogi?
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Re: Adrian_Seki

Post autor: OLEY »

Nie no, dla mnie bez sensu jest wciskanie wszystkiego w pierwszy post.

To jakaś pomyłka. :twisted:

Chłopak się naprodukuje, nawrzuca zdjęć, a ja czytam następny post:
karolo pisze:zly dzial :P
Albo: (kiedy przeczytałem tekst i przejrzałem zdjęcia w pierwszym poście!!!!)
karolo pisze:daj foty i nie marudz :P
Gdzie tu sens? :shock:
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
adrian_seki
Posty: 911
Rejestracja: 2009-05-21 22:31
Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
Galeria: viewtopic.php?t=16334
Lokalizacja: Konin (WLKP)

Re: Adrian_Seki

Post autor: adrian_seki »

Jest to etap wstępny i pierwszy czyli minia. Na to będę kładł po paru dniach może jeszcze raz minie a może nie (się zobaczy) i na to jak wyschnie będzie kładziony chlorokauczuk ze dwa razy.
resko
Posty: 1440
Rejestracja: 2009-11-09 21:26
Samochód: chrysler 300M 3.5V6.alfa romeo 156

Re: Adrian_Seki

Post autor: resko »

A słyszałeś o podkładzie reaktywnym wash primer?Daję się go na gołą blachę on zapobiega dalszej korozji,wchodzi w reakcję z rdzą i ją powstrzymuje a minię to się kładło kilkadziesiąt lat temu na syrenki,maluchy i przyczepy rolnicze.Jak robisz już taki gruntowny remont to naprawdę skorzystaj z tego podkładu albo chociaż z epoksydowego chociaż na gołą blachę najlepszy reaktywny wash primer.A jeżeli chodzi o chlorokauczuk to po co go kłaść na podkład o ile wiem tą masę kładzie się na spawy z grubsza wyczyszczone.Szkoda twojej pracy z tą minią uwierz mi.Masz w domu sprężarkę i pistolet?
Awatar użytkownika
Patryk-
Klubowicz
Posty: 2142
Rejestracja: 2008-07-13 18:30
Samochód: 2.2 GT 92r... niebawem w remoncie ;]
Galeria: viewtopic.php?t=14552
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki (stojadła)

Re: Adrian_Seki

Post autor: Patryk- »

wziąłeś się za robote konkretnie 8) ciekawi mnie efekt końcowy... Kolorek będziesz zmieniał?? pozdrawiam
OLEY pisze:Nie no, dla mnie bez sensu jest wciskanie wszystkiego w pierwszy post.To jakaś pomyłka. Chłopak się naprodukuje, nawrzuca zdjęć, a ja czytam następny post:karolo napisał(a):zly dzial Albo: (kiedy przeczytałem tekst i przejrzałem zdjęcia w pierwszym poście!!!!)karolo napisał(a):daj foty i nie marudz Gdzie tu sens?

POPIERAM , wrzucanie w pierwszy post zdjęć jest bez sensu...to tak jak by bogdan wrzucił wszystkie zdjęcia w pierwszy post i teraz bądź mądry i domyślaj się co kiedy się działo... #-o
nie ma zdjęć bo się nie da wstawić :(
Awatar użytkownika
Kocureq
Klubowicz
Posty: 10622
Rejestracja: 2006-03-21 21:35
Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
Galeria: viewtopic.php?t=10333
Lokalizacja: Warszawa

Re: Adrian_Seki

Post autor: Kocureq »

oley a moglbys nie smiecic ludziom w galeriach? tematow pt. zmienmy cos na forum masz az pod dostatkiem
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4250
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Re: Adrian_Seki

Post autor: Bogdan9999 »

Łał ja na twoim miejscu oddał bym go na złom a nie robił. Szacunek ja zaczynając odbudowywać swojego nie był nawet w połowie tak zjedzony jak twój. Szkoda ze nie masz do dyspozycji piaskarki lepiej byś oczyścił z korozji większość miejsc. Czekam na dalsze fotorelacje jest co oglądać :) Powodzenia i pozdrawiam
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
adrian_seki
Posty: 911
Rejestracja: 2009-05-21 22:31
Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
Galeria: viewtopic.php?t=16334
Lokalizacja: Konin (WLKP)

Re: Adrian_Seki

Post autor: adrian_seki »

Dzięki za te uwagi wszystkim zostanę w przekonaniu że to pozytywne słowa...

