Ozyryz

Kolekcje fotek.
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4250
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Re: Ozyryz

Post autor: Bogdan9999 »

Dawaj fotki z postępu prac :)
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Ozyryz
Posty: 171
Rejestracja: 2009-06-29 10:09
Samochód: ford Probe II 94r. Loading 3.2 v6 T rwd
Galeria: viewtopic.php?t=18142
Lokalizacja: Katowice

Re: Ozyryz

Post autor: Ozyryz »

Postęp jest malutki bo mam mało czasu, ale dziś wieczorem coś wrzucę
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4250
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Re: Ozyryz

Post autor: Bogdan9999 »

Życie ale pokazuj co udało ci sie zepchnąć.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Ozyryz
Posty: 171
Rejestracja: 2009-06-29 10:09
Samochód: ford Probe II 94r. Loading 3.2 v6 T rwd
Galeria: viewtopic.php?t=18142
Lokalizacja: Katowice

Re: Ozyryz

Post autor: Ozyryz »

7.jpg
1.jpg
Na szybko kilka zdjęć, jak na razie nie dokończone przednie zawieszenie bez przekładni, skończę dopiero wtedy gdy podwieszę silnik na poduszkach, zmienie miske olejowa na x25xe albo y32se i zamknę tunel przynajmniej do połowy no i dotnę go jak trzeba. No bałagan bo nie mam już miejsca do składowania części i jak na złość nikt w okolicy nie ma garażu na wynajem czy choćby komórki.
2.jpg
Tak chciałem kupić belkę do podwieszania silników ale mi przeszło.
4.jpg
A własnie z prawej strony specjalnie wyciąłem więcej bo chce tamtędy pociągnąć wydech i myślę nad druga mniejsza turbiną, którą chce tam upchać.
Załączniki
3.jpg
5.jpg
6.jpg
Awatar użytkownika
Ozyryz
Posty: 171
Rejestracja: 2009-06-29 10:09
Samochód: ford Probe II 94r. Loading 3.2 v6 T rwd
Galeria: viewtopic.php?t=18142
Lokalizacja: Katowice

Re: Ozyryz

Post autor: Ozyryz »

Następne zdjęcia zamieszczę przy większym nakładzie prac, przynajmniej przy dokończonych poszczególnych etapach bo aż mi wstyd jak to wygląda takie niedokończone. A gdyby ktoś miał jakieś pytania to śmiało walić.
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4250
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Re: Ozyryz

Post autor: Bogdan9999 »

Co ty piszesz jedyne zmień aparat na coś sensowniejszego bo jedyne rozdzielczości zdjęć wstyd ;) dobrze idziesz dawaj więcej zdjęć takie tematy to super pamiątka i dla ludzi fajne spędzenie czasu na śledzenie postępów. Jest git :)
Ostatnio zmieniony 2019-08-09 02:21 przez Bogdan9999, łącznie zmieniany 2 razy.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Ozyryz
Posty: 171
Rejestracja: 2009-06-29 10:09
Samochód: ford Probe II 94r. Loading 3.2 v6 T rwd
Galeria: viewtopic.php?t=18142
Lokalizacja: Katowice

Re: Ozyryz

Post autor: Ozyryz »

Jakość zdjęć jest spowodowana przez program do zmieszania rozmiaru, będę musiał poszukać innego
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: Ozyryz

Post autor: Romas »

Ja zawsze zmniejszalem w Paint'cie i było git
Awatar użytkownika
tom87dg
Klubowicz
Posty: 574
Rejestracja: 2009-12-25 12:37
Samochód: probe 1993 2.5 v6
Galeria: viewtopic.php?t=16963
Lokalizacja: DG

Re: Ozyryz

Post autor: tom87dg »

grubo to mi sie podoba, wielki plus bede sledzil postep prac
http://hydrografikadg.pl.tl --------> zapraszam osoby chcace zmienic wyglad w swoim woziku
Awatar użytkownika
tom87dg
Klubowicz
Posty: 574
Rejestracja: 2009-12-25 12:37
Samochód: probe 1993 2.5 v6
Galeria: viewtopic.php?t=16963
Lokalizacja: DG

