MiczuTG

Kolekcje fotek.
Awatar użytkownika
-michal-
Posty: 982
Rejestracja: 2011-12-10 03:04
Samochód: Yugo Koral :P
Lokalizacja: Lublin, Chełm

Re: MiczuTG

Post autor: -michal- »

No to sprawa załatwiona :cool:
A tak przy okazji, to gdzie są przekaźniki od świateł :?:
Oxanin pierwszej klasy :mrgreen:
Awatar użytkownika
abramowicz
Posty: 46
Rejestracja: 2016-11-28 22:02
Samochód: Ford Probe 2 2.0 '96
Lokalizacja: Warszawa

Re: MiczuTG

Post autor: abramowicz »

Wg opisu to te dwa niebieskie.
2017-02-04 15.40.32_1.jpg
Ale ja nawet jeszcze nie jeżdżę moim Probem, więc niech ktoś to potwierdzi, żebym głupot nie gadał.
"Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą."
Mam Proba i dużo walki przy nim #-o
Awatar użytkownika
KrecioPL
Klubowicz
Posty: 3438
Rejestracja: 2012-02-27 16:00
Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
Galeria: viewtopic.php?t=21787
Lokalizacja: Warszawa

Re: MiczuTG

Post autor: KrecioPL »

abramowicz pisze:Wg opisu to te dwa niebieskie.
Ale ja nawet jeszcze nie jeżdżę moim Probem, więc niech ktoś to potwierdzi, żebym głupot nie gadał.
Zdjęcie rozwiewa wszelkie wątpliwości :mrgreen:
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
Awatar użytkownika
MiczuTG
Posty: 349
Rejestracja: 2015-12-14 10:12
Samochód: Lada Niva
Galeria: viewtopic.php?t=23654
Lokalizacja: UZB

Re: MiczuTG

Post autor: MiczuTG »

No wygląda to fajnie. Czyli po prostu dodatkowy kabel do plusa ciągnąć na tą cewkę. Zobaczę jak to wychodzi jak śniegi zejdą.
Kochaj, dokręcaj, wymieniaj albo rzuć!
==Probe's Style o'Life==
Awatar użytkownika
MiczuTG
Posty: 349
Rejestracja: 2015-12-14 10:12
Samochód: Lada Niva
Galeria: viewtopic.php?t=23654
Lokalizacja: UZB

MiczuTG

Post autor: MiczuTG »

To tera tak. Dawno nic nie było, ale nie że nic się nie działo. Założyłem te daszki USA, wyglądają kozacko. Wymagają tylko dostrojenia, bo na moje troche za nisko się opuszczają. Jak to dostroić?
Co do angelów już wszystko jest jasne właściwie, zdecydowałem się jednak pozostać przy żarówce H3 w środku. Bo skoro i tak nie jest to homologowane to co mam się spinać? Parę normalnych reflektorów pod fotel i jedziemy.
Dobra, tamte punkty zaliczone to teraz kolejny - skracanie cięgien. Jak to zrobić???Obrazek
Ostatnio zmieniony 2017-02-28 09:25 przez MiczuTG, łącznie zmieniany 1 raz.
Kochaj, dokręcaj, wymieniaj albo rzuć!
==Probe's Style o'Life==
Awatar użytkownika
KrecioPL
Klubowicz
Posty: 3438
Rejestracja: 2012-02-27 16:00
Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
Galeria: viewtopic.php?t=21787
Lokalizacja: Warszawa

Re: MiczuTG

Post autor: KrecioPL »

MiczuTG pisze:To tera tak. Dawno nic nie było, ale nie że nic się nie działo. Założyłem te daszki USA, wyglądają kozacko. Wymagają tylko dostrojenia, bo na moje troche za nisko się opuszczają. Jak to dostroić?
W stelażu są odboje - trzeba nimi pokręcić :)
MiczuTG pisze:Dobra, tamte punkty zaliczone to teraz kolejny - skracanie cięgien. Jak to zrobić???
Jak to jak - prosto! Koszt - z 15zł. Trzeba wymontować cięgna, wyciąć kawałek i wstawić śrubę rzymską.
Ostatnio zmieniony 2017-02-28 10:46 przez KrecioPL, łącznie zmieniany 1 raz.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
Awatar użytkownika
Sallmo
Klubowicz
Posty: 1886
Rejestracja: 2007-08-26 17:46
Samochód: Mazda Probe - 2,5 V6 USA 92r & Honda CBR 929RR FireBlade
Galeria: viewtopic.php?t=14192
Lokalizacja: Warszawa Praga Północ

Re: MiczuTG

Post autor: Sallmo »

