Pajda16V

Kolekcje fotek.
Awatar użytkownika
Kocureq
Klubowicz
Posty: 10622
Rejestracja: 2006-03-21 21:35
Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
Galeria: viewtopic.php?t=10333
Lokalizacja: Warszawa

Re: Pajda16V

Post autor: Kocureq »

Powietrze hamujące o łopatki turbiny - w każdym aucie z blow offem takie ćwierkanie (ew. odgłos kopulujących wiewiórek) oznacza, że BOV jest źle ustawiony i nie działa :)
Awatar użytkownika
kris24v
Posty: 193
Rejestracja: 2008-07-21 00:47
Samochód: 2.0 16v '95 2.5 24v '97 2.8 tdi '00 Daily
Galeria: viewtopic.php?t=20553
Lokalizacja: Święciechów, Düren(De)

Re: Pajda16V

Post autor: kris24v »

pedał sprzęgła piszczy:)
kiedyś 2,5 teraz 2,0 w przyszłości znów będzie 2,5(mam ogromną nadzieję) To stare marzenia bo teraz jest 24V!!

Był Niebieski MQ '93 2.5
Jest Czerwony HL '95 2.0
Jest Fioletowy JJ '97 2.5
Awatar użytkownika
Pajda16v
Posty: 543
Rejestracja: 2011-12-01 14:30
Samochód: osobowy 1995 4-suw
Galeria: viewtopic.php?t=19719
Lokalizacja: Malediwy

Re: Pajda16V

Post autor: Pajda16v »

-- oryginalny post 2012-05-05 01:08 --
mysz pisze:Nie ma blow offa? To co to tak "ćwierka" przy zmianie biegu? :P
To ćwierkało coś co zabiło mi turbinke chyba.... ten dzwięk był wymiatający, ale normalny bovek musi mi starczyć :D

-- dodano 2012-05-05 01:09 --
Kocureq pisze:Powietrze hamujące o łopatki turbiny - w każdym aucie z blow offem takie ćwierkanie (ew. odgłos kopulujących wiewiórek) oznacza, że BOV jest źle ustawiony i nie działa :)
Dokładnie... tylko chyba to pomogło ja zabic... też zanim druga turbinka wejdzie to bovek zawiśnie na dolocie
Na necie gdzieś znalazłem że to rozwala turbinke....
Probe to nie samochód, to styl życia...
Awatar użytkownika
kris24v
Posty: 193
Rejestracja: 2008-07-21 00:47
Samochód: 2.0 16v '95 2.5 24v '97 2.8 tdi '00 Daily
Galeria: viewtopic.php?t=20553
Lokalizacja: Święciechów, Düren(De)

Re: Pajda16V

Post autor: kris24v »

to ci wiewiórki no, pod koło z nimi, ale i tak coś było nie tak z turbiną albo z olejem, bo zrobiłeś 5km to by od razu nie rozwaliło dobrej turbiny,
kiedyś 2,5 teraz 2,0 w przyszłości znów będzie 2,5(mam ogromną nadzieję) To stare marzenia bo teraz jest 24V!!

Był Niebieski MQ '93 2.5
Jest Czerwony HL '95 2.0
Jest Fioletowy JJ '97 2.5
Awatar użytkownika
Pajda16v
Posty: 543
Rejestracja: 2011-12-01 14:30
Samochód: osobowy 1995 4-suw
Galeria: viewtopic.php?t=19719
Lokalizacja: Malediwy

Re: Pajda16V

Post autor: Pajda16v »

-- oryginalny post 2012-05-05 21:15 --

chu.... była i tyle :)

-- dodano 2012-05-15 09:26 --

Tak dla jasności to silnik kaput :D Drugi jest czyszczony malowany itp do probka robione są chłodnice oleju :)