Re: Ozyryz

Post autor: tom87dg »

ja narazie zajmuje sie buda , nastepny etap to swap silnika bo klde to porazka, rwd chodzilo mi po glowie ale balem sie co z tego wyjdzie , teraz widze ze jednak sie da
http://hydrografikadg.pl.tl --------> zapraszam osoby chcace zmienic wyglad w swoim woziku
Awatar użytkownika
Ozyryz
Posty: 171
Rejestracja: 2009-06-29 10:09
Samochód: ford Probe II 94r. Loading 3.2 v6 T rwd
Galeria: viewtopic.php?t=18142
Lokalizacja: Katowice

Re: Ozyryz

Post autor: Ozyryz »

Kurde jakoś jestem oporny na painta.
Awatar użytkownika
Ozyryz
Posty: 171
Rejestracja: 2009-06-29 10:09
Samochód: ford Probe II 94r. Loading 3.2 v6 T rwd
Galeria: viewtopic.php?t=18142
Lokalizacja: Katowice

Re: Ozyryz

Post autor: Ozyryz »

Da sie da tylko pracy i pierdółek (problemów) masa do rozwiązania ale zachęcam do takiego swapa rwd, jak się to robi z głowa to wcale nie wychodzi tak drogo no ale i tak przekroczy wartość auta. ale jak ktoś kocha swoje autko jak ja ...
Awatar użytkownika
Ozyryz
Posty: 171
Rejestracja: 2009-06-29 10:09
Samochód: ford Probe II 94r. Loading 3.2 v6 T rwd
Galeria: viewtopic.php?t=18142
Lokalizacja: Katowice

Re: Ozyryz

Post autor: Ozyryz »

Dobra no to pora na kilka fotek jak zwykle mało zrobiłem bo dwójka dzieci i praca zabierają sporo wolnego czasu no ale coś się ruszyło.
Na wstępie jednak chciałem powiedzieć, że prace na razie wstrzymuje z powodu wypadku z okiem dziś mi poskładali lewe oko, nic groźnego na szczęście, po prostu dostał mi się proszek syntetycznego diamentu do oka i trochę przetarł, dopóki się nie zagoi to nie ruszam proba, spojrzenie w kierunku światła to jak sztyletem w oko.

No i jak zwykle (po raz któryś tam) spawara znowu robi problemy zaczyna pluć nie potrafi utrzymać łuku, żeby przetopić materiał muszę zwiększyć posuw drutu i przytrzymać w jednym miejscu dość dłużej niż zwykle, efektem tego sa paskudnie brzydkie spawy ale na szczęście solidne. Próbowałem zerwać zalążki tunelu jak trzymał sie 4 smarków i wykrzywiłem sobie ścianę grodziowa a smarki nie puściły. Co nie zmienia faktu że jak wyleczę oko i naprawie spaware zeszlifuje te smarki i położę od nowa.
1_Easy-Resize.com.jpg
2_Easy-Resize.com.jpg
Z prawej ściany grodzi formuje przetłoczenie na wydech.
IMG_20190821_094949_Easy-Resize.com.jpg
A silnik już wisi na łapach na dalej nie dokończonych saniach.
Załączniki
IMG_20190821_095056_Easy-Resize.com.jpg
IMG_20190821_095134_Easy-Resize.com.jpg
IMG_20190821_095148_Easy-Resize.com.jpg
IMG_20190821_095339_Easy-Resize.com.jpg
Awatar użytkownika
Dziki Beduin
Posty: 449
Rejestracja: 2014-08-18 21:56
Samochód: Ford Probe 2 / 1993r / 2.5 v6
Galeria: viewtopic.php?t=22388
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Ozyryz

Post autor: Dziki Beduin »

Nieźle ;)
Awatar użytkownika
Ozyryz
Posty: 171
Rejestracja: 2009-06-29 10:09
Samochód: ford Probe II 94r. Loading 3.2 v6 T rwd
Galeria: viewtopic.php?t=18142
Lokalizacja: Katowice

Re: Ozyryz

Post autor: Ozyryz »

Dziki Beduin pisze: 2019-08-21 11:29 Nieźle ;)
Dzięki, pomału zaczyna wyglądać
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4250
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Re: Ozyryz