Tak więc co do podkładu - wiem że są inne niż minia ale nie wiem czy zauważyłeś koszt 80zł ok za 1L na allegro gdzie minia 15zł. Przy tej ilości co ja mam zamiar zrobić (Bak, podłoga spód, komora silnika, bagażnik) jest to koszt dość znaczny. Blacha 1mm tak szybko nie zgnije a nawet jakby to i tak na kilka lat mam spokój. Hmm czy warto. Oczywiście że nie warto ale jak sie chce to się ma i już. Nie lubię prowizorek. Reszta zdjęć później.

Natomiast jeżeli chodzi o galerie to według mnie jest to moja sprawa jak co chce mieć i gdzie. Ja robię tak i już - masz daty popisane a więc jeżeli nadal ktoś ma problem sie połapać to już nie moja sprawa ( Oley - spokój jest :D ).

W dalszych planach skrzynia, silnik... (ale tylko uszczelnienie)
cdn..
resko
Posty: 1440
Rejestracja: 2009-11-09 21:26
Samochód: chrysler 300M 3.5V6.alfa romeo 156

Re: Adrian_Seki

Post autor: resko »

adrian_seki pisze: Tak więc co do podkładu - wiem że są inne niż minia ale nie wiem czy zauważyłeś koszt 80zł ok za 1L na allegro gdzie minia 15zł. Przy tej ilości co ja mam zamiar zrobić (Bak, podłoga spód, komora silnika, bagażnik) jest to koszt dość znaczny.
Ok.Ale jeżeli zdecydowałeś się na taki remont to powinieneś wiedzieć,że minią się takich rzeczy nie robi.Nie lepiej zainwestować kilka dyszek więcej i mieć spokój,że wszystko jest zabezpieczone tak jak powinno być?Szkoda twojej pracy na zabawy z minią.Reaktywny kosztuje już od sześćdziesięciu kilku złotych litrem pokryjesz wszystko co potrzebujesz probe to nie star :wink: No chyba,że nie masz sprężarki i pistoletu tylko jedziesz wszystko pędzlem.Nie pomyśl sobie czasami,że chcę Ci dopiec czy coś w tym rodzaju,naprawdę chcę żebyś zrobił to dobrze i uwierz mi nie warto oszczędzać kilkadziesiąt złotych bo to się może zemścić.Jeżeli będziesz potrzebował jakiejś pomocy to służę radą.Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Patryk-
Klubowicz
Posty: 2142
Rejestracja: 2008-07-13 18:30
Samochód: 2.2 GT 92r... niebawem w remoncie ;]
Galeria: viewtopic.php?t=14552
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki (stojadła)

Re: Adrian_Seki

Post autor: Patryk- »

chodziło bardziej o zasady zakładania galerii, że powinno się zmienić, a nie o to że zwracam uwagę na to że tak poumieszczałeś fotki :wink: a powiedz jak tam ze światłami ? miałeś je już zamontowane?? pozdrawiam
nie ma zdjęć bo się nie da wstawić :(
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Re: Adrian_Seki

Post autor: OLEY »

adrian_seki pisze:Natomiast jeżeli chodzi o galerie to według mnie jest to moja sprawa jak co chce mieć i gdzie. Ja robię tak i już - masz daty popisane a więc jeżeli nadal ktoś ma problem sie połapać to już nie moja sprawa ( Oley - spokój jest :D ).
Fakt, Twoja sprawa.
Zatem odhaczam opcję "przestań obserwować" i już więcej nie śmiecę w tym śmietniku. :wink:
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
adrian_seki
Posty: 911
Rejestracja: 2009-05-21 22:31
Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
Galeria: viewtopic.php?t=16334
Lokalizacja: Konin (WLKP)

Re: Adrian_Seki

Post autor: adrian_seki »

-- oryginalny post 2010-08-08 23:11 --

A wiec tak.

