marek08
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5242
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: marek08
Ja już tak miałem 2-3 razy
- Patryk-
- Klubowicz
- Posty: 2142
- Rejestracja: 2008-07-13 18:30
- Samochód: 2.2 GT 92r... niebawem w remoncie ;]
- Galeria: viewtopic.php?t=14552
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki (stojadła)
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5242
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: marek08
Kolega pytał o skrzynie a nie o jedynkę :p
- marek08
- Posty: 341
- Rejestracja: 2015-03-12 16:34
- Samochód: Probe RWD
- Galeria: viewtopic.php?t=22798
- Lokalizacja: Kętrzyn
Re: marek08
A no to teraz pytam o Jedynke Romas, w Dwojce Ci tak skrzynie rozwalilo?
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5242
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: marek08
I to nie raz, ale u mnie skrzynia nie ma lekko
- marek08
- Posty: 341
- Rejestracja: 2015-03-12 16:34
- Samochód: Probe RWD
- Galeria: viewtopic.php?t=22798
- Lokalizacja: Kętrzyn
Re: marek08
-- oryginalny post 2016-07-17 00:03 --
Po prawie miesiacu przerwy, trzeba bylo wyprowadzic bestie na spacer Po wymianie palca rozdzielacza i zmniejszeniu przerwy na swiecach, zaplon nie wypada juz na zadnym biegu. Szkoda ze nie pomyslalem o tym przed hamownia, bo przynajmniej mozna byloby zmierzyc moc na pelnym ogniu
-- dodano 2016-08-02 22:44 --
Przyszlo dzisiaj kilka fantow do Probe
Po prawie miesiacu przerwy, trzeba bylo wyprowadzic bestie na spacer Po wymianie palca rozdzielacza i zmniejszeniu przerwy na swiecach, zaplon nie wypada juz na zadnym biegu. Szkoda ze nie pomyslalem o tym przed hamownia, bo przynajmniej mozna byloby zmierzyc moc na pelnym ogniu
-- dodano 2016-08-02 22:44 --
Przyszlo dzisiaj kilka fantow do Probe
- Patryk-
- Klubowicz
- Posty: 2142
- Rejestracja: 2008-07-13 18:30
- Samochód: 2.2 GT 92r... niebawem w remoncie ;]
- Galeria: viewtopic.php?t=14552
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki (stojadła)
- marek08
- Posty: 341
- Rejestracja: 2015-03-12 16:34
- Samochód: Probe RWD
- Galeria: viewtopic.php?t=22798
- Lokalizacja: Kętrzyn
Re: marek08
Jakos tak wyszlo, mialem juz zamowione wszystko zanim pomyslalem o amelinium
-
- Posty: 486
- Rejestracja: 2014-10-16 14:32
- Samochód: Probe II 2.0 16V 1995 r.
- Galeria: viewtopic.php?t=22741
- Lokalizacja: Strzelce Opolskie
Re: marek08
Amelinowych rur nie pomalujesz !Patryk- pisze:a czemu nierdzewka?
- marek08
- Posty: 341
- Rejestracja: 2015-03-12 16:34
- Samochód: Probe RWD
- Galeria: viewtopic.php?t=22798
- Lokalizacja: Kętrzyn
Re: marek08
Probe skonczony juz pare dni temu, ale czekalem ze zdjeciami i opisem do probnej przejazdzki, ktora odbyla sie dopiero dzisiaj W koncu moge powiedziec, ze podoba mi sie widok pod maska Jesli chodzi o to co bylo robione podczas ostatniego miesiaca, to nowy intercooler, nowe orurowanie 2,5" z nierdzewki + BOV, nowe turbo i troche kosmetyki pod maska. Miedzy tym, a poprzednim setupem czuc bardzo duza roznice. Turbo pompuje max boost juz od 2500 obrotow, czyli jakies 200-300 obrotow szybciej niz poprzednie, a co najwazniejsze, trzyma te 1,5 bara do samego konca. Kilka fotek calosci:
I pare fot z prac i samego orurowania:
Teraz zerwanie przyczepnosci na 3. biegu nie stanowi zadnego problemu, nawet na kapciu 255... Na ten sezon to juz raczej koniec modyfikacji, bede sie poprostu cieszyl obecnym setem. W nastepnym roku strojenie na EMU
PS. Plan na ten rok byl taki, zeby odstawic auto do garazu na zime sprawne, ale 18 wrzesnia wypada zlot na lotnisku, wiec raczej plan nie wypali...
