KrecioPL
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3438
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Warszawa
Re: KrecioPL
Myślałem o tym Wyglądało by to lepiej, ale po co dublować koszty? Skoro i tak ma być pakiet USA, to nie będę się bawił z tematem przejściowym;)
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
- MatiLP640
- Klubowicz
- Posty: 2794
- Rejestracja: 2011-12-02 23:21
- Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
- Galeria: viewtopic.php?t=19740
- Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL
Re: KrecioPL
u mnie docelowo też miał być... ale nie wiedziałem ile potrwa szukanie USA a lampę z anglika kupiłem za 4 dychy
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3438
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Warszawa
Re: KrecioPL
W tym miesiącu trochę się dzieję
Niunio przelatał już 160k km, więc trafił do renomowanej kliniki na przegląd
Wymieniony rozrząd na OEM i ORY gratach Mazdy, kupione w mazpartsie
Póki co wymienione:
- Rolki prowadzące,
- Napinacz + tłumik drgań paska rozrządu(stary był pęknięty),
- Pasek rozrządu,
- Pompa wody,
- Uszczelniacze wałków rozrządu,
- Talerzyki na wałkach rozrządu,
- Uszczelniacz wału,
- Uszczelniacz aparatu zapłonowego.
Podczas przeglądu powychodziły kwiatki, które należało ogarnąć:
- Auto było na zbieżności i szarpakach - posprawdzane, podregulowane - jest git,
- Wymieniono przy tym poduszkę i łożysko amortyzatora PP,
- Zmierzono ciśnienie paliwa, było zbyt niskie, wymieniony jest filtr paliwa + wprowadzone modyfikacje podciśnień, a za 2 tyg będziemy mierzyć i ew. szukać dalej,
- Wyczyszczona przepustnica i kol.ssący, ogarnięty Vris na kolanku,
- Zaślepiony EGR,
- Pozamieniane mostki na wałkach rozrządu (ustawione w prawidłowej kolejności) - jakiś niemiec podczas składania rozrządu odwalił maniane.
- Ogarnięte sprzęgło, chodzi lekko, fajniej łapie.
Póki co trzeba ogarnąć autko, żeby jeździło jak należy, za dwa tyg lecimy dalej:
- Będę wymieniał aparat zapłonowy, sondy lambda, czujnik położenia wału, wydech (szukamy przyczyn, dlaczego auto nie ma "dołu")
W marcu dalsze zmagania, do wymiany poleci:
- Olej i filtr + płukanka (5tys nalatane zaraz będzie),
- Zaworek na pompie oleju,
- Paski,
- Łożyska na napinaczach pasków,
- Podciągnięcie drzwi,
- Stacyjka (problemy z elektryką które mam ja i wielu z was, to wytarta stacyjka - mówię o działających szybach i wycieraczkach bez kluczyka, nie gasnącym zegarku, czy nie gasnącym podświetleniu).
Jeśli dostanę na czas moje pokrywy i zdążę pomalować, to przy montażu jeszcze wlecą nowe uszczelki pod dekle i kolektor ssący.
Niunio przelatał już 160k km, więc trafił do renomowanej kliniki na przegląd
Wymieniony rozrząd na OEM i ORY gratach Mazdy, kupione w mazpartsie
Póki co wymienione:
- Rolki prowadzące,
- Napinacz + tłumik drgań paska rozrządu(stary był pęknięty),
- Pasek rozrządu,
- Pompa wody,
- Uszczelniacze wałków rozrządu,
- Talerzyki na wałkach rozrządu,
- Uszczelniacz wału,
- Uszczelniacz aparatu zapłonowego.
Podczas przeglądu powychodziły kwiatki, które należało ogarnąć:
- Auto było na zbieżności i szarpakach - posprawdzane, podregulowane - jest git,
- Wymieniono przy tym poduszkę i łożysko amortyzatora PP,
- Zmierzono ciśnienie paliwa, było zbyt niskie, wymieniony jest filtr paliwa + wprowadzone modyfikacje podciśnień, a za 2 tyg będziemy mierzyć i ew. szukać dalej,
- Wyczyszczona przepustnica i kol.ssący, ogarnięty Vris na kolanku,
- Zaślepiony EGR,
- Pozamieniane mostki na wałkach rozrządu (ustawione w prawidłowej kolejności) - jakiś niemiec podczas składania rozrządu odwalił maniane.
