BomberMAX

Kolekcje fotek.
LukaszProbe
Posty: 509
Rejestracja: 2015-10-11 22:04
Samochód: Probe r.96 2.0 16V
Galeria: viewtopic.php?t=23104
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Re: BomberMAX

Post autor: LukaszProbe »

Dobra decyzja! Jedynie -35 wizualnie zrobiloby super robote. Jak sie sprawuje probek? Latasz nim cos wiecej?
Awatar użytkownika
BomberMAX
Posty: 413
Rejestracja: 2014-04-11 15:05
Samochód: Probe II 96' 2.0 Medici
Galeria: viewtopic.php?t=22899

Re: BomberMAX

Post autor: BomberMAX »

-- oryginalny post 2016-05-01 21:29 --

O tak! teraz to główny pojazd, przez 2 miesiace zrobiłem 3000km, im dłużej nim jeżdże tym więcej frajdy daje :)

-- dodano 2016-06-10 10:21 --

Pany jak podłączyć światła dzienne LED do Probka?
Próbuje na różnoraki sposób ale efekt zły, co najwyżej LEDy mi się przyciemniają ale nigdy nie jest tak że jak je podłącze to są wyłączone, zawsze świecą... masakra jakaś...
U konkurencji na forum nie pasuje wszystko bo mam inaczej bezpieczniki wyprowadzone. POMOCY :)
Awatar użytkownika
duracell
Posty: 830
Rejestracja: 2006-06-17 22:25
Samochód: osobowy
Lokalizacja: CB

Re: BomberMAX

Post autor: duracell »

Schematów jest bardzo dużo, w drugim montowałem tydzień temu wg. tego schematu
http://obrazki.elektroda.pl/3744921700_1312889160.jpg
Całość (czyli przekaźnik) zamontowany koło kolumny kierowniczej, napięcie przed i za stacyjką brane z kabli do stacyjki.
Wyciągasz 2 kable z kabiny, 1 plusowy od postojowych, 2 od ledów.
„czysta krew, trzeźwy umysł”
Awatar użytkownika
BomberMAX
Posty: 413
Rejestracja: 2014-04-11 15:05
Samochód: Probe II 96' 2.0 Medici
Galeria: viewtopic.php?t=22899

Re: BomberMAX

Post autor: BomberMAX »

Będę musiał próbować. Czemu to nie jest tak, że jeden podłącze do postojówek, drugi do (-) a trzeci do stacyjki? I gitara... czemu cały układ jest pod napięciem? nie rozumiem... Nie ma jakiegoś prostego sposobu żeby wszystko podłączyć pod maską?
Awatar użytkownika
duracell
Posty: 830
Rejestracja: 2006-06-17 22:25
Samochód: osobowy
Lokalizacja: CB

Re: BomberMAX

Post autor: duracell »

W zasadzie gdzie sobie to umieścisz to osobista sprawa, mnie było wygodniej pod deską obok kolumny.
Zawsze to jeden kabel mniej do ciągnięcia, zwłaszcza że mam tak jak w tym schemacie kontrolkę włączonych dziennych przy zegarach.
Schemat jest poprawny, ten z .net też jest poprawny. Coś musiałeś sam przekombinować.
„czysta krew, trzeźwy umysł”
Awatar użytkownika
BomberMAX
Posty: 413
Rejestracja: 2014-04-11 15:05
Samochód: Probe II 96' 2.0 Medici
Galeria: viewtopic.php?t=22899

Re: BomberMAX

Post autor: BomberMAX »

Na moje z linku:
http://ford-probe.net/content/view/107/25/
i wg instrukcji DRL to kabel czarny poszedł do (-), kabel biały do nr. 5 "Wszystkie układy załączane przez stacyjkę", zielony do postojówki ... i lipa.
Awatar użytkownika
duracell
Posty: 830
Rejestracja: 2006-06-17 22:25
Samochód: osobowy
Lokalizacja: CB

Re: BomberMAX

Post autor: duracell »

Noc nie rozumiem z tego pisania, masz moduł DRL?
„czysta krew, trzeźwy umysł”
Awatar użytkownika
BomberMAX
Posty: 413
Rejestracja: 2014-04-11 15:05
Samochód: Probe II 96' 2.0 Medici
Galeria: viewtopic.php?t=22899

Re: BomberMAX

Post autor: BomberMAX »

światła dzienne z automatem kupione firmy NOXON.
Instrukcja mówi: czarny do (-), biały do (+) albo zapłonu, zielony do posojówki...
Awatar użytkownika
duracell
Posty: 830
Rejestracja: 2006-06-17 22:25
Samochód: osobowy
Lokalizacja: CB

