KrecioPL
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3438
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Warszawa
Re: KrecioPL
nie mówię, że lepiej ;P ale zwykle w WWA jest drożej niż gdziekolwiek, a tu proszę - za przyzwoite piniendze robota zrobiona.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5242
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: KrecioPL
szkoda ze jak ja bym tam pojechał albo ktokolwiek inny to by była cena x2 przynajmniej
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3438
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Warszawa
- Wosek
- Posty: 191
- Rejestracja: 2012-09-23 00:24
- Samochód: Ford Ka 1.2
- Galeria: viewtopic.php?t=22034
- Lokalizacja: Niemcy, Niedersachsen
Re: KrecioPL
Teraz to już po fakcie i w ogóle ale zastanawiałeś się nad oklejeniem auta folią zamiast malowania? Rzekomo wygląda tak samo, folia dodatkowo chroni ori lakier przed kamieniami etc, a do tego wychodzi o wiele taniej. Tak podpytuję bo sam się ostatnio zastanawiałem
- mysz
- Klubowicz
- Posty: 1941
- Rejestracja: 2010-04-03 15:02
- Galeria: viewtopic.php?t=18115
- Lokalizacja: wwa
Re: KrecioPL
Hmm dobre oklejenie probasa to ok 3500zl. Folia ma tendencje do schodzenia. Lakier jest na lata. Więc lepiej dopłacić moim zdaniem
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Jest: ST220 2005r
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5242
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: KrecioPL
jak by tego było mało to blacha musi być w praktycznie idealnej kondycji żeby zrobić to porządnie. więc raczej nie ma to najmniejszego sensu. Folia dobra jest jak chcesz sobie co rok albo 2 lata zmieniać kolor na samochodzie i robisz to samemu bo wtedy koszt to ok 1500zł
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3438
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Warszawa
Re: KrecioPL
Myślałem, nawet jeździłem oklejoną w profesjonalnym zakładzie S-klasą i stwierdzam że to nie jest to.
Ja chciałem mieć ten sam lakier lub w podobnym odcieniu - wątpię bym znalazł taką folię (tutaj lakier został dobrany z ORY palety, po oznaczeniu ale z grubszym ziarnem metalliku)
Folię ciężko jest doprowadzić w każdy zakamarek - chyba że docinasz i doklejasz. A to jest sztukateria i nie wygląda ładnie - nie dla mnie ;P
Oklejenie folią, ot dla fanaberii byłoby spoko, gdy ma się auto z blachą jak należy. Ja musiałem zrobić dach, progi i łapę silnika - ot żeby się nie rozdrabniać, poleciałem po całości. I dobrze - wyszło jeszcze kilka kwiatków.
Ja chciałem mieć ten sam lakier lub w podobnym odcieniu - wątpię bym znalazł taką folię (tutaj lakier został dobrany z ORY palety, po oznaczeniu ale z grubszym ziarnem metalliku)
Folię ciężko jest doprowadzić w każdy zakamarek - chyba że docinasz i doklejasz. A to jest sztukateria i nie wygląda ładnie - nie dla mnie ;P
Oklejenie folią, ot dla fanaberii byłoby spoko, gdy ma się auto z blachą jak należy. Ja musiałem zrobić dach, progi i łapę silnika - ot żeby się nie rozdrabniać, poleciałem po całości. I dobrze - wyszło jeszcze kilka kwiatków.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
Re: KrecioPL
Jeśli już o oklejaniu
https://www.youtube.com/watch?v=OBNUu1JYsSs
https://www.youtube.com/watch?v=qbLVCVR2fwU
Na to auto poszło 26m2 foli, koszt całkowity materiału i oklejenia trochę ponad 5000 zł.
Auto miało iść na jakiś tuning szoł, dalszy los nieznany
Generalnie folia ma olbrzymie uznanie wśród taksówkarzy
https://www.youtube.com/watch?v=OBNUu1JYsSs
https://www.youtube.com/watch?v=qbLVCVR2fwU
Na to auto poszło 26m2 foli, koszt całkowity materiału i oklejenia trochę ponad 5000 zł.
Auto miało iść na jakiś tuning szoł, dalszy los nieznany
Generalnie folia ma olbrzymie uznanie wśród taksówkarzy
„czysta krew, trzeźwy umysł”
- Sallmo
- Klubowicz
- Posty: 1886
- Rejestracja: 2007-08-26 17:46
- Samochód: Mazda Probe - 2,5 V6 USA 92r & Honda CBR 929RR FireBlade
- Galeria: viewtopic.php?t=14192
- Lokalizacja: Warszawa Praga Północ
Re: KrecioPL
Ciekawie wyszło
Wspomnienia..Probe 2,2 GL 89 USA jest......