I pare fot z prac i samego orurowania:
Teraz zerwanie przyczepnosci na 3. biegu nie stanowi zadnego problemu, nawet na kapciu 255... Na ten sezon to juz raczej koniec modyfikacji, bede sie poprostu cieszyl obecnym setem. W nastepnym roku strojenie na EMU
PS. Plan na ten rok byl taki, zeby odstawic auto do garazu na zime sprawne, ale 18 wrzesnia wypada zlot na lotnisku, wiec raczej plan nie wypali...
- Patryk-
- Klubowicz
- Posty: 2142
- Rejestracja: 2008-07-13 18:30
- Samochód: 2.2 GT 92r... niebawem w remoncie ;]
- Galeria: viewtopic.php?t=14552
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki (stojadła)
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5242
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: marek08
No i dawaj na hamownie koniecznie,bo chcę zobaczyć kreski
- marek08
- Posty: 341
- Rejestracja: 2015-03-12 16:34
- Samochód: Probe RWD
- Galeria: viewtopic.php?t=22798
- Lokalizacja: Kętrzyn
Re: marek08
Filmy z upalania obiecuje ze beda A na hamownie raczej nie pojade teraz, szkoda mi kasy jak ostatnio bylem No chyba ze bedzie znow na jesien/wiosne jakis DynoDay organizowany u mnie w miescie, to z pewnoscia pojade. A jak nie, to dopiero jak bedzie strojony na EMU. Zrobia napewno pomiar przed montazem i strojeniem i po. Ten przed bedzie taki jaki byl by teraz, bo nie bede do tego czasu nic zmienial
- karakan
- Posty: 469
- Rejestracja: 2016-08-29 23:14
- Samochód: Ford Probe 2.2 GT '89 USA
- Galeria: viewtopic.php?t=24755
- Lokalizacja: Warszawa/Lubin
Re: marek08
Jaki BOV założyłeś?
Biały Ford Probe 2.2 GT '89 USA
Był - Szary Ford Probe 2.2 GT '91 (zezłomowany )
A poza Probe:
Saab 9-5 Aero '03 manual LPG - daily
Volvo 340 '83 1.4 manual LPG - niezły gruz, ale jeździ
Był - Szary Ford Probe 2.2 GT '91 (zezłomowany )
A poza Probe:
Saab 9-5 Aero '03 manual LPG - daily
Volvo 340 '83 1.4 manual LPG - niezły gruz, ale jeździ
- marek08
- Posty: 341
- Rejestracja: 2015-03-12 16:34
- Samochód: Probe RWD
- Galeria: viewtopic.php?t=22798
- Lokalizacja: Kętrzyn
Re: marek08
Replika HKS SSQV3
- marek08
- Posty: 341
- Rejestracja: 2015-03-12 16:34
- Samochód: Probe RWD
- Galeria: viewtopic.php?t=22798
- Lokalizacja: Kętrzyn
Re: marek08
Dzisiaj przekonalem sie, ze bezpieczenstwo zawsze powinno byc stawiane na pierwszym miejscu. Pojechalem sobie na ten zlot na lotnisko ze znajomymi. Auto na poczatku podawalo jak zle. Latal tak, ze juz mialem gdzies to, czy rozwale skrzynie Pierwszy przejazd super, drugi jeszcze lepiej (trojka skleila tak brutalnie, ze bylem pewien ze cos sie wysypie ), ale trzeci... Cisnalem na maxa, juz mialem wbijac czworke, ale cos mnie tchnelo, zeby jednak juz lekko przyhamowac. No i wlasnie, nie ma hamulcow... Nadal nie mam pojecia co bylo przyczyna, czy az tak nagrzaly sie hamulce, ze juz nie daly rady, czy spuchl przewod, ale poprostu samochod nie zareagowal na pedal hamulca. Staralem sie