LukaszV8

Kolekcje fotek.
Awatar użytkownika
infernoblade
Klubowicz
Posty: 1278
Rejestracja: 2013-10-03 20:04
Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
Galeria: viewtopic.php?t=21646
Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk

Re: LukaszV8

Post autor: infernoblade »

[*]
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''

Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA

Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
Awatar użytkownika
LukaszV8
Klubowicz
Posty: 677
Rejestracja: 2009-01-06 10:10
Samochód: Probe GT 1992r.
Galeria: viewtopic.php?t=23045
Lokalizacja: Kraków/Myślenice

Re: LukaszV8

Post autor: LukaszV8 »

:( :( :( :( :( :( :(
Obrazek
,,...Panie, a ile to pali?...''
Awatar użytkownika
infernoblade
Klubowicz
Posty: 1278
Rejestracja: 2013-10-03 20:04
Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
Galeria: viewtopic.php?t=21646
Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk

Re: LukaszV8

Post autor: infernoblade »

Straszna szkoda :( Będziesz połowa na inny egzemplarz ?
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''

Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA

Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
Awatar użytkownika
LukaszV8
Klubowicz
Posty: 677
Rejestracja: 2009-01-06 10:10
Samochód: Probe GT 1992r.
Galeria: viewtopic.php?t=23045
Lokalizacja: Kraków/Myślenice

Re: LukaszV8

Post autor: LukaszV8 »

:| Nie wiem Tomek na razie przysłowiowo ,,serce mi się kraje'' o to Auto. Żonę w nim poznałem, do pracy do niemiec nas woził z Bratem taki kawał drogi bez zająknięcia, na zlocie byliśmy, zdjęć tyle... :|

Justyna mówi do mnie, że poszukamy coś, że może 2gena tym razem...Jej też szkoda tego auta. A dobra...nic nie poradzisz. Nic nie jest wieczne.
Obrazek
,,...Panie, a ile to pali?...''
Maxxum
Klubowicz
Posty: 3825
Rejestracja: 2004-06-03 22:15
Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
Galeria: viewtopic.php?t=7746
Lokalizacja: Tarnów

Re: LukaszV8

Post autor: Maxxum »

Szkoda. Sporo pracy włożonej w remont i takie coś :cry:
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)
Awatar użytkownika
Lukas007
Klubowicz
Posty: 579
Rejestracja: 2009-05-22 20:24
Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
Galeria: viewtopic.php?t=15945
Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
Kontakt:

Re: LukaszV8

Post autor: Lukas007 »

Do odratowania. Wspawać dwa progi, łatka na dziurę w podłodze, podłużnice z grubych profili. Wszystko zakonserwować i jeszcze pojeździ. Szkoda go na złom - nadwozie ładne.
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: LukaszV8

Post autor: Romas »

Ty chyba zgnitej jedynki nie widziałeś :)
Awatar użytkownika
LukaszV8
Klubowicz
Posty: 677
Rejestracja: 2009-01-06 10:10
Samochód: Probe GT 1992r.
Galeria: viewtopic.php?t=23045
Lokalizacja: Kraków/Myślenice

Re: LukaszV8

Post autor: LukaszV8 »

Proszę nie dobijajcie. Bo zaraz zacznę sobie wypominać sam sobie, że auto było do odratowania. Luźnymi 7 tyś. zł nie dysponuje żeby oddać go w ręce fachowców, a pewnie i tak by brakło o ile by chcieli robić to auto- całe podwozie to z 5 warstw konserwacji, a w środku próchno...wyglądało ładnie do póki się nie ruszyło tego...Czuje się jakbym brał udział w pogrzebie najlepszego kumpla. Kiedyś uważałem, że tylko 2gen chce bo jedynka brzydka kanciasta, środek starodawny...teraz nie zamieniłbym za żadnego 2gena, a już muszę się rozstać...
Ostatnio zmieniony 2018-07-03 18:54 przez LukaszV8, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
,,...Panie, a ile to pali?...''
Awatar użytkownika
Lukasz
Klubowicz
Posty: 1306
Rejestracja: 2006-05-27 22:43
Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
Galeria: viewtopic.php?t=14709
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
Kontakt:

