Ozyryz

Kolekcje fotek.
Awatar użytkownika
Dziki Beduin
Posty: 449
Rejestracja: 2014-08-18 21:56
Samochód: Ford Probe 2 / 1993r / 2.5 v6
Galeria: viewtopic.php?t=22388
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Ozyryz

Post autor: Dziki Beduin »

Wracaj do zdrowia, to najważniejsze. ;)
Awatar użytkownika
BomberMAX
Posty: 413
Rejestracja: 2014-04-11 15:05
Samochód: Probe II 96' 2.0 Medici
Galeria: viewtopic.php?t=22899

Re: Ozyryz

Post autor: BomberMAX »

Właśnie, wracaj do zdrowia. Wyjdziesz z tego. Miałem to samo jakieś 7 lat temu w połączeniu z grypą, w moim przypadku myślałem, że moje prochy spoczną w Szwecji na kole podbiegunowym ale wykaraskałem się. Pamiętam że w 1 dniu nie mogłem odkleić oka. Lekarz mi wytłumaczył, że to się przenosi .... poprzez dotyk. 2 tygodnie wyłączony byłem z życia. Co do tematu, sam jestem ciekaw następnych foto relacji. 3 maj się!
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: Ozyryz

Post autor: Romas »

Zdrowiej panie i bo masz co robić i dla kogo żyć
Awatar użytkownika
Ozyryz
Posty: 171
Rejestracja: 2009-06-29 10:09
Samochód: ford Probe II 94r. Loading 3.2 v6 T rwd
Galeria: viewtopic.php?t=18142
Lokalizacja: Katowice

Re: Ozyryz

Post autor: Ozyryz »

Dziękuje za życzenie zdrowia, połączone z lekami pomogło, słonce już mnie nie pali jak wampira a i twarz z oczyma wygląda normalnie, no może oczy troszkę jak po przepiciu ale jest git.
No cóż, nie mogłem wytrzymać i o to kilka fotek walki z tunelem.
Załączniki
1_Easy-Resize.com.jpg
2_Easy-Resize.com.jpg
Między czasie chciałem wstępnie zamieścić przekładnie pod silnikiem w miejscu przetłoczenia miski olejowej, no ale musiałem się cofnąć i pociągnąć tunel wyżej  aby podnieść skrzynie biegów na łapie o 3cm
Między czasie chciałem wstępnie zamieścić przekładnie pod silnikiem w miejscu przetłoczenia miski olejowej, no ale musiałem się cofnąć i pociągnąć tunel wyżej aby podnieść skrzynie biegów na łapie o 3cm
4_Easy-Resize.com.jpg
5_Easy-Resize.com.jpg
6_Easy-Resize.com.jpg
7_Easy-Resize.com.jpg
8_Easy-Resize.com.jpg
9_Easy-Resize.com.jpg
10_Easy-Resize.com.jpg
Tunel mimo konserwacji nie jest jeszcze skończony, tył tunelu zamknę po zamontowaniu tylnego zawieszenia z rxa a przednią część dokończę jak wyciągnę silnik.
Tunel mimo konserwacji nie jest jeszcze skończony, tył tunelu zamknę po zamontowaniu tylnego zawieszenia z rxa a przednią część dokończę jak wyciągnę silnik.
Awatar użytkownika
Ozyryz
Posty: 171
Rejestracja: 2009-06-29 10:09
Samochód: ford Probe II 94r. Loading 3.2 v6 T rwd
Galeria: viewtopic.php?t=18142
Lokalizacja: Katowice

Re: Ozyryz

Post autor: Ozyryz »

Jakość zd niestety marna bo mam do dupy tel a żona nie chce pożyczać swojego ... fona na tak długo :(

Coo do konserwacji to blachę pokryłem farbą reaktywną nobilas nobikor czy jakoś tak a dodatkowo na spawy położyłem gumę uszczelniającą
Ostatnio zmieniony 2019-09-16 21:13 przez Ozyryz, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Dziki Beduin
Posty: 449
Rejestracja: 2014-08-18 21:56
Samochód: Ford Probe 2 / 1993r / 2.5 v6
Galeria: viewtopic.php?t=22388
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Ozyryz