Kawałek aluminium w komorze spalania 3,4 gar , temperatura oleju 150' szkoda silniczka bo oleju nie brał.... ale jak to się mówi człowiek uczy się na błędach :D
W planach 2 podstawki chłodzące pod filter jak wejdą (ten silnik nei miał w cale tych podstawek) i w zderzaku na powrocie z turbo chłodniczka coś jak zbiorniczek wyrównawczy :) Długo by tłumaczyć :d hehhe Pajdusiowe systemy :D
Probe to nie samochód, to styl życia...
Awatar użytkownika
Kocureq
Klubowicz
Posty: 10622
Rejestracja: 2006-03-21 21:35
Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
Galeria: viewtopic.php?t=10333
Lokalizacja: Warszawa

Re: Pajda16V

Post autor: Kocureq »

skąd to amelinum miałeś w cylindrach?
Awatar użytkownika
Pajda16v
Posty: 543
Rejestracja: 2011-12-01 14:30
Samochód: osobowy 1995 4-suw
Galeria: viewtopic.php?t=19719
Lokalizacja: Malediwy

Re: Pajda16V

Post autor: Pajda16v »

Nie wiem ale było ,,rozsmarowanie'' to cylindrze ....
Probe to nie samochód, to styl życia...
Awatar użytkownika
Kocureq
Klubowicz
Posty: 10622
Rejestracja: 2006-03-21 21:35
Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
Galeria: viewtopic.php?t=10333
Lokalizacja: Warszawa

Re: Pajda16V

Post autor: Kocureq »

A to nie był rozchlapany / zaschnięty płyn chłodniczy?
Awatar użytkownika
Pajda16v
Posty: 543
Rejestracja: 2011-12-01 14:30
Samochód: osobowy 1995 4-suw
Galeria: viewtopic.php?t=19719
Lokalizacja: Malediwy

Re: Pajda16V

Post autor: Pajda16v »

nie na pewno nie... Jedna turbinka mi sie zatarła w nim .... i może coś z niej wpadło :(
Jak złoże drugi silnik to wszystkie przewody kolektory itp będę płukał i powietrzem ostro cedził, zaraz przed przepustnicą dam drobną siateczkę , zawsze to coś wyhamuje w razie czegoś ...

Ale przy okazji komorę silnika itp pomaluje, silnik wyczyszczę pomaluje na nowych uszczelkach złożę. Głowica jutro pojedzie do szczecina do sprawdzenia szczelności i splanowania, blok silnika mam ze starego silnika tam głowica cedziła olej(uszczelniacze kamienie, zawory latają jak szmata ) sprawdzałem pierścienie benzyną i trzymają nawet nawet powyciągam tłoki poczyszczę gniazda pierścieni, bo co widzie FS to ma zapieczone olejowe. nie śpieszy mi się też dokładnie powoli będę robić. Na zlot jadę z bratem jego probkiem
Probe to nie samochód, to styl życia...
Awatar użytkownika
kris24v
Posty: 193
Rejestracja: 2008-07-21 00:47
Samochód: 2.0 16v '95 2.5 24v '97 2.8 tdi '00 Daily
Galeria: viewtopic.php?t=20553
Lokalizacja: Święciechów, Düren(De)

Re: Pajda16V

Post autor: kris24v »

jak Cie zabierze hehhe. nie dawaj zadnych siatek bo ci jeszcze ją wpier... do silnika, a to alu rozsmarowane to nie były popuchnięte tłoki?
kiedyś 2,5 teraz 2,0 w przyszłości znów będzie 2,5(mam ogromną nadzieję) To stare marzenia bo teraz jest 24V!!

Był Niebieski MQ '93 2.5
Jest Czerwony HL '95 2.0
Jest Fioletowy JJ '97 2.5
Awatar użytkownika
Pajda16v
Posty: 543
Rejestracja: 2011-12-01 14:30
Samochód: osobowy 1995 4-suw
Galeria: viewtopic.php?t=19719
Lokalizacja: Malediwy

Re: Pajda16V

Post autor: Pajda16v »

czesław możesz mieć racje :) Mogło je trochę strzelić chu....

