MiczuTG

Kolekcje fotek.
Awatar użytkownika
MiczuTG
Posty: 349
Rejestracja: 2015-12-14 10:12
Samochód: Lada Niva
Galeria: viewtopic.php?t=23654
Lokalizacja: UZB

Re: MiczuTG

Post autor: MiczuTG »

Myślę że najlepiej będzie jak jutro to zmierzę ile tam jest wysokości.
Kochaj, dokręcaj, wymieniaj albo rzuć!
==Probe's Style o'Life==
Awatar użytkownika
MiczuTG
Posty: 349
Rejestracja: 2015-12-14 10:12
Samochód: Lada Niva
Galeria: viewtopic.php?t=23654
Lokalizacja: UZB

Re: MiczuTG

Post autor: MiczuTG »

Coś dziwnego się odwala dzisiaj. Mimo że drzwi zamknięte to dioda informująca że są otwarte się pali (czasem pulsuje), w ogóle przy gaszeniu silnika dwa razy mrugnął awaryjnymi. Jakieś sugestie?
Kochaj, dokręcaj, wymieniaj albo rzuć!
==Probe's Style o'Life==
Awatar użytkownika
infernoblade
Klubowicz
Posty: 1278
Rejestracja: 2013-10-03 20:04
Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
Galeria: viewtopic.php?t=21646
Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk

Re: MiczuTG

Post autor: infernoblade »

MiczuTG pisze: Mimo że drzwi zamknięte to dioda informująca że są otwarte się pali (czasem pulsuje)
Sprawdź działanie krańcówek zamontowanych do nadwozia, pod ryglem zamka. Od tego bym zaczął.
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''

Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA

Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
Awatar użytkownika
MiczuTG
Posty: 349
Rejestracja: 2015-12-14 10:12
Samochód: Lada Niva
Galeria: viewtopic.php?t=23654
Lokalizacja: UZB

Re: MiczuTG

Post autor: MiczuTG »

Ok nie wiem co to było ale się naprawiło. Gorzej że ostatnio przy akcji "ej patrz co tam za masakra była za tym radiem" chyba jakieś kable się rozłączyły i nie działa radyjko. Muszę naprawić obejrzeć i podłączyć de novo
Kochaj, dokręcaj, wymieniaj albo rzuć!
==Probe's Style o'Life==
Awatar użytkownika
MiczuTG
Posty: 349
Rejestracja: 2015-12-14 10:12
Samochód: Lada Niva
Galeria: viewtopic.php?t=23654
Lokalizacja: UZB

Re: MiczuTG

Post autor: MiczuTG »

Coś dziwnego się dzieje. O ile drzwi już zniknęły to tak: radio zgasło i jak zgasło tak nie gra. Zegar też zgasł.... z tym że on czasami się zapala. Zapala się dziwnie (wraz z resetowaniem godziny za każdym razem), bo świeci jasno, przygasa, gaśnie. Taki cykl może potrwać a potem nagle pstryk i znowu czerń. Jakieś skoki napięcia? Przebicia?
Kochaj, dokręcaj, wymieniaj albo rzuć!
==Probe's Style o'Life==
Awatar użytkownika
infernoblade
Klubowicz
Posty: 1278
Rejestracja: 2013-10-03 20:04
Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
Galeria: viewtopic.php?t=21646
Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk

Re: MiczuTG

Post autor: infernoblade »

Sprawdź ściemniacz koło kierownicy. Ale raczej nie tłumaczy to radia :-k Chyba, że ktoś wziął z niego plus. Sprawdziłeś bezpiecznik w radiu? Ogólnie objawy jakby masę gubił, jak dla mnie.
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''

Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA

Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
Awatar użytkownika
MiczuTG
Posty: 349
Rejestracja: 2015-12-14 10:12
Samochód: Lada Niva
Galeria: viewtopic.php?t=23654
Lokalizacja: UZB

Re: MiczuTG

Post autor: MiczuTG »

No właśnie sprawdziłem. Bezpiecznik jest git. Masa jest, reszta podłączona.
Ten ściemniacz może być powodem cudów? Bo przy gaszeniu silnika mrugają czasami awaryjne raz czy dwa