Post autor: Dziki Beduin »

Świetnie się ogląda takie projekty, jestem pełen podziwu. Powodzonka ;)
Awatar użytkownika
Ozyryz
Posty: 171
Rejestracja: 2009-06-29 10:09
Samochód: ford Probe II 94r. Loading 3.2 v6 T rwd
Galeria: viewtopic.php?t=18142
Lokalizacja: Katowice

Re: Ozyryz

Post autor: Ozyryz »

Mam nadzieje że to nie sarkazmy, bo pomaga w trwaniu projektu :P Dzięki
Awatar użytkownika
Dziki Beduin
Posty: 449
Rejestracja: 2014-08-18 21:56
Samochód: Ford Probe 2 / 1993r / 2.5 v6
Galeria: viewtopic.php?t=22388
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Ozyryz

Post autor: Dziki Beduin »

Ozyryz pisze: 2019-09-26 17:02 Mam nadzieje że to nie sarkazmy, bo pomaga w trwaniu projektu :P Dzięki
Broń Boże, na prawdę wielki Szacun. :)
Awatar użytkownika
Ozyryz
Posty: 171
Rejestracja: 2009-06-29 10:09
Samochód: ford Probe II 94r. Loading 3.2 v6 T rwd
Galeria: viewtopic.php?t=18142
Lokalizacja: Katowice

Re: Ozyryz

Post autor: Ozyryz »

Chodzi mi po głowie zasilanie holseta sprężonym powietrzem z jednej albo dwóch sprężarek zamiast spalinami, ciekawi mnie czy miało by to sens.

Holset ma twin scrola i myślałem żeby przy jednej malej zasilić sprężonym powietrzem jeden otwór twin scrola w holsecie a do drugiego otworu poprowadzić bezpośrednio spaliny z drugiej głowicy, co o tym myślicie ?
Awatar użytkownika
marek08
Posty: 341
Rejestracja: 2015-03-12 16:34
Samochód: Probe RWD
Galeria: viewtopic.php?t=22798
Lokalizacja: Kętrzyn

Re: Ozyryz

Post autor: marek08 »

Mysle ze to powietrze bedzie mialo o wiele mniejsze cisnienie i energie niz spaliny. Aczkolwiek nie widzialem jeszcze czegos takiego, wiec nie dowiesz sie dopoki nie sprobujesz. Jesli juz to bym cisnienie z dwoch mniejszych poprowadzil do wlotu Holseta, sa juz takie projekty i teoretycznie wspomaga to duza turbine :wink:
Ostatnio zmieniony 2019-09-28 17:52 przez marek08, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
KrecioPL
Klubowicz
Posty: 3438
Rejestracja: 2012-02-27 16:00
Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
Galeria: viewtopic.php?t=21787
Lokalizacja: Warszawa

Re: Ozyryz

Post autor: KrecioPL »

Ozyryz - rozwiązania z dorzuceniem sprężonego powietrza albo są już na rynku albo są jeszcze w fazie testów. Wiem, że audi coś takiego miało wrzucać do swoich rozwiązań z mild hybrid - przy niskich obrotach aby zniwelować laga, miało się ślimaka popędzać sprężonym powietrzem ze specjalnego zbiorniczka.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Re: Ozyryz

Post autor: Bogdan9999 »

Większych bredni Panowie nie czytałem dasz powietrze w wydech to jak wysterujesz mieszankę paliwo powietrze ? Na sztywno dobre dla starych silników z mocą 80-100 km nie do wyciągania mocy. Daj turbo na kulkach z cnc wstaje jak głupie i pompuje z dołu i módl sie aby reszta wytrzymała.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: Ozyryz

Post autor: Romas »

Hehe Bogdan w mnie widzę wyprzedził. Panie nie kombinuj bo nic z tego nie będzie
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Re: Ozyryz

Post autor: Bogdan9999 »

kiedyś jeden taki był co myślał że proch wynajdzie montowa kompresor + turbo i hu wie co jeszcze i kotlet mu nie jechał i ciągle coś było nie tak. A przepis został napisany już dawno mocny słupek dobra turbina z oprzyrządowaniem i jest moc.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
marek08
Posty: 341
Rejestracja: 2015-03-12 16:34
Samochód: Probe RWD
Galeria: viewtopic.php?t=22798
Lokalizacja: Kętrzyn