- Ogarnięte sprzęgło, chodzi lekko, fajniej łapie.
Póki co trzeba ogarnąć autko, żeby jeździło jak należy, za dwa tyg lecimy dalej:
- Będę wymieniał aparat zapłonowy, sondy lambda, czujnik położenia wału, wydech (szukamy przyczyn, dlaczego auto nie ma "dołu")
W marcu dalsze zmagania, do wymiany poleci:
- Olej i filtr + płukanka (5tys nalatane zaraz będzie),
- Zaworek na pompie oleju,
- Paski,
- Łożyska na napinaczach pasków,
- Podciągnięcie drzwi,
- Stacyjka (problemy z elektryką które mam ja i wielu z was, to wytarta stacyjka - mówię o działających szybach i wycieraczkach bez kluczyka, nie gasnącym zegarku, czy nie gasnącym podświetleniu).
Jeśli dostanę na czas moje pokrywy i zdążę pomalować, to przy montażu jeszcze wlecą nowe uszczelki pod dekle i kolektor ssący.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
- MatiLP640
- Klubowicz
- Posty: 2794
- Rejestracja: 2011-12-02 23:21
- Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
- Galeria: viewtopic.php?t=19740
- Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL
Re: KrecioPL
Cóż mogę powiedzieć? Jedynie "Lubię to!" fajnie ma u ciebie ten Probas oby prace dalej szły w tym kierunku
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3438
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Warszawa
Re: KrecioPL
Dzięki
To co piszę, to początek drogi do daaaaaaaaaaaaaaaalekiego horyzontu
Przeszkodą w szybszym ogarnianiu tematu jest tylko jedna wypłata w miesiącu.
Teraz wymienię to co napisałem wyżej, później będzie zlot, a po zlocie trzeba będzie usunąć wredną rudą, bo mnie szlak trafia jak na to patrzę.
Poza tym jest kilka części, które usiłuję dostać, ale mi pieruna tego nie idzie kupić.
W całej europie, w Maździe, nie ma ani jednej sztuki poszukiwanej przeze mnie wisienki na torcie
To co piszę, to początek drogi do daaaaaaaaaaaaaaaalekiego horyzontu
Przeszkodą w szybszym ogarnianiu tematu jest tylko jedna wypłata w miesiącu.
Teraz wymienię to co napisałem wyżej, później będzie zlot, a po zlocie trzeba będzie usunąć wredną rudą, bo mnie szlak trafia jak na to patrzę.
Poza tym jest kilka części, które usiłuję dostać, ale mi pieruna tego nie idzie kupić.
W całej europie, w Maździe, nie ma ani jednej sztuki poszukiwanej przeze mnie wisienki na torcie
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
Re: KrecioPL
czy wytarta stacyjka to jakis znak rozpoznawczy '97?
life's 2 short 4 seals ~~~~~~ ‹=====|=======|-----]
only ziligon
only ziligon
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3438
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Warszawa
Re: KrecioPL
Ja słyszałem o tym w różnych rocznikach w autach pochodzenia mazdowskiego.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
- Patryk-
- Klubowicz
- Posty: 2142
- Rejestracja: 2008-07-13 18:30
- Samochód: 2.2 GT 92r... niebawem w remoncie ;]
- Galeria: viewtopic.php?t=14552
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki (stojadła)
- Stig
- Klubowicz
- Posty: 1136
- Rejestracja: 2012-01-27 13:41
- Samochód: Probe 2,5 v6 KLZE , Białe 2.2T
- Galeria: viewtopic.php?t=19937
- Lokalizacja: Będków .. Łódź
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3438
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Warszawa
- Stig
- Klubowicz
- Posty: 1136
- Rejestracja: 2012-01-27 13:41
- Samochód: Probe 2,5 v6 KLZE , Białe 2.2T
- Galeria: viewtopic.php?t=19937
- Lokalizacja: Będków .. Łódź
- MatiLP640
- Klubowicz
- Posty: 2794
- Rejestracja: 2011-12-02 23:21
- Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
- Galeria: viewtopic.php?t=19740
- Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL
Re: KrecioPL
Ja nie mialem zadnego problemu ze stacyjka nigdyquarth pisze:czy wytarta stacyjka to jakis znak rozpoznawczy '97?