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kochaj, dokręcaj, wymieniaj albo rzuć!
==Probe's Style o'Life==
Awatar użytkownika
infernoblade
Klubowicz
Posty: 1278
Rejestracja: 2013-10-03 20:04
Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
Galeria: viewtopic.php?t=21646
Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk

Re: MiczuTG

Post autor: infernoblade »

Ściemniacz nie ma nic wspólnego z awaryjnymi. Napięcie do radia dochodzi? Może wypala się kostka stacyjki? Zegarek resetuje się tylko z braku prądu. Imo masz sprawne, czy odłączone? Jaki masz aku? Światła ci nie przygasają?
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''

Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA

Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
Awatar użytkownika
MiczuTG
Posty: 349
Rejestracja: 2015-12-14 10:12
Samochód: Lada Niva
Galeria: viewtopic.php?t=23654
Lokalizacja: UZB

Re: MiczuTG

Post autor: MiczuTG »

Światła są ok, spróbuję może sprawdzić akumulator bo tak troche kumulacyjnie to się sypie.
Kochaj, dokręcaj, wymieniaj albo rzuć!
==Probe's Style o'Life==
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: MiczuTG

Post autor: Romas »

akumulator nie ma nic do rzeczy. skoro nawet awaryjne ci mrygają przy gaszeniu samochodu to może masz jakiś zewnętrzny alarm, tudzież centralkę do zamka. A co do reszty to szukaj dobrze prądów
Awatar użytkownika
MiczuTG
Posty: 349
Rejestracja: 2015-12-14 10:12
Samochód: Lada Niva
Galeria: viewtopic.php?t=23654
Lokalizacja: UZB

Re: MiczuTG

Post autor: MiczuTG »

Ewidentnie są jakieś skoki napięcia. Alarm się załącza sam.
Co może być?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kochaj, dokręcaj, wymieniaj albo rzuć!
==Probe's Style o'Life==
Awatar użytkownika
Benet
Posty: 471
Rejestracja: 2016-07-25 17:14
Samochód: Ford Probe 96' 2.0
Galeria: viewtopic.php?t=23694
Lokalizacja: Szczecin

Re: MiczuTG

Post autor: Benet »

Dość trudny temat do ogarnięcia samemu. Zgadzam się z tym co kolega infernoblade wcześniej powiedział, wygląda na objawy gubienia masy. Gdzieś może być jakiś zluzowany przewód, nadpalony albo zamoknięty.
Probe 96' 2.0 EURO
Awatar użytkownika
KrecioPL
Klubowicz
Posty: 3438
Rejestracja: 2012-02-27 16:00
Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
Galeria: viewtopic.php?t=21787
Lokalizacja: Warszawa

Re: MiczuTG

Post autor: KrecioPL »

Miczu - dziwnym objawem są te awaryjne - nie było czegoś takiego seryjnie. \
Seryjny alarm w probasie euro działa wspólnie ze światłami awaryjnymi i klaksonem.
Ty masz 1994r więc wszystkie te rzeczy które wymieniłeś - radio i zegarek działają po zapłonie. Upatrywałbym problemu albo w okolicy stacyjki, albo modułu komfortu.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
Awatar użytkownika
MiczuTG
Posty: 349
Rejestracja: 2015-12-14 10:12
Samochód: Lada Niva
Galeria: viewtopic.php?t=23654
Lokalizacja: UZB

Re: MiczuTG

Post autor: MiczuTG »

Może to kwestia przebicia gdzieś na linii zasilającej cały kokpit? Starałem się namierzyć gdzie niemiec upchnął chiński alarm... narazie bez skutku :)
Kochaj, dokręcaj, wymieniaj albo rzuć!
==Probe's Style o'Life==
Awatar użytkownika
Benet
Posty: 471
Rejestracja: 2016-07-25 17:14
Samochód: Ford Probe 96' 2.0
Galeria: viewtopic.php?t=23694
Lokalizacja: Szczecin

Re: MiczuTG

Post autor: Benet »

