Dziki Beduin

Kolekcje fotek.
Awatar użytkownika
duracell
Posty: 830
Rejestracja: 2006-06-17 22:25
Samochód: osobowy
Lokalizacja: CB

Re: Dziki Beduin

Post autor: duracell »

Ale nie ma i co popadać w histerię,lobby klimatyzacyjne działa dobrze i jest w stanie podeprzeć każdą teorię o zgubnym skutku wszystkiego względem klimatyzacji.
11 lat temu kupiłem na allegro osuszacz do klimy, tak normalnie z półki, nie zaślepiony, po 2 miesiącach zamontowałem, nabiłem, działa do dziś.
Krzysztof,jeśli słychać przy potrząsaniu kulki czy coś takiego, taki szurający dźwięk to uznaj że jest sprawny.
„czysta krew, trzeźwy umysł”
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: Dziki Beduin

Post autor: Romas »

Mógł bym, tu trzasnąć wykład na temat osuszaczy, ale niestety średnio mi się chce tyle klepać. Ale w skrócie: mimo że osuszacz wyjmiecie nowy z pudełka i zamontujecie to po 1-2 sezonach jeśli nie został on ponownie wymieniony na nowy, to i tak już nie spełnia swojej funkcji, gdyż może jest to wielka baryła to i tak nie mieści w sobie więcej "wody" niż pół kieliszka, co automatycznie dzieje się p przeciągu max 2 lat ;) Tak więc Sallmo nie przejmuj się że leży na półce, ważne żeby do niego się syf tylko nie dostał co by zaworu nie uszkodził później ;)
Awatar użytkownika
Dziki Beduin
Posty: 449
Rejestracja: 2014-08-18 21:56
Samochód: Ford Probe 2 / 1993r / 2.5 v6
Galeria: viewtopic.php?t=22388
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Dziki Beduin

Post autor: Dziki Beduin »

A jaki skok tego teleskopu powinien być?
Awatar użytkownika
Benet
Posty: 471
Rejestracja: 2016-07-25 17:14
Samochód: Ford Probe 96' 2.0
Galeria: viewtopic.php?t=23694
Lokalizacja: Szczecin

Re: Dziki Beduin

Post autor: Benet »

KROSNO 21697 taki model
Załączniki
IMG_20170227_150726.jpg
Ostatnio zmieniony 2017-02-27 15:29 przez Benet, łącznie zmieniany 1 raz.
Probe 96' 2.0 EURO
Awatar użytkownika
Dziki Beduin
Posty: 449
Rejestracja: 2014-08-18 21:56
Samochód: Ford Probe 2 / 1993r / 2.5 v6
Galeria: viewtopic.php?t=22388
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Dziki Beduin

Post autor: Dziki Beduin »

Dziękuje.
Awatar użytkownika
Dziki Beduin
Posty: 449
Rejestracja: 2014-08-18 21:56
Samochód: Ford Probe 2 / 1993r / 2.5 v6
Galeria: viewtopic.php?t=22388
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Dziki Beduin

Post autor: Dziki Beduin »

Panowie, potrzebuje pilnie dowiedzieć się czy macie może jakieś namiary na firmy które regenerują aparaty zapłonowe, sprawa na prawdę pilna bo uziemia mi to autko, ewentualnie jeżeli ktoś ma na sprzedaż sprawny. Ford Probe 2,5 V6 1993 rok. Piny na kostkach: ta mniejsza kostka ma mieć 3 piny natomiast ta większa 6 pinów. Czekam na odzew.
Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
S.H.A.R.K
Posty: 954
Rejestracja: 2006-05-06 16:43
Samochód: PROBE GT-ZE AURORA
Galeria: viewtopic.php?t=12737
Lokalizacja: Lubelskie (Krasnystaw)

Re: Dziki Beduin

Post autor: S.H.A.R.K »

Obrazek
FORD PROBE GT-ZE / AURORA FLARE BLUE PEARL
Awatar użytkownika
Dziki Beduin
Posty: 449
Rejestracja: 2014-08-18 21:56
Samochód: Ford Probe 2 / 1993r / 2.5 v6
Galeria: viewtopic.php?t=22388
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Dziki Beduin