wyhamowac silnikiem i recznym, ale nadal bylem za bardzo rozpedzony. Wpadlem juz bokiem na pole, przestawilem przodem znak, a bokiem przywalilem w dwa wielkie konary. Samochod przechylil sie o jakies 40°, ale na szczescie jest na tyle szeroki i niski, ze nie zaliczylem rolki W efekcie: oba zderzaki polamane (kurde, a mialem takie plany co do przedniego ), drzwi kierowcy rozwalone, wgnieciony tylny blotnik i opony do wymiany. Nawet nie wyobrazacie sobie jak sie cieszylem, ze z mojej glupoty wynikly tylko takie szkody. Podwozie sie nie skosilo, zawieszenie nie ucierpialo, kola sie nie pokrzywily (nie mam pojecia jak udalo im sie przyjac takie uderzenie bez szwanku). No i co, wycofalem z pola, podjechalem kawalek, zeby zobaczyc czy nie ma bicia i czy nic sie nie pokrzywilo. Obejrzalem dokladnie auto, wszystko ok, wiec pojechalem sobie posmigac dalej, ale nadtopila sie kopulka i znowu zaczal wypadac zaplon, wiec odpuscilen sobie juz swirowanie na dzisiaj. Pisze to wszystko tylko po to, zeby przestrzec wszystkich, ktorzy planuja sobie poswirowac na ori hamulcach - nie polecam Dostalem dzisiaj nauczke, wiec komentarze o mojej glupocie mozecie sobie odpuscic Postanowilem, ze pierwsze co zrobie po doprowadzeniu go do normalnego stanu, to jakies duze hamulce z przewodami w stalowym oplocie, wiec jesli ktos liczyl tylko na zwiekszanie mocy, to z gory przepraszam Lapcie jeszcze tylko panoramke ze znajomymi. Na zdjeciu miedzy innymi Fiat 125p 2.0 turbo, Polonez z silnikiem Rovera 1.6 z dolozonym turbo, E36 3,1l turbo i Audi 200 2,2 turbo w rzadowej wersji (jedna z dwoch w Polsce):
- Lukas007
- Klubowicz
- Posty: 579
- Rejestracja: 2009-05-22 20:24
- Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
- Galeria: viewtopic.php?t=15945
- Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
- Kontakt:
Re: marek08
Niech to nie zabrzmi źle, ale najpierw sie robi odpowiednie hamulce (podstawa w Probe 1 gen, bo seria nie hamuje tylko spowalnia), zawieszenie itp, a dopiero potem sie robi większe moce. Ale głupotą tego nie nazwe, po prostu sie zdarza. Ważne, że Ci sie nic nie stało, a auto nadaje sie do ogarnięcia.
- marek08
- Posty: 341
- Rejestracja: 2015-03-12 16:34
- Samochód: Probe RWD
- Galeria: viewtopic.php?t=22798
- Lokalizacja: Kętrzyn
Re: marek08
Gdyby hamulce zadzialaly choc troche, to bym wyhamowal, ale one nie zareagowaly wcale. Nie wiedzialem, ze jest to mozliwe przy calych nowych hamulcach. Wiem, ze powinienem od razu wstawiac wieksze, kazdy to mowi, ale jak widac musialem w stu procentach przekonac sie o tym na wlasnej skorze... A Probe jest jak najbardziej do ogarniecia, zrobie to jak tylko znajde troche czasu
- karakan
- Posty: 469
- Rejestracja: 2016-08-29 23:14
- Samochód: Ford Probe 2.2 GT '89 USA
- Galeria: viewtopic.php?t=24755
- Lokalizacja: Warszawa/Lubin
Re: marek08
Jakie inne tarcze można wstawić? Od probe II gen?
