Strona 8 z 12

Re: Dziki Beduin

: 2017-10-16 12:27
autor: KrecioPL
No autopal to są wkłady - całe. Szkło+odbłyśnik

Jestem ciekaw jaka będzie przyczyna wybuchu.

Re: Dziki Beduin

: 2017-10-16 20:11
autor: Dziki Beduin
KrecioPL pisze:No autopal to są wkłady - całe. Szkło+odbłyśnik

Jestem ciekaw jaka będzie przyczyna wybuchu.
Acha poszukam, znajomy mechanik podpowiedział mi żebym odczepił przewód wody od reduktora i jeżeli będzie wywalać powietrze to znaczy że zrobiła się poduszka powietrza i nie ma gdzie uciec, jeżeli tak by było to może być tak że gdzieś zasysa powietrze. Bo nawet gdy silnik ostygł to wody ze zbiorniczka nic nie ubywa, tzn: nie pobiera jej. Jadąc wczoraj nim już po wybuchu i prowizorycznej naprawie zauważyłem że wskazówka temp się podnosi więc żeby dalej zajechać odpaliłem nawiew gorącego na maxa na budę, ale nic ciepłego nie leciało tylko zimne, w momencie wskazówka zaczeła mocno wędrować na maxa, wiec stop i hol, zakładam że nagrzewnica się nie wypełniła. Jutro lub pojutrze zacznę grzebać bo dziś poświeciłem czas dla auta żony którym teraz pomykam ;)

Re: Dziki Beduin

: 2017-10-16 23:26
autor: Romas
Nie będę się rozpisywał ale znajomy mechanik niech naprawia co tam naprawia. Poduszka powietrzna to jest ale w kierownicy :D układ chłodzenia w samochodzie nie może zastać sobie powietrza, choćby z tego względu że wytwarza się w mim ciśnienie a nie podcisnienie ;)
Powiedz koledze żeby nie wymyslal ;)

Re: Dziki Beduin

: 2017-10-17 18:17
autor: Dziki Beduin
Romas pisze:Nie będę się rozpisywał ale znajomy mechanik niech naprawia co tam naprawia. Poduszka powietrzna to jest ale w kierownicy :D układ chłodzenia w samochodzie nie może zastać sobie powietrza, choćby z tego względu że wytwarza się w mim ciśnienie a nie podcisnienie ;)
Powiedz koledze żeby nie wymyslal ;)
Może i masz racje tylko dziwne że korek nie wyrzucił ciśnienia tylko urwało mi zbiorniczek. A ponadto mam lpg i może gdzies na łaczeniu węża ( a mam używaną instalacje ) by zassało troszku powietrza, skoro po ostygnięciu nie chce wody ze zbiorniczka zasysać, to coś go trzyma.Jutro będe działał zrobię foto.

A z innej beczki ma ktoś do sprzedania taki zbiorniczek ten z korkiem ciśnieniowym ?.

Re: Dziki Beduin

: 2017-10-17 18:32
autor: skalpel
Sprawdź reduktor od gazu. Może być tak że reduktor ma nieszczelności i przepuszcza gaz do układu chłodzenia.

Re: Dziki Beduin

: 2017-10-17 19:02
autor: Dziki Beduin
skalpel pisze:Sprawdź reduktor od gazu. Może być tak że reduktor ma nieszczelności i przepuszcza gaz do układu chłodzenia.
Jutro porządnie go przejrzę. Dziękuje za info ;)

Re: Dziki Beduin

: 2017-10-18 22:12
autor: Dziki Beduin
Nie mogę wrzucić zdjęć z dzisiejszych prac. Pisze ze dysk na załączniki zapełniony. Macie też tak.?
Czy ktoś wie może czy wtyczka zasilania wentylatora chłodnicy jest taka sama w 2.5 co w 2.0 bo potrzebuję kupić znalazłem na allegro i wygląda tak samo jak w 2.5 3 kable wychodzą, kształt ten sam.

