Kamil_01
- Kamil_01
- Posty: 493
- Rejestracja: 2005-12-30 00:34
- Galeria: viewtopic.php?t=9319
- Lokalizacja: Górzyca Lubuskie
- Kontakt:
Mój 2,5 V6 - test
Witam wszystkich,
zrobiłem tescik mojemu probkowi, trasa świecko -->> Jelenia góra i nazad, prędkość średnia 130 km/h +-(autostrada w prawdzie około 40 km 180 - 200 km/h) , nic się nie urwało, nic nie wali, nic nie stuka a najbardziej zadowolony jestem ze spalania 10 litra/100 km
paliwo shell eurosuper (3,89 zł)
zrobiłem tescik mojemu probkowi, trasa świecko -->> Jelenia góra i nazad, prędkość średnia 130 km/h +-(autostrada w prawdzie około 40 km 180 - 200 km/h) , nic się nie urwało, nic nie wali, nic nie stuka a najbardziej zadowolony jestem ze spalania 10 litra/100 km
paliwo shell eurosuper (3,89 zł)
..::Ford Probe 2,5 V6 GT USA; rok 1993::..
....:::::::::::PROBE RULEZ:::::::::::....
Człowiek, który się nie myli, drzewo, które się nie pali - nie istnieją.
....:::::::::::PROBE RULEZ:::::::::::....
Człowiek, który się nie myli, drzewo, które się nie pali - nie istnieją.
- Lukask
- Posty: 1980
- Rejestracja: 2005-10-14 14:09
- Samochód: Bardzo szybki :P
- Galeria: viewtopic.php?t=6860
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
- Kamil_01
- Posty: 493
- Rejestracja: 2005-12-30 00:34
- Galeria: viewtopic.php?t=9319
- Lokalizacja: Górzyca Lubuskie
- Kontakt:
zapomniałem dodać, że jechałem w 4. osoby, nom powyżej 200 to musze sprubować, jak narazie to 200 mi wystarczy, bo wcześniej jeździłem sierrą 1.8, a jak wicie to stare silniki i szybko nie jeżdżą też jak przesiadłem sie na probe to byłem w niebie , do tego dodam wam, że jak wracałem to dostałem mandat bo mnie troche poniosło, z górki przy wyprzedzaniu, ale nie macie się czego martwić nic nie jechało tylko na ciagłej wyprzedzałem tira dostałem 200 zł+5 punktów
..::Ford Probe 2,5 V6 GT USA; rok 1993::..
....:::::::::::PROBE RULEZ:::::::::::....
Człowiek, który się nie myli, drzewo, które się nie pali - nie istnieją.
....:::::::::::PROBE RULEZ:::::::::::....
Człowiek, który się nie myli, drzewo, które się nie pali - nie istnieją.
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Mój 2,5 V6 - test
Trasa warszawa kraków, prędości 130 i więcej w porywach do 200, i spalanie 8,5 , miasto równo 10 nie zależnie od stylu jazdy, sprawdzane wielokrotnie ostatnio.Kamil_01 pisze:Witam wszystkich,
zrobiłem tescik mojemu probkowi, trasa świecko -->> Jelenia góra i nazad, prędkość średnia 130 km/h +-(autostrada w prawdzie około 40 km 180 - 200 km/h) , nic się nie urwało, nic nie wali, nic nie stuka a najbardziej zadowolony jestem ze spalania 10 litra/100 km
paliwo shell eurosuper (3,89 zł)
- P.I.M.P.O.
- Posty: 928
- Rejestracja: 2004-09-20 20:55
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Mój 2,5 V6 - test
rozbawiłeś mnie do łezSqad pisze: miasto równo 10 nie zależnie od stylu jazdy, sprawdzane wielokrotnie ostatnio.
pozdro
dwa i pół fał sześć, dziewięćdziesiąty trzeci rok
- Lukask
- Posty: 1980
- Rejestracja: 2005-10-14 14:09
- Samochód: Bardzo szybki :P
- Galeria: viewtopic.php?t=6860
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
- Brychu
- Posty: 482
- Rejestracja: 2003-05-25 00:32
- Galeria: viewtopic.php?t=8101
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Kurcze to jest już dla mnie znęcanie się nad pasażerami z tyłu. Wczoraj zapakowałem jednego kolegę i aż było mi go żal.Kamil_01 pisze:zapomniałem dodać, że jechałem w 4. osoby
Ja jakoś nie mogę zejść niżej 13... Zawsze 50 zł pożera na 100 km i włącza się żebraczka...Sqad pisze:miasto równo 10 nie zależnie od stylu jazdy, sprawdzane wielokrotnie ostatnio.
