MiczuTG

Kolekcje fotek.
Kamil234
Posty: 35
Rejestracja: 2015-05-13 22:58
Samochód: Ford Probe 1993r 2.5 V6

Re: MiczuTG

Post autor: Kamil234 »

MiczuTG pisze:Dzięki dzięki! Jedyne w Polsce terenówka Probe :)
Już szukam jakichś amorków, jakby miał ktoś link z tym ile powinna być wysokość do tego kielicha to będę wdzięczny.
Hej u mnie ta wysokość w starym amorze wynosi 26 cm, i się zastanawiam czy tyle powinna wynosić w PROBE, czy taka wysokość jest jednak w maździe, ciekawe jak u innych to wygląda.
Awatar użytkownika
MiczuTG
Posty: 349
Rejestracja: 2015-12-14 10:12
Samochód: Lada Niva
Galeria: viewtopic.php?t=23654
Lokalizacja: UZB

Re: MiczuTG

Post autor: MiczuTG »

UPDATE:

Kochani forumowicze! Ostatnio nieczęsto tutaj zaglądam z racji ograniczonej ilości czasu. Wiem, że mój pomysł ze światłami niektórych zaczyna już denerwować, a mianowicie mierzi ich brak postępów. Otóż śpieszę z wyjaśnieniem - miałem drobne kłopoty z hamulcami ostatnio i to przejęło mój budżet i czas.
Otóż hamulce z tyłu zaczęły przycierać, najpierw jeden potem drugi. Zgodnie z radami z forum starałem się to ogarnąć, ale problem był większy. Zdecydowałem się na fachowca i to była dobra decyzja. Mechanik powiedział mi że uszkodzone są oba tłoki i jakaś inna część (synchronizator? nie pamiętam nazwy, jakiś powrotnik regulujący). A czemu? ANO TEMU ŻE KTOŚ WALIŁ W ZACISKI MŁOTKIEM! Zbladłem, mówię jak to, młotkiem? Ano okazało się że młotkiem, na zaciskach są ślady wbite od młotka. Widocznie kochany poprzedni właściciel kiedyś miał problem z hamulcami który naprawił solidnym stuknięciem. Eh... Życie jest jak bombonierka.
Dzisiaj auto odebrałem... i znowu zonk. Coś stuka przy przyśpieszaniu z przodu prawego. Przegub? W zeszłym roku wymieniałem tył, teraz czas na przód...
Tak więc roboty jeszcze troche jest, ale jak powymieniam te felery w zawieszeniu to będę miał spokój na dobre i dlatego jest to sprawa priorytetowa dla mnie.
Dla osłody powiem, że namierzyłem fajnego rozbitka (podobno fajny) i zamierzam troche się zakręcić w okół niego, co raczej przyśpieszy moje prace nad "customem". Pozdrawiam
Kochaj, dokręcaj, wymieniaj albo rzuć!
==Probe's Style o'Life==
Awatar użytkownika
infernoblade
Klubowicz
Posty: 1278
Rejestracja: 2013-10-03 20:04
Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
Galeria: viewtopic.php?t=21646
Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk

Re: MiczuTG

Post autor: infernoblade »

A miałem właśnie nadzieję zobaczyć tu fotorelację, ale rozumiem bezpieczeństwo ważniejsze :) Powodzenia
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''

Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA

Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
Awatar użytkownika
KrecioPL
Klubowicz
Posty: 3438
Rejestracja: 2012-02-27 16:00
Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
Galeria: viewtopic.php?t=21787
Lokalizacja: Warszawa

Re: MiczuTG

Post autor: KrecioPL »

Miczu, Inferno dobrze mówi. bezpieczeństwo przede wszystkim.
Wszelkie przeróbki to lepiej robić jak auto jest sprawne technicznie (choć u nas to pojęcie względne :mrgreen:)

Tak czy siak, 3mam kciuki.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
Awatar użytkownika
MiczuTG
Posty: 349
Rejestracja: 2015-12-14 10:12
Samochód: Lada Niva
Galeria: viewtopic.php?t=23654
Lokalizacja: UZB

Re: MiczuTG

Post autor: MiczuTG »

A jak myślicie co to może być to stukanie? Bo ostatnio jak był przegub to stukało przy skrętach a teraz stuka przy przyśpieszaniu. No i czy da rade tym jeszcze pojechać chwilę
Kochaj, dokręcaj, wymieniaj albo rzuć!
==Probe's Style o'Life==
Awatar użytkownika
KrecioPL
Klubowicz
Posty: 3438
Rejestracja: 2012-02-27 16:00
Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
Galeria: viewtopic.php?t=21787
Lokalizacja: Warszawa