Post autor: Dziki Beduin »

Dziękuję
Awatar użytkownika
-michal-
Posty: 982
Rejestracja: 2011-12-10 03:04
Samochód: Yugo Koral :P
Lokalizacja: Lublin, Chełm

Re: Dziki Beduin

Post autor: -michal- »

no mam taki aparat, ale to mój zapasowy, żebym sprzedał to musisz mi zaproponować naprawdę przyzwoitą cenę
Oxanin pierwszej klasy :mrgreen:
Awatar użytkownika
Dziki Beduin
Posty: 449
Rejestracja: 2014-08-18 21:56
Samochód: Ford Probe 2 / 1993r / 2.5 v6
Galeria: viewtopic.php?t=22388
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Dziki Beduin

Post autor: Dziki Beduin »

-michal- pisze:no mam taki aparat, ale to mój zapasowy, żebym sprzedał to musisz mi zaproponować naprawdę przyzwoitą cenę
Na razie poczekam co mój mechanik wymyśli ;) ... niech naprawia ;)
Awatar użytkownika
Dziki Beduin
Posty: 449
Rejestracja: 2014-08-18 21:56
Samochód: Ford Probe 2 / 1993r / 2.5 v6
Galeria: viewtopic.php?t=22388
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Dziki Beduin

Post autor: Dziki Beduin »

Panowie mam pytanie gdzie znajduje się przekaźnik sterowania wentylatorem chłodnicy? Czy to może któryś z poniżej zaznaczonych?
Pilnie potrzebuję info, sytuacja wygląda następująco, w momencie załączenia się wentylatora chłodnicy i już schłodzenia układu, czyt. temp w normie wentylator nie wyłącza się stale działa pomaga jedynie wyłączenie silnika, i stąd moje pytanie może on nie ma 1 biegu i dlatego cały czas jest załączony.
Załączniki
55.JPG
Ostatnio zmieniony 2017-04-28 12:01 przez Dziki Beduin, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Dziki Beduin
Posty: 449
Rejestracja: 2014-08-18 21:56
Samochód: Ford Probe 2 / 1993r / 2.5 v6
Galeria: viewtopic.php?t=22388
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Dziki Beduin

Post autor: Dziki Beduin »

I druga sprawa gdy chce cisnąć probkiem to przy 5-ciu tys obrotów stają, nie chce kręcić się wyżej, tak jest na gazie, natomiast na benzynie czka go przy 5 tys i też nie chce iść dalej, może przepływkę mam uszkodzoną, fajnie by było spotkać się z którymś z was i przepiąć od kogoś na próbę przepływkę do 2,5 i wtedy się okaże czy coś to wniesie czy nie. Byłby ktoś chętny pomóc oraz na jakieś latanko w jakiś dzionek?.
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: Dziki Beduin

Post autor: Romas »

Panie kolego masz zle wskazania obrotomierza, typowy przypadek rocznika 93 euro,tak naprawdę przy tych 5.5k masz już odcinke no ok 7.5
Ostatnio zmieniony 2017-04-30 23:03 przez Romas, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
mysz
Klubowicz
Posty: 1941
Rejestracja: 2010-04-03 15:02
Galeria: viewtopic.php?t=18115
Lokalizacja: wwa

Re: Dziki Beduin

Post autor: mysz »

Gwoli pewności- przy 5500obr/min powinieneś mieć na drugim biegu nieco ponad 80kmh. Przy 7 tys na tym samym biegu powinieneś mieć lekko ponad stówkę.
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Awatar użytkownika
Spider33
Posty: 1241
Rejestracja: 2008-01-05 12:23
Samochód: Probe x ∞
Galeria: viewtopic.php?t=20740
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

Re: Dziki Beduin

Post autor: Spider33 »