Dziś nie chce mi się fotek dawać dodam jak będę miał więcej za jakieś 3 dni. Kolor auta raczej zostanie taki sam tylko dach będzie w czarnym macie. świateł jeszcze nie robiłem bo nie mam czasu zrobić plastików do okoła - może pod koniec miesiąca zrobię je wreszcie.

A co do mini - dajmy sobie już spokój - na pewno będzie lepiej niż było i dużo dłużej będzie zdrowe. Mi zależy na najbliższych 3 latach.

Powiedzmy że Probe trafiło w dobre ręcę ... Teraz idę po browara bo chyba po 5 dniach można jakiś film obejrzeć :D

Pozdro OLEY

-- dodano 2010-09-02 21:26 --

Kolejne 10 dni fotorelacji z remontu już zakończonego ale reszta fotek może jutro lub za kilka dni bo trochę to męczące jest :) Naturalnie wszystko jest w pierwszym poście
Awatar użytkownika
mar3inez
Posty: 411
Rejestracja: 2009-01-04 17:54
Samochód: 2.5 v6 White Pearl '93 USA
Galeria: viewtopic.php?t=16758
Lokalizacja: Trzcianka

Re: Adrian_Seki

Post autor: mar3inez »

no to się nazywa remont kapitalny :)
Gratuluję i życzę szybkiego ukończenia prac :)
Awatar użytkownika
Prezes
Klubowicz
Posty: 1767
Rejestracja: 2008-09-27 13:31
Samochód: Probe 2.2 GT 92r.
Galeria: viewtopic.php?t=15588
Lokalizacja: Przytoczno woj. Lubelskie

Re: Adrian_Seki

Post autor: Prezes »

OLEY pisze:Nie no, dla mnie bez sensu jest wciskanie wszystkiego w pierwszy post.
To jakaś pomyłka. :twisted:
Gdzie tu sens? :shock:
A widzisz Prezes tak jest napisane w instrukcji:
W pierwszym poście ma się znajdować galeria (i tylko tam), oczywiście dowolnie zaprojektowana i aktualizowana o wszelkiego rodzaju nowości, jakimi będą zdjęcia, czy opisy naszego pupila. Pierwszy post można edytować dowolną ilość razy. Jeśli zachodzi potrzeba aktualizacji tematu, wystarczy dopisać na samym końcu wątku, post z informacją o nowych zdjęciach.
A więc trzymajmy się regulaminu :twisted: .

A tak poza tym to kawał roboty odwaliłeś Adrian przy Probku, przynajmniej będziesz teraz spokojny, że pewnego dnia nie wypadniesz tyłkiem na asfalt :D .
„Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pobije doświadczeniem.”
adrian_seki
Posty: 911
Rejestracja: 2009-05-21 22:31
Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
Galeria: viewtopic.php?t=16334
Lokalizacja: Konin (WLKP)

Re: Adrian_Seki

Post autor: adrian_seki »

To dopiera połowa fotek bo na resztę chwilowo nie mam czasu - walczę z przewodem hamulcowym i sprzęgłem (wysprzęglik i pompka) w dodatku dwa egzaminy w drodze a wiec wiecie- i po głowie jeszcze chodzi przeróbka śpiocha na mikrokontroler (do świateł dziennych musze mieć perfekcyjne otwieranie śpiocha a nie tak jak pierwszy mój projekt otwiera się ok ale jedna lampa lekko sie nie domyka a nie chce mi sie poprawiać) - tak więc ze spokojem sie zrobi wszystko :) Mam nadzieję że tym razem będą się otwierały za każdym razem do tego samego stopnia. W końcu procek ma wykryć różnicę ok 45st obrotu wirnika. Dopuszczam tu możliwość gotowych układów do sprzedaży dla forumowiczów do własnego montażu (nawiercenie jednego otworu i podpięcie 5* przewodów).

