sebatox

Kolekcje fotek.
Awatar użytkownika
sebatox
Posty: 113
Rejestracja: 2015-10-16 20:42
Samochód: Ford probe II 2.5 V6 '96
Galeria: viewtopic.php?t=23253

Re: sebatox

Post autor: sebatox »

Dzięki za schemat.
Teraz tylko trzeba gdzieś znaleźć gdzie wywiało ten przewodzik :)
Fajne schemaciki z jakiejś strony czy masz je może w pdf/zdjęciach?
Pozdrawiam !
Awatar użytkownika
duracell
Posty: 830
Rejestracja: 2006-06-17 22:25
Samochód: osobowy
Lokalizacja: CB

Re: sebatox

Post autor: duracell »

Schemaciki... taka tam zbieranina "ze świata" :)
Ale chcesz takie schemaciki tylko po to żeby mieć, a dalej zawracać gitarę :D
Czy rozumiesz schematy elektryczne i wiesz do czego służą ? :D
Jeśli to drugie to mogę Ci je udostępnić ;)
„czysta krew, trzeźwy umysł”
Awatar użytkownika
sebatox
Posty: 113
Rejestracja: 2015-10-16 20:42
Samochód: Ford probe II 2.5 V6 '96
Galeria: viewtopic.php?t=23253

Re: sebatox

Post autor: sebatox »

z wykształcenia jestem elektronikiem :) oraz pracuje jako elektronik :) więc co nieco powinienem z tego rozumieć :)
Chętnie bym je przygarnął :)
Awatar użytkownika
duracell
Posty: 830
Rejestracja: 2006-06-17 22:25
Samochód: osobowy
Lokalizacja: CB

Re: sebatox

Post autor: duracell »

To zmienia postać rzeczy :D
Mój trud wskazania gdzie leżą nie pójdzie na marne :P
Na PW dam Ci niejsce spoczynku, miłej lektury :)
„czysta krew, trzeźwy umysł”
Awatar użytkownika
sebatox
Posty: 113
Rejestracja: 2015-10-16 20:42
Samochód: Ford probe II 2.5 V6 '96
Galeria: viewtopic.php?t=23253

Re: sebatox

Post autor: sebatox »

Zakupione od kolegi Pawlacza aluski "16
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Jeszcze wymyślam dla nich metodę "odnowienia" Myślę nad:
1. Polerka całkowita ręczna (Najmniej pieniędzy a najwięcej roboty) - Najbardziej do mnie przemawia :D
2. Plastidip w jakiś dobry kolorek
3.Oddać do proszkowego malowania (Drogo ale najmniej pracy)

Pozdrawiam !
Awatar użytkownika
S.H.A.R.K
Posty: 954
Rejestracja: 2006-05-06 16:43
Samochód: PROBE GT-ZE AURORA
Galeria: viewtopic.php?t=12737
Lokalizacja: Lubelskie (Krasnystaw)

Re: sebatox

Post autor: S.H.A.R.K »

Jak chcesz je sobie zostawić na dłużej to tylko opcja nr3. Przerabiałem kiedyś temat samodzielnego odnawiania i odradzam... wyszło finansowo z połowę taniej, ale ile czasu spędziłem, ile się nakląłem a i tak nie wyglądało tak jak bym tego oczekiwał.
Obrazek
FORD PROBE GT-ZE / AURORA FLARE BLUE PEARL
Awatar użytkownika
sebatox
Posty: 113
Rejestracja: 2015-10-16 20:42
Samochód: Ford probe II 2.5 V6 '96
Galeria: viewtopic.php?t=23253

Re: sebatox

Post autor: sebatox »

