KrecioPL
: 2013-12-24 14:58
Zbierałem się długo, żeby się nabytkiem pochwalić To już moje drugie Porbe
Kupiony od Zbyszka z Lubania 14.06.2013r, sprowadzony z Niemiec gdzie od nowości posiadał go niejaki p. Joseph urodzony w 1945r.
Dostał się w moje Krecie łapki z przebiegiem 152200km. Książka serwisowa do 124000km.
Rocznik 97, silnik V6.
(te zdjęcia znacie, bo cały czas pojawiają się na allegro i to jest właśnie ten egzemplarz )
Auto kupiłem z pękniętą szybą czołową (widoczny ślad uderzenia kamienia), dostałem od Zbyszka drugą i następnego dnia wstawiłem.
Jeszcze trzeba było koła pozamieniać stronami...
No i już koło domu:
Żeby nie było: Probek też obchodzi święta
Powłoka lakiernicza w dobrym stanie, szpachli brak, po całości był odświeżony (dodatkowy bezbarwny) jedynie lewy tylny błotnik był robiony (widać nie do końca wyklepany ślad jakby coś spadło na niego), ogólnie trochę trzeba jeszcze popracować nad tematem.
Po zakupie zarejestrowałem auto (spooooooooooooro papierologii niestety) i zacząłem małymi kroczkami doprowadzać je do stanu jak mi się widzi.
Do dziś zrobione:
1. Mechanika:
- Przeguby zewnętrzne, delikatnie pstrykały, (bez stresu) ale manszety skończyły żywot, więc zaopatrzyłem probka w nowe by EURO DRIVESHAFTS.
- Kpl klocków hamulcowych (przód i tył), do tego tarcze, które dostałem od Zbyszka (95% względem nowych)
- Wymieniona szpilka koła ORY Mazda (lewy przód) - Mysza miał dobry rozrzut używając młotka do zbicia starej tarczy hamulcowej z piasty
- W miejsce ory tłumika końcowego trafił MAGNAFLOW 5x8 cala na dwururce,
- Zbyszkowy akumulator dla pewności oddałem, trafił pod maskę Bosh S5,
- Nowe świece Denso K20TT
- Kable NGK Blue (Made in Japan, nie jakiś szit)
- Filtr powietrza nippon
- Wymieniony olej na Valvoline 5w40 Synpower + filtr oleju Knecht + płukanka Liqui Moli Engine Flush
- nowy zaworek zwrotny pompy oleju ORY Mazda
- wymieniony selenoid na kolanku
- Ogarnięty ręczny (dzięki Romasowi) + nowe prowadniczki klocków hamulcowych
- Wymieniona chłodnica oraz wentylatory
- Nowa rurka ciśnieniowa od sprzęgła (stara unieruchomiła mi auto w centrum miasta w godzinach szczytu) (dzięki Romek)
- kpl rozrząd i uszczelniacze na ORY i OEM gratach (przy 162000km) + filtr paliwa
- wymienione łożysko i poduszka mocowania górnego amortyzatora PP.
- włożona nowa cewka, poprzednia się skończyła
- sprzęgło w okładzinie kevlarowej, rewizja docisku, zamach od k8,
- wymiana łożyska oporowego i oleju w skrzyni biegów,
- nowa tylna poduszka silnika,
2. Wnętrze:
- Dołożony Ory Equalizer (od Sallmo),
- Dołożony Ory podłokietnik (przedlift)
- Wymienione radio na Clariona 202E
- Zestaw odseparowany przód Helix b62c + dystanse z płyty MDF
- Oświetlenie diodowe
- Wskazówki licznika pomalowane na czerwono
- Czarna skóra
3. Wygląd zewnętrzny/Inne:
- Nowe wkłady lamp przednich,
- Kierunki USA (póki co czekają na odpicowanie i zamontowanie)
- Obudowy pod silnik i skrzynię (od infernoblade czekają na montaż)
- Ory Blenda GT USA (dzięki pomocy "bratom z Brzustowa")
- Odpięty hak holowniczy (hak w probku?! )
- kierunki boczne białe
- lampy USA przód i tył
4. Plany? Zacne (poza czystymi rzeczami eksploatacyjnymi):
- Będzie niżej
- Kolorystyka będzie szaro - czarna
- Ładna felga 18"
- Konkretniejszy hebel (czeka na montaż)
- Wygłuszenie i wytłumienie autka (nie lubię trzeszczenia klapy, echa odgłosów zawieszenia, itp)
- Rozpórki na kielichy tył i przód (czekają na malowanie i montaż)
- Dokończenie audio w samochodzie - głośniki tył i subwooferek (jakiś mały, bez kompleksów żeby pralkę ładować i młócić jak na wirowaniu )
- Mam nadzieję na dokładkę przód od Mustanga Mach1
- Zderzak tył USA po 95r
- Tempomat (czeka na montaż)
- Lusterko fotochromatyczne (jeśli ktoś ma doświadczenie z tym tematem to wszelkie rady, uwagi, sugestie są mile widziane)
- Wymiana popękanych plastików w bagażniku, pokrycie ich czymś np. flockiem,
- Podciągnięcie drzwi, bo świszczą,
- Centralny z pilota
- Regeneracja kierownicy i gałki (na zaś )
- Dołożenie oświetlenia pod maskę i na nogi
- Polerka lakieru
- CAI
Myślę, że jeszcze by się znalazło trochę pomysłów, ale póki co, musi to wam wystarczyć
pozdro.