Jedyna w Polsce Mazda Probe GT V6 93r.......a może i na świecie ?
"...nie mam RWD , bokiem jeździć nie muszę
wolę mieć przód napęd ale taki co ma Duszę ..."
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się rozkręcać; pięćdziesięciu, aby nauczyć się skręcać." (Sallmo)
"...Osiagnąłem już ten określony wiek, w którym moj mózg przeszedł z "lepiej abyś tego nie mówił" do "Je..Bać to ,zobaczymy co sie stanie "..."
Jedyna w Polsce Mazda Probe GT V6 93r.......a może i na świecie ?
"...nie mam RWD , bokiem jeździć nie muszę
wolę mieć przód napęd ale taki co ma Duszę ..."
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się rozkręcać; pięćdziesięciu, aby nauczyć się skręcać." (Sallmo)
"...Osiagnąłem już ten określony wiek, w którym moj mózg przeszedł z "lepiej abyś tego nie mówił" do "Je..Bać to ,zobaczymy co sie stanie "..."
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3438
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Warszawa
Re: KrecioPL
-- oryginalny post 2015-03-06 13:16 --
Więc znowu zostałem bez auta (ale tylko na chwile)
Dzieje się:
- sprzęgło w okładzinie Kevlarowej by Wróbel,
- rewizja docisku,
- koło zamachowe od K8,
- uszczelniacz wału Corteco,
- uszczelki pod kolektor ssący ORY Mazda,
- montują się pomalowane proszkowo, na czarno w strukturze, pokrywy zaworów by QuickColor,
- nowe uszczelki pod pokrywy zaworów ORY Mazda,
- ogarnia się wreszcie rozpórka przód (dopasowanie i wiooooo do malowania)
- zawias przód się zmęczył, więc wrzucamy trochę nowych części
- nowa poduszka silnika (tylna, ta od grodzi)
Ostatnio:
- olej silnikowy Valvoline SynPower 5w40,
- filtr oleju Knecht,
- płukanka Liqui Moly.
W najbliższym czasie:
- spasowanie i odgarnięcie przodu do końca,
- montaż kierunkowskazów USA,
- dokończenie zawiasu przód (małe przeszkody są ).
-- dodano 2015-03-06 13:40 --
Dla potomnych:
Wrzuciłem zamach od K8 z czystej ciekawości, ot bo zachwalany... Zauważcie, że nikt u nas na FPKP nie ma lżejszego koła(w jeżdżącym aucie, chyba tylko pako rs) albo się nie chwali posiadaniem
Co ciekawe - dość ciężko teraz to ustrojstwo dostać - na żadnym z portali aukcyjnych, ani nawet na mazdaspeed (gdzie zawsze tego było pełno) nie znalazłem ani jednej sztuki.
Dzięki mx6sc zdobyliśmy 2szt K8 - zostało wybrane to lepsze (pierwsze wizualnie było gorsze, wygrzane i miało większe bicia, choć mieszczące się w normie)
Przed włożeniem do auta, cały komplet (sprzęgło, docisk, zamach) pojechał do Wróbla na niezbędne zabiegi - nabicie tarczy kevlarem, rewizję docisku z wymianą sprężynek, zabielenie koła zamachowego i wymianę łożyska.
Do tego oczywiście nowy olej w skrzyni (COMMA) i łożysko oporowe (OEM).
Efekt? Polecam.
1. Sprzęgło: Łapie jak wściekłe, bez porównania z tamtym (co niektórzy pamiętają Borki 2014) Nabicie kevlarem to opcja tańsza (i wg mnie lepsza) niż kupno nowego zamiennika firmy-krzak na okładzinie organicznej. Kevlar mniej jest b. odporny na ścieranie, może przenieść większy moment bez uślizgu, trudniej go przygrzać. Komfort użytkowania samego pedału sprzęgła - jak seria http://www.sprzegla-regeneracja.pl/
2. Zamach od K8: z początku nie poczułem różnicy, szanuję auto, sprzęgło póki co się "układa". Ale z każdymi światłami, zmianą biegów i przebytymi kilometrami czuć że jest inaczej. Auto się ciut szybciej wkręca, zyskało na zrywności... jakiś głos spod mojej prawej nogi krzyczy: "jeszcze, jeszcze"
Bosko
Więc znowu zostałem bez auta (ale tylko na chwile)
Dzieje się:
- sprzęgło w okładzinie Kevlarowej by Wróbel,
- rewizja docisku,
- koło zamachowe od K8,
- uszczelniacz wału Corteco,
- uszczelki pod kolektor ssący ORY Mazda,
- montują się pomalowane proszkowo, na czarno w strukturze, pokrywy zaworów by QuickColor,
- nowe uszczelki pod pokrywy zaworów ORY Mazda,
- ogarnia się wreszcie rozpórka przód (dopasowanie i wiooooo do malowania)
- zawias przód się zmęczył, więc wrzucamy trochę nowych części
- nowa poduszka silnika (tylna, ta od grodzi)
Ostatnio:
- olej silnikowy Valvoline SynPower 5w40,
- filtr oleju Knecht,
- płukanka Liqui Moly.