Re: Dziki Beduin

: 2017-10-31 20:31
autor: Dziki Beduin
Mam do was pytanko.
Sprawa jest taka że w przyszłym tyg, oddaje probe do mechanika z którym wytargam obydwie głowice i idą do sprawdzenia itp, podejrzewam że mam buchniętą uszczelkę pod którąś z głowic. I tu moje pytanie czy ktoś posiada może do sprzedania uszczelki pod głowicę i ewentualnie w zanadrzu takie rzeczy jak. Zawory, popychacze może jakieś uszczelnienia, pytam wcześniej żebym był ewentualnie przygotowany jak coś dodatkowo wyjdzie. :)

Re: Dziki Beduin

: 2017-10-31 23:24
autor: cuba27
A w mazparts nie mają?

Re: Dziki Beduin

: 2017-11-01 13:02
autor: Dziki Beduin
cuba27 pisze:A w mazparts nie mają?
Jeszcze nie dzwoniłem bo okaże się po rozbiórce silnika co mi będzie potrzebne, dlatego tutaj napisałem w pierwszej kolejności rozpoznawczo :)

Re: Dziki Beduin

: 2017-11-01 13:35
autor: Loganos69
http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=6754567369 komplet - tylko uszczelka pod kolektor wydechowy bez turbiny

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

Re: Dziki Beduin

: 2017-11-01 13:55
autor: Dziki Beduin
Loganos69 pisze:http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=6754567369 komplet - tylko uszczelka pod kolektor wydechowy bez turbiny

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Tylko są uszczelki do jedynki ja mam Probe 2 2,5. :)
Mam jeszcze sprawe ktoś mi powie do czego są te wolne wtyczki, chcę podpiąć zegarek ale żadna z nich nie pasuje, czy zegarki miały różne wtyczki zależne od roczników ? Ostatnie zdjęcie to mój zegarek w probe.

Re: Dziki Beduin

: 2017-11-01 21:01
autor: Lukasz
Loganos69 pisze:http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=6754567369 komplet - tylko uszczelka pod kolektor wydechowy bez turbiny

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
jest tam uszczelka do downpipe to raczej z turbo,chyba że zdjęcie tylko poglądowe,bo i ten opis jaki dziwny 2.2 12v 128 HP? było coś takiego w ogóle?

Re: Dziki Beduin

: 2017-11-01 21:58
autor: Loganos69
Jak wejdziesz w szczegółach to są informacje do 2.2 12V bez Turbo. Większość rozpoznaje z tego, co sam wyskrobałem z demontażu tego silnika. A kolegę przepraszam, że wprowadziłem w błąd myślałem, że to poszukiwania do jedynki :-)

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

Re: Dziki Beduin

: 2017-11-02 18:35
autor: Dziki Beduin
Loganos69 pisze:Jak wejdziesz w szczegółach to są informacje do 2.2 12V bez Turbo. Większość rozpoznaje z tego, co sam wyskrobałem z demontażu tego silnika. A kolegę przepraszam, że wprowadziłem w błąd myślałem, że to poszukiwania do jedynki :-)

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Nie ma sprawy, ważne są chęci :)

Re: Dziki Beduin

: 2017-11-12 11:03
autor: Kacpes
Ja posiadam po 2 zestawy głowic, tylko możesz się spodziewać stanu. Swoją drogą zbiorniczek dotarł bez szfanku? Bo się trochę martwiłem, że może za mało wypychacza dodałem

Re: Dziki Beduin

: 2017-11-12 11:26
autor: Dziki Beduin
Kacpes pisze:Ja posiadam po 2 zestawy głowic, tylko możesz się spodziewać stanu. Swoją drogą zbiorniczek dotarł bez szfanku? Bo się trochę martwiłem, że może za mało wypychacza dodałem
Tak wszystko ok, okazało się że z silnikiem wszystko ok nie muszę go remontować, rozglądam się za sterownikiem silnika KL07 i ewentualną wiązką do niego.