A jak mnie nie zabierzesz to mi na rękę to hehe :D
Probe to nie samochód, to styl życia...
Awatar użytkownika
kris24v
Posty: 193
Rejestracja: 2008-07-21 00:47
Samochód: 2.0 16v '95 2.5 24v '97 2.8 tdi '00 Daily
Galeria: viewtopic.php?t=20553
Lokalizacja: Święciechów, Düren(De)

Re: Pajda16V

Post autor: kris24v »

co na rękę że na zlot nie pojedziesz, Ty się Boga nie boisz synu, chłopaki ten jelop pisze że mu na rękę jak na zlot nie pojedzie!!!!!!!
kiedyś 2,5 teraz 2,0 w przyszłości znów będzie 2,5(mam ogromną nadzieję) To stare marzenia bo teraz jest 24V!!

Był Niebieski MQ '93 2.5
Jest Czerwony HL '95 2.0
Jest Fioletowy JJ '97 2.5
Awatar użytkownika
Kocureq
Klubowicz
Posty: 10622
Rejestracja: 2006-03-21 21:35
Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
Galeria: viewtopic.php?t=10333
Lokalizacja: Warszawa

Re: Pajda16V

Post autor: Kocureq »

Twój brat :D I to młodszy o 8 zaworów - jak wychowałeś?
Awatar użytkownika
kris24v
Posty: 193
Rejestracja: 2008-07-21 00:47
Samochód: 2.0 16v '95 2.5 24v '97 2.8 tdi '00 Daily
Galeria: viewtopic.php?t=20553
Lokalizacja: Święciechów, Düren(De)

Re: Pajda16V

Post autor: kris24v »

trzeba mu te zawory wyregulować, siły nie mam już do nie, muszę mu tak ognia dać jak on dał tym ostatnim 3 silnikom hehe
kiedyś 2,5 teraz 2,0 w przyszłości znów będzie 2,5(mam ogromną nadzieję) To stare marzenia bo teraz jest 24V!!

Był Niebieski MQ '93 2.5
Jest Czerwony HL '95 2.0
Jest Fioletowy JJ '97 2.5
Awatar użytkownika
Pajda16v
Posty: 543
Rejestracja: 2011-12-01 14:30
Samochód: osobowy 1995 4-suw
Galeria: viewtopic.php?t=19719
Lokalizacja: Malediwy

Re: Pajda16V

Post autor: Pajda16v »

Ty ja nie chce nic mówić ale jak jakimś cudem znajdziemy sie na zlocie to pokoje są 3 osobowe hehe też ktoś będzie miał wypaczoną psychikę heheh :d

Ognia, ognia :) Głośna krowa mało mleka daje :P heh
Probe to nie samochód, to styl życia...
marcin22
Posty: 31
Rejestracja: 2007-07-05 00:35
Samochód: fs i kl
Lokalizacja: Brwinów

Re: Pajda16V

Post autor: marcin22 »

a jak u ciebie z zapłonem ? chłodzenie turbiny było ok ? posprawdzaj wszystko mój na 0.5 i na lpg ganiał ślicznie do momentu kiedy głupi pomysł podniesienia ciśnienia do łba nie strzelił myślałem ze wywaliła się tylko uszczelka i zrobiłem samą górę teraz wsadziłem t25 bo ihi lało no i do pełni szczęścia brakuje tylko zdrowego dołu ale przez drugie autko i inne wydatki muszę go sprzedać (kasa kasa kasa)
----oddam świadomemu kupcowi----
sorki za OT
dłub dalej bo warto!
Awatar użytkownika
Pajda16v
Posty: 543
Rejestracja: 2011-12-01 14:30
Samochód: osobowy 1995 4-suw
Galeria: viewtopic.php?t=19719
Lokalizacja: Malediwy

Re: Pajda16V

Post autor: Pajda16v »