* ilość przewodów nie znana jeszcze bo to tylko w głowie wszystko :)

Jak coś robić to dobrze nie na odpierd.... do sprzedania. Po co lakierować rdzę? Rdze się usuwa (papierową stal) w to miejsce blacha 1mm. Co z tego że auto mam w 4 kolorach. Pomaluję je za rok i myślisz że ktoś będzie pamiętał jakie było :D
resko
Posty: 1440
Rejestracja: 2009-11-09 21:26
Samochód: chrysler 300M 3.5V6.alfa romeo 156

Re: Adrian_Seki

Post autor: resko »

Tak kolego rdzę się usuwa,wszystko ładnie piszesz ale zobaczysz za góra dwa lata jak zacznie znowu go rdza wpieprzać a dlaczego?dlatego,że minią to sobie można kątowniki w płocie pomalować a nie stosować ją w naprawie auta.Strasznie się tobie dziwię,że zamiast tego ścierwa-(mini),nie użyłeś porządnego podkładu :? tylko proszę cię nie pisz,że za drogo by ci wyszło #-o Sam kupiłem firmowe podkłady hamujące rdzę do swojego probe i wiem ile to kosztuje,psie pieniądze.Naprawdę szkoda twojej pracy na zabawy z minią.
adrian_seki
Posty: 911
Rejestracja: 2009-05-21 22:31
Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
Galeria: viewtopic.php?t=16334
Lokalizacja: Konin (WLKP)

Re: Adrian_Seki

Post autor: adrian_seki »

-- oryginalny post 2010-09-13 17:31 --

Owszem zgodzę się z Tobą. Ale ja probe nie robię na wieczność tylko tak aby było lepsze niż było - podkład epoksydowy - hmm 4 L po 80zł (tyle widziałem jak sie rozglądałem po allegro) zdecydowanie więcej niż minia plus chlorokauczuk. A jak wyjdzie rdza.... hmm no jak wyjdzie to wyjdzie ale przynajmniej nie zgnije od razu i te kilka lat wytrzyma (sobie będzie gnić) trudno nic nie jest wieczne ale przynajmniej nie mam dziury w podłodze i w progach wielkości ręki. będzie cieplej ciszej suszej i jakoś dźwięk lepszy :)

-- dodano 2010-09-16 21:33 --

Więc wreszcie znalazłem chęć i siłę - kolejne 10 dni (15-26) fotorelacji z remontu probe kolejne kilka dni ostatnich za kolejne kilka dni :)

-- dodano 2012-02-25 14:13 --

Wymiana kolejnych dwóch amortyzatorów zwykłych na elektryczne.

Obrazek

-- dodano 2012-02-25 14:19 --

Będę musiał się zmobilizować tu i zabrać za siebie bo widzę rok czasu mnie nie było przez szkołę. A trochę się działo :)
Awatar użytkownika
kicker
Posty: 238
Rejestracja: 2007-05-28 20:37
Samochód: White GT 91
Galeria: viewtopic.php?t=19596
Lokalizacja: Gorlice, Nowy Sącz

Re: Adrian_Seki

Post autor: kicker »

lewy przedni na normalu 100% ciekawe :lol:
opisz coś stary opisz, jak tam dziadek probe sie trzyma.

pzdr
adrian_seki
Posty: 911
Rejestracja: 2009-05-21 22:31
Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
Galeria: viewtopic.php?t=16334
Lokalizacja: Konin (WLKP)

Re: Adrian_Seki

Post autor: adrian_seki »

kicker pisze:lewy przedni na normalu 100% ciekawe
pomiary były robione raz na jedno koło tak więc to na pewno jest błąd :) nie prosiłem o kolejne pomiary bo wiesz i tak krzywo sie patrzył ze aż 3 razy musi badać :D a jeżeli chodzi o opis to właśnie zdjęcia mi się gdzieś zapodziały :P
Awatar użytkownika
kicker
Posty: 238
Rejestracja: 2007-05-28 20:37
Samochód: White GT 91
Galeria: viewtopic.php?t=19596
Lokalizacja: Gorlice, Nowy Sącz

Re: Adrian_Seki

Post autor: kicker »

hehe no chyba tak, 100% wynik oznacza sztywną rure zamiast amortyzatora :lol:
a jak tam rudy, nie zaczyna wychodzić?
adrian_seki
Posty: 911
Rejestracja: 2009-05-21 22:31
Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
Galeria: viewtopic.php?t=16334
Lokalizacja: Konin (WLKP)

Re: Adrian_Seki

Post autor: adrian_seki »

-- oryginalny post 2012-02-26 16:41 --

zaczyna zaczyna - zwłaszcza nadkola tylne co nie robiłem bo już mi sie nie chciało a teraz czasu nie było w tym roku. Ale za to jak lewaruje auto za przednią część progu to oba koła mam w górze - i przód i tył :)

-- dodano 2013-08-08 22:00 --

Minęły już dwa lata - czas leci...