Re: LukaszV8

Post autor: Lukasz »

Nie płacz tylko rozbieraj i remontuj,bo nie jest tak źle,Muszę kiedyś podesłać kilka fotek jakie ludzie samochody do piaskowania przywożą bo nam na forum morale spada :mrgreen:
FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany :)
Awatar użytkownika
LukaszV8
Klubowicz
Posty: 677
Rejestracja: 2009-01-06 10:10
Samochód: Probe GT 1992r.
Galeria: viewtopic.php?t=23045
Lokalizacja: Kraków/Myślenice

Re: LukaszV8

Post autor: LukaszV8 »

Zobacz sobie jakie są u Ciebie podłużnice, a jakie u mnie...
Obrazek
,,...Panie, a ile to pali?...''
Awatar użytkownika
Lukas007
Klubowicz
Posty: 579
Rejestracja: 2009-05-22 20:24
Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
Galeria: viewtopic.php?t=15945
Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
Kontakt:

Re: LukaszV8

Post autor: Lukas007 »

Nikt Cie nie dobija. Szkoda go po prostu, a widziałem w życiu gorszy stan podłogi ;) Jak masz jak go gdzieś rozebrać troche we własnym zakresie i tak oddać do blacharza, to myśle, że aż tyle to Cie nie wyjdzie. No bo jak w takim stanie odstawiać do warsztatu "specjaliści od odrestaurowywania klasyków" to faktycznie, na złom, bo pójdziesz z torbami i nakład finansowy nie jest tego wart.
Awatar użytkownika
Lukasz
Klubowicz
Posty: 1306
Rejestracja: 2006-05-27 22:43
Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
Galeria: viewtopic.php?t=14709
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
Kontakt:

Re: LukaszV8

Post autor: Lukasz »

LukaszV8 pisze: 2018-07-03 20:59 Zobacz sobie jakie są u Ciebie podłużnice, a jakie u mnie...
No akurat podłużnica jest lepsza ale reszta u ciebie jak nówka w porównaniu z moim sprzętem przynajmniej masz jakieś progi bo u mnie to poodpadały kompletnie już :shock:
FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany :)
Awatar użytkownika
tomaszjar
Posty: 20
Rejestracja: 2016-10-14 23:49
Samochód: Probe 2.2 GT '92
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

Re: LukaszV8

Post autor: tomaszjar »

Nasz był w podobnym stanie, podłużnica to najmniejszy problem. Czyścisz malujesz czymś na rdzę, dopasowujesz profil który nakładasz na podłużnicę ze sporą zakładką przód i tył, spawasz, malujesz, zalewasz do środka grubo konserwacji. Gotowe
Awatar użytkownika
KrecioPL
Klubowicz
Posty: 3438
Rejestracja: 2012-02-27 16:00
Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
Galeria: viewtopic.php?t=21787
Lokalizacja: Warszawa

Re: LukaszV8

Post autor: KrecioPL »

tomaszjar pisze: 2018-07-04 09:47 Czyścisz malujesz czymś na rdzę, dopasowujesz profil który nakładasz na podłużnicę ze sporą zakładką przód i tył, spawasz, malujesz, zalewasz do środka grubo konserwacji. Gotowe
:shock: :shock: :shock: -o-| -o-| -o-| :twisted: :twisted: :twisted:
No gratuluję pomysłu. W ten sposób tylko zamaskowaliście brak podłużnicy - nic więcej.
Podłużnica to element konstrukcyjny, który ma spełniać określone wymogi co do wytrzymałości na skręcanie, ściskanie, rozciąganie, zgniatanie... Prawdziwy blacharz mógłby pomóc, ale na pewno nie kawałkiem profilu! W żaden sposób takiego auta nie można uznać za odbudowanego, gdyż element nie będzie spełniał swoich funkcji odnośnie przenoszenia sił i naprężeń.