Re: Ozyryz

Post autor: marek08 »

Mi chodzilo o takie rozwiaznie, bo takie wiadomo ze niektorzy stosuja, nie mam pojecia czy to cos daje, ale rowniez bym nie kombinowal tylko szedl klasycznie :wink:
Załączniki
0001658_compound-turbostwin-turbos-for-dodge-cummins-59l-customize-your-order__58108.1496355487.1280.1280.jpg
Ostatnio zmieniony 2019-10-04 09:48 przez marek08, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: Ozyryz

Post autor: Romas »

Ale to co tu jest to raz wiązanie do silnika rzedoweg na dwie turbiny. Nie widzę sensu pakowania tego do v6 na jedną głowice
Awatar użytkownika
Pajda16v
Posty: 543
Rejestracja: 2011-12-01 14:30
Samochód: osobowy 1995 4-suw
Galeria: viewtopic.php?t=19719
Lokalizacja: Malediwy

Re: Ozyryz

Post autor: Pajda16v »

I fajny i nie fajny projekt :) Fajny bo ktoś poprawia fabryke po żulach co włożyli naped z przodu :) Nie fajny bo jednak powoli klasyk i trzeba ratować fajną sztukę :)
Probe to nie samochód, to styl życia...
Awatar użytkownika
Ozyryz
Posty: 171
Rejestracja: 2009-06-29 10:09
Samochód: ford Probe II 94r. Loading 3.2 v6 T rwd
Galeria: viewtopic.php?t=18142
Lokalizacja: Katowice

Re: Ozyryz

Post autor: Ozyryz »

marek08 pisze: 2019-10-04 09:47 Mi chodzilo o takie rozwiaznie, bo takie wiadomo ze niektorzy stosuja, nie mam pojecia czy to cos daje, ale rowniez bym nie kombinowal tylko szedl klasycznie :wink:
Coś podobnego widziałem w BMW 1. Ludzie spokojnie to czysto teoretyczne pytanie i nie znaczy że tak zrobię.
Awatar użytkownika
Ozyryz
Posty: 171
Rejestracja: 2009-06-29 10:09
Samochód: ford Probe II 94r. Loading 3.2 v6 T rwd
Galeria: viewtopic.php?t=18142
Lokalizacja: Katowice

Re: Ozyryz

Post autor: Ozyryz »

Zaniedlugo zamieszcze kilka zdjęć, chociaż nie wiele zrobiłem w ostatnim czasie. A wracając do tematu z tylnym zawieszeniem z rx8 dałem sobie spokój na rzecz zawiechy z imprezy wrx, wystarczy zmienić rozstaw śrub w belce i można ją przykręcić bez ingerencji w płytę podłogową. Zawiecha kupiona za grosze ale wymaga piaskowania i wymiany kilku elementów. Zdjęcia też przy okazji.
Ostatnio zmieniony 2019-10-04 22:28 przez Ozyryz, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Ozyryz
Posty: 171
Rejestracja: 2009-06-29 10:09
Samochód: ford Probe II 94r. Loading 3.2 v6 T rwd
Galeria: viewtopic.php?t=18142
Lokalizacja: Katowice

Re: Ozyryz

Post autor: Ozyryz »

