marek08
: 2015-03-12 19:36
PROBE RWD
Silnik i napęd:
- silnik F2T
- wałek rozrządu Świątek
- podwójne sprężyny zaworowe
- standalone EasyEcu 3+
- strojenie SU2 Performance
- turbo GTX3071R
- kolektor wydechowy baran
- wastegate 60mm
- downpipe 3", reszta wydechu 2,5"
- wtryski 750cc
- pompa paliwa 044
- aluminiowy zbiornik paliwa + swirl pot
- kolektor dolotowy custom
- intercooler 600x300x76
- dolot alu 2,5"
- blow off Properfekt Typ2
- cewka zapłonowa Opel Omega
- chłodnica wody alu Nissan S13 + Spal
- magistrala wodna z przodu silnika z Mazdy B2000
- chłodnica oleju na podstawce z termostatem
- miska olejowa custom z klapami
- smok Subaru
- skrzynia biegów i cały napęd Opel Omega V6
- sprzęgło Poweride na docisku Sachs Performance
- shifter Swagier
- poduszki silnika Swagier
Moc i moment obrotowy: 323KM/426Nm
Zawieszenie i układ kierowniczy:
- przednie podłużnice z kielichami i całym zawieszeniem E36
- wahacze +5cm Poweride
- adaptery skrętu Odesa CNC
- tuleje acentryczne
- camber plates 3d Swagier
- gwint przód na amortyzatorze TaTechnix + sprężyna Eibach 9kg
- rozpórka przód Staffa
- dłuższe drążki kierownicze E90
- łącznik kolumny kierowniczej custom na krzyżaku z Tigry B
- pompa wspomagania Astra
- sanki tył Omega B
- tylne kielichy zrobione od podstaw
- gwint tył custom na bazie MSR przerobiony na kolumne, utwardzony + sprężyna 8kg
- mocowania górne tył Swagier
- rozpórka tył
- całe zawieszenie na żółtym poliuretanie
Układ hamulcowy:
- hamulce przód E46 3,0 (na tarczy 325mm)
- hamulce tył Omega (tarcza 286mm wentylowana)
- hydrołapa Odesa CNC
- korektor siły hamowania
- nowe przewody sztywne + elastyczne w oplocie HEL
Wnętrze:
- fotel kubełkowy Beltenic
- kierownica fake Nardi
- pasy szelkowe Takata
- wskaźniki boost, egt, temp. oleju
Kilka zdjęć z budowy:
Pierwsze testy:
https://drive.google.com/file/d/1-_xwdV ... p=drivesdk
Silnik i napęd:
- silnik F2T
- wałek rozrządu Świątek
- podwójne sprężyny zaworowe
- standalone EasyEcu 3+
- strojenie SU2 Performance
- turbo GTX3071R
- kolektor wydechowy baran
- wastegate 60mm
- downpipe 3", reszta wydechu 2,5"
- wtryski 750cc
- pompa paliwa 044
- aluminiowy zbiornik paliwa + swirl pot
- kolektor dolotowy custom
- intercooler 600x300x76
- dolot alu 2,5"
- blow off Properfekt Typ2
- cewka zapłonowa Opel Omega
- chłodnica wody alu Nissan S13 + Spal
- magistrala wodna z przodu silnika z Mazdy B2000
- chłodnica oleju na podstawce z termostatem
- miska olejowa custom z klapami
- smok Subaru
- skrzynia biegów i cały napęd Opel Omega V6
- sprzęgło Poweride na docisku Sachs Performance
- shifter Swagier
- poduszki silnika Swagier
Moc i moment obrotowy: 323KM/426Nm
Zawieszenie i układ kierowniczy:
- przednie podłużnice z kielichami i całym zawieszeniem E36
- wahacze +5cm Poweride
- adaptery skrętu Odesa CNC
- tuleje acentryczne
- camber plates 3d Swagier
- gwint przód na amortyzatorze TaTechnix + sprężyna Eibach 9kg
- rozpórka przód Staffa
- dłuższe drążki kierownicze E90
- łącznik kolumny kierowniczej custom na krzyżaku z Tigry B
- pompa wspomagania Astra
- sanki tył Omega B
- tylne kielichy zrobione od podstaw
- gwint tył custom na bazie MSR przerobiony na kolumne, utwardzony + sprężyna 8kg
- mocowania górne tył Swagier
- rozpórka tył
- całe zawieszenie na żółtym poliuretanie
Układ hamulcowy:
- hamulce przód E46 3,0 (na tarczy 325mm)
- hamulce tył Omega (tarcza 286mm wentylowana)
- hydrołapa Odesa CNC
- korektor siły hamowania
- nowe przewody sztywne + elastyczne w oplocie HEL
Wnętrze:
- fotel kubełkowy Beltenic
- kierownica fake Nardi
- pasy szelkowe Takata
- wskaźniki boost, egt, temp. oleju
Kilka zdjęć z budowy:
Pierwsze testy:
https://drive.google.com/file/d/1-_xwdV ... p=drivesdk