marek08
- marek08
- Posty: 341
- Rejestracja: 2015-03-12 16:34
- Samochód: Probe RWD
- Galeria: viewtopic.php?t=22798
- Lokalizacja: Kętrzyn
Re: marek08
Zamienilem przednie kola z tylnymi i, jak dla mnie, zmiana pod kazdym wzgledem na plus Niby tylko 2cm szersze opony, a przyczepnosc sporo lepsza. Wczesniej z tylu opony tarly o blotniki nawet przy najmniejszych koleinach, a teraz wszystko sie ladnie chowa, a i z przodu nic nie trze. No i z przodu jakos wizualnie ladniej wyglada szeroki kapec i nie wydaje sie, zeby wystawaly az tak jak wystawaly z tylu. Moim zdaniem wyglada fajnie
----------EDIT---------
W koncu przyszedl dzien, w ktorym wiekszosci znany Probe zostal zhamowany Rewelacji nie ma, bo ori komp, ale przynajmniej bedzie wiadomo ile dadza modyfikacje, ktore planuje Zgadujcie, ile pokazalo? Pod uwage wezcie, ze jest seryjny komp i wypada zaplon
----------EDIT---------
W koncu przyszedl dzien, w ktorym wiekszosci znany Probe zostal zhamowany Rewelacji nie ma, bo ori komp, ale przynajmniej bedzie wiadomo ile dadza modyfikacje, ktore planuje Zgadujcie, ile pokazalo? Pod uwage wezcie, ze jest seryjny komp i wypada zaplon
- Patryk-
- Klubowicz
- Posty: 2142
- Rejestracja: 2008-07-13 18:30
- Samochód: 2.2 GT 92r... niebawem w remoncie ;]
- Galeria: viewtopic.php?t=14552
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki (stojadła)
- Lukas007
- Klubowicz
- Posty: 579
- Rejestracja: 2009-05-22 20:24
- Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
- Galeria: viewtopic.php?t=15945
- Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
- Kontakt:
Re: marek08
Mi sie wydaje, ze te znane objawy nie dokrecania sie, szarpania na wyzszych obrotach itp to nie wypadanie zapłonu tylko pedalskie, miękkie sprezynki zaworowe, przez co pojawia sie pływanie zaworów (u mnie na ostrzejszym wałku stało sie to bardziej wyczuwalne).
Co do mocy to na seryjnym kompie wiecej jak 230KM wątpie Jak moment ?
Co do mocy to na seryjnym kompie wiecej jak 230KM wątpie Jak moment ?
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5242
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: marek08
175:D
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- marek08
- Posty: 341
- Rejestracja: 2015-03-12 16:34
- Samochód: Probe RWD
- Galeria: viewtopic.php?t=22798
- Lokalizacja: Kętrzyn
Re: marek08
A jednak da sie wiecej na seryjnym kompie Byloby wiecej, gdyby nie zaplon (jestem pewny, ze to zaplon, bo mialem nadtopiony palec rozdzielacza i dlatego wypadal) bo przez niego nie mozna bylo wcisnac gazu na maxa. Te dwa 'zalamania' to odpuszczanie gazu po to, zeby ominac wypadniecie zaplonu w tych dwoch momentach (z puszczeniem gazu wykres wyszedl lepiej niz jak odcinalo zaplon). Teraz wiem na czym stoje, co jest do poprawy i co dadza pozniejsze mody
Filmik z pomiaru:
http://www.facebook.com/probe12vt/videos
Filmik z pomiaru:
http://www.facebook.com/probe12vt/videos
Ostatnio zmieniony 2016-07-11 21:49 przez marek08, łącznie zmieniany 1 raz.
- Spider33
- Posty: 1241
- Rejestracja: 2008-01-05 12:23
- Samochód: Probe x ∞
- Galeria: viewtopic.php?t=20740
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Re: marek08
Najmocniejsze auto w klubie. Moje gratulacje. Skrzynia chyba długo nie wytrzyma przy takim doładowaniu...
- Lukas007
- Klubowicz
- Posty: 579
- Rejestracja: 2009-05-22 20:24
- Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
- Galeria: viewtopic.php?t=15945
- Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
- Kontakt:
Re: marek08
Cholera, pokonałeś mnie o 0,3KM
Ładnie, ale widze, ze mimo wiekszej turbiny dalej to zdycha powyżej 4500rpm ... ciekawe jak to bedzie wygladac, jak wystroisz. Powodzenia.
Skrzynie to juz sobie kup drugą na zapas Powyzej 400NM to kwestia czasu, zwlaszcza przy dobrej przyczepnosci na takim kapciu z przodu.