Kupiony od Zbyszka z Lubania 14.06.2013r, sprowadzony z Niemiec gdzie od nowości posiadał go niejaki p. Joseph urodzony w 1945r.
Dostał się w moje Krecie łapki z przebiegiem 152200km. Książka serwisowa do 124000km.
Rocznik 97, silnik V6.
(te zdjęcia znacie, bo cały czas pojawiają się na allegro i to jest właśnie ten egzemplarz )
Auto kupiłem z pękniętą szybą czołową (widoczny ślad uderzenia kamienia), dostałem od Zbyszka drugą i następnego dnia wstawiłem.
Jeszcze trzeba było koła pozamieniać stronami...
No i już koło domu:
Żeby nie było: Probek też obchodzi święta
Powłoka lakiernicza w dobrym stanie, szpachli brak, po całości był odświeżony (dodatkowy bezbarwny) jedynie lewy tylny błotnik był robiony (widać nie do końca wyklepany ślad jakby coś spadło na niego), ogólnie trochę trzeba jeszcze popracować nad tematem.
Po zakupie zarejestrowałem auto (spooooooooooooro papierologii niestety) i zacząłem małymi kroczkami doprowadzać je do stanu jak mi się widzi.
Do dziś zrobione:
1. Mechanika:
- Przeguby zewnętrzne, delikatnie pstrykały, (bez stresu) ale manszety skończyły żywot, więc zaopatrzyłem probka w nowe by EURO DRIVESHAFTS.
- Kpl klocków hamulcowych (przód i tył), do tego tarcze, które dostałem od Zbyszka (95% względem nowych)
- Wymieniona szpilka koła ORY Mazda (lewy przód) - Mysza miał dobry rozrzut używając młotka do zbicia starej tarczy hamulcowej z piasty
- W miejsce ory tłumika końcowego trafił MAGNAFLOW 5x8 cala na dwururce,
- Zbyszkowy akumulator dla pewności oddałem, trafił pod maskę Bosh S5,
- Nowe świece Denso K20TT
- Kable NGK Blue (Made in Japan, nie jakiś szit)
- Filtr powietrza nippon
- Wymieniony olej na Valvoline 5w40 Synpower + filtr oleju Knecht + płukanka Liqui Moli Engine Flush
- nowy zaworek zwrotny pompy oleju ORY Mazda
- wymieniony selenoid na kolanku
- Ogarnięty ręczny (dzięki Romasowi) + nowe prowadniczki klocków hamulcowych
- Wymieniona chłodnica oraz wentylatory
- Nowa rurka ciśnieniowa od sprzęgła (stara unieruchomiła mi auto w centrum miasta w godzinach szczytu) (dzięki Romek)
- kpl rozrząd i uszczelniacze na ORY i OEM gratach (przy 162000km) + filtr paliwa
- wymienione łożysko i poduszka mocowania górnego amortyzatora PP.
- włożona nowa cewka, poprzednia się skończyła
- sprzęgło w okładzinie kevlarowej, rewizja docisku, zamach od k8,
- wymiana łożyska oporowego i oleju w skrzyni biegów,
- nowa tylna poduszka silnika,
2. Wnętrze:
- Dołożony Ory Equalizer (od Sallmo),
- Dołożony Ory podłokietnik (przedlift)
- Wymienione radio na Clariona 202E
- Zestaw odseparowany przód Helix b62c + dystanse z płyty MDF
- Oświetlenie diodowe
- Wskazówki licznika pomalowane na czerwono
- Czarna skóra
3. Wygląd zewnętrzny/Inne:
- Nowe wkłady lamp przednich,
- Kierunki USA (póki co czekają na odpicowanie i zamontowanie)
- Obudowy pod silnik i skrzynię (od infernoblade czekają na montaż)
- Ory Blenda GT USA (dzięki pomocy "bratom z Brzustowa")
- Odpięty hak holowniczy (hak w probku?! )
- kierunki boczne białe
- lampy USA przód i tył
4. Plany? Zacne (poza czystymi rzeczami eksploatacyjnymi):
- Będzie niżej
- Kolorystyka będzie szaro - czarna
- Ładna felga 18"
- Konkretniejszy hebel (czeka na montaż)
- Wygłuszenie i wytłumienie autka (nie lubię trzeszczenia klapy, echa odgłosów zawieszenia, itp)
- Rozpórki na kielichy tył i przód (czekają na malowanie i montaż)
- Dokończenie audio w samochodzie - głośniki tył i subwooferek (jakiś mały, bez kompleksów żeby pralkę ładować i młócić jak na wirowaniu )
- Mam nadzieję na dokładkę przód od Mustanga Mach1
- Zderzak tył USA po 95r
- Tempomat (czeka na montaż)
- Lusterko fotochromatyczne (jeśli ktoś ma doświadczenie z tym tematem to wszelkie rady, uwagi, sugestie są mile widziane)
- Wymiana popękanych plastików w bagażniku, pokrycie ich czymś np. flockiem,
- Podciągnięcie drzwi, bo świszczą,
- Centralny z pilota
- Regeneracja kierownicy i gałki (na zaś )
- Dołożenie oświetlenia pod maskę i na nogi
- Polerka lakieru
- CAI
Myślę, że jeszcze by się znalazło trochę pomysłów, ale póki co, musi to wam wystarczyć
pozdro.