Biały Ford Probe 2.2 GT '89 USA
Był - Szary Ford Probe 2.2 GT '91 (zezłomowany )
A poza Probe:
Saab 9-5 Aero '03 manual LPG - daily
Volvo 340 '83 1.4 manual LPG - niezły gruz, ale jeździ
Był - Szary Ford Probe 2.2 GT '91 (zezłomowany )
A poza Probe:
Saab 9-5 Aero '03 manual LPG - daily
Volvo 340 '83 1.4 manual LPG - niezły gruz, ale jeździ
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5242
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: marek08
od probe 2gen to byś raczej nie polepszył
- Sallmo
- Klubowicz
- Posty: 1886
- Rejestracja: 2007-08-26 17:46
- Samochód: Mazda Probe - 2,5 V6 USA 92r & Honda CBR 929RR FireBlade
- Galeria: viewtopic.php?t=14192
- Lokalizacja: Warszawa Praga Północ
Re: marek08
Ważne żeś cały i zdrowy A probka zawsze można naprawić .
Wspomnienia..Probe 2,2 GL 89 USA jest......
Jedyna w Polsce Mazda Probe GT V6 93r.......a może i na świecie ?
"...nie mam RWD , bokiem jeździć nie muszę
wolę mieć przód napęd ale taki co ma Duszę ..."
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się rozkręcać; pięćdziesięciu, aby nauczyć się skręcać." (Sallmo)
"...Osiagnąłem już ten określony wiek, w którym moj mózg przeszedł z "lepiej abyś tego nie mówił" do "Je..Bać to ,zobaczymy co sie stanie "..."
Jedyna w Polsce Mazda Probe GT V6 93r.......a może i na świecie ?
"...nie mam RWD , bokiem jeździć nie muszę
wolę mieć przód napęd ale taki co ma Duszę ..."
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się rozkręcać; pięćdziesięciu, aby nauczyć się skręcać." (Sallmo)
"...Osiagnąłem już ten określony wiek, w którym moj mózg przeszedł z "lepiej abyś tego nie mówił" do "Je..Bać to ,zobaczymy co sie stanie "..."
- vitek
- Klubowicz
- Posty: 1749
- Rejestracja: 2007-11-22 17:26
- Galeria: viewtopic.php?t=13010
- Lokalizacja: Skarżysko
Re: marek08
Zobacz co można wstawić http://fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?f=12&t=15945karakan pisze:Jakie inne tarcze można wstawić? Od probe II gen?
był Ford Probe 2.0 16V - '96 Grey Green Metallic
jest Mondeo MK3 2.0 16V 145 KM ATX
jest Mondeo MK3 2.0 16V 145 KM ATX
- karakan
- Posty: 469
- Rejestracja: 2016-08-29 23:14
- Samochód: Ford Probe 2.2 GT '89 USA
- Galeria: viewtopic.php?t=24755
- Lokalizacja: Warszawa/Lubin
Re: marek08
Póki co hamulce u mnie z przodu działają, a i nie mam takiej mocy jak Lukas007 Czeka mnie wymiana hamulców z tyłu, stąd pytanie - te tarcze KVR widzę, że tylko w Kanadzie dostępne, a jestem ciekaw co można lepszego od serii kupić na polskim rynkuvitek pisze:Zobacz co można wstawić http://fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?f=12&t=15945karakan pisze:Jakie inne tarcze można wstawić? Od probe II gen?
Biały Ford Probe 2.2 GT '89 USA
Był - Szary Ford Probe 2.2 GT '91 (zezłomowany )
A poza Probe:
Saab 9-5 Aero '03 manual LPG - daily
Volvo 340 '83 1.4 manual LPG - niezły gruz, ale jeździ
Był - Szary Ford Probe 2.2 GT '91 (zezłomowany )
A poza Probe:
Saab 9-5 Aero '03 manual LPG - daily
Volvo 340 '83 1.4 manual LPG - niezły gruz, ale jeździ
- marek08
- Posty: 341
- Rejestracja: 2015-03-12 16:34
- Samochód: Probe RWD
- Galeria: viewtopic.php?t=22798
- Lokalizacja: Kętrzyn