Re: Dziki Beduin

: 2018-04-21 22:16
autor: Dziki Beduin
Witam po przerwie :) Mam problem który objawił się w trakcie zimy, a raczej po dłuższym postoju tzn: podczas hamowania jadąc do przodu zapala mi się kontrolka od ręcznego płyn cały czas mam, wiązką też ruszałem przy zbiorniczku i nic nie mruga, może jakiś czujnik gdzieś jest i się obluzował? Ktoś coś może pomóc.
Druga sprawa dotyczy licznika, gdy jest gorąco po odpaleniu nie działa mi obrotomierz dopiero jak lekko puknę w niego to zaskakuje i działa, to samo dzieje się z prędkościomierzem tylko że rzadziej. Licznik do wymiany, czy może wyjąć go i sprawdzić czy wtyczki dobrze leża?

Re: Dziki Beduin

: 2018-04-21 23:22
autor: Romas
Płyn masz ale dolej i przestanie świecić ;) co do licznika trzeba by było wyjąć i sprawdzić

Re: Dziki Beduin

: 2018-04-21 23:46
autor: Dziki Beduin
Romas pisze: 2018-04-21 23:22 Płyn masz ale dolej i przestanie świecić ;) co do licznika trzeba by było wyjąć i sprawdzić
Doleje, choć czujnik mam pod jego powierzchnią na tyle że nie powinien się wynurzać, chyba padnę ze śmiechu jak to będzie to ;D

Re: Dziki Beduin

: 2018-04-22 16:06
autor: Spider33
Płyn pod korek i kontrolka świecić nie będzie. Tak jak Romas mówi. A z zegarami możesz wypiąć i wpiąć kostkę z tyłu. Może coś nie styka.

Re: Dziki Beduin

: 2018-04-22 18:58
autor: Dziki Beduin
Dolałem dziś pod korek nie wiele brakowało wieczorkiem zrobię rundkę to się zobaczy czy pomogło :)

Re: Dziki Beduin

: 2018-04-23 13:38
autor: avel
Kiedy ostatnio płyn zmieniałeś? Zrobił się ściśliwy i jego poziom mocno opada przy wciśnięciu hamulca. Servo pompuje jak wściekłe więc spadku siły nie będzie, ale kontrolka się zapali.
Jest jeszcze taka zależność ze w miarę zużywania się klocków i tarcz poziom płynu systematycznie opada, sygnalizując przez to, że kończą się okładziny.

Re: Dziki Beduin

: 2018-04-23 23:12
autor: Dziki Beduin
avel pisze: 2018-04-23 13:38 Kiedy ostatnio płyn zmieniałeś? Zrobił się ściśliwy i jego poziom mocno opada przy wciśnięciu hamulca. Servo pompuje jak wściekłe więc spadku siły nie będzie, ale kontrolka się zapali.
Jest jeszcze taka zależność ze w miarę zużywania się klocków i tarcz poziom płynu systematycznie opada, sygnalizując przez to, że kończą się okładziny.
Wszystko jest ok, 2 lata temu kompleksowy ukł hamulcowy robiłem w miedzy czasie jeszcze odpowietrzałem je zapobiegawczo, pedał hamulca wchodzi idealnie żadnych oporów jedynie klocków, tak jak napisałeś że klocki się starły i lekko płyn opadł, dolałem pod korek i jest git. :)

Re: Dziki Beduin

: 2018-05-07 11:48
autor: Dziki Beduin
http://allegro.pl/zacisk-hamulcowy-przo ... ml#thumb/2
Wyczytałem na forum że do naszego Probe zaciski przód pasują z Mazdy 6 2.0D. Czy te zaciski podejdą? I wtedy klocki jak i tarcza też od tej mazdy zgadza sie?
Pozdrawiam.