Ja oddaje ihi do regeneracji, i zostaje przy 0,3 bara mam fmu(zostawię sobie :)) ale ta pompka paliwa co kopiłem okazała się kompletnymi gównem i ją wy,,,, (kochałem) Chłodzenia turba lipa straszna ale zrboie tak jak mi krzysiu doradzał nei bezie chłodzona cieczą tylko olej z powrotu turbinki trafi z powrotem pod ciecz i z wylotu cieczy do chłodnicy oleju potem już do miski. Zapłon był oki nic nie zauważyłem .... :) NA serii dopiero przy około 60000 obrotach coś tak jakby mu paliwa brakowało ale miałem rezerwę też może to go bolało ehehhe
Probe to nie samochód, to styl życia...
marcin22
Posty: 31
Rejestracja: 2007-07-05 00:35
Samochód: fs i kl
Lokalizacja: Brwinów

Re: Pajda16V

Post autor: marcin22 »

pytam bo to dziwne żeby ci się przegrzało po takim dystansie a co do chłodzenia ihi to ani w fordzie ani w maździe nie miałem z tym problemu i teraz t25 podpiąłem normalnie no i u mnie nie ma chłodnicy oleju ,może było za ubogo i się silnik upiekł no i mam pytanie jak uzyskałeś 0,3 bo u mnie na seryjnym ustawieniu vj11 dmuchało 0.5-0.55
Awatar użytkownika
Pajda16v
Posty: 543
Rejestracja: 2011-12-01 14:30
Samochód: osobowy 1995 4-suw
Galeria: viewtopic.php?t=19719
Lokalizacja: Malediwy

Re: Pajda16V

Post autor: Pajda16v »

-- oryginalny post 2012-05-18 00:57 --

Ja miałem serie układ paliwowy ..... i 0,3 bara taką już kupiłem ihi... Od tego mógł aż tak się upiec silnik ?? Ale olej tak się grzał nawet jak nie miałem podłączonego dolotu .... z tego co wylukałem to mazdowski silnik nei ma tylko podstawki chłodzącej pod filtrem tyle się różniły...

-- dodano 2012-05-18 01:03 --

A jeszcze jedno pytanko :D Zegar AFR to nic innego jak taki ,,ala'' voltomierz... To po wpięciu się w kabelki od sondy jakie wartości powinien mieć zwykły voltomierz przy optymalnej mieszance ??
Probe to nie samochód, to styl życia...
Awatar użytkownika
kris24v
Posty: 193
Rejestracja: 2008-07-21 00:47
Samochód: 2.0 16v '95 2.5 24v '97 2.8 tdi '00 Daily
Galeria: viewtopic.php?t=20553
Lokalizacja: Święciechów, Düren(De)

Re: Pajda16V

Post autor: kris24v »

sonda pokazuje od 0,05 chyba do 0,9 v jak padnie tryb awaryjny czyta ja jako stałą wartość 0,45 v o ile dobrze pamiętam ale afr chyba jeszcze coś będzie miał podpięte, jak podłączyłem woltomierz pod sondę to skakał miedzy 0,3 a 0,8 nawet, zależy jak przygazujesz jak puszczasz volty spadają, można sprawdzić sondę w kostce diagnostycznej czy dobra na ilość mrugnięć
kiedyś 2,5 teraz 2,0 w przyszłości znów będzie 2,5(mam ogromną nadzieję) To stare marzenia bo teraz jest 24V!!

Był Niebieski MQ '93 2.5
Jest Czerwony HL '95 2.0
Jest Fioletowy JJ '97 2.5
Awatar użytkownika
Pajda16v
Posty: 543
Rejestracja: 2011-12-01 14:30
Samochód: osobowy 1995 4-suw
Galeria: viewtopic.php?t=19719
Lokalizacja: Malediwy

Re: Pajda16V

Post autor: Pajda16v »