Re: BomberMAX

Post autor: duracell »

No i tak podłączyłeś ? No to powinno działać :)
Więcej precyzji bo z tego co teraz piszesz to są dzienne z automatem a nie dzienne dzienne :)
Czyli są na 3 kabelkach, trzeba było tak od razu.
A ten biały to gdzie wetkłeś dokładnie a nie że pod + :D ?
A zielony?
„czysta krew, trzeźwy umysł”
Awatar użytkownika
Scyzor
Posty: 1267
Rejestracja: 2009-04-26 19:54
Samochód: 2.0'95 ; Jag X-Type 2,5'05
Lokalizacja: Bydgoszcz/Trzemeszno

Re: BomberMAX

Post autor: Scyzor »

duracell pisze:A zielony?
"Zielonym do góry!" Tak milicjanci drzewka sadzili :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

A zielony się podłącza np. pod plus postojówki, żeby załączając postój (a dokładnie normalne światła) odłączyło dzienne :wink:
W dwójce też mam takie. W jedynce nie miałem z automatem więc użyłem przekaźnika. Efekt taki sam.
Obrazek
Awatar użytkownika
BomberMAX
Posty: 413
Rejestracja: 2014-04-11 15:05
Samochód: Probe II 96' 2.0 Medici
Galeria: viewtopic.php?t=22899

Re: BomberMAX

Post autor: BomberMAX »

Scyzor pisze:
duracell pisze:A zielony?
"Zielonym do góry!" Tak milicjanci drzewka sadzili :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

A zielony się podłącza np. pod plus postojówki, żeby załączając postój (a dokładnie normalne światła) odłączyło dzienne :wink:
W dwójce też mam takie. W jedynce nie miałem z automatem więc użyłem przekaźnika. Efekt taki sam.

Nie działa :/ podejrzewam że zielonka mi figluje....
Awatar użytkownika
duracell
Posty: 830
Rejestracja: 2006-06-17 22:25
Samochód: osobowy
Lokalizacja: CB

Re: BomberMAX

Post autor: duracell »

Zrób wg schematu który dałem i będziesz miał spokój, czyli odłącz zielony, dołóż przekaźnik i tyle.
Te dzienne ze zintegrowanym automatem mają różne opinie co do działania automatu, z tego co w wolnej chwili wyczytałem.
„czysta krew, trzeźwy umysł”
Awatar użytkownika
cuba27
Klubowicz
Posty: 512
Rejestracja: 2012-02-12 17:47
Samochód: Ford Probe II 2.0 1996
Galeria: viewtopic.php?t=19969
Lokalizacja: Ścinawa/Wrocław

Re: BomberMAX

Post autor: cuba27 »

A nie prościej + i - z postojówek a sterowanie z +h4 mijania. Wtedy ledy włączasz z postojowymi a gasną przy otwarciu lamp. I chociaż policja jadąca za tobą ma jeden powód mniej do rutynowej kontroli bo widza ze tył się świeci. Wg ustawy auta wyprodukowane bodajże do 2005 roku mogą mieć oświetlenie dzienne zrobione w ten sposób.
Obrazek
Awatar użytkownika
BomberMAX
Posty: 413
Rejestracja: 2014-04-11 15:05
Samochód: Probe II 96' 2.0 Medici
Galeria: viewtopic.php?t=22899

Re: BomberMAX

Post autor: BomberMAX »

cuba27 pisze:A nie prościej + i - z postojówek a sterowanie z +h4 mijania. Wtedy ledy włączasz z postojowymi a gasną przy otwarciu lamp. I chociaż policja jadąca za tobą ma jeden powód mniej do rutynowej kontroli bo widza ze tył się świeci. Wg ustawy auta wyprodukowane bodajże do 2005 roku mogą mieć oświetlenie dzienne zrobione w ten sposób.
I tak też zrobię :)
Awatar użytkownika
cuba27
Klubowicz
Posty: 512
Rejestracja: 2012-02-12 17:47
Samochód: Ford Probe II 2.0 1996
Galeria: viewtopic.php?t=19969
Lokalizacja: Ścinawa/Wrocław

Re: BomberMAX

Post autor: cuba27 »

Jakbyś miał jakiś problem to pisz
Obrazek
Awatar użytkownika
Scyzor
Posty: 1267
Rejestracja: 2009-04-26 19:54
Samochód: 2.0'95 ; Jag X-Type 2,5'05
Lokalizacja: Bydgoszcz/Trzemeszno