Mała kolekcja fotek, W okresie zimowym spędzę więcej czasu przy projekcie.
Załączniki
Belka imprezy z przerobionym rozstawem śr. nie mam innych zd poprzednie gdzieś wcięło
Belka imprezy z przerobionym rozstawem śr. nie mam innych zd poprzednie gdzieś wcięło
belka.jpg (14.07 KiB) Przejrzano 6256 razy
części.jpg
Gotowa zwrotnica subaru, z przetoczona piastą nissana 350z aby weszła w łożysko subaru, do tego adapter plus przymiarki tylnych hamulców z rx8.
Gotowa zwrotnica subaru, z przetoczona piastą nissana 350z aby weszła w łożysko subaru, do tego adapter plus przymiarki tylnych hamulców z rx8.
2 dyfry nissana, po prawej jedyny zasłużony z 350z.
2 dyfry nissana, po prawej jedyny zasłużony z 350z.
dyfry.jpg (12.81 KiB) Przejrzano 6256 razy
107600350_615893962377858_8998351146840357456_n.jpg
107600350_615893962377858_8998351146840357456_n.jpg (9.23 KiB) Przejrzano 6256 razy
podwo dyf.jpg
Regulowane wahacze garage made
Regulowane wahacze garage made
tunel dol_.jpg
Złożony zestaw tylnego zawieszenia bez półosi. niestety ori amory są za krótkie, wleci gwint, nie wiem jeszcze z czego. Belka jest lekko asymetryczna powód błędu pomiaru, nie przeszkadza to jednak w ustawieniu geometrii która będzie regulowana każdym elementem zawieszenia, mimo to zrobię nową ale z rurek kiedyś jak bedzie mi się chciało. Potargana szepcząca osłona termiczna tłumika końcowego coś ma w sobie co nie pozwala mi jej odkręcić.
Złożony zestaw tylnego zawieszenia bez półosi. niestety ori amory są za krótkie, wleci gwint, nie wiem jeszcze z czego. Belka jest lekko asymetryczna powód błędu pomiaru, nie przeszkadza to jednak w ustawieniu geometrii która będzie regulowana każdym elementem zawieszenia, mimo to zrobię nową ale z rurek kiedyś jak bedzie mi się chciało. Potargana szepcząca osłona termiczna tłumika końcowego coś ma w sobie co nie pozwala mi jej odkręcić.
Buda dalej się buduje :p
Buda dalej się buduje :p
przymiarki.jpg
siedzisko rx_.jpg
Awatar użytkownika
Dziki Beduin
Posty: 449
Rejestracja: 2014-08-18 21:56
Samochód: Ford Probe 2 / 1993r / 2.5 v6
Galeria: viewtopic.php?t=22388
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Ozyryz

Post autor: Dziki Beduin »

Powiem tylko tyle GRUBO ;D
Awatar użytkownika
lucas
Posty: 332
Rejestracja: 2019-01-16 19:41
Samochód: Ford Probe '95 2,5 V6
Galeria: viewtopic.php?t=25155
Lokalizacja: Siedlce

Re: Ozyryz

Post autor: lucas »

Ale gruby projekt! Szacun!
Awatar użytkownika
Ozyryz
Posty: 171
Rejestracja: 2009-06-29 10:09
Samochód: ford Probe II 94r. Loading 3.2 v6 T rwd
Galeria: viewtopic.php?t=18142
Lokalizacja: Katowice

Re: Ozyryz

Post autor: Ozyryz »

Dzięki za miłe słowa :) Zapomniałem o przekładni, padło na taką grubą że aż nie mieści się w przetłoczeniu pod misą olejową przez co musiałem podnieść silnik do góry no i w niedalekiej przyszłości zrobić garba na masce. Niestety z32se jest bardzo wysokim silnikiem ale za to stosunek wysokości korby do średnicy tłoka jest idealny co pozwoli na fajne przyrosty mocy i momentu. No ale to opisze w późniejszych rozdziałach:)
Załączniki
przekladnia.jpg
Awatar użytkownika
karakan
Posty: 469
Rejestracja: 2016-08-29 23:14
Samochód: Ford Probe 2.2 GT '89 USA
Galeria: viewtopic.php?t=24755
Lokalizacja: Warszawa/Lubin

Re: Ozyryz

Post autor: karakan »

Projekt zacny, a z oczami wszystko ok?
Biały Ford Probe 2.2 GT '89 USA :D
Był - Szary Ford Probe 2.2 GT '91 (zezłomowany :()

A poza Probe:
Saab 9-5 Aero '03 manual LPG - daily
Volvo 340 '83 1.4 manual LPG - niezły gruz, ale jeździ ;)
Maxxum
Klubowicz
Posty: 3827
Rejestracja: 2004-06-03 22:15
Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
Galeria: viewtopic.php?t=7746
Lokalizacja: Tarnów

Re: Ozyryz

Post autor: Maxxum »

Fajnie się ogląda. Widzę że jest potencjał na niezłą furę 🙂
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Galeria”