Mi chodziło o to że jakbym np jechał i maił woltomierz podpięty i zobaczył czy uboga itp ale to już nie ważne .... Jednak V6 to jest silnik 2.0 to kupa śmiechu jakbym poznał konstruktorów probe to bym ich pochwalił za sylwetkę itp ale za 2.0 w tym samochodzie bym im mordy po opluwał i się zapytał czy fajnie się czują bo tak ten samochód się czuje z 2.0 ... Żeby dekle chodziarz zrobili 2.0 v6 z xsedosa ... już mogli jak tak poniżali to wsadzić 1,8 8v przynajmniej wytrzymalszy by był..
Probe to nie samochód, to styl życia...
marcin22
Posty: 31
Rejestracja: 2007-07-05 00:35
Samochód: fs i kl
Lokalizacja: Brwinów

Re: Pajda16V

Post autor: marcin22 »

2.0 to pewnie zasługa bardziej księgowych niż konstruktorów a co do twojego przypadku to poszło na pw
ale i tak temp. oleju spora i z tym jest coś nie tak a pierwszą rzeczą która ma wpływ na podniesioną temp. oleju jest właśnie zapłon no i oczywiście skład mieszanki ale zamiast afr podepnij sobie egt po tym można sporo wywnioskować a co do silników z serii fs to nie zapominajmy o tym że to Japończycy wydumali i u nich te fs-ze dawał radę :wink:
Awatar użytkownika
Pajda16v
Posty: 543
Rejestracja: 2011-12-01 14:30
Samochód: osobowy 1995 4-suw
Galeria: viewtopic.php?t=19719
Lokalizacja: Malediwy

Re: Pajda16V

Post autor: Pajda16v »

Mnie to już rybka po wakacjach myślę nad czymś z serii mocniejszym :D Na razie składam drugi silnik, mam tylko nadzieje że głowica nie pękła....
Probe to nie samochód, to styl życia...
Awatar użytkownika
kris24v
Posty: 193
Rejestracja: 2008-07-21 00:47
Samochód: 2.0 16v '95 2.5 24v '97 2.8 tdi '00 Daily
Galeria: viewtopic.php?t=20553
Lokalizacja: Święciechów, Düren(De)

Re: Pajda16V

Post autor: kris24v »

a ja sie napaliłem na Jagusia X-type 2,5 196km 4x4 ale zabawka dla bardziej wymagających 4,0 286km ale dla jasności Probuś zostaje i będę go na weekend przepalał jak smok mi się znudzi i poczciwe autko na gazie przypomni hehe. Ja rozumiem Marcin że księgowi ale żeby to na prawde byla różnica, 2,5 palił mi średnio 9-9,5 zimą do 10 średniej, jak mu depnąłem to potrafił a 2,0 8,5-9 i nie jeździłem jak dziadek Pajduś wie, jak jechałem jak dziadek przez 800km 90-100km/h srednia była 7,3l tylko raz i sprawdzane na tankowaniu do maksa, nawet niechby był ten litr różnicy w tankach to i tak zaje.. no podobno fajne te 2.0 uturbione tylko CZEMU ICH NIE MA W PROBE
kiedyś 2,5 teraz 2,0 w przyszłości znów będzie 2,5(mam ogromną nadzieję) To stare marzenia bo teraz jest 24V!!

Był Niebieski MQ '93 2.5
Jest Czerwony HL '95 2.0
Jest Fioletowy JJ '97 2.5
Awatar użytkownika
wuka
Klubowicz
Posty: 1031
Rejestracja: 2012-01-25 20:30
Samochód: FORD PROBE II 2,0 16V
Galeria: viewtopic.php?t=19968
Lokalizacja: Kraków, Gorlice

Re: Pajda16V

Post autor: wuka »

To ja mam chyba dziurę w baku bo ciężko jest mi zejść poniżej 10 litrów na 100km. 7,5 litra spalania to mam ale w Astrze w dieslu, jak ktoś mi mówi że ma takie spalanie w benzynie i to przy pojemności 2,0 i więcej i jeszcze do tego w aucie, które ma kilkanaście lat to jestem w stanie w to uwierzyć ale tylko wtedy gdy to auto jeździ na lawecie.
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Galeria”