cuba27
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3438
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Warszawa
Re: cuba27
Gdyby kierowcy w PL mieli widmo takiej kontroli to by szrotów na ulicach nie było
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
- mysz
- Klubowicz
- Posty: 1941
- Rejestracja: 2010-04-03 15:02
- Galeria: viewtopic.php?t=18115
- Lokalizacja: wwa
Re: cuba27
Mati zgadza się- u Ciebie nie było głośno- sam się zdziwiłem, bo dźwięk był na prawdę bardzo przyjemny.
U mnie pomimo dodatkowych tłumików nie szło pojechać w trasę bez silencera.
U mnie pomimo dodatkowych tłumików nie szło pojechać w trasę bez silencera.
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Jest: ST220 2005r
- MatiLP640
- Klubowicz
- Posty: 2794
- Rejestracja: 2011-12-02 23:21
- Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
- Galeria: viewtopic.php?t=19740
- Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL
Re: cuba27
nie jestem pewny ale jak dla mnie wina tych dwoch garkow ktorych ci brakuje w silniku i tak Krecik zgadza sie, ale tu tez ludzie robia "przekrety"dzis bylem na przegladzie rejestracyjnym (jedynym jaki jest obowiazkowy zeby bylo smieszniej) i wygladal on na tej zasadzie
-mmmm wyglada ladnie
-no jest zadbany
-ok i pieczatka podbita
i ja nie zartuje, nawet nie otworzyl auta ;/ ale fakt faktem kary tutaj sa doslownie zabojcze, za predkosc to samo, nawet jest takie cos ze jak sa wakacje w szkole i dzieci maja wolne to kazdy mandat za predkosc jest razy 2 i kasa i punkty tak ze ludzie inaczej jezdza
-mmmm wyglada ladnie
-no jest zadbany
-ok i pieczatka podbita
i ja nie zartuje, nawet nie otworzyl auta ;/ ale fakt faktem kary tutaj sa doslownie zabojcze, za predkosc to samo, nawet jest takie cos ze jak sa wakacje w szkole i dzieci maja wolne to kazdy mandat za predkosc jest razy 2 i kasa i punkty tak ze ludzie inaczej jezdza
- mysz
- Klubowicz
- Posty: 1941
- Rejestracja: 2010-04-03 15:02
- Galeria: viewtopic.php?t=18115
- Lokalizacja: wwa
- MatiLP640
- Klubowicz
- Posty: 2794
- Rejestracja: 2011-12-02 23:21
- Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
- Galeria: viewtopic.php?t=19740
- Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL
Re: cuba27
i nieznosne
- mysz
- Klubowicz
- Posty: 1941
- Rejestracja: 2010-04-03 15:02
- Galeria: viewtopic.php?t=18115
- Lokalizacja: wwa
Re: cuba27
E tam, ja sobie bardzo chwalę. Kultura pracy, spalanie, elastyczność, żywotność to tylko kilka zalet tego silnika
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Jest: ST220 2005r
- MatiLP640
- Klubowicz
- Posty: 2794
- Rejestracja: 2011-12-02 23:21
- Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
- Galeria: viewtopic.php?t=19740
- Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL
Re: cuba27
no elastycznosc z tym momentem to pewnie powala jedynie zywotnosc chyba sie zgadza
- mysz
- Klubowicz
- Posty: 1941
- Rejestracja: 2010-04-03 15:02
- Galeria: viewtopic.php?t=18115
- Lokalizacja: wwa
Re: cuba27
Jakby vka miała jakiś super moment... fs ma bardzo zbliżony moment do vki (różnica ok 20Nm) Tak na prawdę silnik 2.5 v6 bez turbo powinien mieć ok 260Nm, a ma lekko ponad 200.
Dobra nie śmiećmy tutaj w galerii
Dobra nie śmiećmy tutaj w galerii
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Jest: ST220 2005r
- MatiLP640
- Klubowicz
- Posty: 2794
- Rejestracja: 2011-12-02 23:21
- Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
- Galeria: viewtopic.php?t=19740
- Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL
Re: cuba27
wierz mi teraz smialo moge powiedziec ze i FS i KL nie sa W OGOLE elastyczne racja, nie smiecmy, ciekawy tylko jestem jak bedzie to glosne z ta komora
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3438
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Warszawa
Re: cuba27
ja ufam, iż Kuba mimo różnych problemów, dotrze do nas na zlot i pokaże jak to warczy
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
- Lukas007
- Klubowicz
- Posty: 579
- Rejestracja: 2009-05-22 20:24
- Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
- Galeria: viewtopic.php?t=15945
- Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
- Kontakt:
Re: cuba27
FS najlepiej brzmi na 3 przelotowych tłumikach, średniej wielkości (odpowiednio rozmieszczonych)
- cuba27
- Klubowicz
- Posty: 512
- Rejestracja: 2012-02-12 17:47
- Samochód: Ford Probe II 2.0 1996
- Galeria: viewtopic.php?t=19969
- Lokalizacja: Ścinawa/Wrocław
Re: cuba27
Zobaczymy jak to będzie brzmiało, na karcie gwarancyjnej chłopaki z rm motors napisali CICHY więc może będzie w sam raz.