Post autor: Bogdan9999 »

Piękna robota szkoda że to nie 3.2VR6 ub 2JZ :D Kuruj sie szybko i abyś wady wzroku się przez to nie nabawił.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Ozyryz
Posty: 171
Rejestracja: 2009-06-29 10:09
Samochód: ford Probe II 94r. Loading 3.2 v6 T rwd
Galeria: viewtopic.php?t=18142
Lokalizacja: Katowice

Re: Ozyryz

Post autor: Ozyryz »

Czy ja wiem w solidności ten z32se jest taki sam jak 3,2vr6 czy 2jz a z32se przynajmniej znam na wylot, układ korbowotłokowy jest pancerny w żeliwnym bloku i w serii bardzo dużo wytrzymuje. Po odprężeniu 450/500 tak jak vr6 wymiana panewek na mocniejsze, dobra mapa i można 600, teoretycznie tłoki poddają sie przy 750 a korby i wał to wytrzymają, kucizna do niego również występuje i jest dużo tańsza od tych wyżej wymieniony silników.

No może 2jz był by lepszym silnikiem od niego ale krzesanie z 2jzeta (seryjnym)powyżej 500 koni jest tak samo ryzykowne jak z 3.2vr6 i z32se no i sam silnik jest bardzo drogi, za swój dałem 3200 Niby 2jz da sie kupić za 3 koła ale albo jest to wersja ze słabszym układem korbowotłokowym albo zajechana jednostka do kapitalki. Za te pancerne 2jzty nie pamiętam oznaczeń dwa chyba były to w dobrym stanie trzeba wyrzygać ponad dychę i nie raz więcej.

Po za moją kieszenią żeby na silnik wydać. A tu mam mały kompaktowy Silniczek v6 o dużej wytrzymałości który mogę upchać tak że środek ciężkość zbliży się do środka auta co poprawi jego prowadzenie a o to mi w głównej mierze chodzi abym mógł szybko jeździć po torach.
Awatar użytkownika
Ozyryz
Posty: 171
Rejestracja: 2009-06-29 10:09
Samochód: ford Probe II 94r. Loading 3.2 v6 T rwd
Galeria: viewtopic.php?t=18142
Lokalizacja: Katowice

Re: Ozyryz

Post autor: Ozyryz »

tom87dg pisze: 2019-08-19 11:02 ja narazie zajmuje sie buda , nastepny etap to swap silnika bo klde to porazka, rwd chodzilo mi po glowie ale balem sie co z tego wyjdzie , teraz widze ze jednak sie da
Tomek a co będziesz swapował ?
Awatar użytkownika
tom87dg
Klubowicz
Posty: 574
Rejestracja: 2009-12-25 12:37
Samochód: probe 1993 2.5 v6
Galeria: viewtopic.php?t=16963
Lokalizacja: DG

Re: Ozyryz

Post autor: tom87dg »

bardziej nastawiam sie na diesla , plan na 3.0d m57n duze wkladu nie ma zeby zrobic 300km i 650nm i to bezpieczna i pancerna jednostka, mialem kilka e46 z tym motorem znam jego mozliwosci.
http://hydrografikadg.pl.tl --------> zapraszam osoby chcace zmienic wyglad w swoim woziku
Awatar użytkownika
Ozyryz
Posty: 171
Rejestracja: 2009-06-29 10:09
Samochód: ford Probe II 94r. Loading 3.2 v6 T rwd
Galeria: viewtopic.php?t=18142
Lokalizacja: Katowice

Re: Ozyryz

Post autor: Ozyryz »

Myślę że nawet więcej, kolega miał ten silnik w e46 na kompresorze wycisną 380 koni latało jak wściekłe
Awatar użytkownika
tom87dg
Klubowicz
Posty: 574
Rejestracja: 2009-12-25 12:37
Samochód: probe 1993 2.5 v6
Galeria: viewtopic.php?t=16963
Lokalizacja: DG