- ZENiTH
- Posty: 1356
- Rejestracja: 2005-10-17 17:59
- Galeria: viewtopic.php?t=6493
- Lokalizacja: Kraków
- _/Damian\_
- Posty: 493
- Rejestracja: 2005-10-18 14:32
- Samochód: Ford PROBE II ECP, 1994 2,5V6 24V
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
- Kamil_01
- Posty: 493
- Rejestracja: 2005-12-30 00:34
- Galeria: viewtopic.php?t=9319
- Lokalizacja: Górzyca Lubuskie
- Kontakt:
jechałem przez Lubsko, potem wpadłem na tę autostrade do Wrocka i tam dałem popalić , probe 10 000 zł, paliwo 221,42 zł mina pasażerów jak jedziesz 200 km/h bezcenna
i zgodze sie, że po mieście mi też pali 12-13 litrów, no chyba że bym zalał V-power`a
i zgodze sie, że po mieście mi też pali 12-13 litrów, no chyba że bym zalał V-power`a
..::Ford Probe 2,5 V6 GT USA; rok 1993::..
....:::::::::::PROBE RULEZ:::::::::::....
Człowiek, który się nie myli, drzewo, które się nie pali - nie istnieją.
....:::::::::::PROBE RULEZ:::::::::::....
Człowiek, który się nie myli, drzewo, które się nie pali - nie istnieją.
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Mój 2,5 V6 - test
Nie wiem co Cię tak bawi w tym :[pimpo pisze:rozbawiłeś mnie do łezSqad pisze: miasto równo 10 nie zależnie od stylu jazdy, sprawdzane wielokrotnie ostatnio.
pozdro
Tydzień temu było to sprawdzane z 5 razy i wynik zawsze ten sam +/- 0,5 litra.
- P.I.M.P.O.
- Posty: 928
- Rejestracja: 2004-09-20 20:55
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Mój 2,5 V6 - test
nie wiesz? już Ci mówięSqad pisze: Nie wiem co Cię tak bawi w tym :[
Tydzień temu było to sprawdzane z 5 razy i wynik zawsze ten sam +/- 0,5 litra.
nie wiem po jakim Ty mieście jeździsz ale nawet 2,0 tyle nie palą no może niektóre jak się jeździ jak emeryt. nawet fabryka podaje że w mieście 2,5 spala więcejSqad pisze:miasto równo 10
mam niby uwierzyć że jak depczesz pedał w podłogę i wyrywasz asfalt spod każdych świateł to spalanie masz takie samo jak przy jeździe max do 2500 obrotów?Sqad pisze:nie zależnie od stylu jazdy, sprawdzane wielokrotnie ostatnio.
poza tym poczytaj co chłopaki piszą. czy Twój probas może jest z kosmosu?
pozdro
dwa i pół fał sześć, dziewięćdziesiąty trzeci rok
- Lukask
- Posty: 1980
- Rejestracja: 2005-10-14 14:09
- Samochód: Bardzo szybki :P
- Galeria: viewtopic.php?t=6860
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
- P.I.M.P.O.
- Posty: 928
- Rejestracja: 2004-09-20 20:55
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Wrocław
- Brychu
- Posty: 482
- Rejestracja: 2003-05-25 00:32
- Galeria: viewtopic.php?t=8101
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Nie żebym się czepiał, ale zużycie paliwa na poziomie 10 litrów na 100 km mi się nie mieści w głowie. Tak po prostu uważam to za niemożliwe, ostatnio jeździłem Meganką 1.4 16v to brała 10 w mieście. Probe mi nigdy nie pali mniej niż 13, a jak go porządnie pomęczę to aż widzę jak wskazówka od paliwa opada w dół, więc po prostu 10 l/100 km nie potrafię sobie wyobrazić.
