cuba27

Kolekcje fotek.
Awatar użytkownika
KrecioPL
Klubowicz
Posty: 3438
Rejestracja: 2012-02-27 16:00
Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
Galeria: viewtopic.php?t=21787
Lokalizacja: Warszawa

Re: cuba27

Post autor: KrecioPL »

Gdyby kierowcy w PL mieli widmo takiej kontroli to by szrotów na ulicach nie było ;)
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
Awatar użytkownika
mysz
Klubowicz
Posty: 1941
Rejestracja: 2010-04-03 15:02
Galeria: viewtopic.php?t=18115
Lokalizacja: wwa

Re: cuba27

Post autor: mysz »

Mati zgadza się- u Ciebie nie było głośno- sam się zdziwiłem, bo dźwięk był na prawdę bardzo przyjemny.
U mnie pomimo dodatkowych tłumików nie szło pojechać w trasę bez silencera. ;)
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Awatar użytkownika
MatiLP640
Klubowicz
Posty: 2794
Rejestracja: 2011-12-02 23:21
Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
Galeria: viewtopic.php?t=19740
Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL

Re: cuba27

Post autor: MatiLP640 »

nie jestem pewny ale jak dla mnie wina tych dwoch garkow ktorych ci brakuje w silniku :D i tak Krecik zgadza sie, ale tu tez ludzie robia "przekrety"dzis bylem na przegladzie rejestracyjnym (jedynym jaki jest obowiazkowy zeby bylo smieszniej) i wygladal on na tej zasadzie

-mmmm wyglada ladnie
-no jest zadbany
-ok i pieczatka podbita

i ja nie zartuje, nawet nie otworzyl auta ;/ ale fakt faktem kary tutaj sa doslownie zabojcze, za predkosc to samo, nawet jest takie cos ze jak sa wakacje w szkole i dzieci maja wolne to kazdy mandat za predkosc jest razy 2 i kasa i punkty tak ze ludzie inaczej jezdza :D
Było: Czerwone Probe 2.5 V6 `96
Było: Fioletowe Probe 2.5 V6 `97 :(
Jest: Czarny Legnum VR4 `99 8)

Życie jest za krótkie żeby jeździć Dieslem!!! Only 98 or E85!
Obrazek :arrow: KLIK Obrazek :arrow: KLIK
Awatar użytkownika
mysz
Klubowicz
Posty: 1941
Rejestracja: 2010-04-03 15:02
Galeria: viewtopic.php?t=18115
Lokalizacja: wwa

Re: cuba27

Post autor: mysz »

Fs' y z reguły są głośne :P
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Awatar użytkownika
MatiLP640
Klubowicz
Posty: 2794
Rejestracja: 2011-12-02 23:21
Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
Galeria: viewtopic.php?t=19740
Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL

Re: cuba27

Post autor: MatiLP640 »

i nieznosne :D
Było: Czerwone Probe 2.5 V6 `96
Było: Fioletowe Probe 2.5 V6 `97 :(
Jest: Czarny Legnum VR4 `99 8)

Życie jest za krótkie żeby jeździć Dieslem!!! Only 98 or E85!
Obrazek :arrow: KLIK Obrazek :arrow: KLIK
Awatar użytkownika
mysz
Klubowicz
Posty: 1941
Rejestracja: 2010-04-03 15:02
Galeria: viewtopic.php?t=18115
Lokalizacja: wwa

Re: cuba27

Post autor: mysz »

E tam, ja sobie bardzo chwalę. Kultura pracy, spalanie, elastyczność, żywotność to tylko kilka zalet tego silnika ;)
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Awatar użytkownika
MatiLP640
Klubowicz
Posty: 2794
Rejestracja: 2011-12-02 23:21
Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
Galeria: viewtopic.php?t=19740
Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL

Re: cuba27

Post autor: MatiLP640 »

no elastycznosc z tym momentem to pewnie powala :D jedynie zywotnosc chyba sie zgadza :P
Było: Czerwone Probe 2.5 V6 `96
Było: Fioletowe Probe 2.5 V6 `97 :(
Jest: Czarny Legnum VR4 `99 8)

Życie jest za krótkie żeby jeździć Dieslem!!! Only 98 or E85!
Obrazek :arrow: KLIK Obrazek :arrow: KLIK
Awatar użytkownika
mysz
Klubowicz
Posty: 1941
Rejestracja: 2010-04-03 15:02
Galeria: viewtopic.php?t=18115
Lokalizacja: wwa

Re: cuba27

Post autor: mysz »

Jakby vka miała jakiś super moment... fs ma bardzo zbliżony moment do vki (różnica ok 20Nm) Tak na prawdę silnik 2.5 v6 bez turbo powinien mieć ok 260Nm, a ma lekko ponad 200.
Dobra nie śmiećmy tutaj w galerii
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Awatar użytkownika
MatiLP640
Klubowicz
Posty: 2794
Rejestracja: 2011-12-02 23:21
Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
Galeria: viewtopic.php?t=19740
Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL

Re: cuba27

Post autor: MatiLP640 »

wierz mi teraz smialo moge powiedziec ze i FS i KL nie sa W OGOLE elastyczne :D racja, nie smiecmy, ciekawy tylko jestem jak bedzie to glosne z ta komora ;)
Było: Czerwone Probe 2.5 V6 `96
Było: Fioletowe Probe 2.5 V6 `97 :(
Jest: Czarny Legnum VR4 `99 8)

Życie jest za krótkie żeby jeździć Dieslem!!! Only 98 or E85!
Obrazek :arrow: KLIK Obrazek :arrow: KLIK
Awatar użytkownika
KrecioPL
Klubowicz
Posty: 3438
Rejestracja: 2012-02-27 16:00
Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
Galeria: viewtopic.php?t=21787
Lokalizacja: Warszawa

Re: cuba27

Post autor: KrecioPL »

ja ufam, iż Kuba mimo różnych problemów, dotrze do nas na zlot i pokaże jak to warczy ;)
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
Awatar użytkownika
Lukas007
Klubowicz
Posty: 579
Rejestracja: 2009-05-22 20:24
Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
Galeria: viewtopic.php?t=15945
Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
Kontakt:

Re: cuba27

Post autor: Lukas007 »

FS najlepiej brzmi na 3 przelotowych tłumikach, średniej wielkości (odpowiednio rozmieszczonych) ;)
Awatar użytkownika
cuba27
Klubowicz
Posty: 512
Rejestracja: 2012-02-12 17:47
Samochód: Ford Probe II 2.0 1996
Galeria: viewtopic.php?t=19969
Lokalizacja: Ścinawa/Wrocław

Re: cuba27

Post autor: cuba27 »

Zobaczymy jak to będzie brzmiało, na karcie gwarancyjnej chłopaki z rm motors napisali CICHY więc może będzie w sam raz.
A teraz coś z innej beczki będąc ostatnio na parkingu piętrowym usłyszałem piski przy skręcaniu nie zależnie czy skręcałem w prawo czy w lewo ale tylko w okolicach maksymalnego skrętu. Piski nie występują na postoju. Ktoś może miał z tym do czynienia? Przy zmianie kół na zimowe zauważyłem, że osłona gumowa na maglownicy z lewej strony jest mocno upocona. Więc przy okazji wymiany sprężyn sprawdzę klocki bo słyszałem mogą się kończyć a przez to powodować piski. Nie wiem jak ale skoro komuś na forum tak się działo to może coś w tym jest
Obrazek
Awatar użytkownika
duracell
Posty: 830
Rejestracja: 2006-06-17 22:25
Samochód: osobowy
Lokalizacja: CB

Re: cuba27

Post autor: duracell »

Trochę piszczeć może, zwłaszcza takie miejsca jak wymieniłeś plus garaże podziemne czyli tam gdzie wylewki są gładkie i na połysk. Jeśliby piszczało na asfalcie na mocnych skrętach to wtedy można przypuszczać że zbieżności nie ma. Nie ma paniki :)
„czysta krew, trzeźwy umysł”
Awatar użytkownika
cuba27
Klubowicz
Posty: 512
Rejestracja: 2012-02-12 17:47
Samochód: Ford Probe II 2.0 1996
Galeria: viewtopic.php?t=19969
Lokalizacja: Ścinawa/Wrocław

Re: cuba27

Post autor: cuba27 »

Na asfaltach też piszczy. Pisk jest metaliczny zbliżony do piszczącego klocka.
Obrazek
Awatar użytkownika
Eli
Posty: 1787
Rejestracja: 2005-09-14 23:38
Galeria: viewtopic.php?t=9702
Lokalizacja: Milanówek

Re: cuba27

Post autor: Eli »

Klocki Ci się kończą - poważnie. I to przód, bo z tyłu chyba nie ma tych wspaniałych blaszek.
Awatar użytkownika
KrecioPL
Klubowicz
Posty: 3438
Rejestracja: 2012-02-27 16:00
Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
Galeria: viewtopic.php?t=21787
Lokalizacja: Warszawa

Re: cuba27

Post autor: KrecioPL »

Jak klocki się już kończą to słychać najpierw piszczenie w zakrętach, a później nawet przy jeździe na wprost.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
Awatar użytkownika
cuba27
Klubowicz
Posty: 512
Rejestracja: 2012-02-12 17:47
Samochód: Ford Probe II 2.0 1996
Galeria: viewtopic.php?t=19969
Lokalizacja: Ścinawa/Wrocław

Re: cuba27

Post autor: cuba27 »

Paluchem jak sprawdzałem to wydawało się, że jest jeszcze kawał węgla ale skoro skoro taki jest symptom to trzeba wymienić:) Wkrótce wszystko będzie ogarnięte.
Obrazek
Awatar użytkownika
KrecioPL
Klubowicz
Posty: 3438
Rejestracja: 2012-02-27 16:00
Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
Galeria: viewtopic.php?t=21787
Lokalizacja: Warszawa