A teraz coś z innej beczki będąc ostatnio na parkingu piętrowym usłyszałem piski przy skręcaniu nie zależnie czy skręcałem w prawo czy w lewo ale tylko w okolicach maksymalnego skrętu. Piski nie występują na postoju. Ktoś może miał z tym do czynienia? Przy zmianie kół na zimowe zauważyłem, że osłona gumowa na maglownicy z lewej strony jest mocno upocona. Więc przy okazji wymiany sprężyn sprawdzę klocki bo słyszałem mogą się kończyć a przez to powodować piski. Nie wiem jak ale skoro komuś na forum tak się działo to może coś w tym jest
A teraz coś z innej beczki będąc ostatnio na parkingu piętrowym usłyszałem piski przy skręcaniu nie zależnie czy skręcałem w prawo czy w lewo ale tylko w okolicach maksymalnego skrętu. Piski nie występują na postoju. Ktoś może miał z tym do czynienia? Przy zmianie kół na zimowe zauważyłem, że osłona gumowa na maglownicy z lewej strony jest mocno upocona. Więc przy okazji wymiany sprężyn sprawdzę klocki bo słyszałem mogą się kończyć a przez to powodować piski. Nie wiem jak ale skoro komuś na forum tak się działo to może coś w tym jest
Re: cuba27
Trochę piszczeć może, zwłaszcza takie miejsca jak wymieniłeś plus garaże podziemne czyli tam gdzie wylewki są gładkie i na połysk. Jeśliby piszczało na asfalcie na mocnych skrętach to wtedy można przypuszczać że zbieżności nie ma. Nie ma paniki
„czysta krew, trzeźwy umysł”
- cuba27
- Klubowicz
- Posty: 512
- Rejestracja: 2012-02-12 17:47
- Samochód: Ford Probe II 2.0 1996
- Galeria: viewtopic.php?t=19969
- Lokalizacja: Ścinawa/Wrocław
- Eli
- Posty: 1787
- Rejestracja: 2005-09-14 23:38
- Galeria: viewtopic.php?t=9702
- Lokalizacja: Milanówek
Re: cuba27
Klocki Ci się kończą - poważnie. I to przód, bo z tyłu chyba nie ma tych wspaniałych blaszek.
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3438
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Warszawa
Re: cuba27
Jak klocki się już kończą to słychać najpierw piszczenie w zakrętach, a później nawet przy jeździe na wprost.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
- cuba27
- Klubowicz
- Posty: 512
- Rejestracja: 2012-02-12 17:47
- Samochód: Ford Probe II 2.0 1996
- Galeria: viewtopic.php?t=19969
- Lokalizacja: Ścinawa/Wrocław
Re: cuba27
Paluchem jak sprawdzałem to wydawało się, że jest jeszcze kawał węgla ale skoro skoro taki jest symptom to trzeba wymienić:) Wkrótce wszystko będzie ogarnięte.
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3438
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Warszawa
Re: cuba27
skoro mówisz, że było jeszcze trochę "mięcha" na klocku, możesz mieć podobny motyw co u mnie - sprawdź jak chodzą klocki po blaszkach i czy sprężynki klocków je właściwie rozpierają.
U mnie potrafiły się zacinać...
U mnie potrafiły się zacinać...
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
- Eli
- Posty: 1787
- Rejestracja: 2005-09-14 23:38
- Galeria: viewtopic.php?t=9702
- Lokalizacja: Milanówek
Re: cuba27
Albo klocek starł się nierówno (niżej od strony blaszki)
- cuba27
- Klubowicz
- Posty: 512
- Rejestracja: 2012-02-12 17:47
- Samochód: Ford Probe II 2.0 1996
- Galeria: viewtopic.php?t=19969
- Lokalizacja: Ścinawa/Wrocław
Re: cuba27
-- oryginalny post 2015-03-23 17:23 --
Jak będę miał dostęp do garażu to dokładniej sprawdzę. Tak czy inaczej dzięki za sugestie. Auto przez ostatnie kilka lat więcej stało niż jeździło wiec sprężynki mogły się zawiesić
-- dodano 2015-04-13 14:41 --
Założyłem dzisiaj mojego RM8 i myszowaty miał racje nawet półprzelotowy jest głośny. Teraz muszę wymyślić jak to wyciszyć na wstępie zamówię silencer a jak to nie pomoże to nie wiem może nad katem się zastanowię. Jak będę miał chwilę to nagram film
Jak będę miał dostęp do garażu to dokładniej sprawdzę. Tak czy inaczej dzięki za sugestie. Auto przez ostatnie kilka lat więcej stało niż jeździło wiec sprężynki mogły się zawiesić
-- dodano 2015-04-13 14:41 --
Założyłem dzisiaj mojego RM8 i myszowaty miał racje nawet półprzelotowy jest głośny. Teraz muszę wymyślić jak to wyciszyć na wstępie zamówię silencer a jak to nie pomoże to nie wiem może nad katem się zastanowię. Jak będę miał chwilę to nagram film
- mysz
- Klubowicz
- Posty: 1941
- Rejestracja: 2010-04-03 15:02
- Galeria: viewtopic.php?t=18115
- Lokalizacja: wwa
Re: cuba27
Czekamy na filmik
Nie chcę Cię straszyć, ale ciężko będzie go wyciszyć
Nie chcę Cię straszyć, ale ciężko będzie go wyciszyć
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Jest: ST220 2005r
- Lukas007
- Klubowicz
- Posty: 579
- Rejestracja: 2009-05-22 20:24
- Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
- Galeria: viewtopic.php?t=15945
- Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
- Kontakt:
Re: cuba27
Nie wkładaj kata tylko zwykły, mały, przelotowy tłumik mniej więcej tam gdzie powinien być kat. Ja tak miałem na końcowym RM Motors RM5 bodajże i brzmiał bardzo ładnie i nie za głośno.