O to dobra podpowiedź. Jak masz niefabryczny alarm to się w nim upatruj przyczyny. Jest duża szansa, że to jest jego wina.
Probe 96' 2.0 EURO
Awatar użytkownika
duracell
Posty: 830
Rejestracja: 2006-06-17 22:25
Samochód: osobowy
Lokalizacja: CB

Re: MiczuTG

Post autor: duracell »

KrecioPL pisze:Miczu - dziwnym objawem są te awaryjne - nie było czegoś takiego seryjnie. \
Seryjny alarm w probasie euro działa wspólnie ze światłami awaryjnymi i klaksonem.
Możesz rozwinąć myśl? Bo chyba zdanie wyżej zaprzecza temu niżej...?
U mnie seryjny działa z klaksonem i światłami, oczka się podnoszą temu misiu.
„czysta krew, trzeźwy umysł”
Awatar użytkownika
KrecioPL
Klubowicz
Posty: 3438
Rejestracja: 2012-02-27 16:00
Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
Galeria: viewtopic.php?t=21787
Lokalizacja: Warszawa

Re: MiczuTG

Post autor: KrecioPL »

duracell pisze:
KrecioPL pisze:Miczu - dziwnym objawem są te awaryjne - nie było czegoś takiego seryjnie. \
Seryjny alarm w probasie euro działa wspólnie ze światłami awaryjnymi i klaksonem.
Możesz rozwinąć myśl? Bo chyba zdanie wyżej zaprzecza temu niżej...?
U mnie seryjny działa z klaksonem i światłami, oczka się podnoszą temu misiu.
Chodzi o to, że seryjnie przy gaszeniu silnika, zamykaniu auta nie mryga awaryjnymi.
Alarm jako alarm działa z awaryjkami i klaksonem, ale skoro Michał to miał przy zamykaniu drzwi to jest to temat nieseryjny.
Do tego dochodzi temat radia i zegarka, a więc rzeczy działających w '94 po zapłonie
Więc:
1. Albo jest dołożony wuj-wie-gdzie jakiś niefabryczny alarm i się wykrzaczył
2. Stacyjka się wytarła i nie łączy styku (tu mi chodzi o zegarek i radio)
3. Wysrał się - jak u Ciebie zresztą - moduł komfortu i się dzieją cyrki.
duracell pisze:U mnie seryjny działa z klaksonem i światłami, oczka się podnoszą temu misiu.
Boś se Waść wymienił na JUESEJ, więc mnie tu nie mieszaj :mrgreen:
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
Awatar użytkownika
duracell
Posty: 830
Rejestracja: 2006-06-17 22:25
Samochód: osobowy
Lokalizacja: CB

Re: MiczuTG

Post autor: duracell »

KrecioPL pisze: 3. Wysrał się - jak u Ciebie zresztą - moduł komfortu i się dzieją cyrki.
Dobra, to napiszę prawdę- nie wysrał się, była błędna diagnoza połączona z kilkoma zbiegami okoliczności. Odkręcałem linkę od maski żeby dostać się pod deskę i skręcając spowrotem całość nakrętką dokręciłem też niechcący do masy jeden z kabeków od podświetlenia nóg- aż soki z niego poszły :P Właściwa diagnoza zajęła chyba więcej niż miesiąc - nie lubię pośpiechu :P
KrecioPL pisze:Boś se Waść wymienił na JUESEJ, więc mnie tu nie mieszaj :mrgreen:

A już miałem nadzieję zasiać ziarno niepewności :evil:
MiczuTG pisze:Coś dziwnego się dzieje. O ile drzwi już zniknęły to tak: radio zgasło i jak zgasło tak nie gra. Zegar też zgasł.... z tym że on czasami się zapala. Zapala się dziwnie (wraz z resetowaniem godziny za każdym razem), bo świeci jasno, przygasa, gaśnie. Taki cykl może potrwać a potem nagle pstryk i znowu czerń. Jakieś skoki napięcia? Przebicia?
A nic tam ostatnio nie dokładałeś ? Jakieś lampki, jakieś dzienne, przetwornica na 5V usb, coś? To bardziej wygląda na problem z masą, takie cuda mogą się dziać gdy masę właściwą masz złączoną z masą po CPU czy jak kto woli - module komfortu.
„czysta krew, trzeźwy umysł”
Awatar użytkownika
MiczuTG
Posty: 349
Rejestracja: 2015-12-14 10:12
Samochód: Lada Niva
Galeria: viewtopic.php?t=23654
Lokalizacja: UZB