Ładnie, ale widze, ze mimo wiekszej turbiny dalej to zdycha powyżej 4500rpm ... ciekawe jak to bedzie wygladac, jak wystroisz. Powodzenia.
Skrzynie to juz sobie kup drugą na zapas Powyzej 400NM to kwestia czasu, zwlaszcza przy dobrej przyczepnosci na takim kapciu z przodu.
- marek08
- Posty: 341
- Rejestracja: 2015-03-12 16:34
- Samochód: Probe RWD
- Galeria: viewtopic.php?t=22798
- Lokalizacja: Kętrzyn
Re: marek08
Zdycha moze dlatego, ze turbo jest juz na wykonczeniu. Zobaczymy jak to bedzie wygladac jak sie zregeneruje turbo i czy to cos da. A co do skrzyni, to juz mam w zapasie jedna W poprzedniej rozsypal mi sie dyfer i 2. bieg
- Lukasz
- Klubowicz
- Posty: 1308
- Rejestracja: 2006-05-27 22:43
- Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
- Galeria: viewtopic.php?t=14709
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
- Kontakt:
Re: marek08
trzecia jedynka w naszym klubie co ma ponad 200KM co na to dwujkowicze sasasasa
FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany
Odgazowany
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5242
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: marek08
co z tego że ma ponad 200Km, popatrz na ten wykres
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3438
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Warszawa
Re: marek08
Jak masz lepszy to wstaw swój :Romas pisze:co z tego że ma ponad 200Km, popatrz na ten wykres
Marek, gratuluje.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
- marek08
- Posty: 341
- Rejestracja: 2015-03-12 16:34
- Samochód: Probe RWD
- Galeria: viewtopic.php?t=22798
- Lokalizacja: Kętrzyn
Re: marek08
Z wykresu nie jestem zadowolony, ale wiadomo dlaczego taki jest Wiem co jest nie tak i mam zamiar to poprawic Obiecuje, ze dopoki wykres nie bedzie normalny i nie bedzie na nim 3 z przodu, to go nie pokaze
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5242
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: marek08
Krecik, nie sztuka w piku ustawić doładowanie , ale sztuka jest je utrzymać na równym poziomie, zobacz że niut idzie w górę cały czas a w szczycie spada na ryj, powinien iść płasko a niżej. moim zdaniem zachwycanie się takim wykresem jest z lekka nie poważneKrecioPL pisze:Jak masz lepszy to wstaw swój :Romas pisze:co z tego że ma ponad 200Km, popatrz na ten wykres
.
Wystroi kolega, tak jak powinno być to dopiero się będzie można zachwycać mocą, jak na razie to nie będzie jechało jak 250/440
- Lukasz
- Klubowicz
- Posty: 1308
- Rejestracja: 2006-05-27 22:43
- Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
- Galeria: viewtopic.php?t=14709
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
- Kontakt:
- marek08
- Posty: 341
- Rejestracja: 2015-03-12 16:34
- Samochód: Probe RWD
- Galeria: viewtopic.php?t=22798
- Lokalizacja: Kętrzyn
Re: marek08
Zgadzam sie tutaj w zupelnosci Moze i jest najmocniejszy (chociaz dla mnie roznica 0,3KM to nie roznica) ale za to napewno nie jest najszybszy. Zaplon calkowicie blokuje zabawe na 3. i 4. biegu, czyli tak na prawde na 'najwazniejszych' biegach Od Lukasza dostalbym baty na 100% bo jego Probe przynajmniej potrafi utrzymac ta moc Zeby juz zakonczyc ta dyskusje, to wstawilem ten wykres jako dowod i zeby nie wypowiadac pustych slow. Nie traktuje go jakos powaznie, bo wiem ze przede mna jest wiele pracy, zeby to normalnie wygladalo. Jak juz mowilem, zhamowalem go tylko po to, zeby zobaczyc jaka bedzie roznica po modach Ale nie poddam sie i dopne wszystko na ostatni guzik, nie pozbede sie problemu tak jak kilku poprzednich wlascicieli, o to mozecie byc spokojniRomas pisze:Krecik, nie sztuka w piku ustawić doładowanie , ale sztuka jest je utrzymać na równym poziomie, zobacz że niut idzie w górę cały czas a w szczycie spada na ryj, powinien iść płasko a niżej. moim zdaniem zachwycanie się takim wykresem jest z lekka nie poważneKrecioPL pisze:Jak masz lepszy to wstaw swój :Romas pisze:co z tego że ma ponad 200Km, popatrz na ten wykres
.