W najbliższym czasie:
- spasowanie i odgarnięcie przodu do końca,
- montaż kierunkowskazów USA,
- dokończenie zawiasu przód (małe przeszkody są ).
-- dodano 2015-03-06 13:40 --
Dla potomnych:
Wrzuciłem zamach od K8 z czystej ciekawości, ot bo zachwalany... Zauważcie, że nikt u nas na FPKP nie ma lżejszego koła(w jeżdżącym aucie, chyba tylko pako rs) albo się nie chwali posiadaniem
Co ciekawe - dość ciężko teraz to ustrojstwo dostać - na żadnym z portali aukcyjnych, ani nawet na mazdaspeed (gdzie zawsze tego było pełno) nie znalazłem ani jednej sztuki.
Dzięki mx6sc zdobyliśmy 2szt K8 - zostało wybrane to lepsze (pierwsze wizualnie było gorsze, wygrzane i miało większe bicia, choć mieszczące się w normie)
Przed włożeniem do auta, cały komplet (sprzęgło, docisk, zamach) pojechał do Wróbla na niezbędne zabiegi - nabicie tarczy kevlarem, rewizję docisku z wymianą sprężynek, zabielenie koła zamachowego i wymianę łożyska.
Do tego oczywiście nowy olej w skrzyni (COMMA) i łożysko oporowe (OEM).
Efekt? Polecam.
1. Sprzęgło: Łapie jak wściekłe, bez porównania z tamtym (co niektórzy pamiętają Borki 2014) Nabicie kevlarem to opcja tańsza (i wg mnie lepsza) niż kupno nowego zamiennika firmy-krzak na okładzinie organicznej. Kevlar mniej jest b. odporny na ścieranie, może przenieść większy moment bez uślizgu, trudniej go przygrzać. Komfort użytkowania samego pedału sprzęgła - jak seria http://www.sprzegla-regeneracja.pl/
2. Zamach od K8: z początku nie poczułem różnicy, szanuję auto, sprzęgło póki co się "układa". Ale z każdymi światłami, zmianą biegów i przebytymi kilometrami czuć że jest inaczej. Auto się ciut szybciej wkręca, zyskało na zrywności... jakiś głos spod mojej prawej nogi krzyczy: "jeszcze, jeszcze"
Bosko
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
- Stig
- Klubowicz
- Posty: 1136
- Rejestracja: 2012-01-27 13:41
- Samochód: Probe 2,5 v6 KLZE , Białe 2.2T
- Galeria: viewtopic.php?t=19937
- Lokalizacja: Będków .. Łódź
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5242
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: KrecioPL
A tak się zapytam, wyczyściłeś chociaż tą skrzynie ?
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3438
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Warszawa
Re: KrecioPL
tak, została dla mnie wyczyszczona wiadomo mi, że nadmiar syfu skraca żywotność np. łożyska oporowego.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5242
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: KrecioPL
Ja pytam, z zewnątrz i wewnątrz
Poproś Abima niech wstawi zdjęcie w galerii to zobaczysz jak skrzynia powinna wyglądać przy montażu
Poproś Abima niech wstawi zdjęcie w galerii to zobaczysz jak skrzynia powinna wyglądać przy montażu
- Patryk-
- Klubowicz
- Posty: 2142
- Rejestracja: 2008-07-13 18:30
- Samochód: 2.2 GT 92r... niebawem w remoncie ;]
- Galeria: viewtopic.php?t=14552
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki (stojadła)
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5242
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: KrecioPL
fajne krzesełko
Edit.
jednak znalazłem, Tak powinna wygladać skrzynia przy montażu, skrzynia Abima , przed włożeniem "troszkę" wyczyściłem
Edit.