- Qki G
- Klubowicz
- Posty: 2916
- Rejestracja: 2004-08-20 09:04
- Galeria: viewtopic.php?t=5511
- Lokalizacja: Warszawa
Moj co prawda posiada sekwencje, gaz i spalanie gazu jest o litr wiecej niz na benzynie i spala mi 14-15 litrow gazy, a wiec to by odpowiadało spalaniu 13 litrow benzyny.
Nowa moja ksywa: Qki Leoncio
Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy.....
Na wypady poza miasto jest już inne autko
Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy.....
Na wypady poza miasto jest już inne autko
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Mój 2,5 V6 - test
W gwoli ścisłości do 4500 nie wyżej i oczywiście bez klimy, jak jeżdże z włączanom od czasu do czasu klimą spalanie się zmienia na 12-13. Nie chcecie nie wieżcie, to przecież nie mój problem tylko wasz.pimpo pisze:nie wiesz? już Ci mówięSqad pisze: Nie wiem co Cię tak bawi w tym :[
Tydzień temu było to sprawdzane z 5 razy i wynik zawsze ten sam +/- 0,5 litra.nie wiem po jakim Ty mieście jeździsz ale nawet 2,0 tyle nie palą no może niektóre jak się jeździ jak emeryt. nawet fabryka podaje że w mieście 2,5 spala więcejSqad pisze:miasto równo 10mam niby uwierzyć że jak depczesz pedał w podłogę i wyrywasz asfalt spod każdych świateł to spalanie masz takie samo jak przy jeździe max do 2500 obrotów?Sqad pisze:nie zależnie od stylu jazdy, sprawdzane wielokrotnie ostatnio.
poza tym poczytaj co chłopaki piszą. czy Twój probas może jest z kosmosu?
pozdro
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Qki G
- Klubowicz
- Posty: 2916
- Rejestracja: 2004-08-20 09:04
- Galeria: viewtopic.php?t=5511
- Lokalizacja: Warszawa
- P.I.M.P.O.
- Posty: 928
- Rejestracja: 2004-09-20 20:55
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Wrocław
na tą wskazówkę są dwie teorie:
1. wskaźnik jest w jakiś sposób połączony z kompem i ten wylicza że przy takim a takim stylu jazdy paliwo będzie uciekało tak i tak szybko więc obniża wskazówkę szybko lub wolno (raczej mało prawdopodobne)
2. przy ostrej jeździe paliwo szybko płynie w przewodach ale potem, kiedy już go tyle nie potrzeba wraca do baku więc wskazówka się podnosi
pozdro
ps. chyba specjalnie przyjadę do wawki żeby na własne oczy zobaczyć Twój fenomen Sqad
1. wskaźnik jest w jakiś sposób połączony z kompem i ten wylicza że przy takim a takim stylu jazdy paliwo będzie uciekało tak i tak szybko więc obniża wskazówkę szybko lub wolno (raczej mało prawdopodobne)
2. przy ostrej jeździe paliwo szybko płynie w przewodach ale potem, kiedy już go tyle nie potrzeba wraca do baku więc wskazówka się podnosi
pozdro
ps. chyba specjalnie przyjadę do wawki żeby na własne oczy zobaczyć Twój fenomen Sqad
dwa i pół fał sześć, dziewięćdziesiąty trzeci rok
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Basf_Wrocław
- Posty: 956
- Rejestracja: 2004-08-26 11:44
- Samochód: R4 94
- Galeria: viewtopic.php?t=5626
- Lokalizacja: Wrocław
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
No to chyba jest normalną rzecząSqad pisze: A zauważyliście że wskazówka różnie się zachowuje, inaczej w zakręcie w prawo a inaczej w lewo.
W każdym samochodzie tak jest. Różnica polega tylko na szybkości wahań wskazówki. W Fordach z reguły jest bardzo "leniwa", ale na przykład w Fiatach gania jak wściekła. Moim zdaniem jest to zależne od budowy pływaka.
W jedynkach po skręcie w prawo wskazówka opada w dół, a po skręcie w lewo podnosi się. W dwójkach prawdopodobnie jest identycznie.
To jest zwykłe działanie siły odśrodkowej.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]