- mysz
- Klubowicz
- Posty: 1941
- Rejestracja: 2010-04-03 15:02
- Galeria: viewtopic.php?t=18115
- Lokalizacja: wwa
Re: cuba27
Hmm miałem rm8 plus przelotowy rm01 w miejsce kata i środkowy glasspack (czyli oryginalnie) i wyszło ma stacji diagnostycznej 120dB. Czy ja wiem czy to tak cicho?
Bez środkowego w miejscu kata faktycznie było nieco głośniej.
Bez środkowego w miejscu kata faktycznie było nieco głośniej.
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Jest: ST220 2005r
- cuba27
- Klubowicz
- Posty: 512
- Rejestracja: 2012-02-12 17:47
- Samochód: Ford Probe II 2.0 1996
- Galeria: viewtopic.php?t=19969
- Lokalizacja: Ścinawa/Wrocław
Re: cuba27
Na razie tłumik wyjąłem i wróciłem do starego setupu bo dojazd do pracy stawał się uciążliwy. Gdy finansowo będę stał lepiej to wrócę do tematu wydechu gdyż prędzej czy później rury się rozsypią i będzie trzeba coś wymyślić. Z wrażeń to:
- końcówka o średnicy bodajże 9 cm gubi się przy ogromie zderzaka mój stary owal robi lepszą robotę (nie wierze co mówię) trzeba by bardziej puszkę wystawić na światło dzienne.
- auto sprawiało wrażenie lepiej reagującego na gaz ale mogło być to tylko złudzenie
- co do dźwięku po powrocie do starego setupu jest aż dziwnie cicho. z wrażeń oddających hałas we wnętrzu auta przy 3 tys obrotów drżały plastiki wnętrza
- filmu niestety nie nagrałem kompletnie wyleciało mi z głowy
Z niusów jutro zawożę auto do warsztatu na wymianę sprzęgła i przy okazji montaż sprężyn. No i zostałem zmuszony do wymiany anteny w aucie gdyż wracając 2 tygodnie temu z pracy coś mi w nocy zahaczyło o auto rysując listwę ochronna, przecierając kawałek blachy nad listwą i urywając antenę do tej pory nie mam pojęcia co to było:/
- końcówka o średnicy bodajże 9 cm gubi się przy ogromie zderzaka mój stary owal robi lepszą robotę (nie wierze co mówię) trzeba by bardziej puszkę wystawić na światło dzienne.
- auto sprawiało wrażenie lepiej reagującego na gaz ale mogło być to tylko złudzenie
- co do dźwięku po powrocie do starego setupu jest aż dziwnie cicho. z wrażeń oddających hałas we wnętrzu auta przy 3 tys obrotów drżały plastiki wnętrza
- filmu niestety nie nagrałem kompletnie wyleciało mi z głowy
Z niusów jutro zawożę auto do warsztatu na wymianę sprzęgła i przy okazji montaż sprężyn. No i zostałem zmuszony do wymiany anteny w aucie gdyż wracając 2 tygodnie temu z pracy coś mi w nocy zahaczyło o auto rysując listwę ochronna, przecierając kawałek blachy nad listwą i urywając antenę do tej pory nie mam pojęcia co to było:/
- Lukas007
- Klubowicz
- Posty: 579
- Rejestracja: 2009-05-22 20:24
- Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
- Galeria: viewtopic.php?t=15945
- Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
- Kontakt:
Re: cuba27
https://youtube.com/watch?v=kpV5pK5kFt0
Zamiast kata najmniejszy tlumik Aero Turbine, srodkowy przelot EL-TEC, koncowy RM Motors RM5.
Zamiast kata najmniejszy tlumik Aero Turbine, srodkowy przelot EL-TEC, koncowy RM Motors RM5.