Jest też regulacja na 4 śrubach którymi daszki do stelaża przykrecasz. Możesz podnieść nawet dużo.
Wspomnienia..Probe 2,2 GL 89 USA jest......
Jedyna w Polsce Mazda Probe GT V6 93r.......a może i na świecie ?
"...nie mam RWD , bokiem jeździć nie muszę
wolę mieć przód napęd ale taki co ma Duszę ..."
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się rozkręcać; pięćdziesięciu, aby nauczyć się skręcać." (Sallmo)
"...Osiagnąłem już ten określony wiek, w którym moj mózg przeszedł z "lepiej abyś tego nie mówił" do "Je..Bać to ,zobaczymy co sie stanie "..."
Awatar użytkownika
MiczuTG
Posty: 349
Rejestracja: 2015-12-14 10:12
Samochód: Lada Niva
Galeria: viewtopic.php?t=23654
Lokalizacja: UZB

Re: MiczuTG

Post autor: MiczuTG »

Wydaje się proste, jak tylko zrobić z tą śrubą? doczepić jakoś te grzybki od cięgna do śruby? Kupić śrubę z oczkiem czy czymś takim?
Kochaj, dokręcaj, wymieniaj albo rzuć!
==Probe's Style o'Life==
Awatar użytkownika
Sallmo
Klubowicz
Posty: 1886
Rejestracja: 2007-08-26 17:46
Samochód: Mazda Probe - 2,5 V6 USA 92r & Honda CBR 929RR FireBlade
Galeria: viewtopic.php?t=14192
Lokalizacja: Warszawa Praga Północ

Re: MiczuTG

Post autor: Sallmo »

A na daszkach srubami nie da się ustawić żeby równo było ? Po co ciegna ruszać?
Wspomnienia..Probe 2,2 GL 89 USA jest......
Jedyna w Polsce Mazda Probe GT V6 93r.......a może i na świecie ?
"...nie mam RWD , bokiem jeździć nie muszę
wolę mieć przód napęd ale taki co ma Duszę ..."
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się rozkręcać; pięćdziesięciu, aby nauczyć się skręcać." (Sallmo)
"...Osiagnąłem już ten określony wiek, w którym moj mózg przeszedł z "lepiej abyś tego nie mówił" do "Je..Bać to ,zobaczymy co sie stanie "..."
Awatar użytkownika
MiczuTG
Posty: 349
Rejestracja: 2015-12-14 10:12
Samochód: Lada Niva
Galeria: viewtopic.php?t=23654
Lokalizacja: UZB

Re: MiczuTG

Post autor: MiczuTG »

Nie nie, daszki ustawie. Pytam o regulację wysokości podnoszenia


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kochaj, dokręcaj, wymieniaj albo rzuć!
==Probe's Style o'Life==
Awatar użytkownika
KrecioPL
Klubowicz
Posty: 3438
Rejestracja: 2012-02-27 16:00
Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
Galeria: viewtopic.php?t=21787
Lokalizacja: Warszawa

Re: MiczuTG

Post autor: KrecioPL »

MiczuTG pisze:Wydaje się proste, jak tylko zrobić z tą śrubą? doczepić jakoś te grzybki od cięgna do śruby? Kupić śrubę z oczkiem czy czymś takim?
Bierzesz zdejmujesz ory cięgno i wycinasz końce. W środek wspawujesz śrubę rzymską - tylko pomierz to sobie. Łatwiej nie umiem wytłumaczyć.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
Awatar użytkownika
MiczuTG
Posty: 349
Rejestracja: 2015-12-14 10:12
Samochód: Lada Niva
Galeria: viewtopic.php?t=23654
Lokalizacja: UZB

Re: MiczuTG

Post autor: MiczuTG »

Hmm, dobra ogarnę. Dzięki
Kochaj, dokręcaj, wymieniaj albo rzuć!
==Probe's Style o'Life==
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: MiczuTG

Post autor: Romas »

Mylisz, się Krecik, z tego względu że może mniej się otworzy ale głębiej zamknie i cały plan w piz....
Przy skrócony regulowanym ciągnie musi przespawac mocowanie w lampie niżej, albo nie skracac ciegno łączące tylko to przy silniczku
Awatar użytkownika
-michal-
Posty: 982
Rejestracja: 2011-12-10 03:04
Samochód: Yugo Koral :P
Lokalizacja: Lublin, Chełm

Re: MiczuTG

Post autor: -michal- »

z tym skracaniem cięgien to pamiętam o kant dupy rozbić :P straszna rzeźba
Przechodziłem kiedyś przez to, tyle, że ja finalnie wyebaem elektryczne silniczki i zamontowałem pneumatyczne siłowniki... ale do tego trzeba było jeszcze całe oprzyrządowanie dorobić :lol:
Oxanin pierwszej klasy :mrgreen:
Awatar użytkownika
MiczuTG
Posty: 349
Rejestracja: 2015-12-14 10:12
Samochód: Lada Niva
Galeria: viewtopic.php?t=23654
Lokalizacja: UZB

Re: MiczuTG

Post autor: MiczuTG »