LukaszV8 - łącze się z Tobą w bólu, bo nikt nie podejrzewał takiego stanu. Widziałem, macałem to auto i wyobrażam sobie Twoje niedowierzanie po wykryciu tych defektów. W kwestii ratowania itp. - może i udałoby się to uratować, ale profesjonalna naprawa tego kosztowałaby w grubych tysiącach, a markowanie takich ubytków kawałkami profili nie załatwia sprawy.
Popieram Twoją decyzję z jednego prostego względu - bezpieczeństwo. Masz już doświadczenia kolizyjne, więc zdajesz sobie sprawę z tego, że można wyjść cało z wypadku ale auto musi być pewne. W tym przypadku byłoby to wątpliwe.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
Awatar użytkownika
LukaszV8
Klubowicz
Posty: 677
Rejestracja: 2009-01-06 10:10
Samochód: Probe GT 1992r.
Galeria: viewtopic.php?t=23045
Lokalizacja: Kraków/Myślenice

Re: LukaszV8

Post autor: LukaszV8 »

KrecioPL pisze: 2018-07-05 12:15 Popieram Twoją decyzję z jednego prostego względu - bezpieczeństwo. Masz już doświadczenia kolizyjne, więc zdajesz sobie sprawę z tego, że można wyjść cało z wypadku ale auto musi być pewne. W tym przypadku byłoby to wątpliwe.
Twoja wypowiedź Paweł tłumaczy wszystko dlaczego podjąłem taką decyzję, a nie inną.

Obrazek

Probek zabrany w swoją ostatnią podróż. Już mi go brakuje, ale życie i zdrowie ważniejsze.

Potrzebuje auta dla siebie. Zastanawiam się nad 2 genem, ale jak to ma się znowu tak skończyć...
Obrazek
,,...Panie, a ile to pali?...''
Awatar użytkownika
KrecioPL
Klubowicz
Posty: 3438
Rejestracja: 2012-02-27 16:00
Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
Galeria: viewtopic.php?t=21787
Lokalizacja: Warszawa

Re: LukaszV8

Post autor: KrecioPL »

Pro-tip od wujka Krecia - IIgen są lepiej zabezpieczone niż I gen, choć i tak bywa że wchodzi ruda.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
Awatar użytkownika
marek08
Posty: 341
Rejestracja: 2015-03-12 16:34
Samochód: Probe RWD
Galeria: viewtopic.php?t=22798
Lokalizacja: Kętrzyn

Re: LukaszV8

Post autor: marek08 »

Posluzy jako dawca :wink:
Załączniki
Screenshot_20180705-201827.png
Ostatnio zmieniony 2018-07-05 20:24 przez marek08, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Lukasz
Klubowicz
Posty: 1306
Rejestracja: 2006-05-27 22:43
Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
Galeria: viewtopic.php?t=14709
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
Kontakt:

Re: LukaszV8

Post autor: Lukasz »

KrecioPL pisze: 2018-07-05 13:52 Pro-tip od wujka Krecia - IIgen są lepiej zabezpieczone niż I gen, choć i tak bywa że wchodzi ruda.
w niektórych 2 gen już przez podłoge można wychodzić a ty mówisz że sa lepiej zabezpieczone #-o
FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany :)
Awatar użytkownika
Benet
Posty: 471
Rejestracja: 2016-07-25 17:14
Samochód: Ford Probe 96' 2.0
Galeria: viewtopic.php?t=23694
Lokalizacja: Szczecin

Re: LukaszV8

Post autor: Benet »

Każde auto ruda wciągnie jak stało 20+ lat pod chmurką, nawet te z najlepszym ocynkiem. To że teraz ktoś je kupi i wstawi pod dach to już czasu nie cofnie a takich Probe, które ktoś bardzo kochał i garażował przez całe ich życie to jest może 2%.
Probe 96' 2.0 EURO
Awatar użytkownika
Spider33
Posty: 1241
Rejestracja: 2008-01-05 12:23
Samochód: Probe x ∞
Galeria: viewtopic.php?t=20740
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

Re: LukaszV8

Post autor: Spider33 »