Re: Ozyryz

Post autor: tom87dg »

to moze 3.0 benzyna , w dieslu 3.0 malym kosztem idzie zrobic 300 a jak chcesz wiecej to juz turbo hybryda , wtryski z e60 3.0d , duzy cooler itd , ale 300 km i ponad 600nm w dieslu w budzie probe to bedzie niezly dzik
http://hydrografikadg.pl.tl --------> zapraszam osoby chcace zmienic wyglad w swoim woziku
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4250
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Re: Ozyryz

Post autor: Bogdan9999 »

Które objedzie 300 konny seat leon dobrze pomodzony. Diesel to nie wyścigi to spokojna jazda oszczędna i cicha.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
tom87dg
Klubowicz
Posty: 574
Rejestracja: 2009-12-25 12:37
Samochód: probe 1993 2.5 v6
Galeria: viewtopic.php?t=16963
Lokalizacja: DG

Re: Ozyryz

Post autor: tom87dg »

ile takich seatow 300konnych widzisz na codzien? diesel ma fajna przewage co nm bo 300km seat w benzynie z turbo dobrze pomodzy bedzie mial 350nm a diesel 2x wiecej, przypomnie ci jedynie bogdan ze w przyspieszeniu do 0-100 wazne sa nm a na predkosci km
Ostatnio zmieniony 2019-09-01 11:47 przez tom87dg, łącznie zmieniany 1 raz.
http://hydrografikadg.pl.tl --------> zapraszam osoby chcace zmienic wyglad w swoim woziku
Awatar użytkownika
tom87dg
Klubowicz
Posty: 574
Rejestracja: 2009-12-25 12:37
Samochód: probe 1993 2.5 v6
Galeria: viewtopic.php?t=16963
Lokalizacja: DG

Re: Ozyryz

Post autor: tom87dg »

ale to nie miejsce na na takie rozmowy, czekam na dalsze dzialania
http://hydrografikadg.pl.tl --------> zapraszam osoby chcace zmienic wyglad w swoim woziku
Awatar użytkownika
Ozyryz
Posty: 171
Rejestracja: 2009-06-29 10:09
Samochód: ford Probe II 94r. Loading 3.2 v6 T rwd
Galeria: viewtopic.php?t=18142
Lokalizacja: Katowice

Re: Ozyryz

Post autor: Ozyryz »

No ale na szczęście Niuta w benzynie można podnieść przez wtłaczanie większych mas powietrza np. większą turbawką przy tym samym ciśnieniu doładowania podniesie znacznie moment obrotowy, tak upraszczając. Według mnie to czy ktoś woli mocna benzynę czy diasela zalezy tylko od gustu, przy zwiększaniu mocy silnika ingerujemy w większości wypadków we wszystko czasy wtrysków czy to benzyny paliwa katy faz rozrządu stopień sprężania skok tłoka, waga układu korbowego itp idt. co wpływa na ogólną poprawę i spadek wydajności silnika w danym zakresie obrotów, jego efektywność... no na prawdę jest tego sporo można by było spokojnie napisać prace inżynieryjną.

Nie chce robić porównań i zaznaczać plusów i minusów miedzy tymi dwoma technologiami diesela i benzyny ale jako załagodzenie sporu który się pojawia dodam tylko że w dzisiejszych czasach połączono-łączy się wydajność diesla ze sprawnością benzyny.
Silniki z zwiększoną kompresją niemal że do poziomu diesla z bezpośrednim punktem wtrysku i turbo doładowaniem gdzie układ iskrowy zapłonowy służy tylko do odpalenia i wspomagania silnika na wysokich obrotach. Ktoś powie że tych silników jest jeszcze mało i są niedopracowane i może mieć racje, ale według mnie główną przyczyną ich awaryjności jest specjalne postarzanie produktu.

Co do postępów prac nad probem to na razie ich nie ma,moje uszkodzenie oka przeobraziło się w zapalenie błony naczyniowej oka i wirusowe zapalenie spojówek, choroba zaatakowała i drugie oko, w prawym mam całkowicie zdegradowane białko oka, wkleił bym zd ale jest to zbyt nieprzyjemny widok aby pokazywać to publicznie.Na razie leczę się sterydami i czekam na zabieg pod koniec września, widzieć będę ale nie koniecznie dobrze. Proba skończę nawet jak by mi nogi uwalili ale na chwile obecna daje mu urlop od tortur.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Galeria”