mak500
- mak500
- Posty: 78
- Rejestracja: 2005-02-21 19:29
- Samochód: probe2 94 2.2gt
- Galeria: viewtopic.php?t=21548
- Lokalizacja: Wolin
mak500
Moje auto
- mak500
- Posty: 78
- Rejestracja: 2005-02-21 19:29
- Samochód: probe2 94 2.2gt
- Galeria: viewtopic.php?t=21548
- Lokalizacja: Wolin
Re: mak500
Wiązki do samego komputera są od 2.2 z jedynki wiązka ładowanie,rozrusznik,ciśnienie połączyłem do budy tak jak było poza tym czujniki zegary to kombinacja ale dałem radę , postaram się wpaść na najbliższy spot
- Pajda16v
- Posty: 543
- Rejestracja: 2011-12-01 14:30
- Samochód: osobowy 1995 4-suw
- Galeria: viewtopic.php?t=19719
- Lokalizacja: Malediwy
Re: mak500
o to jest to co by mnie ucieszyło jak mocowania skrzyni ?? pół osie ??
Probe to nie samochód, to styl życia...
- MiczuTG
- Posty: 349
- Rejestracja: 2015-12-14 10:12
- Samochód: Lada Niva
- Galeria: viewtopic.php?t=23654
- Lokalizacja: UZB
Re: mak500
Taka ładna galeria i niedoceniona przez komentarz? Być nie może! Dokładam się do westchnień.
Kochaj, dokręcaj, wymieniaj albo rzuć!
==Probe's Style o'Life==
==Probe's Style o'Life==
- Pajda16v
- Posty: 543
- Rejestracja: 2011-12-01 14:30
- Samochód: osobowy 1995 4-suw
- Galeria: viewtopic.php?t=19719
- Lokalizacja: Malediwy
Re: mak500
heh może warto odgrzać bo silnik w budzie nie zagościł jeszcze a jedynkę wyrwałbym za grosze podejrzewam że silnik bym opitolił ze swojego skrzynie itp i 2,2 mógłbym wkładać
Probe to nie samochód, to styl życia...
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- mak500
- Posty: 78
- Rejestracja: 2005-02-21 19:29
- Samochód: probe2 94 2.2gt
- Galeria: viewtopic.php?t=21548
- Lokalizacja: Wolin
Re: mak500
"heh może warto odgrzać bo silnik w budzie nie zagościł jeszcze "
Nie mogę się z tym zgodzić gdyż silnik jeździ w dwójce już jakieś 3lata
Co do pytania po co ?
Powiem że jak masz czas umiejętności, spawarkę i parę innych urządzeń oczywiście upór to się powiedzie. Pomijając koszty i stracony czas było warto.
Nie mogę się z tym zgodzić gdyż silnik jeździ w dwójce już jakieś 3lata
Co do pytania po co ?
Powiem że jak masz czas umiejętności, spawarkę i parę innych urządzeń oczywiście upór to się powiedzie. Pomijając koszty i stracony czas było warto.
- infernoblade
- Klubowicz
- Posty: 1278
- Rejestracja: 2013-10-03 20:04
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
- Galeria: viewtopic.php?t=21646
- Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk
Re: mak500
Wydaje mi się, że Pajda pisał o swojej budzie i myśli nad takim swapemmak500 pisze:"heh może warto odgrzać bo silnik w budzie nie zagościł jeszcze "
Nie mogę się z tym zgodzić gdyż silnik jeździ w dwójce już jakieś 3lata
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
- Pajda16v
- Posty: 543
- Rejestracja: 2011-12-01 14:30
- Samochód: osobowy 1995 4-suw
- Galeria: viewtopic.php?t=19719
- Lokalizacja: Malediwy
Re: mak500
dokładnie narazie mam gołą budę z zawiechą itp dorabianie łap silnika oraz elektrykami nie straszne w głowie jeszcze silnik saaba albo V6 z omegi
ale z probe mi najbardziej pasi przez jego toporność mak jak wygląda sprawa pół osi ??
plan 50/50 bo w głowie mojego skończyć w serii bo w sumie od niego nie mam dużych wymagań i jakiegoś probka niemca przerobić na RWD
ale z probe mi najbardziej pasi przez jego toporność mak jak wygląda sprawa pół osi ??
plan 50/50 bo w głowie mojego skończyć w serii bo w sumie od niego nie mam dużych wymagań i jakiegoś probka niemca przerobić na RWD
Probe to nie samochód, to styl życia...
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3438
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Warszawa
Re: mak500
A myślałeś nad silnikiem Nissana SR20DET?
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
- Pajda16v
- Posty: 543
- Rejestracja: 2011-12-01 14:30
- Samochód: osobowy 1995 4-suw
- Galeria: viewtopic.php?t=19719
- Lokalizacja: Malediwy
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3438
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Warszawa
Re: mak500
Z tymże SR20DET ma lepiej przetarte szlaki jeśli chodzi o dalsze modzenie niż F2T.
A silnik FE3 mazdy?
A silnik FE3 mazdy?
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
- marek08
- Posty: 341
- Rejestracja: 2015-03-12 16:34
- Samochód: Probe RWD
- Galeria: viewtopic.php?t=22798
- Lokalizacja: Kętrzyn
Re: mak500
Nie widze sensu pakowania F2T do niczego, a przynajmniej z seryjna skrzynia Bo podejrzewam, ze po swapie, na serii bys sie nie zatrzymal No chyba, ze masz plan rzeczywiscie przerobic go na RWD, to moze byc ciekawie Ale nadal uwazam, ze sa duzo bardziej rozwojowe i tansze w modzeniu jednostki od F2T
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5242
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: mak500
Wsadzić 2.0 z Saaba i bez spiny robisz to na 300
- mak500
- Posty: 78
- Rejestracja: 2005-02-21 19:29
- Samochód: probe2 94 2.2gt
- Galeria: viewtopic.php?t=21548
- Lokalizacja: Wolin
Re: mak500
Półosiki wchodzą od jedynki pasują idealnie zieniłem tylko pierścienie absu, silnik ze skrzynią na szerokość mieści się na styk. Do przerobienia drążki od biegów, i silnik trzeba pod klapą zmieścić też na styk dlatego że słupek F2T jest wysoki i poduszka mocowania skrzyni schodzi poniżej wahaczy, co stanowi problem na koleinach.
- Pajda16v
- Posty: 543
- Rejestracja: 2011-12-01 14:30
- Samochód: osobowy 1995 4-suw
- Galeria: viewtopic.php?t=19719
- Lokalizacja: Malediwy