Jeśli owe czkanie występuje razem z dźwiękiem łuttututu to silnik jest ok a przekłamuje obrotomierz. Wskazówka skacze lekko góra dół przy odcince? Na wolnych obrotach tez sie nie wkręca? Gorzej jak go po prostu dusi i przerywa.
Awatar użytkownika
Dziki Beduin
Posty: 449
Rejestracja: 2014-08-18 21:56
Samochód: Ford Probe 2 / 1993r / 2.5 v6
Galeria: viewtopic.php?t=22388
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Dziki Beduin

Post autor: Dziki Beduin »

Przejade sie tym jutro i sprobuje na grac filmik oraz zwrocic uwagę do ilu km/h sie rozpedzi na dwójce, natomiast co do szarpania na szczescie ono nie wystepuje idzie plynnie do tych 5 tys wedlug obrotomierza, jeżeli faktycznie to obrotomierz to moj jest uszkodzony czy jakos sie to naprawia?
Awatar użytkownika
Sallmo
Klubowicz
Posty: 1886
Rejestracja: 2007-08-26 17:46
Samochód: Mazda Probe - 2,5 V6 USA 92r & Honda CBR 929RR FireBlade
Galeria: viewtopic.php?t=14192
Lokalizacja: Warszawa Praga Północ

Re: Dziki Beduin

Post autor: Sallmo »

Dziki Beduin pisze:Panowie mam pytanie gdzie znajduje się przekaźnik sterowania wentylatorem chłodnicy? Czy to może któryś z poniżej zaznaczonych?
Pilnie potrzebuję info, sytuacja wygląda następująco, w momencie załączenia się wentylatora chłodnicy i już schłodzenia układu, czyt. temp w normie wentylator nie wyłącza się stale działa pomaga jedynie wyłączenie silnika, i stąd moje pytanie może on nie ma 1 biegu i dlatego cały czas jest załączony.
Obydwa są od wiatraka chłodnicy - jeden od wolnych obrotów , drugi "szybki". Nie pamietam teraz który jest który. Poznasz po kostkach.
Tu masz jak sprawdzić -
2.5 V6 93/94 r.
ECT - czujnik temperatury płynu chłodzącego ,który przekazuje dane pomiarowe do modułu sterującego (PCM/ECU).
ECTF- czujnik temperatury płynu chłodzącego,który aktywuje/uruchamia wentylator chłodnicy na I lub II biegu w zalezności,od danej temp. silnika/płynu.
Pokrótce o wentylatorze :
I bieg wentylatora chłodnicy załacza się gdy silnik/płyn osiaga temp w okolicach 100 st. C
II bieg wentylatora chłodnicy załacza się gdy silnik/płyn osiaga temp w okolicach 108 st. C
Diagnostyka :
ECTF – Czujnik temperatury cieczy chłodzącej
Kody: 69
W przypadku jego uszkodzenia ECU załącza wentylatory chłodnicy po otrzymaniu sygnału z innych czujników o temperaturze.
Sprawdzamy rezystancję na stykach. Powinna się zawierać w granicach 1.11-1.7 kOhm.
Czujnik ECT Czujnik temperatury cieczy chłodzącej
Kody: 09
Znajduje się obok wlewu płynu chłodzącego.
Sprawdzamy rezystancję na pinach czujnika, która w zależności od temperatury wynosi:
-20 st.C – 14.6-17.8 kOhm,
20 st.C – 2.2-2.7 kOhm,
80 st.C – 0.25-0.35 kOhm.
Sprawdzamy czy do czujnika dochodzi napięcie 5V. Pozostałe przyczyny to uszkodzone przewody.
od 93-95 są 2 czujniki,a od 95 już tylko 1czujnik,który pełni role czujnika ECT i ECTF
Załączniki
C144 High Speed Cooling Fan Relay.gif
C144 High Speed Cooling Fan Relay.gif (3.65 KiB) Przejrzano 4689 razy
C167 Low Speed Cooling Fan Relay.gif
C167 Low Speed Cooling Fan Relay.gif (3.76 KiB) Przejrzano 4689 razy
Ostatnio zmieniony 2017-05-01 19:07 przez Sallmo, łącznie zmieniany 2 razy.
Wspomnienia..Probe 2,2 GL 89 USA jest......
Jedyna w Polsce Mazda Probe GT V6 93r.......a może i na świecie ?
"...nie mam RWD , bokiem jeździć nie muszę
wolę mieć przód napęd ale taki co ma Duszę ..."
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się rozkręcać; pięćdziesięciu, aby nauczyć się skręcać." (Sallmo)
"...Osiagnąłem już ten określony wiek, w którym moj mózg przeszedł z "lepiej abyś tego nie mówił" do "Je..Bać to ,zobaczymy co sie stanie "..."
Awatar użytkownika
Dziki Beduin
Posty: 449
Rejestracja: 2014-08-18 21:56
Samochód: Ford Probe 2 / 1993r / 2.5 v6
Galeria: viewtopic.php?t=22388
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Dziki Beduin