Romas pisze:albo nie skracac ciegno łączące tylko to przy silniczku
To znaczy które? Silnik ma jeszcze jakieś cięgno? Jak się do tego dostać?
Kochaj, dokręcaj, wymieniaj albo rzuć!
==Probe's Style o'Life==
Prezes5G19
Posty: 486
Rejestracja: 2014-10-16 14:32
Samochód: Probe II 2.0 16V 1995 r.
Galeria: viewtopic.php?t=22741
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Re: MiczuTG

Post autor: Prezes5G19 »

#-o :shock: :newcolor:
Awatar użytkownika
-michal-
Posty: 982
Rejestracja: 2011-12-10 03:04
Samochód: Yugo Koral :P
Lokalizacja: Lublin, Chełm

Re: MiczuTG

Post autor: -michal- »

jestem bardzo ciekaw efektów końcowych :cool:
Oxanin pierwszej klasy :mrgreen:
Awatar użytkownika
MiczuTG
Posty: 349
Rejestracja: 2015-12-14 10:12
Samochód: Lada Niva
Galeria: viewtopic.php?t=23654
Lokalizacja: UZB

Re: MiczuTG

Post autor: MiczuTG »

Teraz nie wiem co z tym zrobić, jako że jest dość dużo pomysłów. Ten ze śrubą byłby git, ale mówicie że nie będzie działać?
Kochaj, dokręcaj, wymieniaj albo rzuć!
==Probe's Style o'Life==
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: MiczuTG

Post autor: Romas »

staro sobie narysuj to sobie na kartce i pomyśl sam czy będzie działać czy nie, dodam że cięgno silniczka robi pełny obrót , czyli pół na otworzenie i pół na zamknięcie lampy
Awatar użytkownika
KrecioPL
Klubowicz
Posty: 3438
Rejestracja: 2012-02-27 16:00
Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
Galeria: viewtopic.php?t=21787
Lokalizacja: Warszawa

Re: MiczuTG

Post autor: KrecioPL »

Romas pisze:Mylisz, się Krecik, z tego względu że może mniej się otworzy ale głębiej zamknie i cały plan w piz....
Przy skrócony regulowanym ciągnie musi przespawac mocowanie w lampie niżej, albo nie skracac ciegno łączące tylko to przy silniczku
Myślałem, że to jest oczywiste, że trzeba zmienić punkt podparcia....
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
Awatar użytkownika
Spider33
Posty: 1241
Rejestracja: 2008-01-05 12:23
Samochód: Probe x ∞
Galeria: viewtopic.php?t=20740
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

Re: MiczuTG

Post autor: Spider33 »

Załatw sobie lampę ze stelażem przykręcić ja do biurka w domu i będziesz mógł eksperymentować ;) Gdzieś na necie był filmik jak te cięgna skrócić.
Awatar użytkownika
MiczuTG
Posty: 349
Rejestracja: 2015-12-14 10:12
Samochód: Lada Niva
Galeria: viewtopic.php?t=23654
Lokalizacja: UZB

Re: MiczuTG

Post autor: MiczuTG »

archeolog pisze:Wystarczy zamontować najprostszy czujnik obrotu na osi silniczka i po problemie
Znalazłem taki wpis. Może to jest droga?
Kochaj, dokręcaj, wymieniaj albo rzuć!
==Probe's Style o'Life==
Awatar użytkownika
duracell
Posty: 830
Rejestracja: 2006-06-17 22:25
Samochód: osobowy
Lokalizacja: CB

Re: MiczuTG

Post autor: duracell »

Taaaaa już to widzę jak zakładasz najprostszy czujnik obrotu na osi silniczka. Jeden ... frachę drugi powtarza.
Równie dobrze można wsadzić pod maskę dwóch Somalijczyków niech podnoszą lampy albo zrobić sterowanie na sznurku od snopowiązałki.
„czysta krew, trzeźwy umysł”
Awatar użytkownika
Sallmo
Klubowicz
Posty: 1886
Rejestracja: 2007-08-26 17:46
Samochód: Mazda Probe - 2,5 V6 USA 92r & Honda CBR 929RR FireBlade
Galeria: viewtopic.php?t=14192
Lokalizacja: Warszawa Praga Północ

Re: MiczuTG

Post autor: Sallmo »

Tak wygląda przerobione cięgno silniczka świateł.
Załączniki
20170304_121934.jpg
Wspomnienia..Probe 2,2 GL 89 USA jest......
Jedyna w Polsce Mazda Probe GT V6 93r.......a może i na świecie ?
"...nie mam RWD , bokiem jeździć nie muszę
wolę mieć przód napęd ale taki co ma Duszę ..."
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się rozkręcać; pięćdziesięciu, aby nauczyć się skręcać." (Sallmo)
"...Osiagnąłem już ten określony wiek, w którym moj mózg przeszedł z "lepiej abyś tego nie mówił" do "Je..Bać to ,zobaczymy co sie stanie "..."
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4250
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Re: MiczuTG

Post autor: Bogdan9999 »

No gratuluje pomysłowości :) Daj jeszcze dodatkowe nakrętki aby skontrować.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Galeria”