Re: MiczuTG

Post autor: KrecioPL »

Jak odpuścisz gaz to przestaje?
Przegub wewnętrzny :mrgreeen:
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
Awatar użytkownika
-michal-
Posty: 982
Rejestracja: 2011-12-10 03:04
Samochód: Yugo Koral :P
Lokalizacja: Lublin, Chełm

Re: MiczuTG

Post autor: -michal- »

MiczuTG pisze:Przegub? W zeszłym roku wymieniałem tył, teraz czas na przód...
:shock:
Oxanin pierwszej klasy :mrgreen:
Awatar użytkownika
Benet
Posty: 471
Rejestracja: 2016-07-25 17:14
Samochód: Ford Probe 96' 2.0
Galeria: viewtopic.php?t=23694
Lokalizacja: Szczecin

Re: MiczuTG

Post autor: Benet »

-michal- pisze:
MiczuTG pisze:Przegub? W zeszłym roku wymieniałem tył, teraz czas na przód...
:shock:
Probe 4x4 jedyny w Polsce :twisted:
Probe 96' 2.0 EURO
Awatar użytkownika
MiczuTG
Posty: 349
Rejestracja: 2015-12-14 10:12
Samochód: Lada Niva
Galeria: viewtopic.php?t=23654
Lokalizacja: UZB

Re: MiczuTG

Post autor: MiczuTG »

No nie wiem, coś stukało przy skręcie z tyłu. Tam troche rzeczy było wymienione. Stukanie z przodu ustało samoistnie. Nie wiem czy się martwić czy nie
Kochaj, dokręcaj, wymieniaj albo rzuć!
==Probe's Style o'Life==
Awatar użytkownika
-michal-
Posty: 982
Rejestracja: 2011-12-10 03:04
Samochód: Yugo Koral :P
Lokalizacja: Lublin, Chełm

Re: MiczuTG

Post autor: -michal- »

Mistrzu, a masz z tyłu blokadę dyfra z przycisku czy automatyczną :?:
Oxanin pierwszej klasy :mrgreen:
Awatar użytkownika
MiczuTG
Posty: 349
Rejestracja: 2015-12-14 10:12
Samochód: Lada Niva
Galeria: viewtopic.php?t=23654
Lokalizacja: UZB

Re: MiczuTG

Post autor: MiczuTG »

Dobra lekka konfuzja weszła mi w związku z tym stukaniem. Facet w warsztacie mówił że to pewnie zewnętrzny, ale musi zobaczyć (po majówce dopiero). Wy mówicie że wewnętrzny. Jest jakiś sposób żeby to sprawdzić? Zewnętrzny miałem w zeszłym roku wymieniany bo stukało przy skręcaniu (lewe koło) i przy prędkości powyżej 50. Tylko ze to było inne stukanie, takie wolniejsze i głośniejsze. Teraz mam szybsze i cichsze jakby cyk-cyk-cyk-cyk.
Patrzyłem też na filmiki. Zazwyczaj przy uszkodzonym wewnętrznym ludziom cała buda się trzęsie i skrzynia, a u mnie jest spokój. Ba, nawet czasami nie słychać tego stukania jakby ustawało lub cichło. Pytam, bo chcę od razu kupić dobry żeby wymienili, a nie czekać aż sprowadzą itd.
Widzę też że stuka dalej mimo odpuszczenia gazu, to samo mi mechanik mówił, a u mnie jak odpuszczę gaz, tudzież nawet zmniejszę to ucicha stukanie. Słychać je tylko przy mocniejszym wciśnięciu
Ostatnio zmieniony 2017-04-27 09:55 przez MiczuTG, łącznie zmieniany 2 razy.
Kochaj, dokręcaj, wymieniaj albo rzuć!
==Probe's Style o'Life==
Awatar użytkownika
KrecioPL
Klubowicz
Posty: 3438
Rejestracja: 2012-02-27 16:00
Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
Galeria: viewtopic.php?t=21787
Lokalizacja: Warszawa

Re: MiczuTG

Post autor: KrecioPL »

Jak cichnie po puszczeniu gazu to przegub wewnętrzny.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
ODPOWIEDZ

Wróć do „Galeria”