Re: cuba27

Post autor: KrecioPL »

skoro mówisz, że było jeszcze trochę "mięcha" na klocku, możesz mieć podobny motyw co u mnie - sprawdź jak chodzą klocki po blaszkach i czy sprężynki klocków je właściwie rozpierają.
U mnie potrafiły się zacinać...
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
Awatar użytkownika
Eli
Posty: 1787
Rejestracja: 2005-09-14 23:38
Galeria: viewtopic.php?t=9702
Lokalizacja: Milanówek

Re: cuba27

Post autor: Eli »

Albo klocek starł się nierówno (niżej od strony blaszki)
Awatar użytkownika
cuba27
Klubowicz
Posty: 512
Rejestracja: 2012-02-12 17:47
Samochód: Ford Probe II 2.0 1996
Galeria: viewtopic.php?t=19969
Lokalizacja: Ścinawa/Wrocław

Re: cuba27

Post autor: cuba27 »

-- oryginalny post 2015-03-23 17:23 --

Jak będę miał dostęp do garażu to dokładniej sprawdzę. Tak czy inaczej dzięki za sugestie. Auto przez ostatnie kilka lat więcej stało niż jeździło wiec sprężynki mogły się zawiesić

-- dodano 2015-04-13 14:41 --

Założyłem dzisiaj mojego RM8 i myszowaty miał racje nawet półprzelotowy jest głośny. Teraz muszę wymyślić jak to wyciszyć na wstępie zamówię silencer a jak to nie pomoże to nie wiem może nad katem się zastanowię. Jak będę miał chwilę to nagram film
Obrazek
Awatar użytkownika
mysz
Klubowicz
Posty: 1941
Rejestracja: 2010-04-03 15:02
Galeria: viewtopic.php?t=18115
Lokalizacja: wwa

Re: cuba27

Post autor: mysz »

Czekamy na filmik ;)
Nie chcę Cię straszyć, ale ciężko będzie go wyciszyć :P
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Awatar użytkownika
Lukas007
Klubowicz
Posty: 579
Rejestracja: 2009-05-22 20:24
Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
Galeria: viewtopic.php?t=15945
Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
Kontakt:

Re: cuba27

Post autor: Lukas007 »

Nie wkładaj kata tylko zwykły, mały, przelotowy tłumik mniej więcej tam gdzie powinien być kat. Ja tak miałem na końcowym RM Motors RM5 bodajże i brzmiał bardzo ładnie i nie za głośno.
Awatar użytkownika
mysz
Klubowicz
Posty: 1941
Rejestracja: 2010-04-03 15:02
Galeria: viewtopic.php?t=18115
Lokalizacja: wwa

Re: cuba27

Post autor: mysz »

Hmm miałem rm8 plus przelotowy rm01 w miejsce kata i środkowy glasspack (czyli oryginalnie) i wyszło ma stacji diagnostycznej 120dB. Czy ja wiem czy to tak cicho? :mrgreen:
Bez środkowego w miejscu kata faktycznie było nieco głośniej.
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Awatar użytkownika
cuba27
Klubowicz
Posty: 512
Rejestracja: 2012-02-12 17:47
Samochód: Ford Probe II 2.0 1996
Galeria: viewtopic.php?t=19969
Lokalizacja: Ścinawa/Wrocław

Re: cuba27

Post autor: cuba27 »

Na razie tłumik wyjąłem i wróciłem do starego setupu bo dojazd do pracy stawał się uciążliwy. Gdy finansowo będę stał lepiej to wrócę do tematu wydechu gdyż prędzej czy później rury się rozsypią i będzie trzeba coś wymyślić. Z wrażeń to:
- końcówka o średnicy bodajże 9 cm gubi się przy ogromie zderzaka mój stary owal robi lepszą robotę (nie wierze co mówię) trzeba by bardziej puszkę wystawić na światło dzienne.
- auto sprawiało wrażenie lepiej reagującego na gaz ale mogło być to tylko złudzenie
- co do dźwięku po powrocie do starego setupu jest aż dziwnie cicho. z wrażeń oddających hałas we wnętrzu auta przy 3 tys obrotów drżały plastiki wnętrza ;)
- filmu niestety nie nagrałem kompletnie wyleciało mi z głowy

Z niusów jutro zawożę auto do warsztatu na wymianę sprzęgła i przy okazji montaż sprężyn. No i zostałem zmuszony do wymiany anteny w aucie gdyż wracając 2 tygodnie temu z pracy coś mi w nocy zahaczyło o auto rysując listwę ochronna, przecierając kawałek blachy nad listwą i urywając antenę do tej pory nie mam pojęcia co to było:/
Obrazek
Awatar użytkownika
Lukas007
Klubowicz
Posty: 579
Rejestracja: 2009-05-22 20:24
Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
Galeria: viewtopic.php?t=15945
Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
Kontakt:

Re: cuba27

Post autor: Lukas007 »

https://youtube.com/watch?v=kpV5pK5kFt0

Zamiast kata najmniejszy tlumik Aero Turbine, srodkowy przelot EL-TEC, koncowy RM Motors RM5.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Galeria”