Jako iż są to 16 to chciałbym by się jakoś w sumie odznaczały i z tego względu myślałem nad polerką. Na spokojnie bym sobie to zrobił a może i efekt byłby ciekawy, jakby nie wyszło to do malowania. Zawsze jakieś tam kolejne doświadczenie za mną. Wiem ile to wymaga czasu, swego czasu robiłem polerke pokrywy zaworów w escorcie i przyznam, że wygląda to superowo a pracy niestety trzeba dużo włożyć.
3 opcja wiadomo najpewniejsze tylko niestety nie mogę nigdy się zdecydować na kolor. Tu raz krwisty czerwony a tu raz ciemny fiolet :P
Pozdrawiam !
Awatar użytkownika
-michal-
Posty: 982
Rejestracja: 2011-12-10 03:04
Samochód: Yugo Koral :P
Lokalizacja: Lublin, Chełm

Re: sebatox

Post autor: -michal- »

To co wydałeś za felgi + koszt metody nr3 + kilka tygodni poszukiwań na olx i allegro i wyrwałbyś ładne 18" z oponami... ale co kto woli :P
Oxanin pierwszej klasy :mrgreen:
Awatar użytkownika
sebatox
Posty: 113
Rejestracja: 2015-10-16 20:42
Samochód: Ford probe II 2.5 V6 '96
Galeria: viewtopic.php?t=23253

Re: sebatox

Post autor: sebatox »

Cena akurat była według mnie atrakcyjna. I chyba je po prostu spróbuje spolerować zobaczymy co z tego wyjdzie :). Jak będę miał zmieniać aluski to jednak chyba na 17 :)
Awatar użytkownika
duracell
Posty: 830
Rejestracja: 2006-06-17 22:25
Samochód: osobowy
Lokalizacja: CB

Re: sebatox

Post autor: duracell »

sebatox pisze:1. Polerka całkowita ręczna (Najmniej pieniędzy a najwięcej roboty) - Najbardziej do mnie przemawia
Też jestem za tą opcją, z własnego doświadczenia, robota mozolna i zajmuje tydzień, ale efekt dorównuje chromowi.
Da się spolerować na lustro. Dużo zależy od stopu jaki jest zastosowany, ale idzie to zrobić.
Wieczorem zapodam fotki z takiej ręcznej roboty.
Trwałość, 2 sezony bez najmniejszych problemów łącznie z zimą bo później auto poszło na szrot a fele na handel.


Felgi po polerce (Escort), boczne elementy zostały fabrycznie czarne.
https://drive.google.com/open?id=0B3Glv ... DdfejdYd3c
„czysta krew, trzeźwy umysł”
Awatar użytkownika
sebatox
Posty: 113
Rejestracja: 2015-10-16 20:42
Samochód: Ford probe II 2.5 V6 '96
Galeria: viewtopic.php?t=23253

Re: sebatox

Post autor: sebatox »

duracell pisze:
sebatox pisze:1. Polerka całkowita ręczna (Najmniej pieniędzy a najwięcej roboty) - Najbardziej do mnie przemawia
Też jestem za tą opcją, z własnego doświadczenia, robota mozolna i zajmuje tydzień, ale efekt dorównuje chromowi.
Da się spolerować na lustro. Dużo zależy od stopu jaki jest zastosowany, ale idzie to zrobić.
Wieczorem zapodam fotki z takiej ręcznej roboty.
Trwałość, 2 sezony bez najmniejszych problemów łącznie z zimą bo później auto poszło na szrot a fele na handel.


Felgi po polerce (Escort), boczne elementy zostały fabrycznie czarne.
https://drive.google.com/open?id=0B3Glv ... DdfejdYd3c
Super efekt!
Patrząc po moich felgach myślisz, że nie są za bardzo obdrapane?
Dzisiaj lub jutro planuje zamówić jakiś Paint remover i papierki wodne i się bawić :)
Jak możesz to napisz mi jak to dokładnie robiłeś może się czegoś jeszcze douczę :)
Pozdrawiam !
Awatar użytkownika
Patryk-
Klubowicz
Posty: 2142
Rejestracja: 2008-07-13 18:30
Samochód: 2.2 GT 92r... niebawem w remoncie ;]
Galeria: viewtopic.php?t=14552
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki (stojadła)

Re: sebatox

Post autor: Patryk- »

no dobra a ile się ten efekt utrzyma?
nie ma zdjęć bo się nie da wstawić :(
Awatar użytkownika
infernoblade
Klubowicz
Posty: 1278
Rejestracja: 2013-10-03 20:04
Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
Galeria: viewtopic.php?t=21646
Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk

Re: sebatox

Post autor: infernoblade »

A nie myślałeś nad czymś takim https://www.facebook.com/polerowanie.wi ... g/?fref=ts? Efekt fajny i pewny. Polerują całe felgi, nie tylko przód.
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''

Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA

Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
Awatar użytkownika
duracell
Posty: 830
Rejestracja: 2006-06-17 22:25
Samochód: osobowy
Lokalizacja: CB

Re: sebatox

Post autor: duracell »

Paint removera szukaj raczej takiego w żelu a i tu bywają podróbki podróbek o niskiej skuteczności.
Kupisz dobry to będzie schodzić ładnie, najlepiej szukać w sklepach z lakierami samochodowymi/mieszalniach farb.
Kiedyś miałem okazję używać oryginału i podróbki w połowie ceny, opakowanie różniło się nieznacznie. Po nałożeniu jednego lakier puchł i miękł po kilkudziesięciu sekundach a drugi po 10 minutach ledwo co ruszał lakier. Tak, że uczulam na temat.
Papierki od 400-600 do 2500.Dobrzy jakbyś miał dremela z końcówkami listkowymi na papier ścierny i drucianymi w mosiądzu.
Woda woda i jeszcze raz woda.
Pod żadnym pozorem jeśli powierzchnia będzie już wyszlifowana nie używaj benzyny ekstrakcyjnej do przemywania, zniknie efekt połysku i powierzchnia zrobi się stłumiona... ciężko określić, nie matowa ale inna, powrót do połysku zajmuje bardzo dużo czasu.
Końcówka filcowa lub bawełniana na wiertarkę lub wkrętarkę też się przyda, ale to już na koniec na ostatni szlif.Jeśli powierzchnia nie będzie gładka pod lustro to pasty nie używaj bo nic nie da.
Dobra pasta będzie po 3 ruchach robić się czarna a to dobry znak, ale to też wszystko zależy ile w felgach jest aluminium, jeśli jest duży dodatek cynku to połysk zajmuje znacznie więcej czasu, ale da się.
„czysta krew, trzeźwy umysł”
Awatar użytkownika
sebatox
Posty: 113
Rejestracja: 2015-10-16 20:42
Samochód: Ford probe II 2.5 V6 '96
Galeria: viewtopic.php?t=23253

Re: sebatox

Post autor: sebatox »

infernoblade pisze:A nie myślałeś nad czymś takim https://www.facebook.com/polerowanie.wi ... g/?fref=ts? Efekt fajny i pewny. Polerują całe felgi, nie tylko przód.
Drogo to w sumie wychodzi niestety :(

Duracell
Myślałem nad takim w formie sprayu np firmy troton lub takiego właśnie chyba w formie żelu scansol czy jakoś tak :)
Oczywiście paste jak wszyscy polecają autosol :)
Zobaczymy co z tego będzie ale coś czuję, że bardzo długo mi to zajmię :)
Pozdrawiam !
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: sebatox

Post autor: Romas »

infernoblade pisze:A nie myślałeś nad czymś takim https://www.facebook.com/polerowanie.wi ... g/?fref=ts? Efekt fajny i pewny. Polerują całe felgi, nie tylko przód.
i nawet felgę od probe 1gen mają na foto :)
Awatar użytkownika
-michal-
Posty: 982
Rejestracja: 2011-12-10 03:04
Samochód: Yugo Koral :P
Lokalizacja: Lublin, Chełm

Re: sebatox

Post autor: -michal- »

sebatox pisze:Myślałem nad takim w formie sprayu np firmy troton
Mam tego trotona, on jest przeznaczony do czyszczenia sprzętu lakierniczego i do tego go używam. Wiem, że w sklepach z art lakierniczymi wciskają ludziom tego trotona jako specyfik do usuwania starej warstwy lakierniczej, bo kilka razy byłem świadkiem jak babka mieszała mi bazę a w między czasie drugi sprzedawca wciskał to klientowi :P
Kiedyś z ciekawości popryskałem tym starą alufelgę 15" i była straszna lipa, coś tam podnosi stary lakier, ale po zmyciu tego co się rozpuściło trzeba było powtarzać kilka razy bo miejscami w ogóle nie podniosło lakieru.
Reasumując, nie nadaje się, trzeba by zużyć kilka puszek, a tanie to to nie jest. Bardzo szkodliwe na drogi oddechowe, nawet odrobina na skórze pali jak diabli. Szukaj tego co poleca Duracell, żel do nakładania pędzlem.
A tak w ogóle to daj se spokój, sprzedaj te felgi, dołóż trochę i kup większe których nie trzeba będzie odnawiać :P Będą z tego same plusy, pierwszy, efekt wizualny, probe już jakoś wygląda na minimum 17" , drugi plus jest taki, no nie oszukujmy się, te Twoje 16" piękne nie są, chodzi mi tutaj o stylistykę :P kolejny plus, zaoszczędzisz sobie czasu i pracy z odnawianiem felg 8)
Oxanin pierwszej klasy :mrgreen:
Awatar użytkownika
duracell
Posty: 830
Rejestracja: 2006-06-17 22:25
Samochód: osobowy
Lokalizacja: CB

Re: sebatox

Post autor: duracell »

-- oryginalny post 2016-07-19 08:31 --
sebatox pisze:
infernoblade pisze:A nie myślałeś nad czymś takim https://www.facebook.com/polerowanie.wi ... g/?fref=ts? Efekt fajny i pewny. Polerują całe felgi, nie tylko przód.
Drogo to w sumie wychodzi niestety :(
A może być tak że
Kamil Bałaban Widzę że na płaskiej powierzchni polerka nie wychodzi idealnie tylko za mgłą, czy takie złudzenie?!
2 · 13 czerwca o 02:56
Polerowanie wibracyjne felg
Polerowanie wibracyjne felg Dużo zależy od alu, późnie dam foto podobnej felgi z volvo i już jest inaczej a te same parametry obróbki, zdażają sie takie stopy że za nic nie da sie zrobić lustra, robi sie taka lekka skórka z pomarańczy :)

i wydasz z 900 z przesyłką i dalej będziesz ręcznie docierał.
Generalnie, żel wychodzi drogo, myślę że grubo ponad 100 na te 4 felgi między innymi ze względu na to że te specyfiki zdejmują po jednej warstwie, nie żrą od razu do metalu.
Jest jeszcze inna opcja- piaskowanie samego wierzchu felg.
Myślę że w ogólnym rozrachunku (koszty removera, czas i nudna robota) to może się opłacać. Jeśli dobrze osłonisz elementy to nie powinno być problemu.
-michal- pisze:no nie oszukujmy się, te Twoje 16" piękne nie są, chodzi mi tutaj o stylistykę :P
Wcale nie, nie słuchaj zazdrośników :mrgreen: ...no może inaczej,- są normalne,
ale dużo by zyskały gdyby były w polerce, robiłyby zupełnie inne wrażenie- ociekałyby ciężką kasą jak fele za 4 tysie :)
Ostatnio zmieniony 2016-07-19 08:31 przez duracell, łącznie zmieniany 1 raz.
„czysta krew, trzeźwy umysł”
Awatar użytkownika
KrecioPL
Klubowicz
Posty: 3438
Rejestracja: 2012-02-27 16:00
Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
Galeria: viewtopic.php?t=21787
Lokalizacja: Warszawa

Re: sebatox

Post autor: KrecioPL »

Romas pisze:
infernoblade pisze:A nie myślałeś nad czymś takim https://www.facebook.com/polerowanie.wi ... g/?fref=ts? Efekt fajny i pewny. Polerują całe felgi, nie tylko przód.
i nawet felgę od probe 1gen mają na foto :)
I będą jeździć na probasie - białe, 1GT, USA :)
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
Awatar użytkownika
-michal-
Posty: 982
Rejestracja: 2011-12-10 03:04
Samochód: Yugo Koral :P
Lokalizacja: Lublin, Chełm

Re: sebatox

Post autor: -michal- »

duracell pisze: dużo by zyskały gdyby były w polerce, robiłyby zupełnie inne wrażenie- ociekałyby ciężką kasą jak fele za 4 tysie :)
Ale to nadal małe 16" kółeczka :P z nieciekawą stylistyką :P
Oxanin pierwszej klasy :mrgreen:
Awatar użytkownika
sebatox
Posty: 113
Rejestracja: 2015-10-16 20:42
Samochód: Ford probe II 2.5 V6 '96
Galeria: viewtopic.php?t=23253

Re: sebatox

Post autor: sebatox »

-michal- pisze:
duracell pisze: dużo by zyskały gdyby były w polerce, robiłyby zupełnie inne wrażenie- ociekałyby ciężką kasą jak fele za 4 tysie :)
Ale to nadal małe 16" kółeczka :P z nieciekawą stylistyką :P
No i kurde zostałem tak oto przez Was namówiony i kupiłem "18 calowe felgi :)
Dochodzi do nich jeszcze kupienie oponek i zakładamy je na probka :) bo te co są na nich teraz to szmaty.
Felga 18x8J i pytanie teraz. Są na nich opony 245/40/18. Czy zostać przy takich i takich szukać czy może 225/40/18?
Fotki dodam niebawem :)
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
S.H.A.R.K
Posty: 954
Rejestracja: 2006-05-06 16:43
Samochód: PROBE GT-ZE AURORA
Galeria: viewtopic.php?t=12737
Lokalizacja: Lubelskie (Krasnystaw)

Re: sebatox

Post autor: S.H.A.R.K »

Nie ma co pakować takich balonów na 8 cali szerokości. 225 będzie ok.
Wrzuć jakieś fotki felg.
Obrazek
FORD PROBE GT-ZE / AURORA FLARE BLUE PEARL
Awatar użytkownika
sebatox
Posty: 113
Rejestracja: 2015-10-16 20:42
Samochód: Ford probe II 2.5 V6 '96
Galeria: viewtopic.php?t=23253

Re: sebatox

Post autor: sebatox »

Felgi nie wyczyszczone do końca niestety (muszę to zrobić w ten weekend) w ruch papierki i renowacja rantu bo są malutkie ryski.
Zdjęcia niestety jakość słaba postaram się zrobić następnym razem lustrzanką :)
Rant jest to stal nierdzewna :)
Model to RS VR5 tak jak pisałem 18x8J
2 felgi do lekkiego sprostowania co widać na zdjęciach w którym miejscu ale za to urwałem z ceny :)
Oczywiście dodam zdjęcie jak tylko założę jak się prezentują na aucie :)
Pozdrawiam !


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Pozdrawiam !!
Awatar użytkownika
-michal-
Posty: 982
Rejestracja: 2011-12-10 03:04
Samochód: Yugo Koral :P
Lokalizacja: Lublin, Chełm

Re: sebatox

Post autor: -michal- »

No i elegancko :D fajne felgi, z tym rozmiarem probas będzie się ładnie prezentował. Wrzuć fotki gdy już zamontujesz :)
Oxanin pierwszej klasy :mrgreen:
Awatar użytkownika
infernoblade
Klubowicz
Posty: 1278
Rejestracja: 2013-10-03 20:04
Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
Galeria: viewtopic.php?t=21646
Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk

Re: sebatox

Post autor: infernoblade »

Bardzo ładne, podobają mi się, dobry wybór :1111_ok:
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''

Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA

Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
ODPOWIEDZ

Wróć do „Galeria”