Obrazek

Planowany remont zawieszenia na październik/listopad - gromadzę części i zbieram wyceny ze sklepów.

-- dodano 2013-10-03 08:47 --

Ktoś zrobił mi fotkę - na szczęście to nie fotoradar :D

http://motokiller.pl/69253

Z ciekawości wpisałem frazę "Ford Probe Konin" w google :)

-- dodano 2013-11-02 22:25 --

Remont 2013 - część 1 (październik)

Dawno planowany remont w końcu mógł dojść do skutku :)

Wjazd do garażu, rozbiórka tyłu oraz rozbebeszenie całego tyłu (fotele plastiki koło itp)
Obrazek Obrazek

Druga skrzynia od kolegi z naszego forum (teoretycznie miałem być zadowolony ze skrzyni) - jestem bo nie szarpie jak moja, ale jednak sztywna nie jest, zgrzyta 3 bieg jednak zalana jest olejem 75w90 aby się przemyła (był brudny ATF) za tydzień zalewam nowym ATF3, więc mam nadzieje że jej to minie.

Obrazek Obrazek

Po zdemontowaniu mojej ujawnił się powód szarpania - nie wiem czy wam jest również znany :)

Obrazek

Dobrze a teraz co było zamiarem może - główny cel remontu to uszczelnienie silnika, aby nie znaczył terenu, wymiana skrzyni żeby nie szarpała bo moja była porażką troszkę, wymiana całego zawieszenia na przodzie. Zdjęta była pokrywa zaworów do uszczelnienia więc odrazu za jednym zamachem zostały rozruszane czyli wyczyszczone hydro regulatory zaworów czy jak się to nazywa (takie małe cycuszki które chodzą po wałku na ciśnieniu oleju), oczywiście wymiana paska rozrządu oraz pompy wody.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Dobrze ale silnik to taki dodatek tylko przy oddaniu maglownicy do regeneracji. Remont był skupiony na ważniejszej rzeczy na którą brakło mi czasu dwa lata temu. Kojarzycie coś po poniższych zdjęciach o co chodzi?

Obrazek Obrazek

Dokładnie, tylne nadkola ponieważ ich widok zaczynał mnie przerażać a ponadto woda mi leciała już do bagażnika co było niedopuszczalnie dla mnie :)

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Taka przerwa na refleksje dla was - element teoretycznie zdrowy - spójrzcie co jest z drugiej strony :(

Obrazek Obrazek Obrazek

Lecimy dalej bo właśnie minęło ok 5h pracy oczywiście z przerwami czy to kawa czy to telefon do dziewczyny - wiadomo :)

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

I dzień się skończył (planowałem zrobić dwie strony w 1 dzień ale nie wyszło) lewe nadkole skończone czas spać bo to była jakoś już 2 w nocy. Kolejny dzień ostro zabrałem się za drugą stronę.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Kolejny dzień zleciał przy nadkolu, Kolejnego dnia zabrałem się za zabezpieczenie spawów podkładem epoksydowym. To że zostały mi do naprawy (wzmocnienia) wszystkie profile zamknięte podłogi to wiem i szykuje się na lato aby to zrobić jako ostatni element już remontu przed malowaniem całej budy. Ale coś tam mnie podkusiło i błotkiem sprawdziłem podłużnicę na tyle - opłakany efekt poniżej - oczywiście blacha którą widać jest tylko prowizorycznym zabezpieczeniem przed zimą aby śnieg tam za mocno nie zalegał.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

I to koniec ponieważ urlop się skończył i kasa też - druga część remontu na wiosnę to wymiana całego zawieszenia na tyle. Zestawienie wymienionych części oraz zdjęcia końcowe(auto rozebrane bo jeszcze w ten weekend dostanie wyszpachlowany i wyciągnięte kształty pod lakierowanie.