Re: BomberMAX

Post autor: Scyzor »

A podłączałeś ten zielony na krótko do plusa jak świecą LEDy :?:
Obrazek
Awatar użytkownika
BomberMAX
Posty: 413
Rejestracja: 2014-04-11 15:05
Samochód: Probe II 96' 2.0 Medici
Galeria: viewtopic.php?t=22899

Re: BomberMAX

Post autor: BomberMAX »

Już mnie kur**** bierze, 10 tysiecy wariantow wraz ze sugestią kolegi u góry i DUPA. Problem jest jeden. Po wyjęciu kluczyka, wyłączeniu światełek zewnętrznych one nadal się palą... Problem chyba leży w tym że te DRLy maja funkcje przyciemniana (DIM) i służą wtedy jako pozycyjne przód... sam już nie wiem.
Załączniki
IMG_20160614_134639.jpg
Prezes5G19
Posty: 486
Rejestracja: 2014-10-16 14:32
Samochód: Probe II 2.0 16V 1995 r.
Galeria: viewtopic.php?t=22741
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Re: BomberMAX

Post autor: Prezes5G19 »

,,sprzedaj to i kup sobie coś ciepłego do jedzenia" cytat mojego byłego szefa.
:mrgreen:
Awatar użytkownika
cuba27
Klubowicz
Posty: 512
Rejestracja: 2012-02-12 17:47
Samochód: Ford Probe II 2.0 1996
Galeria: viewtopic.php?t=19969
Lokalizacja: Ścinawa/Wrocław

Re: BomberMAX

Post autor: cuba27 »

To jak je teraz masz podłączone?
Obrazek
Awatar użytkownika
BomberMAX
Posty: 413
Rejestracja: 2014-04-11 15:05
Samochód: Probe II 96' 2.0 Medici
Galeria: viewtopic.php?t=22899

Re: BomberMAX

Post autor: BomberMAX »

-- oryginalny post 2016-06-15 07:55 --

Mam odlaczone :/

-- dodano 2016-06-19 13:43 --

Podłączyłem + od DRL do "METER" pod stacyjka i jest ok, włąc zają się wraz z zapłonem, niestety nijak nie mogę spowodować żeby się wyłączały wraz z pozycyjnymi/lub/mijania.... Jak podłącze żółty do + dla testów to lampka się przyciemnia tylko....

-- dodano 2016-06-23 20:26 --

Pany jak najlepiej przeciągnąć kabelek spod maski silnika do kabiny? Macie jakiś szybki sposób?
LukaszProbe
Posty: 509
Rejestracja: 2015-10-11 22:04
Samochód: Probe r.96 2.0 16V
Galeria: viewtopic.php?t=23104
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Re: BomberMAX

Post autor: LukaszProbe »

Nad pedałem sprzęgła jest uszczelka z jakims przewodem - lekko ja nadcialem i wlozylem w nia kabelek ze swiatel dziennych. Guma z uszczelki jest dosyc twarda.
Ostatnio zmieniony 2016-06-23 23:15 przez LukaszProbe, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
BomberMAX
Posty: 413
Rejestracja: 2014-04-11 15:05
Samochód: Probe II 96' 2.0 Medici
Galeria: viewtopic.php?t=22899

Re: BomberMAX

Post autor: BomberMAX »

dzięki... zalatwione. DRL juz na obrotach. Mam calkowicie inaczej bezpieczniki rozdysponowane
Awatar użytkownika
BomberMAX
Posty: 413
Rejestracja: 2014-04-11 15:05
Samochód: Probe II 96' 2.0 Medici
Galeria: viewtopic.php?t=22899

Re: BomberMAX

Post autor: BomberMAX »

15K Km nakreconych jupiiiiiii
LukaszProbe
Posty: 509
Rejestracja: 2015-10-11 22:04
Samochód: Probe r.96 2.0 16V
Galeria: viewtopic.php?t=23104
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Re: BomberMAX

Post autor: LukaszProbe »

Super.Jakies zmiany w probku?
Awatar użytkownika
BomberMAX
Posty: 413
Rejestracja: 2014-04-11 15:05
Samochód: Probe II 96' 2.0 Medici
Galeria: viewtopic.php?t=22899

Re: BomberMAX

Post autor: BomberMAX »

Sprężynki, eksploatacyjne sprawy, przymierzam się w k0ońcu do zamontowania pilocików, za tydzień robię kompletną konserwacje podwozia i wejdą inne fele.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Galeria”