skalpel

Kolekcje fotek.
Awatar użytkownika
skalpel
Posty: 216
Rejestracja: 2010-08-11 19:42
Samochód: Ford Probe II 2.0 16v Turbo 96r
Galeria: viewtopic.php?t=23090
Lokalizacja: Darmstadt/Bochnia

Re: skalpel

Post autor: skalpel »

Dawno nic nie pisałem w temacie. A więc auto dostało parę nowych gratów pod maskę i nie tylko.
Kupione sprężyny K.A.W 50/35
Dokładka przedniego zderzaka
Zakupione trójkąty pod przednie lampy USA. (czekają na montaż)
Zamontowane zostały lampy tylne USA wraz z patentem na pomarańczowe kierunki.
Zmienione tulejki wybieraka OM Mazda bo był luz że biegi ciężko wchodziły.
Wymieniony zaworek pompy olejowej wraz ze sprężynką OM Mazda.
Nowy termostat wraz z płynem chłodzącym.
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

Zamontowane turbo na doładowaniu 0.6 bara. Nie byłem jeszcze na hamowni ale w lecie się na nią wybiorę i zobaczymy ile koni przybyło. Ogólnie jestem bardzo zadowolony po tej modyfikacji bo Probe wreszcie jedzie.

Modyfikacja silnika.
Turbina po regeneracji z Forda Probe 2.2
Wtryski od Forda Probe 2.2
Intercooler Fiat Grande Punto (w planach Intercooler FMIC)
Orurowanie FMIC 51mm
Kolektor wydechowy robiony z nierdzewki
Słupek na wskaźniki sprowadzany z USA
Wskaźniki: Temp. Oleju, Temp. Spalin i Doładowanie
Wskaźniki BOOST i Temp. Oleju Auto Gauge, Temp. Spalin firmy Type R
Zawór upustowy HKS plus flanszą pod niego
Adapter filtra oleju
Nowa misa olejowa wraz z króćcem do spływu oleju z turbiny
Przewód zasilający turbinę wzmacniany
Filtr stożkowy Simota do 240 KM
ECU master plus zaworek EBC MAC do sterowania turbiną
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
Obrazek

PLANY

Zakup :
Chłodniczka oleju
IC FMIC
Fotele Bride
Sportowy katalizator
Przepsustnica wydechu
Sprzęgło w Kevlar i wzmocnienie docisku
Montaż:
Sprężyn obniżających K.A.W 50/35 (czekają na montaż)
Dokładki przedniego zderzaka (Czeka na przymiarkę, malowanie i montaż)

W przyszłości przerobienie przednich lamp na soczewkowe, może uda się dołożyć tempomat.
Ostatnio zmieniony 2017-01-10 13:31 przez skalpel, łącznie zmieniany 2 razy.
FORD PROBE II 2.0 16V Turbo
Awatar użytkownika
cuba27
Klubowicz
Posty: 512
Rejestracja: 2012-02-12 17:47
Samochód: Ford Probe II 2.0 1996
Galeria: viewtopic.php?t=19969
Lokalizacja: Ścinawa/Wrocław

Re: skalpel

Post autor: cuba27 »

Cóż za urodzajna zima to już 2 Probas uturbiony tej zimy. Podoba mi się kierunek w którym, zmierzasz. Dobra robota. I ten zderzak USA ❤
Obrazek
Awatar użytkownika
skalpel
Posty: 216
Rejestracja: 2010-08-11 19:42
Samochód: Ford Probe II 2.0 16v Turbo 96r
Galeria: viewtopic.php?t=23090
Lokalizacja: Darmstadt/Bochnia

Re: skalpel

Post autor: skalpel »

Ja już pół roku na turbię jeżdżę tylko nie miałem kiedy porobić zdjęć i opis zrobić ale w końcu naskładało się tego tyle że się zmotywowałem i nadrobiłem zaległości. A kto jeszcze ma probe w turbo?
FORD PROBE II 2.0 16V Turbo
Awatar użytkownika
cuba27
Klubowicz
Posty: 512
Rejestracja: 2012-02-12 17:47
Samochód: Ford Probe II 2.0 1996
Galeria: viewtopic.php?t=19969
Lokalizacja: Ścinawa/Wrocław

Re: skalpel

Post autor: cuba27 »

Obrazek
Awatar użytkownika
skalpel
Posty: 216
Rejestracja: 2010-08-11 19:42
Samochód: Ford Probe II 2.0 16v Turbo 96r
Galeria: viewtopic.php?t=23090
Lokalizacja: Darmstadt/Bochnia

Re: skalpel

Post autor: skalpel »

No ten to ja wiem ale on będzie na kompresorze. On jest z mojego miasta gdzie w Polsce mieszkam.
FORD PROBE II 2.0 16V Turbo
Awatar użytkownika
skalpel
Posty: 216
Rejestracja: 2010-08-11 19:42
Samochód: Ford Probe II 2.0 16v Turbo 96r
Galeria: viewtopic.php?t=23090
Lokalizacja: Darmstadt/Bochnia

Re: skalpel

Post autor: skalpel »

A więc została założona chłodnica oleju do Mazdy Rx8. Do tego trafił kolejny adapter filtra oleju D1 Spec plus nowy krótki filtr oleju od Mazdy Rx8 oraz zakute przewody.
Na felgi trafił nowy lakier Gun Metal. Oraz został zakupiony Oil Catch Thank D1 Spec.
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
FORD PROBE II 2.0 16V Turbo
ODPOWIEDZ

Wróć do „Galeria”