Zawieszenie:
- Wahacz dolny przód lewy + prawy
- Regeneracja maglownicy (ciężko chodzi nie wiem dlaczego chyba muszę oddać na reklamacje)
- Drążki kierownicze, końcówka drążków kierowniczych, gumowe osłony drążków kierowniczych
- Śruba łącznika stabilizatora ponieważ gumki były ok (wymieniałem dwa lata temu a śruba się ukręciła)
- gumy stabilizatora które trzymają go przy karoserii
- osłony amortyzatorów

Silnik:
- skrzynia
- lewarek biegów
- pasek rozrządu (rolki wymienione rok temu obie)
- pompa wody
- łożysko rolki napinacza (zamiast klimy) wraz z paskiem 5PK
- uszczelnienie silnika + czyszczenie pompy oleju
- wymiana filtru paliwa

Koszt materiału to 1200zł ok. Robocizna własna ok 70h

-- dodano 2013-11-02 22:32 --

Zapomniałem dodać zdjęcia końcowe :)

Obrazek Obrazek Obrazek

-- dodano 2014-01-06 01:24 --

Więc jak już wspomniałem w którym poście - nie próżnuję a pracuję - powoli ale do przodu :)

Jakiś czas temu zająłem się kołami a dokładnie felgami - ponieważ przednie zawieszenie zrobiłem i wymieniłem na nowe konieczna była regulacja zbieżności i wyważenie kół. Jednak Po co wyważać felgi skoro można dopłacić 20zł i je wyczyścić aby nie schodziło powietrze rantem. Tak więc w listopadzie wyczyściłem dwie felgi i założyłem lepsze "łyse" opony które muszą jeżdzić do marca (kupie nowe KLEBER 2013r i trafią na przód). Ostatnie zdjęcia to widok wyczyszczonej felgi przedniej oraz tylnej bez czyszczenia. Jeżeli ktoś się chce zapytać dlaczego nie malowałem całych - nie dbam o wygląd a o stan techniczny auta - felgi zawsze można pomalować w dwie godziny ale teraz nie miałem czasu (cała renowacja trwała kilka godzin i tego samego dnia auto stało na oponach już a warsztat do 15 :)

Obrazek ObrazekObrazek Obrazek Obrazek ObrazekObrazekObrazek Obrazek Obrazek

Wczoraj dwie kolejne felgi trafiły do czyszczenia przy okazji zakładania "nowe/inne" używane opony Dunlop Sport 01 data produkcji : 11tydzień 2010r. Koła z tymi oponami trafiły na przód dzięki czemu kierownica już nie drży i prowadzi się płynnie przy każdej prędkości. Ostatnie zdjęcie to umyta felga robiona miesiąc wcześniej która trafiła na tył auta obecnie.

Obrazek ObrazekObrazekObrazek

Co dalej - tarcze tylne się dotarły i zaczęły piszczeć - prawdopodobnie to wina klocków gdy były zimne - nie wiem nie wnikam więc kupiłem nowe klocki firmy RH, które dziś założyłem do auta - tarcze już widać że zdecydowanie lepiej się docierają i robi się automatycznie lepsze lusterko - wniosek nie ma co żałować na klocki.

Obrazek Obrazek Obrazek

Na koniec kto wie ten wie, spawałem tylne nadkola więc musiałem je w końcu zabezpieczyć i wypchnąć blachę którą wciągnęły spawy - tak się też stało a zdjęcia poniżej razem z widokiem auta po założeniu klocków i opon. Auto jest rozebrane dlatego nie ma listew - zamówię we wtorek maty wygłuszające i będę go składał jakoś za tydzień już na gotowo. Wewnętrzne spawy od strony koła jak również wnętrza auta zabezpieczone zabezpieczeniem antykorozyjnym bitumiczym do podwozi.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

I na koniec oczywiście urocze zdjęcie końcowe :D Czas iść spać :)
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Galeria”