Post autor: Dziki Beduin »

Dzięki wielkie za objaśnienie, wezmę sie do roboty nie bawem.
Awatar użytkownika
Dziki Beduin
Posty: 449
Rejestracja: 2014-08-18 21:56
Samochód: Ford Probe 2 / 1993r / 2.5 v6
Galeria: viewtopic.php?t=22388
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Dziki Beduin

Post autor: Dziki Beduin »

Powiem tak na dwójce 110 km/h czyli najprawdopodobniej ten licznik oszukuje, jak to naprawic licznik nowy czy cos innego?
Awatar użytkownika
KrecioPL
Klubowicz
Posty: 3438
Rejestracja: 2012-02-27 16:00
Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
Galeria: viewtopic.php?t=21787
Lokalizacja: Warszawa

Re: Dziki Beduin

Post autor: KrecioPL »

Że co?
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
Awatar użytkownika
Dziki Beduin
Posty: 449
Rejestracja: 2014-08-18 21:56
Samochód: Ford Probe 2 / 1993r / 2.5 v6
Galeria: viewtopic.php?t=22388
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Dziki Beduin

Post autor: Dziki Beduin »

Krecio, tak jak wyżej napisałem obrotomierz zatrzymuje u mnie się na 5 tys obrotów, ładnie idzie probek do końca nie ma szarpnięć ani osłabnięć tylko te obroty dziwnie się zatrzymują wcześnie.
Awatar użytkownika
mysz
Klubowicz
Posty: 1941
Rejestracja: 2010-04-03 15:02
Galeria: viewtopic.php?t=18115
Lokalizacja: wwa

Re: Dziki Beduin

Post autor: mysz »

Dziki Beduin pisze:Powiem tak na dwójce 110 km/h czyli najprawdopodobniej ten licznik oszukuje, jak to naprawic licznik nowy czy cos innego?
Wymiana licznika. 110kmh powinno być przy 7.5tys obr/min
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Awatar użytkownika
Dziki Beduin
Posty: 449
Rejestracja: 2014-08-18 21:56
Samochód: Ford Probe 2 / 1993r / 2.5 v6
Galeria: viewtopic.php?t=22388
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Dziki Beduin

Post autor: Dziki Beduin »

A musi być tylko wyłącznie od 93 rok ?
Awatar użytkownika
mysz
Klubowicz
Posty: 1941
Rejestracja: 2010-04-03 15:02
Galeria: viewtopic.php?t=18115
Lokalizacja: wwa

Re: Dziki Beduin

Post autor: mysz »

Nie, ma byc od v6 i to tyle. Kup najlepiej licznik po 93 roku
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Awatar użytkownika
Dziki Beduin
Posty: 449
Rejestracja: 2014-08-18 21:56
Samochód: Ford Probe 2 / 1993r / 2.5 v6
Galeria: viewtopic.php?t=22388
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Dziki Beduin

Post autor: Dziki Beduin »

mysz pisze:Nie, ma byc od v6 i to tyle. Kup najlepiej licznik po 93 roku
To że od Vki to wiadomo, :) jeszcze tylko przed zakupem muszę sprawdzić przepływomierz może coś jemu dolega.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Galeria”