- Stig
- Klubowicz
- Posty: 1136
- Rejestracja: 2012-01-27 13:41
- Samochód: Probe 2,5 v6 KLZE , Białe 2.2T
- Galeria: viewtopic.php?t=19937
- Lokalizacja: Będków .. Łódź
Re: KrecioPL
Zwłaszcza teraz nie maszMatiLP640 pisze:Ja nie mialem zadnego problemu ze stacyjka nigdy
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5242
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: KrecioPL
a ja z pękaniem, czy też wyginaniem się kluczyka
Re: KrecioPL
no zdziwilem sie wlasnie, bo mam 2x wiekszy przebieg i zadnego problemu ze stacyjka
life's 2 short 4 seals ~~~~~~ ‹=====|=======|-----]
only ziligon
only ziligon
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3438
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Warszawa
Re: KrecioPL
A z jakim przebiegiem go kupiłeś?
Ciekawe czy już nie była wymieniana. Choć spotkałem się z takimi probkami właśnie, co mają po 3XX 000km i nic się nie dzieje
Poszukuje się dla mnie nowa stacyjka - jeśli nie będzie takowej dostępnej, to używkę będę kołował.
Ciekawe czy już nie była wymieniana. Choć spotkałem się z takimi probkami właśnie, co mają po 3XX 000km i nic się nie dzieje
Poszukuje się dla mnie nowa stacyjka - jeśli nie będzie takowej dostępnej, to używkę będę kołował.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
- MatiLP640
- Klubowicz
- Posty: 2794
- Rejestracja: 2011-12-02 23:21
- Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
- Galeria: viewtopic.php?t=19740
- Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL
Re: KrecioPL
idz do ASO, powinni ci zrobic pod kluczyk po vinie, zebys nie musial miec roznych kluczylkow a co do mojego to kupilem ze 120k a sprzedalem z ponad 140k
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3438
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Warszawa
Re: KrecioPL
Po ofercie jaką dostałem na rozrząd, myślę że w aso taka stacyjka zrobiłaby mi dziurę w kieszeni...
Napiszę do Mazpartsu, zobaczymy czy mają
Napiszę do Mazpartsu, zobaczymy czy mają
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
- mysz
- Klubowicz
- Posty: 1941
- Rejestracja: 2010-04-03 15:02
- Galeria: viewtopic.php?t=18115
- Lokalizacja: wwa
Re: KrecioPL
Kretu ma 160 tys km.quarth pisze:~185 000 mi
quarth pisze:no zdziwilem sie wlasnie, bo mam 2x wiekszy przebieg i zadnego problemu ze stacyjka
Gwoli przypomnienia 1 mila= 1.6km
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Jest: ST220 2005r
- Lukasz
- Klubowicz
- Posty: 1308
- Rejestracja: 2006-05-27 22:43
- Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
- Galeria: viewtopic.php?t=14709
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
- Kontakt:
Re: KrecioPL
Standardowo cofnięty licznikmysz pisze:quarth pisze:~185 000 mimysz pisze:Kretu ma 160 tys km.
FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany
Odgazowany
- mysz
- Klubowicz
- Posty: 1941
- Rejestracja: 2010-04-03 15:02
- Galeria: viewtopic.php?t=18115
- Lokalizacja: wwa
- Lukasz
- Klubowicz
- Posty: 1308
- Rejestracja: 2006-05-27 22:43
- Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
- Galeria: viewtopic.php?t=14709
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
- Kontakt:
Re: KrecioPL
Kret,co ile mazda zaleca wymianę tego oryginalnego rozrządu ??
FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany
Odgazowany
Re: KrecioPL
60 000 mi
dokladnie 1.609, ale to nieistotne. napisalem 2x, bo obecne 193 000 daje ponad 310 tysiecy, wiec nie rozumiem o co ten bulmysz pisze:
Gwoli przypomnienia 1 mila= 1.6km
life's 2 short 4 seals ~~~~~~ ‹=====|=======|-----]
only ziligon
only ziligon
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3438
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Warszawa
Re: KrecioPL
różne dane czytałem - 80 000km, 90 000km, 100 000km ... ja wybrałem pierwszą opcję.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy