MiczuTG
- MiczuTG
- Posty: 349
- Rejestracja: 2015-12-14 10:12
- Samochód: Lada Niva
- Galeria: viewtopic.php?t=23654
- Lokalizacja: UZB
Re: MiczuTG
Myślę że najlepiej będzie jak jutro to zmierzę ile tam jest wysokości.
Kochaj, dokręcaj, wymieniaj albo rzuć!
==Probe's Style o'Life==
==Probe's Style o'Life==
- MiczuTG
- Posty: 349
- Rejestracja: 2015-12-14 10:12
- Samochód: Lada Niva
- Galeria: viewtopic.php?t=23654
- Lokalizacja: UZB
Re: MiczuTG
Coś dziwnego się odwala dzisiaj. Mimo że drzwi zamknięte to dioda informująca że są otwarte się pali (czasem pulsuje), w ogóle przy gaszeniu silnika dwa razy mrugnął awaryjnymi. Jakieś sugestie?
Kochaj, dokręcaj, wymieniaj albo rzuć!
==Probe's Style o'Life==
==Probe's Style o'Life==
- infernoblade
- Klubowicz
- Posty: 1278
- Rejestracja: 2013-10-03 20:04
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
- Galeria: viewtopic.php?t=21646
- Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk
Re: MiczuTG
Sprawdź działanie krańcówek zamontowanych do nadwozia, pod ryglem zamka. Od tego bym zaczął.MiczuTG pisze: Mimo że drzwi zamknięte to dioda informująca że są otwarte się pali (czasem pulsuje)
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
- MiczuTG
- Posty: 349
- Rejestracja: 2015-12-14 10:12
- Samochód: Lada Niva
- Galeria: viewtopic.php?t=23654
- Lokalizacja: UZB
Re: MiczuTG
Ok nie wiem co to było ale się naprawiło. Gorzej że ostatnio przy akcji "ej patrz co tam za masakra była za tym radiem" chyba jakieś kable się rozłączyły i nie działa radyjko. Muszę naprawić obejrzeć i podłączyć de novo
Kochaj, dokręcaj, wymieniaj albo rzuć!
==Probe's Style o'Life==
==Probe's Style o'Life==
- MiczuTG
- Posty: 349
- Rejestracja: 2015-12-14 10:12
- Samochód: Lada Niva
- Galeria: viewtopic.php?t=23654
- Lokalizacja: UZB
Re: MiczuTG
Coś dziwnego się dzieje. O ile drzwi już zniknęły to tak: radio zgasło i jak zgasło tak nie gra. Zegar też zgasł.... z tym że on czasami się zapala. Zapala się dziwnie (wraz z resetowaniem godziny za każdym razem), bo świeci jasno, przygasa, gaśnie. Taki cykl może potrwać a potem nagle pstryk i znowu czerń. Jakieś skoki napięcia? Przebicia?
Kochaj, dokręcaj, wymieniaj albo rzuć!
==Probe's Style o'Life==
==Probe's Style o'Life==
- infernoblade
- Klubowicz
- Posty: 1278
- Rejestracja: 2013-10-03 20:04
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
- Galeria: viewtopic.php?t=21646
- Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk
Re: MiczuTG
Sprawdź ściemniacz koło kierownicy. Ale raczej nie tłumaczy to radia Chyba, że ktoś wziął z niego plus. Sprawdziłeś bezpiecznik w radiu? Ogólnie objawy jakby masę gubił, jak dla mnie.
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
- MiczuTG
- Posty: 349
- Rejestracja: 2015-12-14 10:12
- Samochód: Lada Niva
- Galeria: viewtopic.php?t=23654
- Lokalizacja: UZB
Re: MiczuTG
No właśnie sprawdziłem. Bezpiecznik jest git. Masa jest, reszta podłączona.
Ten ściemniacz może być powodem cudów? Bo przy gaszeniu silnika mrugają czasami awaryjne raz czy dwa
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ten ściemniacz może być powodem cudów? Bo przy gaszeniu silnika mrugają czasami awaryjne raz czy dwa
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kochaj, dokręcaj, wymieniaj albo rzuć!
==Probe's Style o'Life==
==Probe's Style o'Life==
- infernoblade
- Klubowicz
- Posty: 1278
- Rejestracja: 2013-10-03 20:04
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
- Galeria: viewtopic.php?t=21646
- Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk
Re: MiczuTG
Ściemniacz nie ma nic wspólnego z awaryjnymi. Napięcie do radia dochodzi? Może wypala się kostka stacyjki? Zegarek resetuje się tylko z braku prądu. Imo masz sprawne, czy odłączone? Jaki masz aku? Światła ci nie przygasają?
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
- MiczuTG
- Posty: 349
- Rejestracja: 2015-12-14 10:12
- Samochód: Lada Niva
- Galeria: viewtopic.php?t=23654
- Lokalizacja: UZB
Re: MiczuTG
Światła są ok, spróbuję może sprawdzić akumulator bo tak troche kumulacyjnie to się sypie.
Kochaj, dokręcaj, wymieniaj albo rzuć!
==Probe's Style o'Life==
==Probe's Style o'Life==
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5242
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: MiczuTG
akumulator nie ma nic do rzeczy. skoro nawet awaryjne ci mrygają przy gaszeniu samochodu to może masz jakiś zewnętrzny alarm, tudzież centralkę do zamka. A co do reszty to szukaj dobrze prądów
- MiczuTG
- Posty: 349
- Rejestracja: 2015-12-14 10:12
- Samochód: Lada Niva
- Galeria: viewtopic.php?t=23654
- Lokalizacja: UZB
Re: MiczuTG
Ewidentnie są jakieś skoki napięcia. Alarm się załącza sam.
Co może być?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Co może być?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kochaj, dokręcaj, wymieniaj albo rzuć!
==Probe's Style o'Life==
==Probe's Style o'Life==
- Benet
- Posty: 471
- Rejestracja: 2016-07-25 17:14
- Samochód: Ford Probe 96' 2.0
- Galeria: viewtopic.php?t=23694
- Lokalizacja: Szczecin
Re: MiczuTG
Dość trudny temat do ogarnięcia samemu. Zgadzam się z tym co kolega infernoblade wcześniej powiedział, wygląda na objawy gubienia masy. Gdzieś może być jakiś zluzowany przewód, nadpalony albo zamoknięty.
Probe 96' 2.0 EURO
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3438
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Warszawa
Re: MiczuTG
Miczu - dziwnym objawem są te awaryjne - nie było czegoś takiego seryjnie. \
Seryjny alarm w probasie euro działa wspólnie ze światłami awaryjnymi i klaksonem.
Ty masz 1994r więc wszystkie te rzeczy które wymieniłeś - radio i zegarek działają po zapłonie. Upatrywałbym problemu albo w okolicy stacyjki, albo modułu komfortu.
Seryjny alarm w probasie euro działa wspólnie ze światłami awaryjnymi i klaksonem.
Ty masz 1994r więc wszystkie te rzeczy które wymieniłeś - radio i zegarek działają po zapłonie. Upatrywałbym problemu albo w okolicy stacyjki, albo modułu komfortu.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
- MiczuTG
- Posty: 349
- Rejestracja: 2015-12-14 10:12
- Samochód: Lada Niva
- Galeria: viewtopic.php?t=23654
- Lokalizacja: UZB
Re: MiczuTG
Może to kwestia przebicia gdzieś na linii zasilającej cały kokpit? Starałem się namierzyć gdzie niemiec upchnął chiński alarm... narazie bez skutku
Kochaj, dokręcaj, wymieniaj albo rzuć!
==Probe's Style o'Life==
==Probe's Style o'Life==
- Benet
- Posty: 471
- Rejestracja: 2016-07-25 17:14
- Samochód: Ford Probe 96' 2.0
- Galeria: viewtopic.php?t=23694
- Lokalizacja: Szczecin
Re: MiczuTG
O to dobra podpowiedź. Jak masz niefabryczny alarm to się w nim upatruj przyczyny. Jest duża szansa, że to jest jego wina.
Probe 96' 2.0 EURO
Re: MiczuTG
Możesz rozwinąć myśl? Bo chyba zdanie wyżej zaprzecza temu niżej...?KrecioPL pisze:Miczu - dziwnym objawem są te awaryjne - nie było czegoś takiego seryjnie. \
Seryjny alarm w probasie euro działa wspólnie ze światłami awaryjnymi i klaksonem.
U mnie seryjny działa z klaksonem i światłami, oczka się podnoszą temu misiu.
„czysta krew, trzeźwy umysł”
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3438
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Warszawa
Re: MiczuTG
Chodzi o to, że seryjnie przy gaszeniu silnika, zamykaniu auta nie mryga awaryjnymi.duracell pisze:Możesz rozwinąć myśl? Bo chyba zdanie wyżej zaprzecza temu niżej...?KrecioPL pisze:Miczu - dziwnym objawem są te awaryjne - nie było czegoś takiego seryjnie. \
Seryjny alarm w probasie euro działa wspólnie ze światłami awaryjnymi i klaksonem.
U mnie seryjny działa z klaksonem i światłami, oczka się podnoszą temu misiu.
Alarm jako alarm działa z awaryjkami i klaksonem, ale skoro Michał to miał przy zamykaniu drzwi to jest to temat nieseryjny.
Do tego dochodzi temat radia i zegarka, a więc rzeczy działających w '94 po zapłonie
Więc:
1. Albo jest dołożony wuj-wie-gdzie jakiś niefabryczny alarm i się wykrzaczył
2. Stacyjka się wytarła i nie łączy styku (tu mi chodzi o zegarek i radio)
3. Wysrał się - jak u Ciebie zresztą - moduł komfortu i się dzieją cyrki.
Boś se Waść wymienił na JUESEJ, więc mnie tu nie mieszajduracell pisze:U mnie seryjny działa z klaksonem i światłami, oczka się podnoszą temu misiu.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
Re: MiczuTG
Dobra, to napiszę prawdę- nie wysrał się, była błędna diagnoza połączona z kilkoma zbiegami okoliczności. Odkręcałem linkę od maski żeby dostać się pod deskę i skręcając spowrotem całość nakrętką dokręciłem też niechcący do masy jeden z kabeków od podświetlenia nóg- aż soki z niego poszły Właściwa diagnoza zajęła chyba więcej niż miesiąc - nie lubię pośpiechuKrecioPL pisze: 3. Wysrał się - jak u Ciebie zresztą - moduł komfortu i się dzieją cyrki.
KrecioPL pisze:Boś se Waść wymienił na JUESEJ, więc mnie tu nie mieszaj
A już miałem nadzieję zasiać ziarno niepewności
A nic tam ostatnio nie dokładałeś ? Jakieś lampki, jakieś dzienne, przetwornica na 5V usb, coś? To bardziej wygląda na problem z masą, takie cuda mogą się dziać gdy masę właściwą masz złączoną z masą po CPU czy jak kto woli - module komfortu.MiczuTG pisze:Coś dziwnego się dzieje. O ile drzwi już zniknęły to tak: radio zgasło i jak zgasło tak nie gra. Zegar też zgasł.... z tym że on czasami się zapala. Zapala się dziwnie (wraz z resetowaniem godziny za każdym razem), bo świeci jasno, przygasa, gaśnie. Taki cykl może potrwać a potem nagle pstryk i znowu czerń. Jakieś skoki napięcia? Przebicia?
„czysta krew, trzeźwy umysł”
- MiczuTG
- Posty: 349
- Rejestracja: 2015-12-14 10:12
- Samochód: Lada Niva
- Galeria: viewtopic.php?t=23654
- Lokalizacja: UZB
Re: MiczuTG
Dzienne mam podpięte pod bezpiecznik pod maską więc chyba nie powinno się gryźć. Muszę ogarnąć. Gdzie szukać modułu komfortu? Gdzie go upchnęli?
Kochaj, dokręcaj, wymieniaj albo rzuć!
==Probe's Style o'Life==
==Probe's Style o'Life==
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5242
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: MiczuTG
moduł komfortu to jest ta puszka z bezpiecznikami przy lewej nodze kierowcy
- MiczuTG
- Posty: 349
- Rejestracja: 2015-12-14 10:12
- Samochód: Lada Niva
- Galeria: viewtopic.php?t=23654
- Lokalizacja: UZB
Re: MiczuTG
No to takie średnio komfortowe miejsce. Jak będę grzebał poinformuję co znalazłem
Kochaj, dokręcaj, wymieniaj albo rzuć!
==Probe's Style o'Life==
==Probe's Style o'Life==
Re: MiczuTG
W samym module to raczej nic interesującego nie znajdziesz, ale sprawdzić warto. Oddziel część z grubym plastikiem od tej z cienkim.
Zdejmij w niej dekielek i zobacz stan płytki drukowanej czy jakiś element nie jest spalony.
Jeśli dzienne masz na przekaźniku, wyjmij przekaźnik na chwilę i sprawdź czy problem nie ustąpił.
Zdejmij w niej dekielek i zobacz stan płytki drukowanej czy jakiś element nie jest spalony.
Jeśli dzienne masz na przekaźniku, wyjmij przekaźnik na chwilę i sprawdź czy problem nie ustąpił.
„czysta krew, trzeźwy umysł”
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3438
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Warszawa
Re: MiczuTG
Dokładnie to jest puszka ZA bezpiecznikami przy nodze kierowcy.Romas pisze:moduł komfortu to jest ta puszka z bezpiecznikami przy lewej nodze kierowcy
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
- MiczuTG
- Posty: 349
- Rejestracja: 2015-12-14 10:12
- Samochód: Lada Niva
- Galeria: viewtopic.php?t=23654
- Lokalizacja: UZB
MiczuTG
UPDATE:
Wymienione kable WN i świece, jest ślicznie równo i cudownie. Niestety obroty troche nadal spadają. (wspominałem ostatnio że spadają?) Jako, że w jajo zostałem zrobiony w sprawie wymieniania świec, kabli itd, w planach najbliższych wymiana oleju (już się boję) i filtrów. Dodatkowo widzę jakby troche olej cieknął spod pokrywy zaworów (widać chyba na foto). Czy to może być uszczelka?
Aha co do choinki i alarmu, wymiana bezpiecznika załatwiła sprawę, aczkolwiek zegar i radyjko nadal nie działają. Warsztat coś poradzi.
Wymienione kable WN i świece, jest ślicznie równo i cudownie. Niestety obroty troche nadal spadają. (wspominałem ostatnio że spadają?) Jako, że w jajo zostałem zrobiony w sprawie wymieniania świec, kabli itd, w planach najbliższych wymiana oleju (już się boję) i filtrów. Dodatkowo widzę jakby troche olej cieknął spod pokrywy zaworów (widać chyba na foto). Czy to może być uszczelka?
Aha co do choinki i alarmu, wymiana bezpiecznika załatwiła sprawę, aczkolwiek zegar i radyjko nadal nie działają. Warsztat coś poradzi.
Kochaj, dokręcaj, wymieniaj albo rzuć!
==Probe's Style o'Life==
==Probe's Style o'Life==
- Benet
- Posty: 471
- Rejestracja: 2016-07-25 17:14
- Samochód: Ford Probe 96' 2.0
- Galeria: viewtopic.php?t=23694
- Lokalizacja: Szczecin
Re: MiczuTG
Fajnie, że z elektryką trochę się temat rozwiązał, bo się martwiłem Taki dobry Probek, szkoda by była gdyby to było coś grubszego. Jakie świece kupiłeś? Bo ja dzisiaj kupiłem właśnie kable ngk i irydowe denso, niedługo zakładam.
Probe 96' 2.0 EURO