jednak znalazłem, Tak powinna wygladać skrzynia przy montażu, skrzynia Abima , przed włożeniem "troszkę" wyczyściłem
- Załączniki
-
- skrzynia Probe 2.2T Abim
- DSC_0556.jpg (46.37 KiB) Przejrzano 4846 razy
- Patryk-
- Klubowicz
- Posty: 2142
- Rejestracja: 2008-07-13 18:30
- Samochód: 2.2 GT 92r... niebawem w remoncie ;]
- Galeria: viewtopic.php?t=14552
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki (stojadła)
Re: KrecioPL
też miałem ten efekt po szczotce na wiertarce
ale żeby nie śmiecić :
W końcu Krecik spalisz lacza a nie sprzęgło
Kiedy turbo?
ale żeby nie śmiecić :
W końcu Krecik spalisz lacza a nie sprzęgło
Kiedy turbo?
nie ma zdjęć bo się nie da wstawić
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5242
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: KrecioPL
Samą wiertarką nie zrobi się takiego efektu, trzeba troszkę więcej pracy
- Patryk-
- Klubowicz
- Posty: 2142
- Rejestracja: 2008-07-13 18:30
- Samochód: 2.2 GT 92r... niebawem w remoncie ;]
- Galeria: viewtopic.php?t=14552
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki (stojadła)
Re: KrecioPL
-- oryginalny post 2015-03-06 21:51 --
nie bede sie sprzeczal ale wiem co robi dobra szczotka i szybka wiertarka a diax juz nie wspomne.to samo mam na turbinie zrobione i nie trzeba cudów i godzin pracy
-- dodano 2015-03-06 22:14 --
nie bede sie sprzeczal ale wiem co robi dobra szczotka i szybka wiertarka a diax juz nie wspomne.to samo mam na turbinie zrobione i nie trzeba cudów i godzin pracy
nie bede sie sprzeczal ale wiem co robi dobra szczotka i szybka wiertarka a diax juz nie wspomne.to samo mam na turbinie zrobione i nie trzeba cudów i godzin pracy
-- dodano 2015-03-06 22:14 --
nie bede sie sprzeczal ale wiem co robi dobra szczotka i szybka wiertarka a diax juz nie wspomne.to samo mam na turbinie zrobione i nie trzeba cudów i godzin pracy
nie ma zdjęć bo się nie da wstawić
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5242
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: KrecioPL
Tak, ale wcześniej trzeba przygotować materiał do czyszczenia bo inaczej nic Ci ta szczotka nie da, wszystko się będzie mazać
- Patryk-
- Klubowicz
- Posty: 2142
- Rejestracja: 2008-07-13 18:30
- Samochód: 2.2 GT 92r... niebawem w remoncie ;]
- Galeria: viewtopic.php?t=14552
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki (stojadła)
Re: KrecioPL
myślałem że to jest oczywiste , to ta jak byś samochodu nie umył przed polerowaniem
nie ma zdjęć bo się nie da wstawić
- Lukasz
- Klubowicz
- Posty: 1308
- Rejestracja: 2006-05-27 22:43
- Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
- Galeria: viewtopic.php?t=14709
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
- Kontakt:
Re: KrecioPL
ta wyszczotkowana skrzynia dostanie wody i będzie wygladać zaraz tak samo jak przed,tak że bez sensu robota
FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany
Odgazowany
- Patryk-
- Klubowicz
- Posty: 2142
- Rejestracja: 2008-07-13 18:30
- Samochód: 2.2 GT 92r... niebawem w remoncie ;]
- Galeria: viewtopic.php?t=14552
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki (stojadła)
Re: KrecioPL
tego już nie chciałem wspominać
Kret ile kosztuje takie nabicie tarczy?
Kret ile kosztuje takie nabicie tarczy?
nie ma zdjęć bo się nie da wstawić
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3438
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Warszawa
Re: KrecioPL
-- oryginalny post 2015-03-07 15:39 --
to ma działać a nie się świecić - wewnątrz ma być czysto. Z zewnątrz nic nie robione było.
-- dodano 2015-03-07 15:41 --
w porównaniu do ceny takiego kupnego sprzęgła to kosztuje grosze
to ma działać a nie się świecić - wewnątrz ma być czysto. Z zewnątrz nic nie robione było.
-- dodano 2015-03-07 15:41 --
W zależności od tego co chcesz mieć - zwykłą organikę, mieszankę z kevlarem czy sam kevlar.Patryk- pisze:Kret ile kosztuje takie nabicie tarczy?
w porównaniu do ceny takiego kupnego sprzęgła to kosztuje grosze
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5242
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: KrecioPL
I tu się grubo mylisz , moja już się trzyma prawie 3 lata i jest praktycznie bez zmianLukasz pisze:ta wyszczotkowana skrzynia dostanie wody i będzie wygladać zaraz tak samo jak przed,tak że bez sensu robota