Lukasz pisze: 2018-07-05 21:34
KrecioPL pisze: 2018-07-05 13:52 Pro-tip od wujka Krecia - IIgen są lepiej zabezpieczone niż I gen, choć i tak bywa że wchodzi ruda.
w niektórych 2 gen już przez podłoge można wychodzić a ty mówisz że sa lepiej zabezpieczone #-o
O czym ty Łukasz opowiadasz? Na zlotach widać było w jakim stanie przyjeżdzają I a w jakim II. Jeśli ktos wpakował sporo kasy w blachę to jedynką pojeździ. Kupno takiej w stanie nie do remontu graniczy z cudem, No chyba ze wyłożysz 15 tys. Miałem już 7 sztuk II gen i w żadnej z nich nie miałem problemu z podłogą. Progi i kielich przedni prawy, te miejsca atakuje rdza to fakt. To że w 1 na 20 aut zjadło podłogę na wylot nie oznacza że to norma. Nie powielaj więc proszę nieprawdziwych informacji.
Awatar użytkownika
mysz
Klubowicz
Posty: 1941
Rejestracja: 2010-04-03 15:02
Galeria: viewtopic.php?t=18115
Lokalizacja: wwa

Re: LukaszV8

Post autor: mysz »

Spider33 pisze: 2018-07-05 23:56
Lukasz pisze: 2018-07-05 21:34
KrecioPL pisze: 2018-07-05 13:52 Pro-tip od wujka Krecia - IIgen są lepiej zabezpieczone niż I gen, choć i tak bywa że wchodzi ruda.
w niektórych 2 gen już przez podłoge można wychodzić a ty mówisz że sa lepiej zabezpieczone #-o
O czym ty Łukasz opowiadasz? Na zlotach widać było w jakim stanie przyjeżdzają I a w jakim II. Jeśli ktos wpakował sporo kasy w blachę to jedynką pojeździ. Kupno takiej w stanie nie do remontu graniczy z cudem, No chyba ze wyłożysz 15 tys. Miałem już 7 sztuk II gen i w żadnej z nich nie miałem problemu z podłogą. Progi i kielich przedni prawy, te miejsca atakuje rdza to fakt. To że w 1 na 20 aut zjadło podłogę na wylot nie oznacza że to norma. Nie powielaj więc proszę nieprawdziwych informacji.
Ja bym powiedział, że tylne kielichy ruda szmata atakuje, a nie prawy przód.
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Awatar użytkownika
infernoblade
Klubowicz
Posty: 1278
Rejestracja: 2013-10-03 20:04
Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
Galeria: viewtopic.php?t=21646
Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk

Re: LukaszV8

Post autor: infernoblade »

Potwierdzam, też przerobiłem 5 IIgen i w żadnym podłoga nie zgniła, progi standard z powodu wadliwego kleju do szyb, kielichy z tyłu były w jednym pognite, mocowanie poduszki silnika przy prawym kielichu i dodałbym jeszcze narożniki w bagażniku, ale to tylko z powodu zlej eksploatacji. Z własnych doświadczeń zauważyłem również, że w lepszym stanie są auta w szyberdachem, który gnije na potęgę niestety.
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''

Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA

Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
Awatar użytkownika
KrecioPL
Klubowicz
Posty: 3438
Rejestracja: 2012-02-27 16:00
Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
Galeria: viewtopic.php?t=21787
Lokalizacja: Warszawa

Re: LukaszV8

Post autor: KrecioPL »

Na tyle Ii gen co macałem, dołożę swoje spostrzeżenia co do II gen.
Korodują następujące miejsca:
- poszycie zewnętrzne progów,
- łapa silnika przy prawym kielichu,
- dolna część pasa przedniego (belka pod chłodnice)
- blacha dolna pasa tylnego
- pokrywa szyberdachu,
- dach na zagięciach przy szyberdachu,

W niektórych egzemplarzach występuje korozja kołnierza na kielichach tył - nie groźne bo do mocowań daleko.
Nie widziałem żadnej II gen z problemami z podłogą.

LukaszV8 - możesz poszukać jeszcze jakiejś Igen w DE, CH, BE.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
ODPOWIEDZ

Wróć do „Galeria”