Re: MiczuTG

Post autor: MiczuTG »

Dzienne mam podpięte pod bezpiecznik pod maską więc chyba nie powinno się gryźć. Muszę ogarnąć. Gdzie szukać modułu komfortu? Gdzie go upchnęli?
Kochaj, dokręcaj, wymieniaj albo rzuć!
==Probe's Style o'Life==
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: MiczuTG

Post autor: Romas »

moduł komfortu to jest ta puszka z bezpiecznikami przy lewej nodze kierowcy
Awatar użytkownika
MiczuTG
Posty: 349
Rejestracja: 2015-12-14 10:12
Samochód: Lada Niva
Galeria: viewtopic.php?t=23654
Lokalizacja: UZB

Re: MiczuTG

Post autor: MiczuTG »

No to takie średnio komfortowe miejsce. Jak będę grzebał poinformuję co znalazłem
Kochaj, dokręcaj, wymieniaj albo rzuć!
==Probe's Style o'Life==
Awatar użytkownika
duracell
Posty: 830
Rejestracja: 2006-06-17 22:25
Samochód: osobowy
Lokalizacja: CB

Re: MiczuTG

Post autor: duracell »

W samym module to raczej nic interesującego nie znajdziesz, ale sprawdzić warto. Oddziel część z grubym plastikiem od tej z cienkim.
Zdejmij w niej dekielek i zobacz stan płytki drukowanej czy jakiś element nie jest spalony.
Jeśli dzienne masz na przekaźniku, wyjmij przekaźnik na chwilę i sprawdź czy problem nie ustąpił.
„czysta krew, trzeźwy umysł”
Awatar użytkownika
KrecioPL
Klubowicz
Posty: 3438
Rejestracja: 2012-02-27 16:00
Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
Galeria: viewtopic.php?t=21787
Lokalizacja: Warszawa

Re: MiczuTG

Post autor: KrecioPL »

Romas pisze:moduł komfortu to jest ta puszka z bezpiecznikami przy lewej nodze kierowcy
Dokładnie to jest puszka ZA bezpiecznikami przy nodze kierowcy.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
Awatar użytkownika
MiczuTG
Posty: 349
Rejestracja: 2015-12-14 10:12
Samochód: Lada Niva
Galeria: viewtopic.php?t=23654
Lokalizacja: UZB

MiczuTG

Post autor: MiczuTG »

UPDATE:
Wymienione kable WN i świece, jest ślicznie równo i cudownie. Niestety obroty troche nadal spadają. (wspominałem ostatnio że spadają?) Jako, że w jajo zostałem zrobiony w sprawie wymieniania świec, kabli itd, w planach najbliższych wymiana oleju (już się boję) i filtrów. Dodatkowo widzę jakby troche olej cieknął spod pokrywy zaworów (widać chyba na foto). Czy to może być uszczelka?
Aha co do choinki i alarmu, wymiana bezpiecznika załatwiła sprawę, aczkolwiek zegar i radyjko nadal nie działają. Warsztat coś poradzi.
Obrazek
Kochaj, dokręcaj, wymieniaj albo rzuć!
==Probe's Style o'Life==
Awatar użytkownika
Benet
Posty: 471
Rejestracja: 2016-07-25 17:14
Samochód: Ford Probe 96' 2.0
Galeria: viewtopic.php?t=23694
Lokalizacja: Szczecin

Re: MiczuTG

Post autor: Benet »

Fajnie, że z elektryką trochę się temat rozwiązał, bo się martwiłem :D Taki dobry Probek, szkoda by była gdyby to było coś grubszego. Jakie świece kupiłeś? Bo ja dzisiaj kupiłem właśnie kable ngk i irydowe denso, niedługo zakładam.
Probe 96' 2.0 EURO
ODPOWIEDZ

Wróć do „Galeria”