Wystroi kolega, tak jak powinno być to dopiero się będzie można zachwycać mocą, jak na razie to nie będzie jechało jak 250/440
Pozdro
Ostatnio zmieniony 2016-06-23 22:21 przez marek08, łącznie zmieniany 1 raz.
- Lukas007
- Klubowicz
- Posty: 579
- Rejestracja: 2009-05-22 20:24
- Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
- Galeria: viewtopic.php?t=15945
- Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
- Kontakt:
Re: marek08
Różnie by mogło być Widać, że górą lepiej trzyma moc niż mój. Przy 5200rpm masz 320NM, u mnie koło 280-290NM. Ciekawi mnie tylko, czy ta Twoja turbina nie będzie za mała, żeby trzymać moc do końca, nawet po strojeniu. Ile miałeś doładowania podczas pomiaru ?Od Lukasza dostalbym baty na 100%
Szkoda, że mamy w innej skali wykresy. Chętnie bym nałożył i porównał ...
- marek08
- Posty: 341
- Rejestracja: 2015-03-12 16:34
- Samochód: Probe RWD
- Galeria: viewtopic.php?t=22798
- Lokalizacja: Kętrzyn
Re: marek08
Doladowanie 1,4 bara spadajace do 1,2
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5242
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: marek08
łukasz ale u Ciebie nieco inaczej idzie niut, mimo że masz ori turbine
- Lukasz
- Klubowicz
- Posty: 1308
- Rejestracja: 2006-05-27 22:43
- Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
- Galeria: viewtopic.php?t=14709
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
- Kontakt:
Re: marek08
-- oryginalny post 2016-06-19 23:21 --
-- dodano 2016-06-19 23:24 --
masz teraz oryginalny kolektor wydechowy ??
tego akurat nie kierowałem do ciebie żebyś sobie nie pomyślałmarek08 pisze: Lukasza dostalbym baty na 100%
-- dodano 2016-06-19 23:24 --
marek08 pisze:Doladowanie 1,4 bara spadajace do 1,2
masz teraz oryginalny kolektor wydechowy ??
FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany
Odgazowany
- marek08
- Posty: 341
- Rejestracja: 2015-03-12 16:34
- Samochód: Probe RWD
- Galeria: viewtopic.php?t=22798
- Lokalizacja: Kętrzyn
Re: marek08
Narazie takLukasz pisze:masz teraz oryginalny kolektor wydechowy ??
- Lisiu
- Klubowicz
- Posty: 3614
- Rejestracja: 2005-04-05 17:40
- Samochód: Corvette C4 LT1
- Galeria: viewtopic.php?t=6117
- Lokalizacja: Sieraków
Re: marek08
Jak to co? Zmieniają paniewkiLukasz pisze:trzecia jedynka w naszym klubie co ma ponad 200KM co na to dwujkowicze sasasasa
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3438
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Warszawa
Re: marek08
My w Poliftach szukamy zaginionej mocyLisiu pisze:Jak to co? Zmieniają paniewkiLukasz pisze:trzecia jedynka w naszym klubie co ma ponad 200KM co na to dwujkowicze sasasasa
3mamy kciuki!marek08 pisze:Zeby juz zakonczyc ta dyskusje, to wstawilem ten wykres jako dowod i zeby nie wypowiadac pustych slow. Nie traktuje go jakos powaznie, bo wiem ze przede mna jest wiele pracy, zeby to normalnie wygladalo. Jak juz mowilem, zhamowalem go tylko po to, zeby zobaczyc jaka bedzie roznica po modach Ale nie poddam sie tak i dopne wszystko na ostatni guzik, nie pozbede sie problemu tak jak kilku poprzednich wlascicieli, o to mozecie byc spokojni
Pozdro
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
- marek08
- Posty: 341
- Rejestracja: 2015-03-12 16:34
- Samochód: Probe RWD
- Galeria: viewtopic.php?t=22798
- Lokalizacja: Kętrzyn
Re: marek08
W koncu zabralem sie za rozbiorke skrzyni. Wiadomo ktoredy powyrzucalo kawalki satelitek dyfra Na poczatku tylko scial sie klin, przez co walek sie wysunal i szlifowal obudowe skrzyni, a pozniej wszystko jakos sie urwalo i wylecialo W poprzedniej skrzyni dyfer byl caly, wiec wyjalem z niego czesci. Na szescie wszystkie tryby w skrzyni sa ok, wiec jak ta padnie, to sie przelozy. Oby w tej tez nie polegla obudowa, bo bedzie slabo
Mial juz tak ktos?
Mial juz tak ktos?